Jump to content

Recommended Posts

Колата е акорд 7, 2007г, 2.4 автомат. Някой сменял ли е стартер на такава и ако да, какъв е сложил? AS PL са боклуци, карат по 2 години и пак приключение, а то май няма други на пазара. Такива с външни, шалтери ли са, електромотори ли, събират ли се? Отгоре има една шибана тръба на парното и няма място. Досега съм имал други марки коли, ама като този боклук не съм имал, кола да се разваля толкова много не съм имал, и с такива проблеми в намиране на части. Сменям стартера, ако трябва ще чакам от Ebay месец и я пускам да се продава.

Редактирано от R.G.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм доста коли, но никога не съм сменял стартер, дори четки...

Какво му се разваля на стартера толкова често и защо не може да се ремонтира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз съм имал доста коли, такъв проблем с намирането на сатртер не съм имал. Стартерът е консуматив, има определен брой завъртания, след което отива в кофата. На тази кола (която сглупих да купя) стартерът спря да пали - бендиксът не изхвърля и вътрти напаразно. Стартерът се оказа полски, явно е сменян, нямам представа защо, но явно оригиналният се е развалил. Навсякъде ми казват, че този стартер не се рециклира или се рециклират само четките. Соленоидът е вграден в корпуса. Оказа се, че нови стартери за този клозет има само AS PL- полски боклуци, които не желая да слагам, защото е автомат и не се знае след още колко седмици ще вляза в същото приключение. Отидох в магазин за Honda части, казаха ми: "стартер няма" и ми дадоха този номер: 31200-RBB-004 да си търся сам. И наистина няма. Такова чудо по намиране на част не съм предполагал, че може да съществува. Намирам някакъв, слагам го и я пускам да се продава.

Редактирано от R.G.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя лятото го профилактирах. Колега във форума беше направил чудесна тема с описание! Гаранция, че моя не е бил пипан от както е излязла от завода и беше в това състояние което снимах. Прибегнах до профилактика след като един път се замисли дали да изхвърли бендикса при палене:
IMG_20230722_102453.thumb.jpg.4ff62107f6e5ede34a265581ef202fb2.jpg
Проверих по номера който са ти дали в amayama, за да видя в кои модели се влага. Е, цената на нов оригинален не е цвете, но се вижда, че го слагат и в 2.0, 2,4 и 2.2 дизела:
https://www.amayama.com/en/part/honda/31200rbb004

 

Аз бих взел от кола за части в района ти. При примависта проверка излизат 28 предложения в Пловдив (ако е вярна информацията в профила) като едната даже е с дигател 2.4:
https://www.cars.bg/carslist.php?subm=1&add_search=1&typeoffer=1&brandId=31&models[]=495&conditions[]=2&conditions[]=3&yearFrom=2003&yearTo=2007&locationId=2&radius=2

 

По спомен съм чел, но колегите да ме коригират ако греша, оригинално се слагат марка DENSO (моя беше такъв) и Matsuba, като за последната марка не съм сигурен на 100%. При адекватен ремонт и профилактика както и нормална средностатистическа работа, един стартер изкарва колкото и живота на двигателя.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега svemar! По съвет на приятел, с презумпцията, че по-добре било "на старо, но оригинален", вече поръчах от автоморга "Ариса партс", хем с препоръка. Изпратиха ми неработещ Lucas. Минус 200 лв, майната им, не са милиони, не в това е проблемът. Видях, че оригиналният е около 1200 - 1300 лв. бих ги дал, ако не трябваше да го чакам един месец да дойде от другия край на света, но вече съм решил да го продавам този клозет, с извинение, и ще търся някакъв стартер, какъв да е, слагам го колкото да запали и веднага я пускам за продаване. Такава греда като с тази кола не бях удрял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е, че има нерви, но колата не е виновна, тоя "клозет" сигурно е на 500 000км и нагоре. Като си го купувал си издърпал къса клечка, това е. На нови коли се чупи стартер, а на тези на по 20 години, стартера да им е драмата. На мен на нова кола от магазина ми се запали алтернатора, какво да ти кажа повече? Има морги в цяла България а тези коли са под път и над път, части 2-ра ръка много. При положение, че едно BMW или Мерц от същите години и нагоре, при влизане в сервиз, под 700-1000лв рядко излиза за елементарни неща, дори и нов стартер да трябва да се купи, не е такава драма. Части се чакат и на другите марки, не само на Хонда, особено ако са специфични. Това не е маслен филтър или ангренажен ремък да го има наличен отзад в склада а и повечето фирми вече не държат такива специфични части налични. 

