deflected 0 #1 Публикувано 7 Ноември (Редактирано) Здравейте колеги! Направих си профила специално заради въпросната грешка защото от 2 месеца се мъча и няма оправия. Колата беше на паркинг 4-5 дни, като на 5тия ден я запалих и ми светна VSA + триъгълника. Закачих я на диагностика и показа грешка 66-01 Brake Pressure Sensor Failure. Поразрових се и стана ясно, че трябва да сменям АБС модула понеже въпросният сензор е капсулован вътре (изключително глупаво направено). Та взех 2ра употреба АБС модул от същия модел Акорд (номерата на модула са същите). Сложих го запалих колата и грешките изчезнаха. Радост, но за много кратко.. след има няма 60-70км отново светнаха. Закачих я отново на диагностика и грешката беше същата 66-01. Реших, че модула нещо не е бил ок. Върнах го на човека от когото го взех и той ми даде друг модул отново със същите номера. Монтирах втория модул, но този път нямаше никаква промяна, лампите си светиха. Закачих я отново, за да изтрия грешката, но тя се връща веднага. И тук голямата главоблъсканица започна. Реших, че е възможно да има кофти връзка някъде по веригата към самия модул. Е да, ама не. Диагностиката показва, че има волтаж към сензора за спирачно налягане - 4,70 волта. Тоест това отпада като вариант. Свързах се отново с човека от когото взех модула. Той ми каза, че няма как 2ри поред модул да не работи, тъй като ги сваля работещи и не трупа не работещи части (занимава се с Хонди на части). Каза ми да пробвам да сменя сензора под шофьорската седалка, който е за завиването на колелата. Сензор Assy Yaw & G (1Axis) се води. Не съм си играл да пробвам да го сменям защото той си работи и показва реални стойности на диагностика. Другото, което ми направи впечатление е, че и двата пъти, когато закачих колата на диагностика стойността на Brake Pressure си стоеше на 21.5 независимо дали спирачката е натисната или не. Това ясно, но защо и при първия и втория модул показва абсолютно една и съща стойност? Ако проблемът наистина е кофти АБС модул не трябва ли стойността да се промени и да показва друга, а не абсолютно същата? От Бургас съм, ходих при Хонда Апостолов за мнение и помощ. Отговорника на сервиза като разбра проблема директно ми отказа с мотива, че нямал време защото имал много коли (не му се занимава). Вече съм вдигнал ръце, не знам какво да правя и към кой адекватен майстор да се обърна. Затова пиша във форума с надеждата някой, който се е сблъсквал със същия проблем да ми даде адекватен съвет. Благодаря преварително! Редактирано 7 Ноември от deflected Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #2 Отговорено 7 Ноември Смени акумулатора, ако това не помогне виж си ЕКУТО за влага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deflected 0 #3 Отговорено 7 Ноември (Редактирано) 1 minute ago, Митко Йотов said: Смени акумулатора, ако това не помогне виж си ЕКУТО за влага. Защо да сменям акумулаторa? На 2 години е и е повече от перферктен. Кое ECU точно да видя за влага и къде се намира? Редактирано 7 Ноември от deflected Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #4 Отговорено 7 Ноември Интересен казус, нямам представа, но с какво правиш диагностиката, каква е тая грешка 66-01? Може би не съм в час, но само OBD грешките ли бяха P0..? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #5 Отговорено 7 Ноември Защото ЕКУТО хване ли слаб акумулатор първото нещо което изключва е VSA модула. Компа на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deflected 0 #6 Отговорено 7 Ноември 4 minutes ago, JapCar said: Интересен казус, нямам представа, но с какво правиш диагностиката, каква е тая грешка 66-01? Може би не съм в час, но само OBD грешките ли бяха P0..? С 2 диагностики пробвах и 2те са професионални. За първата не се сещам как й беше името в момента, а другата беше на Bosch. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deflected 0 #7 Отговорено 7 Ноември 3 minutes ago, Митко Йотов said: Защото ЕКУТО хване ли слаб акумулатор първото нещо което изключва е VSA модула. Компа на колата. Акумулатора е перфектен изобщо не е слаб. 11,9 волта показва на контакт. Компа на колата къде се намира? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #8 Отговорено 7 Ноември Щом казваш. А компа ще ти го покажат колегите със седмици къде е точно, можеш и ти колега да прочетеш някои теми за проблем с ЕКУТО и да го видиш и сам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deflected 0 #9 Отговорено 7 Ноември 2 minutes ago, Митко Йотов said: Щом казваш. А компа ще ти го покажат колегите със седмици къде е точно, можеш и ти колега да прочетеш някои теми за проблем с ЕКУТО и да го видиш и сам. Сега видях къде се намира. Утре ще погледна за влага, но ако е от него защо при първата смяна на модула сработи макар и само за 60-70км? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
