Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Не е демпферен маховика. При мен проблема беше в лагера и твърди пера на притискателя. Феродовия имаше още живот, но го смених и него. Сега го държа за резерва Zzz  дано не ми се наложи да го използвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да го сменя с нов и педала става перце,аз като смених моя всеедно се качих в друга кола управлението стана много по приятно мек педал скоростите влизат леко особенно задната ми изкарваше нервите,:)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,от седмица вече карам сивик 7ген. 1.6 110 коня.Обслужих я , смених 2 накрайника и 2 биалетки но остана 1 проблем.Когато подам газ или има леко притрисане от неравностите се чува някакъв шум от претракване.Дали е от тампон на мотора ? Как да разбера кой точно е ? Да ви питам и нормален ли е смесен разход 50/50 градско/извън 8.5 л ? Това е без грам натискане ? В какво да търся проблема..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може дати лопа от рейката, която е с електро усилвател.....Тампоните на мотора се проверяват с оглед на канал и щанга. Ако са омаслени - в някои тампони има, са за смяна или скъсани. На скоростна кутия ако се скъса може са се чуват вибрации при рязко даване на газ....

Престанете с този разход в града - 2 пъти е трудно да докараш еднакъв камоли да го сравняваш. Караш извън градско при еднаква скорост няколко засичания за да имаш статистика и тогава преценяваш.....пълниш до капачката като прелее....и засичаш на 100 км !!!

 

Притрисането свързано ли е с работата на двигателя или не какво разбираш под притрисане ? Може гърнетата някъде да опират.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампон на мотора е бил проблема,вече всичко е наред.Но се появи по-неприятен проблем - вода в багажника.До сега съм разглобявал цялата кола на дъжда.Мислех ,че е от десния стоп,но водата идва от някъде по-нагоре.Махнах лентата на покрива - няма никъде дупки.Остана само гуменото уплътнение горе вдясно по което минават кабелите,намазах го със силикон засега,но дали водата идва от там не съм сигурен.Някой ако е имал подобен проблем бих бил много благодарен да сподели,защото в това време се виждам в чудооо  :punch:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Отскоро съм притежател на Civic 1.7TDCI Sport 2004г. Имам един въпрос. Колата е с доста твърда возия, което за мен не е проблем (предполагам, че защото е спортен модел). Има ли вариант това да се промени някак си. Съжалявам ако въпроса е малко lame, но реших да попитам тук :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от спортния модел моята и тя си вози като каруца в сравнение с други хонди 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е кои са тези хонди?Аз също имам Ep4 от месец и е най комфортната хонда която съм имал,а съм сменил 3 прелюда и  2 сивика.Може да е слаб клас,но това е първия сивик с който пътувам извън града и определено е приятна за пътуване.Е със сигурност не е като акорд,но пак казвам за модела си е удобен градски,също и извънградски автомобил.Това са моите впечатления.

Редактирано от doggy
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята ЕП2 вози като каруца спрямо предното ми купе 6-та което имаше смея да твърдя супер добрата возия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята си друса яко по неравностите. За сметка на това по гладък път е удоволствие особено ако си по широка гума. Имай предвид, че на "спорта" височината е 55мм и ако е малко по напомпана доста се отразява.

Разхода извън града, мога да го смъкна и под 6 или около 6 дори с климатик ако пожелая. В града обаче трудно падам под 9-10.

Пробвал съм извън града без никакво движение да зануля километража и с каране с около 90 км. в час на 5-та, за разтояние около 10 км да кажем да ми даде 5,3 литра/100км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Новорегистриран съм във форума и се извинявам ако не пиша точно където трябва. Става въпрос за колата на приятелката ми Civic 1.7 cdti с двигател на Исузо. От известно време оборотите на колата играят след като се запали сутрин и се изкара от гаража. При ряско натискане на педала за газ колата заглъхва и тъкмо да изгасне и възстановява обороти нормално на 0.900. Другото, което се случва е пак докато не е загряла добре сутрин, както си карам с определена скорост, изключвам от скорост и колата гасне или оборотите играят и така докато не загрее хубаво колата. Сменили сме всички филтри. Ако може да споделите идеи от какво може да е. Имал съм подобен проблем с Опел Корса колата гаснеше поради скъсано жило на колометража и имало датчик в него, който засича, че колата се движи, а километража не отброява нищо и поради това колата гасне. Отностно играенето на оборотите пак на Опел Корса имах скъсан гумен маншон по вакуум системата и от него играеха оборотите но при загрял двигател.