Разгледай фейсбук групите на Хонда, там има доста морги във Варна и региона, имаше 2ма човека, които само Акорди на части продават. Ще намериш за няколко часа читав стартер от работеща кола. Интересно защо не може да се рециклира само..
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
7 hours ago, svemar said:

Моя лятото го профилактирах. Колега във форума беше направил чудесна тема с описание! Гаранция, че моя не е бил пипан от както е излязла от завода и беше в това състояние което снимах. Прибегнах до профилактика след като един път се замисли дали да изхвърли бендикса при палене:
IMG_20230722_102453.thumb.jpg.4ff62107f6e5ede34a265581ef202fb2.jpg
Проверих по номера който са ти дали в amayama, за да видя в кои модели се влага. Е, цената на нов оригинален не е цвете, но се вижда, че го слагат и в 2.0, 2,4 и 2.2 дизела:
https://www.amayama.com/en/part/honda/31200rbb004

 

Аз бих взел от кола за части в района ти. При примависта проверка излизат 28 предложения в Пловдив (ако е вярна информацията в профила) като едната даже е с дигател 2.4:
https://www.cars.bg/carslist.php?subm=1&add_search=1&typeoffer=1&brandId=31&models[]=495&conditions[]=2&conditions[]=3&yearFrom=2003&yearTo=2007&locationId=2&radius=2

 

По спомен съм чел, но колегите да ме коригират ако греша, оригинално се слагат марка DENSO (моя беше такъв) и Matsuba, като за последната марка не съм сигурен на 100%. При адекватен ремонт и профилактика както и нормална средностатистическа работа, един стартер изкарва колкото и живота на двигателя.

Мислех да взема DENSO, че ми се вижда най-читав, ама не зная дали ще се събере, че е с външен соленоид. Ами от 10 дена търся стартери и ходя по студа като малоумен и започвам да я намразвам тази кола, а намразя ли я отива към продажба. Така, че имам неделя да мисля дали да не и сложа някакъв евтиджос, примерно WAI, да и правя снимките и да я засилвам. Все пак благодаря за отделеното време!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порових се в споделените във Форума Мeнуали за да си спомня казусите със стартерите... Излизат три вида стартери влагани oт Honda: Mitsubishi, Mitsuba и Denso. Мисля, че и трите трябва да си станат, защото няма да променят блока на мотора заради вида стартер, но Mitsuba-та е най-мощен и предполагам го слагат на дизела
Starter.thumb.JPG.2829e7e30885b2a955ba029f5b0e9f3a.JPG


Не виждам да се слагат стартери Lucas... В случая май не са ти дали ОЕМ, а си случил на автърмаркет, което е гадно. След като е неработещ стартера не може ли да се върне? Проверката все пак е елементарна и е трябвало парче кабел и акумулатор. Относно стартер Lucas  да споделят и колегите, разбира се ...., че например задните ми спирачни апарати са си Lucas.

Ето и линк към темата на колегата направил профилактика на стартера си:

 

Редактирано от svemar
Добавен линк към тема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
55 minutes ago, svemar said:

Порових се в споделените във Форума Мeнуали за да си спомня казусите със стартерите... Излизат три вида стартери влагани oт Honda: Mitsubishi, Mitsuba и Denso. Мисля, че и трите трябва да си станат, защото няма да променят блока на мотора заради вида стартер, но Mitsuba-та е най-мощен и предполагам го слагат на дизела
Starter.thumb.JPG.2829e7e30885b2a955ba029f5b0e9f3a.JPG


Не виждам да се слагат стартери Lucas... В случая май не са ти дали ОЕМ, а си случил на автърмаркет, което е гадно. След като е неработещ стартера не може ли да се върне? Проверката все пак е елементарна и е трябвало парче кабел и акумулатор. Относно стартер Lucas  да споделят и колегите, разбира се ...., че например задните ми спирачни апарати са си Lucas.

Ето и линк към темата на колегата направил профилактика на стартера си:

 

Ами звъннах му, нещо мънка да ми го заменял с друг. Представям си какво може да ми прати. По съвет на майстор и приятел идеята беше да взема 2ра ръка Митсуба, щото бил "вечен" и само четки се сменяли, има и китове. Хем му се обади някакъв негов човек майстор, който ми каза, че мохграта била топ и т.н  и получавам Лукас, който на всичкото отгоре и не работи. Досега на предишните си коли не помня да съм къпувал чарк от морга, отделно тези мизерници ме дразнят изключително силно. Аз зная, че вечни неща няма, но се навих и защото няма качествени афтърмаркети на пазара, само китайски и полски боклуци.  Denso'то го предлагат в Макскар, звъннах, не знаели дали сатва за моята кола. Denso'то е 1кв, оригиналния е 1.2 кв, на денсото номерата не излизат с OEM, но го дават за този мотор, но и пише, че е за коли с ръчна трансмисия. Има логика, маховика на ръчката да се върти по-леко, не зная. Друго, което не могат да ми кажат е дали се събира под тръбата на парното.  И никой не може да ми каже Denso'to в крайна сметка сатава ли или ще върти слабо. Повече не ми се занимава с бокуци от морги, които са си чист хазарт, че и да ги отварям, че и четки да им сменям. Слагам първия китаец в понеделник и я пускам за продажба. Благодаря за отговора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, Mkilla said:

Ясно е, че има нерви, но колата не е виновна, тоя "клозет" сигурно е на 500 000км и нагоре. Като си го купувал си издърпал къса клечка, това е. На нови коли се чупи стартер, а на тези на по 20 години, стартера да им е драмата. На мен на нова кола от магазина ми се запали алтернатора, какво да ти кажа повече? Има морги в цяла България а тези коли са под път и над път, части 2-ра ръка много. При положение, че едно BMW или Мерц от същите години и нагоре, при влизане в сервиз, под 700-1000лв рядко излиза за елементарни неща, дори и нов стартер да трябва да се купи, не е такава драма. Части се чакат и на другите марки, не само на Хонда, особено ако са специфични. Това не е маслен филтър или ангренажен ремък да го има наличен отзад в склада а и повечето фирми вече не държат такива специфични части налични. 

Разгледай фейсбук групите на Хонда, там има доста морги във Варна и региона, имаше 2ма човека, които само Акорди на части продават. Ще намериш за няколко часа читав стартер от работеща кола. Интересно защо не може да се рециклира само..
 

Колега, не се засягай и не го приемай лично, твоята кола може и да си е ОК, но нека моята да си е клозет. "Нерви" е мн слабо казано. Добре, че е в клетка с още 100'ина коли, иначе досега да съм и драснал кибрита и да ме дават по новините. Колега, когато се предаде стартера не съм се пищисал ни най малко, защото знаех предварително, че нещо ще се счупи, не съм имал никакви илюзии, че всичко ще работи още 18г. Предната ми кола е френска, но не съм имал такива кахъри с нея, в редките случай, когато се еналагало да купувамчаст или да се сменя в сервиз, часта я има за най-много 20мин. Но сега се разглобява и ще става проект и май започвам да съжалявам, че я разкоствам. Имал съм и други неяпонски коли с далеч по-малко проблеми. Тази нарочно я избрах такава, стара, но на 500К не е. Избрах я, защото исках по-голям бензинов и атмосферен мотор, без директни впръсквания, без високи налягания, без турбини, клапи и 1 камара простотии. Гледах и осмици, но тази повече ми хареса. Полудявам, защото от 10 дена ходя като замаян по студа и ми тече сопола и няколко души не могат да намерят стартер за този КЛОЗЕТ. Полудявам, че имам по-важна работа за вършене, а трябва да се занимавам да гледам парт. номера, да кълва по групи и форуми и да си изливам историята на живота. За мен тези коли нямат особена стойност, не са ми интересни. харесвам по други автомобили и за тях може да си губя времето. Тази нарочно така съм я избрал, пенсионерска, автомат, тежка, стара да няма модерни неща в нея. Иначе като поведение на пътя, като управляемост, като спиране колата е тотал дизастър, но това не ме дразни, щото не и е това предназначението. Та така, вбесявам се, защото от десет дена се занимавам с някакви стартери и никой не може да даде отговор на елементарен въпрос, кой стартер е най-добър и кой ще ми стане на Клозета. Но аз вече съм го измислил, митсуба за 1300лв от джапанезе няма да купя и да го чакам още 1 месец. Ще набия първия китаец и я пускам за продажба. Намразя ли кола, по-добре да я продам веднага, така съм забелязал. Това ще е най-кратко притежаваната ми кола - два месеца. Така или иначе ще трябва да се електрифицираме, по-разумно е да се направи по-скоро и да не стъпвам в една и съща локва два пъти. Иначе благодаря за отделеното време!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, жена ли си? Толкова рев рядко се среща. Във всеки пост пишеш, че ще я разкатаваш тая кола. Махай я и да се приключва. 

  • Нагоре 4
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 minutes ago, psp 276 said:

Извинявай, жена ли си? Толкова рев рядко се среща. Във всеки пост пишеш, че ще я разкатаваш тая кола. Махай я и да се приключва. 

Що, ако съм проблем ли ти е. Ти не знам дали си мъж, ама май си замаян от субстанции. Какво и как пиша цензура ли ще ми налагаш. Ти нали си щастлив в тази дето ще я караш вечно, за мен кво си се загрижил?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е проблем. Недоволстваш малко в повече. Изправи се срещу проблема и малко по - мъжки действай, и ще се намери решение. 

