Jump to content
Sign in to follow this  
StoyanR

CRV 1 загрява след ремонт на глава

Recommended Posts

На мен капацитета ми е толкова. Има колега , който повече ги разбира. Дал ти е достатъчно съвети.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 14.08.2025 г. at 12:16, StoyanR написа:

 

 

 

 

от тогава колата вдига голямо налягане и загрява, като прехвърля антифриз в разширителния съд. След като изстине си го връща обратно. Но в движение това не се случва. В следствие на това, радиатора остава сух и започва да грее.

 

 

 

На 17.08.2025 г. at 16:16, StoyanR написа:

Антифриза остава в разширителния съд, като същия се пълни догоре и ако продължа да карам, без да го върна ръчно в радиатора тогава избива през капачката на разширителния съд. 

 

 

Първото не можах да го разбера от начало. Като спреш и истине си го дърпа  ,а в движение не иска? 

Как го връщаш ръчно в радиатора.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/17/2025 at 3:39 PM, Plamen-CRV said:

Проблема е ясен от пост №1 - некачествен ремонт на главата от майстор гайкаджия.

След 30 поста в темата стигаме до пост №2.

Дидо от кв. Левски - нула осем осем девет шест шест осем две шест шест

Дидо Миамото - нула осем седем осем девет седем седем едно две три

Първия Дидо ми смени ангренажен комплект с мои (ОЕМ) части закупени от @tsonev.autofix

Благодаря, колега!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/18/2025 at 5:39 PM, gecata1059 said:

 

Първото не можах да го разбера от начало. Като спреш и истине си го дърпа  ,а в движение не иска? 

Как го връщаш ръчно в радиатора.

Точно така, в движение не иска да си го дръпне обратно. Явно от където е "пробойната" му е по лесно да смуче въздух и не отваря капачката.
Как го връщам, спирам, гася, чакам поне 10 минути,свалям разширителния съд, отварям радиатора и изливам течността от разширителния съд обратно в радиатора, връщам пак съда на мястото, паля и газ за ще 150 км и пак същата процедура и така от Боровец до Варна.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Маслото как е?

Виж под капачката дали има отлагания и пробвай да дръпнеш малко през щеката.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Просто да капне от нея и дано не е боза.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, StoyanR написа:

Точно така, в движение не иска да си го дръпне обратно. 

В движение никога няма да се случи това, вакуум се създава ( така работи клапана) когато започне да изстива радиатора.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги хайде малко по сериозно, след сериала за издуханата НЕ оригинална гарнитура, ще четем втората част за бозата или другото в картера.

Проблема идва от гърловината на менте радиатора при което никаква капачка не може да работи правилно.

  • Upvote 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Преди години ми изби радиотора на Акорда - 7-ма ген, 2.4 АТ - изтърва спиралата на горният съд. Дойде с капачка, но нещо не ми хареса как работи - вече не помня детайли. Почистих и сложих старата и тва беше. Колата още с тях.

Да - стана сериал тук някакъв. :(

Edited by ceco_accord

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Rakeem said:

Маслото как е?

Виж под капачката дали има отлагания и пробвай да дръпнеш малко през щеката.

 

Маслото е топ.

Няма отлагания и не е мръднало, бистро е като ново.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Една стара тема, същият проблем и решение. Както писах наскоро в друга тема има разлика във височината на клапана на капачките.

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/20/2025 at 1:59 PM, gecata1059 said:

 Една стара тема, същият проблем и решение. Както писах наскоро в друга тема има разлика във височината на клапана на капачките.

 

Привет!

Много полезна тема наистина.

Преди 3 месеца си бях взел капачка като предложената от колегата kvd74 с по- широк и голям клапан и кръгли уши (ако това е от значение изобщо) взех нея защото беше една идея по-скъпа от останалите и се надявах да работи.

Уви, не пасва на моя радиатор. Гърловината не е толкова дълбока да събере този голям клапан и се върнах на другия модел, изглеждащ както на първата снимка в темата.

Само да вмъкна, че стария ми радиатор, беше отново с такава капачка, като тази с която е екипирана колата в момента.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/19/2025 at 9:46 PM, vespa said:

Колеги хайде малко по сериозно, след сериала за издуханата НЕ оригинална гарнитура, ще четем втората част за бозата или другото в картера.

Проблема идва от гърловината на менте радиатора при което никаква капачка не може да работи правилно.

Привет!

Понеже, пиша от телефона в повечето време и съм пропуснал Вашият коментар.
Това което казвате има логика в него, какво да направя в такъв случай. 
Радиатора е на 7-8 месеца, да купувам нов с голяма гърловина ли или?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

След като си сменил радиатора защото е прокапал без да си имал други проблеми значи,че капачката е работила както трябва. Сложи пак нея, ако искаш нова задължително да пише 1.1бар. и естествено със същите размери. Едно от нещата които са еднакви на всички Хонди през последните 30 години е капачките и съответно размера на гърловината на радиатора.

ПП Сега видях,че питаш конкретно за радиатора. Най добре оригинален, има и някакви от Скандинавските страни мисля,че бяха Нисин но не съм сигурен. Тук във форума има стари теми във връзка с радиаторите.

Edited by vespa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Капачките са еднакви но за оригинален радиатор.

За 10 години смених два на Црв 1.

Първия път свалих оригинален и съответно капачката не пасна на новия. Заместителите освен че бяха по-тънки ,бяха и по ниски. Но не съм имал проблем със  работата на охладетелната система.

Edited by gecata1059

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, vespa said:

След като си сменил радиатора защото е прокапал без да си имал други проблеми значи,че капачката е работила както трябва. Сложи пак нея, ако искаш нова задължително да пише 1.1бар. и естествено със същите размери. Едно от нещата които са еднакви на всички Хонди през последните 30 години е капачките и съответно размера на гърловината на радиатора.

ПП Сега видях,че питаш конкретно за радиатора. Най добре оригинален, има и някакви от Скандинавските страни мисля,че бяха Нисин но не съм сигурен. Тук във форума има стари теми във връзка с радиаторите.

Старата капачка вече я няма. Но сегашната е със същия размер, форма и е на 1.1 бара.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@StoyanR

В крайна сметка  какво се указа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Привет колеги!

 

Във вторник взех колата от ремонт и току що се връщам от Банско, 1100 км без никакъв проблем.

 

какво се оказа - потънали ризи на втори и трети цилиндър с някакви микрони и от там духа.

Шлайф на блока, шлайф пак на главата, нови гарнитури на главата, всмукател и изпускател и колата пее.

 

Моя съвет е при ремонт на глава, винаги да си търсите и шлайф на блока, не в скъпо изобщо но спестява ей такива главоболия!

 

 

поздрави!

  • Thanks 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честито и успех, колега!

 

Между другото, потънали ризи беше често срещан проблем при двигателите на Rover (Lotus). Но при Honda за пръв и единствен път чувам.

Както и да е, де. Нека всичко да е о.к. занапред!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

На 19.08.2025 г. at 21:46, vespa написа:

Колеги хайде малко по сериозно, след сериала за издуханата НЕ оригинална гарнитура, ще четем втората част за бозата или другото в картера.

Проблема идва от гърловината на менте радиатора при което никаква капачка не може да работи правилно.

Сега СЕРИОЗНО е редно да купиш и да подариш на човека един оригинален радиатор! 

Защото с такава убеденост, безпрекословност и арогантност обясняваше, че в него е проблема, че явно само здравият разум го е спрял да те послуша и да се набута.

По форумите следва да се дават съвети под формата на хипотези, а не да се заявяват тези, защото никой не носи отговорност за грешни съвети, които може да струват време, нерви и пари! 

 

  • Like 1
  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това ми напомня за проблема с моя сменен не-оригинален радиатор. Докато не разпробих по-широк отвор за разширение на антифриза все си прокапваше от маркучето към разширителния съд, аз така го хванах, та провери колко мм е отовора на оригиналния радиатор и колко на сменения и коригирай ако трябва.

 

П.С. (избързал съм, не видях че проблема е отстранен)

Edited by Legend91

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...