 

Другият проблем е с парното. През зимата топлото е много слабо, почти не се усеща. Ще пробвам с описанието което е записано по-напред за водоподгревните свещи до термостата.

 

Благодаря предварително.

Редактирано от stuf4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте откъде може да влиза тази вода в багажника от дясната страна.....капе през капачето на стопа :Х... За да извадя стопа трябва ли да се маха бронята …??

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте откъде може да влиза тази вода в багажника от дясната страна.....капе през капачето на стопа :Х... За да извадя стопа трябва ли да се маха бронята …??

Ako hondata ти е фейслифтова за да свалиш стопа се сваля и бронята ... иначе развиваш 3 гайки и стопа излиза 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да не е фейслифт, поне при тайп Р пак се откача бронята. Свали бронята и виж да не би да имаш проблем с пластмасовия въздуховод за вентилация на купето. Намира се под стопа по спомен.. 

Редактирано от Pep0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах да го сваля без да свалям броняата , но нещо го държи.Мисля,че ще се наложи да сваля и бронята.Незнам за този въздуховод , има някакво казанче черно под стопа но незнам каква му е функцията.Според мен водата идва от по-нагоре не от стопа , но акъла не ми стига откъде може да влиза...Има ли нещо сложно при свалянето на бронята..Събота я вкарвам в гаража и разглабям , че ми писна всеки ден да изкарвам вода 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е кои са тези хонди?Аз също имам Ep4 от месец и е най комфортната хонда която съм имал,а съм сменил 3 прелюда и  2 сивика.Може да е слаб клас,но това е първия сивик с който пътувам извън града и определено е приятна за пътуване.Е със сигурност не е като акорд,но пак казвам за модела си е удобен градски,също и извънградски автомобил.Това са моите впечатления.

 Civic 5 хеч и купе,6 хеч,8 хеч също Accord 5 ген май беше. За извънградското е под всякакъв коментар след 2-3 часа все едно съм се возил на влак. Куцо, няма де да се подпреш, волана и педалите нещо са сбъркани от към разположение. Ама стига съм се оплаквал... колата си е хубава :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе за 5 и 6 та хеч нещо не съм съгласен,за купето там е друго.за 8 и акорд няма спор.Още повече да се оплакваш от извънградското?Нещо по скоро в окачването на колата ти.А за 5-та хеч извън града->няма да коментирам.Имал съм 2 и Варна-София все едно са ме е.али.На моята съм навъртял вече 2000км извън града и мога да изкажа само позитивни неща.Щом дъщеря ми заспива отзад и пробег от 300км. не се събужда,като не карам само по магистрали.Не искам да я изкарам най-хубавата кола,но за класа си е от хубавите европейски коли на 21 век.

 

пп.Моята я купих от Софето преди месец,като станах в 4 сутринта и пътувах с един приятел.Цял ден общо взето бях по пътищата и се бях смлял.Тръгнах си супер уморен на 10 кафета от София в 6 следобяд и съм карал до Варна.Не съм усетил да ме тормози грам пътя с нея.

Редактирано от doggy
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е всеки има мнение, моята не е сбъркана а съм сбъркан аз че съм я купил. Но определено смея да твърдя, че 6 хеч вози по- добре 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със удоволствие ще те повозя в моята и съм сигурен че ще промениш мнението си

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Имам следния проблем, накратко:

 

- като мина през локва влиза вода към двигателя отдолу 

- кората не е добра

- пистовия ремък започва да свири

 

Какво да направя? Имате ли идеи? Някой да продава кора по двигателя? Има ли начин да третирам ремъка някак, за да не свири?

 

Благодарен съм, ако някой се включи и помогне! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам ти няколко опции:

 

1 Карай само на сухо

2 Не минавай през локви

3 Ако все пак решиш да минеш през локва карай много бавно да не пръска

4 Купи си кора

5 Купи си нов автомобил

 

Сигурен съм , че съм ти бил много полезен.

  • Нагоре 1
  • Надолу 6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое возило твърдо ? Я пак - вози перфектно с нормално окачване. Спрот версията не знам. Ама да вози като каруца 2004 Хонда Сивик е пълна глупост ....

Нещо явно сте си  возили досега дупетата на аирматик  :yes: :yes: :yes:  дълга база явно ? Я се качете на Citroen C4 2007г. да видите твърда возия...

