Jump to content
deflected

Грешка 66-01 VSА свети постоянно

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги! Направих си профила специално заради въпросната грешка защото от 2 месеца се мъча и няма оправия. Колата беше на паркинг 4-5 дни, като на 5тия ден я запалих и ми светна VSA + триъгълника. Закачих я на диагностика и показа грешка 66-01 Brake Pressure Sensor Failure. Поразрових се и стана ясно, че трябва да сменям АБС модула понеже въпросният сензор е капсулован вътре (изключително глупаво направено). Та взех 2ра употреба АБС модул от същия модел Акорд (номерата на модула са същите). Сложих го запалих колата и грешките изчезнаха. Радост, но за много кратко.. след има няма 60-70км отново светнаха. Закачих я отново на диагностика и грешката беше същата 66-01. Реших, че модула нещо не е бил ок. Върнах го на човека от когото го взех и той ми даде друг модул отново със същите номера. Монтирах втория модул, но този път нямаше никаква промяна, лампите си светиха. Закачих я отново, за да изтрия грешката, но тя се връща веднага. И тук голямата главоблъсканица започна. Реших, че е възможно да има кофти връзка някъде по веригата към самия модул. Е да, ама не. Диагностиката показва, че има волтаж към сензора за спирачно налягане - 4,70 волта. Тоест това отпада като вариант. Свързах се отново с човека от когото взех модула. Той ми каза, че няма как 2ри поред модул да не работи, тъй като ги сваля работещи и не трупа не работещи части (занимава се с Хонди на части). Каза ми да пробвам да сменя сензора под шофьорската седалка, който е за завиването на колелата. Сензор Assy Yaw & G (1Axis) се води. Не съм си играл да пробвам да го сменям защото той си работи и показва реални стойности на диагностика. Другото, което ми направи впечатление е, че и двата пъти, когато закачих колата на диагностика стойността на Brake Pressure си стоеше на 21.5 независимо дали спирачката е натисната или не. Това ясно, но защо и при първия и втория модул показва абсолютно една и съща стойност? Ако проблемът наистина е кофти АБС модул не трябва ли стойността да се промени и да показва друга, а не абсолютно същата? От Бургас съм, ходих при Хонда Апостолов за мнение и помощ. Отговорника на сервиза като разбра проблема директно ми отказа с мотива, че нямал време защото имал много коли (не му се занимава). Вече съм вдигнал ръце, не знам какво да правя и към кой адекватен майстор да се обърна. Затова пиша във форума с надеждата някой, който се е сблъсквал със същия проблем да ми даде адекватен съвет. Благодаря преварително!

Редактирано от deflected

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени акумулатора, ако това не помогне виж си ЕКУТО за влага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
1 minute ago, Митко Йотов said:

Смени акумулатора, ако това не помогне виж си ЕКУТО за влага.

Защо да сменям акумулаторa? На 2 години е и е повече от перферктен. Кое ECU точно да видя за влага и къде се намира?

Редактирано от deflected

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен казус, нямам представа, но с какво правиш диагностиката, каква е тая грешка 66-01?

Може би не съм в час, но само OBD грешките ли бяха P0..?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото ЕКУТО хване ли слаб акумулатор първото нещо което изключва е  VSA модула. Компа на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 minutes ago, JapCar said:

Интересен казус, нямам представа, но с какво правиш диагностиката, каква е тая грешка 66-01?

Може би не съм в час, но само OBD грешките ли бяха P0..?

С 2 диагностики пробвах и 2те са професионални. За първата не се сещам как й беше името в момента, а другата беше на Bosch.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 minutes ago, Митко Йотов said:

Защото ЕКУТО хване ли слаб акумулатор първото нещо което изключва е  VSA модула. Компа на колата.

Акумулатора е перфектен изобщо не е слаб. 11,9 волта показва на контакт. Компа на колата къде се намира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом казваш.

А компа ще ти го покажат колегите със седмици къде е точно, можеш и ти колега да прочетеш някои теми за проблем с ЕКУТО и да го видиш и сам.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 minutes ago, Митко Йотов said:

Щом казваш.

А компа ще ти го покажат колегите със седмици къде е точно, можеш и ти колега да прочетеш някои теми за проблем с ЕКУТО и да го видиш и сам.

Сега видях къде се намира. Утре ще погледна за влага, но ако е от него защо при първата смяна на модула сработи макар и само за 60-70км?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих пробвал с друг акумулатор първо. Не задължително чисто нов. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
9 minutes ago, psp 276 said:

Аз бих пробвал с друг акумулатор първо. Не задължително чисто нов. 

И защо от акумулатор ще вади точно грешка 66-01? Не мисля, че има връзка тук, но ще пробвам когато мога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При смяна на АБС модул, не трябва ли последваща калибрация. 

Toчно с този модул, нещата, май, не са просто плъг енд плей.

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както са казали колегите по - горе:

Пробвай с заредиш хубаво акумулатора или с някакъв друг. Вероятно няма да е от това. Понеже ако беше, след толкова дни напред назад и гимнастики със смяна на модули, акумулатора щеше да е умрял. 

Виж в темите тук за този модул дали трябва да се прави нещо допълнително при смяната му.

И другото, което остава е да пробваш с друго ЕКЮ. По някога когато се прецака компютъра на колата, не знаеш каква щуротия ще започне да изкарва като грешка 😂

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, тествай с HDS, вероятно ABS модула иска да се "запознае" с колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...