psp 276 27 #10 Отговорено 7 Ноември Аз бих пробвал с друг акумулатор първо. Не задължително чисто нов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deflected 0 #11 Отговорено 7 Ноември 9 minutes ago, psp 276 said: Аз бих пробвал с друг акумулатор първо. Не задължително чисто нов. И защо от акумулатор ще вади точно грешка 66-01? Не мисля, че има връзка тук, но ще пробвам когато мога. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 790 #12 Отговорено 8 Ноември При смяна на АБС модул, не трябва ли последваща калибрация. Toчно с този модул, нещата, май, не са просто плъг енд плей. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #13 Отговорено 8 Ноември Както са казали колегите по - горе: Пробвай с заредиш хубаво акумулатора или с някакъв друг. Вероятно няма да е от това. Понеже ако беше, след толкова дни напред назад и гимнастики със смяна на модули, акумулатора щеше да е умрял. Виж в темите тук за този модул дали трябва да се прави нещо допълнително при смяната му. И другото, което остава е да пробваш с друго ЕКЮ. По някога когато се прецака компютъра на колата, не знаеш каква щуротия ще започне да изкарва като грешка 😂 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #14 Отговорено 14 Ноември Колега, тествай с HDS, вероятно ABS модула иска да се "запознае" с колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #15 Отговорено 23 Ноември Това са картинки от диагностика HDS (Honda diagnostic system) и интерфейс HIM (Honda interface module) - дали на това може да се вярва, ще кажат по-запознатите. Грешка 66-1 би трябвало да е Brake Pressure Sensor Failure. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #16 Отговорено 23 Ноември On 11/7/2024 at 10:05 PM, deflected said: Акумулатора е перфектен изобщо не е слаб. 11,9 волта показва на контакт. Компа на колата къде се намира? 11.9 е слаб акумулатора пробвай да го заредиш. Да го тестват в магазини за акумулатори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #17 Отговорено 23 Ноември Втората грешка е заден ляв ABS датчик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #18 Отговорено 23 Ноември (Редактирано) Преди 2 часа, AMD написа: Втората грешка е заден ляв ABS датчик Да. Исках да кажа, че за акумулатор грешката не е 66-01, която излиза на автора на темата. На първата снимка, първата грешка е за акумулатора. Това беше на моята кола преди повече от 3 години. А 11,9V без товар си е слаб акумулатор! Редактирано 23 Ноември от Niakoi 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 790 #19 Отговорено 23 Ноември Тая грешка за акумулатора няма нищо общо. При мен редовно си излиза и ми гаси VSA и ABS при палене, но след това си гасне и всичко си бачка. Просто ЕКУ-то си гаси нетопребни системи при палене със слаб акумулатор и след това си ги възобновява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #20 Отговорено 23 Ноември Колегата пуснал темата се покри като пръдлив, не пише за развитие по проблема. За това на такива с един два поста не пиша ама нали сме оРа реших да направя компромис със себе си но не трябваше. На такива в природата им казват паразити (организъм който се храни само око се прикачи към друг организъм сам по себе си не може да съществува). 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #21 Отговорено сряда в 11:34 Ако е слаб акумулатора, но все пак си пали, чековете от първото палене, слид второто изчезват. На мен при под 11 даже ми изключва задният мост на SH-awd-то, но после се активира и всичко си гасне. Но си взех нов, че с мъртва клетка не си е работа. Придполагам че Дефлектният се е опрайл и ако ДА - за кво да пише. Регва се, пита, а после си пипа ушето, Отклонявайки се от обратна връзка. То за това има хиляди регистрирани, стотици четящи и само десетки пишещи. Здраве да е. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #22 Отговорено сряда в 17:49 Само констатирам белким други нови колеги да се погледнат как биха изглеждали в очите на тези които им помагат или поне се опитват, иначе ми е все тая за тОа да се оправя както намери за добре. 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове