Jump to content
Restless

Cr-z, официални тех данни

Recommended Posts

http://www.vtec.net/news/news-item?news_item_id=866814

From what we can see, here are some of the specs:Length: 4080 mm (160.6 in.)Width: 1740 mm (68.5 in.)Height: 1395 mm (54.9 in.)Wheelbase: 2435 mm (95.9 in.)Engine: 1.5L i-VTEC + IMATransmission: 6MT or CVTPower (ICE): 114ps@6000RPMTorque (ICE): 145 NM (107 lb-ft)@4800RPMPower (IMA): 14ps@1500RPMTorque (IMA): 78 NM (57 lb-ft)@1000RPM0-100km/hr (0-62mph): 9.7 sec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста промени спрямо концепта ,но пак си е красив. Жалко вече не е спортист дано Мюген измъдрят някой туниг :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

твърди се че промени спрямо концепта почти няма - 99% от показаното септември в Токио си е останало.Само не разбирам, на кого ще му трябва 2 местно "спортно " купе, което ще е по-бавно от 20 годишен cr-x или 5г сивик ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не мога да разбера, лампичките и красивото табло ли ще накарат тази кола да стане по-мощна. Много жалко, че Хонда вече не е това което е била. Още по - лошото е, че никога няма да стане вече. Явно ръководството на компанията е решило, че сегмента спортна кола не е печеливш и не разработват подобни коли. На мен лично ми писна, през година да вадят някакви концептуални коли, които след това не виждат бял свят. Дори изваждането на отбора от Ф1 говори за това. Това ми напомня на онази приказка: "Да отидеш до Рим и да не видиш Папата". След толкова години на разработки и хвърлени пари, да оставиш хиената Рос Браун да ти купи отбора за жълти стотинки и да си вее байряка - е не просто тъпо, ами абсолютно недалновидно. За жалост не вярвам нещо да се промени в манталитета на Хонда и сме обречени да гледаме "спортни коли" с по 115 к.с. Това е бъдещето и то не ми харесва. Всъщност като се замисля Хонда никога не била ориентирана към този сегмент. Просто са евтини коли с малко повече к.с. и това е било печелившата формула на времето. Сега е обратно. Едно ЦРВ струва почти колкото един МЛ на Мерседес, един Акорд почти колкото една 5- ца на БМВ. И този ЦРЗ какъв се явява, къде да го търсим? В коя ниша? На Сироко или 3-ка на БМВ. Не мога да разбера. Колко голям фен трябва да си, за да си купиш кола от този клас с тази мощност? Аз лично не бих. Всичко след 2000 година създадено от Хонда е само външност. Е тук трябва да изключим дизеловия двигател, но той ли трябва да е повод за гордост? Да не говорим, че колите на старо в които се возим ние болшинството, държат цена като за космически кораб. И как едно БМВ М3 2001г. ; Субару Импреза ВРХ СТИ са с една и съща цена с примерно С2000 на Хонда. В по-горните примери съм имал в предвид като сравнение мощност / цена. Защото не смятам, че един Тайп Р е достоен за сравнение с М3 и СТИ на Субару.

Редактирано от Matheo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде сега, едва ли ще се предлага само с един двигател. Със сигурност ще има и спортисти. Но в днешно време е нормално колите да са по-тежки заради системите за сигурност и да не харчат 15-20/100 градско заради екологията. Според мен ще има нещо около 160к.с. заводско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме, че все пак е хибрид. Идеята му е много по-различна от това да изкарат келешко купе с 200 коня за ръчкане по сфетофарите и поредната тема за акт-ове. На мен лично ми харесва и ако е на достъпна цена бих се замислил...П.П. Когато им напреднат технологиите достатъчно ще започнат да правят и по-мощни хибриди. В случая целта е икономията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де Хибрид. Като е хибрид, да го на правят да изглежда, като онова недоразумение Тойота Приус и да си го карат ония смахнатите актриси. За къв им е продължението на ЦРХ, които имаше слава и още я има на спортна кола, да е толкова нелепо. И аман от Еколози и Екология в автомобилите. Аз си искам келешкото купе с 200 - тата коня. И ще си го ръчкам....