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
13 minutes ago, psp 276 said:

Не ми е проблем. Недоволстваш малко в повече. Изправи се срещу проблема и малко по - мъжки действай, и ще се намери решение. 

Гледам да отговоря на всеки отделил от времето си, за да не продължава да търси и той да си го губи. Това изисква възпитанието, въпреки, че никак не ми се пише. Ако можеше да изтрия темата бих я изтрил. Но ще те послушам, изправям се мъжки и отивам да пия 2 бири.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, D.G. написа:

и започвам да я намразвам тази кола, а намразя ли я отива към продажба.

И ще си купиш друг кошник, който ще ти създаде и такъв, и куп други проблеми.

Стартер - рециклиране при кадърен майстор (иначе ще кара малко, и пак), слагаш и караш още 100 000 км. Това е. Каквъв е проблемът?

Ако искаш да не правиш нищо по стара кола - няма да стане. Решението е нова от завода.

... Но пък и от тях гледам, че реват...

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата пуснал темата нова кола няма да си купи щом един стартер му е изправил косите в Бултрако, той и сервиза в който ходи явно е менте. Толкова ли не може по снимка да се търси такъв по характеристики ми трябва да се доверява на моргаджии които в повечето случаи живеят от измами.

Опитвайки се да чата между редовете така и не разбрах автора, иска да продава колата или иска да я оправи? Оригинален стартер нов за каквато и марка да се търси за 24 часа никъде няма да му доставят. Колата може да се пусне за продажба и без стартер. Не ми се мисли когато дойде ред да се подменят тампоните на мотора и кутията, че тогава отиваме на инфаркт на миокарда.

  • Харесвам 1
  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам време в момента да разглеждам схеми за да видя, какви точно са разликите в трите вида стартери.

Обаче, според това

https://www.parts-honda.uk/

 

Mitsuba - 31200-RBB-004 се вгражда в кола с автоматик.

Denso - 30201-PH9-004 се вгражда в кола с ръчна ск.кутия.

Mitsubishi - 31200-RBD-001 - дизел.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за части от другия край на света, които Хонда нямат ползвай epc-data.com вкарваш вина на колата избираш кой вариант е твоя и на всяка част има номер! Ако частите се произвеждат още оригинални има и цена. От Amayama идват от Япония другия вариант е май обединените арабски емирства не съм сигурен, но и в двата случая се плаща мито!  А по ноимера, който са ти дали от Хонда ми излиза това https://www.daparto.de/Teilenummernsuche/Teile/Alle-Hersteller/31200RBB004?ref=fulltext , но не знам дали правят доставки до България! Аз имам моя Акорд от 2019 и освен компресора на климатика друго не съм пипал по него.. но беше на 126 000 км като го взех сега е на 212 000 най вероятно е въпрос на време да почне да се обаждат болежките.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@D.G. Надявам се да се измъкнеш от тва изпитание жив и със здрави нерви.

Даже не колата е виновнар а тоз, дет е боднал настоящият стартер. Дали ще постъпиш като него - решаваш ти и не те упреквам. Ората след 1-2 преспивания решават че не са един за друг. Дребните камъчета обръщат тигана и палачинката пльосва на пода.

Знам какво е "да я намразиш". Имах до 2015-та Акорд 6 / 2.0 / АТ. Взех го 3-годишен в лето 2004 и до въпросната пролет ме устройваше, ама му обух нови гуми - нови, ама несполучливи за хандлинга с който бях свикнал. Новият му стопанин каза че те са супер и си ги кара още 5 години, но той е спокоен водач.

След него имах 2.4 / АТ / комби - реколта 2007-ма - също без големи драми, но чат - пат нещо се разваляше, по 1 в година - да напомня че не е нова кола.

И той вече е с друг стопанин, комуто е по-полезен, че е с 2 малки деца, а моето порасна - има си своя Хонда.

Аз кретам с оня черньо от подписа ми, а най-здравата ми Хонда е онова бялотодо него. Малка, лека, проста колца, набор 86-та. Още е "в строя", ама поизгни - 40 години не са малко за непоцинкована кофа.

Шефовете ми все нови коли карат, нещо не ги хвалят и дълго не ги ползват.

Миналата седмица единият ме докара до дома с неговото джелезо. Гуми широки по 2 педи, 11 квадратни метра сянка на асфалта по пладне, 700+ немски премиум коня - мии, кат настъпи газта - прилошава ми бре - за таквоз може да си мечтае само някой не постоянно с всичкия си - НЕ, МЕРСИ! Но парите решават много проблеми, повечето възникнали поради излишни налични пари. ;)

Хондите не са НАЙ-, но са достатъчно и прагматично премерено от важното, а че нищо не е вечно е така, но някак боли като се окаже вярно. ;)

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...