Jump to content
StoyanR

CRV 1 загрява след ремонт на глава

Recommended Posts

На мен капацитета ми е толкова. Има колега , който повече ги разбира. Дал ти е достатъчно съвети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.08.2025 г. at 12:16, StoyanR написа:

 

 

 

 

от тогава колата вдига голямо налягане и загрява, като прехвърля антифриз в разширителния съд. След като изстине си го връща обратно. Но в движение това не се случва. В следствие на това, радиатора остава сух и започва да грее.

 

 

 

На 17.08.2025 г. at 16:16, StoyanR написа:

Антифриза остава в разширителния съд, като същия се пълни догоре и ако продължа да карам, без да го върна ръчно в радиатора тогава избива през капачката на разширителния съд. 

 

 

Първото не можах да го разбера от начало. Като спреш и истине си го дърпа  ,а в движение не иска? 

Как го връщаш ръчно в радиатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/17/2025 at 3:39 PM, Plamen-CRV said:

Проблема е ясен от пост №1 - некачествен ремонт на главата от майстор гайкаджия.

След 30 поста в темата стигаме до пост №2.

Дидо от кв. Левски - нула осем осем девет шест шест осем две шест шест

Дидо Миамото - нула осем седем осем девет седем седем едно две три

Първия Дидо ми смени ангренажен комплект с мои (ОЕМ) части закупени от @tsonev.autofix

Благодаря, колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/18/2025 at 5:39 PM, gecata1059 said:

 

Първото не можах да го разбера от начало. Като спреш и истине си го дърпа  ,а в движение не иска? 

Как го връщаш ръчно в радиатора.

Точно така, в движение не иска да си го дръпне обратно. Явно от където е "пробойната" му е по лесно да смуче въздух и не отваря капачката.
Как го връщам, спирам, гася, чакам поне 10 минути,свалям разширителния съд, отварям радиатора и изливам течността от разширителния съд обратно в радиатора, връщам пак съда на мястото, паля и газ за ще 150 км и пак същата процедура и така от Боровец до Варна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото как е?

Виж под капачката дали има отлагания и пробвай да дръпнеш малко през щеката.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто да капне от нея и дано не е боза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, StoyanR написа:

Точно така, в движение не иска да си го дръпне обратно. 

В движение никога няма да се случи това, вакуум се създава ( така работи клапана) когато започне да изстива радиатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги хайде малко по сериозно, след сериала за издуханата НЕ оригинална гарнитура, ще четем втората част за бозата или другото в картера.

Проблема идва от гърловината на менте радиатора при което никаква капачка не може да работи правилно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Преди години ми изби радиотора на Акорда - 7-ма ген, 2.4 АТ - изтърва спиралата на горният съд. Дойде с капачка, но нещо не ми хареса как работи - вече не помня детайли. Почистих и сложих старата и тва беше. Колата още с тях.

Да - стана сериал тук някакъв. :(

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
15 hours ago, Rakeem said:

Маслото как е?

Виж под капачката дали има отлагания и пробвай да дръпнеш малко през щеката.

 

Маслото е топ.

Няма отлагания и не е мръднало, бистро е като ново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Една стара тема, същият проблем и решение. Както писах наскоро в друга тема има разлика във височината на клапана на капачките.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/20/2025 at 1:59 PM, gecata1059 said:

 Една стара тема, същият проблем и решение. Както писах наскоро в друга тема има разлика във височината на клапана на капачките.

 

Привет!

Много полезна тема наистина.

Преди 3 месеца си бях взел капачка като предложената от колегата kvd74 с по- широк и голям клапан и кръгли уши (ако това е от значение изобщо) взех нея защото беше една идея по-скъпа от останалите и се надявах да работи.

Уви, не пасва на моя радиатор. Гърловината не е толкова дълбока да събере този голям клапан и се върнах на другия модел, изглеждащ както на първата снимка в темата.

Само да вмъкна, че стария ми радиатор, беше отново с такава капачка, като тази с която е екипирана колата в момента.


 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/19/2025 at 9:46 PM, vespa said:

Колеги хайде малко по сериозно, след сериала за издуханата НЕ оригинална гарнитура, ще четем втората част за бозата или другото в картера.

Проблема идва от гърловината на менте радиатора при което никаква капачка не може да работи правилно.

Привет!

Понеже, пиша от телефона в повечето време и съм пропуснал Вашият коментар.
Това което казвате има логика в него, какво да направя в такъв случай. 
Радиатора е на 7-8 месеца, да купувам нов с голяма гърловина ли или?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си сменил радиатора защото е прокапал без да си имал други проблеми значи,че капачката е работила както трябва. Сложи пак нея, ако искаш нова задължително да пише 1.1бар. и естествено със същите размери. Едно от нещата които са еднакви на всички Хонди през последните 30 години е капачките и съответно размера на гърловината на радиатора.

ПП Сега видях,че питаш конкретно за радиатора. Най добре оригинален, има и някакви от Скандинавските страни мисля,че бяха Нисин но не съм сигурен. Тук във форума има стари теми във връзка с радиаторите.

Редактирано от vespa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачките са еднакви но за оригинален радиатор.

За 10 години смених два на Црв 1.

Първия път свалих оригинален и съответно капачката не пасна на новия. Заместителите освен че бяха по-тънки ,бяха и по ниски. Но не съм имал проблем със  работата на охладетелната система.

Редактирано от gecata1059

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
14 hours ago, vespa said:

След като си сменил радиатора защото е прокапал без да си имал други проблеми значи,че капачката е работила както трябва. Сложи пак нея, ако искаш нова задължително да пише 1.1бар. и естествено със същите размери. Едно от нещата които са еднакви на всички Хонди през последните 30 години е капачките и съответно размера на гърловината на радиатора.

ПП Сега видях,че питаш конкретно за радиатора. Най добре оригинален, има и някакви от Скандинавските страни мисля,че бяха Нисин но не съм сигурен. Тук във форума има стари теми във връзка с радиаторите.

Старата капачка вече я няма. Но сегашната е със същия размер, форма и е на 1.1 бара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...