Jump to content
deflected

Грешка 66-01 VSА свети постоянно

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги! Направих си профила специално заради въпросната грешка защото от 2 месеца се мъча и няма оправия. Колата беше на паркинг 4-5 дни, като на 5тия ден я запалих и ми светна VSA + триъгълника. Закачих я на диагностика и показа грешка 66-01 Brake Pressure Sensor Failure. Поразрових се и стана ясно, че трябва да сменям АБС модула понеже въпросният сензор е капсулован вътре (изключително глупаво направено). Та взех 2ра употреба АБС модул от същия модел Акорд (номерата на модула са същите). Сложих го запалих колата и грешките изчезнаха. Радост, но за много кратко.. след има няма 60-70км отново светнаха. Закачих я отново на диагностика и грешката беше същата 66-01. Реших, че модула нещо не е бил ок. Върнах го на човека от когото го взех и той ми даде друг модул отново със същите номера. Монтирах втория модул, но този път нямаше никаква промяна, лампите си светиха. Закачих я отново, за да изтрия грешката, но тя се връща веднага. И тук голямата главоблъсканица започна. Реших, че е възможно да има кофти връзка някъде по веригата към самия модул. Е да, ама не. Диагностиката показва, че има волтаж към сензора за спирачно налягане - 4,70 волта. Тоест това отпада като вариант. Свързах се отново с човека от когото взех модула. Той ми каза, че няма как 2ри поред модул да не работи, тъй като ги сваля работещи и не трупа не работещи части (занимава се с Хонди на части). Каза ми да пробвам да сменя сензора под шофьорската седалка, който е за завиването на колелата. Сензор Assy Yaw & G (1Axis) се води. Не съм си играл да пробвам да го сменям защото той си работи и показва реални стойности на диагностика. Другото, което ми направи впечатление е, че и двата пъти, когато закачих колата на диагностика стойността на Brake Pressure си стоеше на 21.5 независимо дали спирачката е натисната или не. Това ясно, но защо и при първия и втория модул показва абсолютно една и съща стойност? Ако проблемът наистина е кофти АБС модул не трябва ли стойността да се промени и да показва друга, а не абсолютно същата? От Бургас съм, ходих при Хонда Апостолов за мнение и помощ. Отговорника на сервиза като разбра проблема директно ми отказа с мотива, че нямал време защото имал много коли (не му се занимава). Вече съм вдигнал ръце, не знам какво да правя и към кой адекватен майстор да се обърна. Затова пиша във форума с надеждата някой, който се е сблъсквал със същия проблем да ми даде адекватен съвет. Благодаря преварително!

Редактирано от deflected

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени акумулатора, ако това не помогне виж си ЕКУТО за влага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
1 minute ago, Митко Йотов said:

Смени акумулатора, ако това не помогне виж си ЕКУТО за влага.

Защо да сменям акумулаторa? На 2 години е и е повече от перферктен. Кое ECU точно да видя за влага и къде се намира?

Редактирано от deflected

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен казус, нямам представа, но с какво правиш диагностиката, каква е тая грешка 66-01?

Може би не съм в час, но само OBD грешките ли бяха P0..?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото ЕКУТО хване ли слаб акумулатор първото нещо което изключва е  VSA модула. Компа на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 minutes ago, JapCar said:

Интересен казус, нямам представа, но с какво правиш диагностиката, каква е тая грешка 66-01?

Може би не съм в час, но само OBD грешките ли бяха P0..?

С 2 диагностики пробвах и 2те са професионални. За първата не се сещам как й беше името в момента, а другата беше на Bosch.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 minutes ago, Митко Йотов said:

Защото ЕКУТО хване ли слаб акумулатор първото нещо което изключва е  VSA модула. Компа на колата.

Акумулатора е перфектен изобщо не е слаб. 11,9 волта показва на контакт. Компа на колата къде се намира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом казваш.

А компа ще ти го покажат колегите със седмици къде е точно, можеш и ти колега да прочетеш някои теми за проблем с ЕКУТО и да го видиш и сам.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 minutes ago, Митко Йотов said:

Щом казваш.

А компа ще ти го покажат колегите със седмици къде е точно, можеш и ти колега да прочетеш някои теми за проблем с ЕКУТО и да го видиш и сам.

Сега видях къде се намира. Утре ще погледна за влага, но ако е от него защо при първата смяна на модула сработи макар и само за 60-70км?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих пробвал с друг акумулатор първо. Не задължително чисто нов. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
9 minutes ago, psp 276 said:

Аз бих пробвал с друг акумулатор първо. Не задължително чисто нов. 

И защо от акумулатор ще вади точно грешка 66-01? Не мисля, че има връзка тук, но ще пробвам когато мога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При смяна на АБС модул, не трябва ли последваща калибрация. 

Toчно с този модул, нещата, май, не са просто плъг енд плей.

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както са казали колегите по - горе:

Пробвай с заредиш хубаво акумулатора или с някакъв друг. Вероятно няма да е от това. Понеже ако беше, след толкова дни напред назад и гимнастики със смяна на модули, акумулатора щеше да е умрял. 

Виж в темите тук за този модул дали трябва да се прави нещо допълнително при смяната му.

И другото, което остава е да пробваш с друго ЕКЮ. По някога когато се прецака компютъра на колата, не знаеш каква щуротия ще започне да изкарва като грешка 😂

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, тествай с HDS, вероятно ABS модула иска да се "запознае" с колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са картинки от диагностика HDS (Honda diagnostic system) и интерфейс HIM (Honda interface module) - дали на това може да се вярва, ще кажат по-запознатите. Грешка 66-1 би трябвало да е Brake Pressure Sensor Failure. 

IMG_20210710_1319.jpg

IMG_20210710_1323.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/7/2024 at 10:05 PM, deflected said:

Акумулатора е перфектен изобщо не е слаб. 11,9 волта показва на контакт. Компа на колата къде се намира?

11.9 е слаб акумулатора пробвай да го заредиш.

Да го тестват в магазини за акумулатори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората грешка е заден ляв ABS датчик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, AMD написа:

Втората грешка е заден ляв ABS датчик

Да. Исках да кажа, че за акумулатор грешката не е 66-01, която излиза на автора на темата. На първата снимка, първата грешка е за акумулатора. Това беше на моята кола преди повече от 3 години.

А 11,9V без товар си е слаб акумулатор!

Редактирано от Niakoi
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая грешка за акумулатора няма нищо общо. 

При мен редовно си излиза и ми гаси VSA и ABS при палене, но след това си гасне и всичко си бачка.

Просто ЕКУ-то си гаси нетопребни системи при палене със слаб акумулатор и след това си ги възобновява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата пуснал темата се покри като пръдлив, не пише за развитие по проблема. За това на такива с един два поста не пиша ама нали сме оРа реших да направя компромис със себе си но не трябваше. На такива в природата им казват паразити (организъм който се храни само око се прикачи към друг организъм сам по себе си не може да съществува).

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е слаб акумулатора, но все пак си пали, чековете от първото палене, слид второто изчезват.

На мен при под 11 даже ми изключва задният мост на SH-awd-то, но после се активира и всичко си гасне.

Но си взех нов, че с мъртва клетка не си е работа. ;)

Придполагам че  Дефлектният се е опрайл и ако ДА - за кво да пише. Регва се, пита, а после си пипа ушето, Отклонявайки се от обратна връзка. То за това има хиляди регистрирани, стотици четящи и само десетки пишещи. Здраве да е. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само констатирам белким други нови колеги да се погледнат как биха изглеждали в очите на тези които им помагат или поне се опитват, иначе ми е все тая за тОа да се оправя както намери за добре.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...