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте откъде може да влиза тази вода в багажника от дясната страна.....капе през капачето на стопа :Х... За да извадя стопа трябва ли да се маха бронята …??

След като ти прочетох поста реших да видя моята как е след дъждовете,ужас,багажника мокър,гредите мокри и тавана мокър.Ей на това му се вика теч,някой може ли да сподели евентуално от къде е?Водата се е стичала от към тавана по гредите до багажника и по фазерният таван посока предницата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

Започнах с неволите. Губя масло. В началото си мислех че го горя. Мерих компресия окей. Карам с ЕНЕОС 5W30. Днес реших да пробвам с полу синтетика и слизам на канала и гледам че всичко е олято. 

http://imageshack.com/a/img908/924/c4YfA0.jpg

http://imageshack.com/a/img537/81/JRRkcp.jpg

Трудно ли се сменя този семеринг. Това е на ролката на колянов вал. Долу горе какви пари ако случайно някой е сменял?

Другият ми въпрос е мотора D14z6 с верига и ангренажен ремък е ?

 

Благодаря предварително за помощта.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам ти няколко опции:

 

1 Карай само на сухо

2 Не минавай през локви

3 Ако все пак решиш да минеш през локва карай много бавно да не пръска

4 Купи си кора

5 Купи си нов автомобил

 

Сигурен съм , че съм ти бил много полезен.

 

Много полезен, благодаря..

Хондата ми е прекрасна, никакви проблеми до сега. Хубава и здрава кола. Единствено сега се появи свиренето на пистовия ремък и случайно

реших да се регистрирам във форума. Надявам се някой да даде добро алтернативно решение за проблема. Вече съм проучил доста други, но просто няма такива.. Никога не съм вярвал, че във форум на Хонда ще има такива тъпи изказвания и мнения на папагали от сорта на този по- горния.. Прочетох компетентните мнения на този потребител и се изненадах, че тук влизат такива бастуни.. Надявам се да не получа на въпроса си повече безполезни мнения.. 

Моля все пак, ако някой може да помогне с решение на проблема да каже.. Като изключим естествено поръчка на нова оригинална кора..Можете да предположите колко струва и струва ли си изобщо въобще покупката.. Надявам се, че и аз мога да съм полезен на някого с нещо по колата.. И аз мога да споделя някои полезни неща за в бъдеще.. Поздрави на всички!

  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоята кора скъсана ли е или липсва? Моята кора е здрава и като мина през дълбок гьол понякога (рядко) се случва да свирне пистовия ремък за около 5-15 секунди и край. Мисля, че това е нормално. Няма как или с какво, да третираш ремък. Ще ти пиша на лично къде да питаш за кора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам!!! И моята просвирва като мина през по-дълбка локва. Дори се усеща загуба на мощност за момент. Кората ми е здрава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то ако минеш бързо през локва освен ремъка може да се залее и динамото.....за това по лекичко в гьоловете :)). Кората няма на 100 процента да спре водата. И при моите коли се е случвало да свири ремъка при намокряне и бързо каране....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите! 

 

При мен се случва често дори и през по-малки локви. Проблема е, че всичко е много оголено при десния подкалник и кората отдолу явно не е оригиналната и не закрива всичко както трябва. На практика пистовия ремък си е отвън, всичко влиза там. Кал, вода и т.н. Като се намокри свири доста, все едно не е сменян. Особено сега зимно време е и много влажно в Бургас и не може да изсъхне с часове. Трябва да карам поне 1-2 часа да изсъхне то да няма други локви. :) 

Някой не се ли сеща за алтернатива на тази кора? Някой да изработва по поръчка? 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То човек да не се опита да е полезен и го наричат - папагал и бастун. Никво възпитание нямаш чИвек!

Какво може да е решението според теб ако ти я няма кората?

Тъп въпрос, релевантен отговор!

Или искш някой да ти каже да идеш до някоя морга или да се поразтърсиш в интернет за Хонди на части?

Пък кво ти пречи и чувство за хумор да проявиш батка?

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че водата влиза като минеш с дясната гума през гьол през отвора на подкалника за кормилната рейка и от там мокри ремъка (но само при големи, огромни локви). Кората под двигателя е с неправилна форма, като обхваща малко и подкалниците от двете страни нагоре. Има една малка, която крие само картера (с 3 копчета се захваща, но тя не е важна). Освен това има и кори на самите подкалници и там където минава рейката са прорязани фабрично (с едни такива зъбчета - не знам как точно да обясня, трябва да видиш на живо или снимка). 

Не е нормално толкова време да ти свири - най-вероятно постоянно пръска там вода. Да не би тази кора на десния подкалник да ти липсва? Ако колата е имала удар отпред, е възможно да са махнали тези кори при ремонта. Ако постоянно пръска вода както казваш - ще качва и пясъци и кал, абе ще се отворят още проблеми.

Хайде да не гадаем виж кората на десния подкалник дали я имаш. Според мен водата на пистовия ремък идва от там.

.... и като намериш решението сподели, защото съм виждал и други "евтинки" 7-мици без тези кори .

Редактирано от Jorko.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Ще сменям двигателно масло на D16V1 и се чудя колко трябва да купя. Във форума намерих, че са коментирали около 3.5 литра за същия двигател. Друг колега е писал 5 литра, но там обсъждаха дизеловия 1.7 двигател. Може ли някой да потвърди със сигурност колко е за моя.

 

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен от 5 литрова туба ми остана няма и 0,5 литра, като сипаното маслото стигаше до максимума на щеката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка ако ти е удобно щракни по една снимка на тези кори до подкалниците да ги видим,че като минавам през локви водата все едно ще влиза в купето,такива звуци издава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин на студено работи доста грубо моя двигател ,като запаля докато качи маслото ,първите 4-5сек е трактор после веднага затихва. И сега като паднаха градусите ,подгравям по 2-3 пъти и пали маалко по-трудно все едно стартера превърта 4-5 пъти.  

Друго .. като го загася ми разклаща колата. (на загрял двугател ,някой да не си помисли че си го паля ей така ,за разнообразие :D

 

При вас така ли е ?

 

*По борсите като гледах други сивичета все студени и те така палеха и си мислех че са ебати чупентийте всички. И все още имам съмнения ... :)

 

А за возията .. ебати яката кола ,влиза на 3 гуми в завойте! Супер доволен съм!  :hondarulez:

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин на студено работи доста грубо моя двигател ,като запаля докато качи маслото ,първите 4-5сек е трактор после веднага затихва. И сега като паднаха градусите ,подгравям по 2-3 пъти и пали маалко по-трудно все едно стартера превърта 4-5 пъти.  

Друго .. като го загася ми разклаща колата. (на загрял двугател ,някой да не си помисли че си го паля ей така ,за разнообразие :D

 

При вас така ли е ?

При мен е същата работа от 2-3 седмици насам, като добавим и за по-весело един облак бял пушек при първото палене за деня (вероятно неизгоряла нафтичка)...Любопитна съм да видя какво мислят колегите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , освен проблема с водата която явно влиза през стопа в багажника ми се появи още нещо.Когато е спряна при не много лек наклон и угасена,тръгва докато е на скорост.Първоначално прави един тек,след това още и се засилва.Колата има добра тяга,при по-лек баир не го прави,съединителя отделя доста горе ,но не приплъзва...Незнам какво да мисля,един майстор ми каза че било едва ли не нормално,но аз не мисля така...Ако е за смяна на сегменти и т.н не ми се мисли ? Дайте някакво мнение....И все пак никой не ми отговори на сивик 2002 трябва ли да се сваля задна броня при вадене на стопа,че в събота се захващам да разбера откъде идва ши...та вода

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

botevist1912

Чшшш - да не ти тече картера колега :yes:

къде побра 4.5 литра - някой те е метнал !!!

Публикувано изображение Двигател D16V1 Публикувано изображение

 

  Капацитет : Капачка на маслото 3,5 литър   : Капачка на филтър 0,2 литър  

 

choro

Повече от 4 литра няма нужда освен ако не ти трябва да доливаш .....

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Ще сменям двигателно масло на D16V1 и се чудя колко трябва да купя. Във форума намерих, че са коментирали около 3.5 литра за същия двигател. Друг колега е писал 5 литра, но там обсъждаха дизеловия 1.7 двигател. Може ли някой да потвърди със сигурност колко е за моя.

 

Благодаря.

 

Привет, колега!

 

Аз като я обслужих от 5-литрова туба, ми остана точно 1.5 л. масло, което потвърждава, че D16V1 поглъща 3.5л (с пълненето на филтъра и щека до макс.)

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...