Редактирано от Matheo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де Хибрид. Като е хибрид, да го на правят да изглежда, като онова недоразумение Тойота Приус и да си го карат ония смахнатите актриси. За къв им е продължението на ЦРХ, които имаше слава и още я има на спортна кола, да е толкова нелепо. И аман от Еколози и Екология в автомобилите. Аз си искам келешкото купе с 200 - тата коня. И ще си го ръчкам....

1. Вече има подобие на пприуса - Honda Insight 2. Има и малка 'резачка' - civic 3. Просто идеята тук е еко кола - 4.5л/100 км, и без да трака като тракотр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де Хибрид. Като е хибрид, да го на правят да изглежда, като онова недоразумение Тойота Приус и да си го карат ония смахнатите актриси. За къв им е продължението на ЦРХ, които имаше слава и още я има на спортна кола, да е толкова нелепо. И аман от Еколози и Екология в автомобилите. Аз си искам келешкото купе с 200 - тата коня. И ще си го ръчкам....

1. Вече има подобие на пприуса - Honda Insight 2. Има и малка 'резачка' - civic 3. Просто идеята тук е еко кола - 4.5л/100 км, и без да трака като тракотр.
Да прав си, просто старците тука толкова сме свикнали с бензина, че деня в които свърши, ще е истинската трагедия за нас. Че епохата на ДВГ си отминава безвъзвратно. И времето на този ден наближава, а ние още не можем да го приемем. И едва ли някога ще стане това. И не се сърдете, че си го защитаваме, по-силно е от нас. Редактирано от Matheo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съгласен съм с колегата Matheo,хонда евтини спортни коли,а се орентираха към хибридни пенсионерски коли.Аз моята хонда си я купих затова че варви добре ,кара се страхотно,и ми доставя голямо удоволсвие,но като всеки нормален човек и аз искам нещо по-бързичко и новичко,но не го намирам при хонда,така че ако изкам по бързо нещо трябва да сменям марката.p.s. NSX,Интега,S2000 са невероятни коли,но са на по 10-15години,нямя нищо ново което да застане редом с тях

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение също се припокрива на 100% с първото мнение на колегата Matheo.

Жалко е, но е истина, а от такава истина всеки фен го боли.

 

Тъжно е, но е факт - Хонда изоставиха сегмента, който беше отделен на феновете и се отдадоха само на пазара и на продажбите.

Не мога да ги виня, но не всички хора са "средностатистически" и не винаги всичко е само печалба.

Редактирано от UniCorn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е болно за липсата на кола в този сегмент и единствената по-спортна кола е Сивик Тайп Р, но в крайна сметка всеки сам си преценява какво да кара и кавки са му приоритетите.П.П. За репликата "Аман от еколози" ще си говорим след 20 години, когато в градове като NY започнат да се придвижват не с автомобили а с лодки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. За репликата "Аман от еколози" ще си говорим след 20 години, когато в градове като NY започнат да се придвижват не с автомобили а с лодки.

Ти сериозно ли го вярваш това. Аз не го вярвам, планетата е по - силна от всички въздействия, който можем да направим. Просто някъде трябва да се изхарчат едни пари и някой трябва да ги взема. Подчертавам, че говорим само и единствено в глобален мащаб за вредните емисий изхвърлени в атмосферата от коли, заводи и т.н. За тях и нищо друго.

http://www.monitor.bg/article?id=224349

Редактирано от Matheo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината грозана или красива е във екологията ,това че в българия не знаят как да ни стимулиат да сме екологични е отделен въпрос. Прост пример :мощност на автомобила 115 к.с.адрес на собственика (община) Горна Оряховицаавтомобилът е до 5г. вкл.катализатор Даразмер на данъка 312.54 лева

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се присъединявам към Матео. Единствените коли които предизвикват някакви емоции от гамата на Хонда са Сивик Тайп Р и може би Интегра, за която не съм сигурен дали се произвежда все още. Като за Сивика визирам японския седан, а не английската версия, която според мен е крачка назад от седмото поколение. Колкото до ЦРЗ, един мотор К20А щеше доста да му приляга и да му възвърне славата. Спряха новото купе, спрягано за наследник на НСХ буквално на няколко крачки от поточните линии, защо. Нямало да бъде рентабилно производството. До преди 15ина години колите се правеха от инженери, днес се правят от маркетолози и едничката цел е бърза продажба и още по бърза амортизация с цел да си купиш новата. Колите вече не са дълготраен материален актив, това е.Лошото е че това се наблюдава и при други марки. Примерно Тойота също вече няма в гамата си спортни модели а само разни пенсионерски масовки. От време на време пускат по някои концепт за залъгалка и тва е. Явно Хонда е тръгнала по техния път. А четах в едно списание че философията на Хонда е друга и че те следват свой път и пр. Хората са го казали: " Каквото и да ти говорят, знай че става дума за пари!"И тук случая не е по различен. А тва с хибридите е най голямата рекламна измама. Било то Лексус или БМВ или Мерцедес, Порше и пр. Направили "хибрид с 6л мотор с 500 коня дето е баси прасето, ама му боднали един мотор от пералня и айде хибрид. Нищо че електро мотора недейства при скорост от над 70км/ч, а кои кара тези коли с такава скорост и защо тогава са им бензиновите мотори. Само да спестят от данъци и да забаламоста "зеленомислещите". Един приус дето уж е най икономичния хибрид и бест селър и е по добър от сивик хибрид харчи повече от една малко дизелче. Толкова с икономиятаКолкото до екологията: Земята е видяла и по големи катаклизми от човека. Живота на Земята няма да изчезне и Ние НЕ унищожаваме Земята както ни се налага от медии и корпорации, да оказваме влияние което сигурно е вредно, но на тоя принцип и кравите замърсяват и отделят парникови газове. Живота ще се промени и може да не е толкова пригоден за нас, но не се заблуждавайте ще изчезне заради човеците, които са се самозабравили.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този хонда модел според мен е грозен.... да не говорим за приликите му с ситроени, пежа и тем подобни псувни :puke: ЦРХ 2ген е имал потор д15б8 както и д15б2 и всеки един запален црх-аджия ще каже "добре че са рядкост да не ни посрамват" И какво? наследника на тази легенда наречена црх 2ген ще е пежообразна пластмаса с 1.5 и CVT... смях.Единствената значима кола излязла от хонда след 2000г си я направиха само за техния пазар. 8gen Sedan TypeR.Аман от еколози.... замърсяването от автомобили е около 2% от цялото отделяне на парникови газове. Да правят екологични заводи и електроцентрали а не да ни занимават с келявите 2% белким ги свалим до 1%... пълни глупости. Земята си е имала ледникови епохи, глобални затопляния и смяна на магнитните полюси МНОГО преди ние да се появим и това са неща на които малко влияем, но не ги причиняваме.ДАЙТЕ СИ НИ ЯКИТЕ МОТОРИ, пък като свърши бензина ще го мислим :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по нова , толкова по голям боклук (лично мое мнение ) , да не се обиди сега някой колега с акорд 2009 г. :puke:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по нова , толкова по голям боклук (лично мое мнение ) :puke:

И толкова по-скъпа когато дойде време за ремонт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да оспорвам думите ви колеги , но ще задам един въпрос - колко от вас ще си продадат стария Сивик за 6-7000 лв , ще си заложат жилището и ще си купят "яката резачка " за минимум 50 000 лв ??? Ще плащат 30 лв бензин за 100 км / в добрия случай / , ще плащат по 5-600 лв за смяна на консумативи / масла , филтри и толкоз / , ще плащат над 500 лв данък ??? :puke: Само ми отговорете на този въпрос ;) Наистина има фенове , които парите не са им проблем , но колко реално като процент са те ? Да , става въпрос за пари и реално погледнато от Хонда съм убеден , че щяха да инвестират дори ако излизаха на 0 , но явно сметката е по-различна :) А както сами знаете , това , че сте си купили Хонда резачка на 5г. и 30 000 км , Хонда не ги грее / можеби ги позгрява , че ще си купувате частите от тях поне 1-2 години ;) / . А я се замислете за статистиката , колко резачки ще останат на пътищата близките 10-15 години след изкарването им на пазара , а няма да са помляни в някоя канафка , писта или стълб ??? Имаше една статистика преди време за модел на Хонда мотори , че повече от половината продадени мотори вече са за скраб и се наложи ограничаване мощността или нещо такова :) Реално , като се замисля сега Хонда , ако направят някакви резачки може и да ударат кьоравото и да пожънат огромни успехи :) защото има "май" търсене на пазара за такива ... Понеже явно не съм вникнал много в инфото за коцепта - наистина ли ще е дву-местен :) ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до екологията: Земята е видяла и по големи катаклизми от човека. Живота на Земята няма да изчезне и Ние НЕ унищожаваме Земята както ни се налага от медии и корпорации, да оказваме влияние което сигурно е вредно, но на тоя принцип и кравите замърсяват и отделят парникови газове. Живота ще се промени и може да не е толкова пригоден за нас, но не се заблуждавайте ще изчезне заради човеците, които са се самозабравили.

Е те това е отговора!Както казва и Емо колите нямат почти никакво значение с тея 2% замърсяване.Да не забравяме, че докарването на колите през океана замъсява с толкова с колкото ще опази природата с хибридите за 25г.Пълни смешки са сегашните хибриди, макар че съм твърдо за тези коли, само да им вдигнат малко кончетата поне на 150! Или да ги направят изцяло ел!Тесла!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Daris не си прав за водния транспорт. От всички той е най-екологичен и безвреден. За пренос на тон стока при този транспорт се изпозлва най-малко гориво. Този коефициент е зле при авиотранспорта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъдещето не ми изглежа толкова приветливо... Честно казано ако ми бяха показали колата и нейните характеристики предварително, без да знам че е Хонда, едва ли щях да позная любимата марка.. Просто няма нищо общо.Меко казано съм разочарован. :puke: Лично аз ще си карам петата генерация докато има части за нея,ако ще и това да продължи още 20 години. който си е фен на моделите на хонда от 89 до 96-7 да речем, не мисля че някога ще си вземе коли като тоя Crz. Екологични хибриди да правят ситрошен и тойота, но не и Хонда - просто това не е духа на Хонда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъка, мъка и носталгия по времето когато"обикновенните" неща имаха потенциал, а не като сега маркетингов въздух под налягане :cool:http://www.autoblog.com/2009/12/09/video-p...ever/#continued

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е положението пичове :beer: На който не му харесва,да сменя марката.Аз като отявлен защитник на хибридните технологии с гордост бих карал един супер-хипер-мипер модерен псевдо спортен ЦР-З.Може и да остарявам,знам ли?....щом харесвам такива пенсионерски коли :cool:Явно доста от хората изказали се тук,изобщо не са усещали удоволствието от електротягата.

Редактирано от weapon R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ви и един "оптичен" Муген - за повишена ТТ потентност нищо не се чува, може и да им е "забранено" :Phttp://www.autoblog.com/2009/12/09/another...-cr-z-by-mugen/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе не знам дали прилича на ситроен или не, но на мен колата ми харесва като форма. Е да по дебела е от рексовете, но според мен става за наследник. Единствената ми забележка е към двигателите. Една Тайп Р версия с двигател поне на европейския сивик тайп р и става убиец. Сега е просто скучна с тоя утрепан хибрид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в крайна сметка си правя следния извод: карам си 5тата генерация още 200 000 километра после вземам ЦРЗ на 10 години (примерно) и му слагам к20 :P Защото както са тръгнали работите след 10 години и помен няма да има света какво е било Хонда

Редактирано от yokozuna™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост от доста време насам маркетингът управлява, и то не само в автомобилната индустрия, а повсеместно.Най ми е жал за хорицата от екипа на Хонда, които са работили по онова време и сега им се налага да се съобразяват с дебилите от маркетинговия отдел. Предполагам сануват кошмари.А за това, че купувачът диктува, изобщо не съм съгласен, защото неговите желания в никакъв случай не са негови собствени, а са наложени и вменени по един или друг начин.Същото важи и за псевдо зелените.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно доста от хората изказали се тук,изобщо не са усещали удоволствието от електротягата.

Е, друго си е, когато въртящия момент е постоянна величина, но точно това моделчее май не е направено да прави 100 за под 3 сек. По-добре да е на "дърт" дизайн Хонда с четири електромотора - на всяко колело по 100коня :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като дизайн е добре колата(няма спор) но с тия 115кончета ще ти се смеят навсякъде.затова ще си карам 4та ген. Lude H22A1 до дупкаи до пенсияпък дори и дами кажат да си сложа катализатор, пак ще е по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешиш колега.Конете са 128,а нютонметрите 223. ;) Искам да ти кажа че в града и от светофар до светофар почти нямаш шанс с твоя H22 в тежък Прелюд. :DКато прибавим към цялата сметка и разхода на гориво,който е поне с 50% по-малък от твоя на пълна газ.........Нооо,без лоши чувства.Все пак на магистралата конете си казват думата :D

Редактирано от weapon R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешиш колега.Конете са 128,а нютонметрите 223. :D Искам да ти кажа че в града и от светофар до светофар почти нямаш шанс с твоя H22 в тежък Прелюд. :DКато прибавим към цялата сметка и разхода на гориво,който е поне с 50% по-малък от твоя на пълна газ.........Нооо,без лоши чувства.Все пак на магистралата конете си казват думата ;)

Макс кончетата са точно 114@4800, защото ел двигателя дава 14кс на 1000 оборота, а на 2000 дава не повече от 5-6 и дотамТова си е ел двигателя от Инсайт - колата на практика не може да се движи на батерии освен по наклон и под 30км/чКолата я дават 1200кг без водача ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко пичове, не се косете - както сега си тунинговаме Д14-ките и Д15–ките и от нищо коли стават пистарки, така и на тези мотори ще намериме цаката! Представете си само - треснеш 2 кондензатора, промениш връзките звезда/триъгълник, от 220 минеш на 380 волта и си на пистата отново с 400кс :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги днес си закупих така труднонамиращото се списание The Power of Dreams и в него пише точно така! 1.5 i-VTEC 150 hp + електромотор :)а тия 9.7 сек до 100 ?!?! ми се струват като за някой кораб..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съвсем.The car (in Japanese spec at least) features a 113bhp 1.5-litre i-VTEC four, with an additional 13bhp IMA system, and a six-speed manual gearbox.Или 1.5 - 113к.с. + 13к.с. ел мотор и 6 скорости за японската версия. Данните са от брошурата: http://pistonheads.com/inc/popup3.asp?pict...0/tn_crz8-L.jpgТва списание на Хонда е абсурдно скъпо за брошура! Иначе е приятно четиво :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато Хонда се занимават да произвеждат детски играчки, роботчета и някакви коли, които уж са спортни и би трябвало да не замърсшват околната среда, ето какво правят истинските компании, на които не съм привърженик:http://news.automedia.bg/read/7879.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Most_Wanted кога АУДИ го пускат този сериен модел за 30 000лв??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sand0, прав си, но кажи ми през последните години един модел, който хонда са изкарали за да ни повдигнат самочувствието ?нещо като четирите завиващи на прелюд 3 генерация или VTEC 100 к.с./литър, за когото всички са смятали че ще се "чупи" или учудващо вървящият за своите к.с. легендарен CRX? всичките модели, за които се сещам и с които аз се гордея са все преди 2000-та година, дори преди 95-таа сега къде са истинските спортни автомобили на Хонда? освен един сивик тайп Р, друго май няма..защо няма ново С2000 ?защо няма нов прелюд 200к.с.?тъжно, но факт!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...