dandilov 3048 #1 Публикувано 18 Май (Редактирано) Здравейте съфорумци! До момента няма тема във форума за споделяне на опит с добавки. Предлагам всеки, който е използвал някаква добавка, било за масло, било за гориво, да сподели резултата тук. Моля, да се споделят само мнения, подкрепени със снимки и/или резултати от измервания, за да не става темата от сорта "някой каза", "гледах в нет-а", "ползвах еди какво си и съм доволен, но не знам защо и какво точно какво е направило", и т.н. Нека темата да бъде подкрепена с реални резултати, за да бъде обективна и полезна за всички. И така... Първи тест. Добавка: BG44k Platinum (PN 208) Закупена от: https://www.ahkautocar.de/benzinmotor/15587-bg-208-44k-power-enhancer.html?srsltid=AfmBOooXcUQWOsGuohK_NBHh1qLfiMqvZA6hQzcDCaxpzum4FxXXN2HQ Двигател R20A2 на минимум 240 000км. (по километраж - 140 691 км) Реших да пробвам тази добавка за почистване на горивни инжектори. Съгласно отзивите, в нет-а, се води една от 3 -те най-добри добавки за бензин. Според описанието от производителя, освен инжекторите, допълнително почиства цялата горивна система, всмукателните клапани, горивната камера и катализатора. Съдържа PEA (полиетерамини). Предназначена е за двигатели с директно впръскване, но може да се прилага и при MPI. Реших да проверя какво ще почисти от нагарите в горивната камера. Изполвах 2 кенчета, съответно в два резервоара бензин и изминати общо 1000км. Ето го и резултатът: Общ изглед на челото, на буталото от цилиндър 1, след процедурата. Снимки на свещите: Първа ламда сонда: Катализатор: Като цяло, предназначението й е да почиства инжекторите, но все пак има някакво действие и в горивната камера. Добавката е успяла да почисти по-леките нагари и замърсявания, и то в областите, където потокът на гориво-въздушната смес е бил в най-голям досег. Тежките нагари, обаче, си останаха. В обобщение, не е това което очаквах, относно разтварянето на нагарите. П.П. Според лабораторни изследвания,PEA имат свойството да влизат във взаимодействие с двигателното масло, унищожават TBN-а и способстват за образуване на лакове и утайки. Ето защо, непосредствено след използването на добавки с PEA, е препоръчително да се смени двигателното масло! Редактирано 18 Май от dandilov 3 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marto_bo 69 #2 Отговорено 19 Май Мнение без снимки: пробвал съм какви ли не добавки: протек; валволин; редекс;бардал само наколенки не съм слагал: ефект нула, освен изтъняването на джоба. Истината е че горивата на родна територия са пълен боклук и каквито и добавки да слагаме все си остава боклук. За сега единствено някакво подобрение в работата на двигателя забелязвам от ползването на v-pover горивата на шел(да не вземе да прозвучи като реклама) и то след няколко изгорени резервоара. но и там пак зависи от партидата бензин ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 283 #3 Отговорено 19 Май Dandilov, по твой съвет преди време, 1, 2 пъти годишно слагам Pro-Tec Fuel Line Cleaner и след нея Pro-Tec OXICAT. Това на VW POLO 1,4 бензин. След като се наложи преди време да махна двата катализатора и закупих нови, вече втора година минава преглед и покривам нормите. Доволен съм, особено след първата добавка колата върви много добре. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3048 #4 Отговорено 19 Май Off Topic Тоест, двата катализатора си ги махнал преди да започнеш да ползваш добавките. А после си ги ползвал при новите катализатори. Да не си помисли някой, че си махнал катализаторите, щото са били повредени от добавките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 283 #5 Отговорено 19 Май (Редактирано) Да преди добавките ги махнах, защото предния се разпадна и запуши тотално и задния. Това се случи още като взех колата "нов внос". Добавките ги използвам за да запазя новите катализатори, че хич не са евтини. Редактирано 19 Май от goga Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marto_bo 69 #6 Отговорено 21 Май Не ми се мисли какво се случва по родните бензиностанции пък после се чудим защо катализаторите си заминават и нови автомобили не могат да покрият нормите при ГТП. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vandim 3 #7 Отговорено 21 Май Така е стари бараки и фалшив бензин = мръсен въздух. Изпратено от моят RMX3151 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1898 #8 Отговорено 22 Май Преди 15 часа, marto_bo написа: Не ми се мисли какво се случва по родните бензиностанции пък после се чудим защо катализаторите си заминават и нови автомобили не могат да покрият нормите при ГТП. Защо , моите катализатори не са заминали (съответно на 300 и 210 х.км. ) при положение ,че зареждам само на родни бензиностанции...... А, относно прегледите и новите автомобили, дето не могат да минат преглед - е съвсем друга тема и доста, ама доста дълга..... 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 176 #9 Отговорено 12 Юли Днес пристигна. Произведено Ноември 2024 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 176 #10 Отговорено 12 Юли Среден разход за момента без Motor Protect: Като покарам малко с добавката ще кача новия разход и видео преди-след 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6705 #11 Отговорено 12 Юли Дано има ефект - при еднакви други условия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове