Jump to content

Recommended Posts

Бля, бля, бля.... 

1. Колегата гледаше дизелови... 

2." Колегите" го насочиха към бензиновите... 

3. Мани другото, ами и към "американки"...

4. Човека е "вагаджия", а на такъв да му препоръчаш и най-изтормозената Хонда, все ще му е бонус (ще му е по-евтино) от каквато и да е Шкода или аЛди.... 

5..... 

6.....

Умишлено ги спестявам... 

 

7. Към колегата от Япония - интересувал ли си се, при другите марки, има ли проблеми с помпите и стружките, щото май положението е още по зле - особено финансово. Ама за последното е абсолютно прав... 

8. Към колегата - всичко е преходно, каквото и да избереш - хем ще си доволен, хем не (всичко зависи от "новия внос", твоя късмет, а и от това какво очакваш и в последствие какво ще получиш). 

9. Докато се произвеждат и продават дизелови автомобили, винаги ще ги предпочитам пред останалите... 

10. Към колегата - Пожелавам ти успех в намирането на твоята играчка - и ако я намериш (харесате се), да се похвалиш...

 

П. П. Имам си 2 дизелови играчки, ама не се продават - особено 2-та...😉😊😄

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пазара търсенето и цената на CRV 3 дизел или бензин показва друго.

 Голяма част от купувачите  търсят бензиновия мотор ,а цена на дизеловите CRV  с всяка година пада.

Карал съм и двете и първаночално съм ги обслужвал,карам в момента бензиновия мотор на газ,някъква  съществена разлика не намирам в полза на дизела и прехваленато вървене на дизеловия мотор.

Първотачално евтината цена на дизела много бързо се стопява,с цената на обслужване примерно двойно повече литри масло при смяна.

Това с икономичния мотор на дизел, нещо мит,приятел който както се казва горивото дизела му е подарък,след няколко месеца констатира,много харчи тази Хонда.

Впредвид карането  ми само на дизелови коли преди, сега вече второ CRV  бензин/ газ,дизела за мен е само за селскостопански машини.

В крайна сметка  в близко бъдеще ще ни принудят всички да се качим на една батерия ,намя да има дизел и бензин.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, CARPERA написа:

В крайна сметка  в близко бъдеще ще ни принудят всички да се качим на една батерия ,

 

Ама изобщо не съм сигурен, тенденцията е друга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е гадно чувството да караш кола,която не върви,ден след ден,месец след месец.Да ти е гадно още преди да си я запалил защото знаеш какво следва.Още по-гадно е самозалъгването,че си направил правилния"разумния"избор.

Те така за бензиновите CRV-та ,еле пък автомат,но всеки сам си решава.

Редактирано от zograffa
  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но това не е кола "за вървене".

Това че турбинката придава свеж полъх в средни (за дизела) обороти, не значи че има адекватна управляемост.

Темата бензин срещу дизел е другаде, както и личните пристрастия - теоретични и от личен опит - и с 2-те горива.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, който си е купил CR-V, се предполага, че не е очкавал да си е купил спортен автомобил. Нали? А пък на CR-V-то не му е това целта като цяло. Това е високо повдигнат, голям лек автомобил, който се предполага, че трябва да осигурява необходимия комфорт и сигурност за по-улегнали хора.

За моите нужди CR-V-то хем си върви, хем си вози комфортно, хем си има всичко, което ми е необходимо за дълъг, спокоен и ненатоварващ път.

Който иска да върви като ракета, трябва да се ориентира към нещо друго. ;)

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притежавал съм дизелови и бензинови ЦРВ-та европейки но 2.4 мотора е друга бира,прилично вървене и прилично горене.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя формулата е проста:

Над 12 кила на 1 конска сила - мъка.

Около 10 на кон - утилитарно.

Около 8 кг на 1 к. с. - проктично с елементи на забавление.

Към 6 на 1 - достатъчно за всякакви режими.

Около 4 на 1 - "бензин в кръвта".

Около 2 кила на 1 кон - за да се изплащиш!

Най-забавните коли са леките с малък мотор, а най-комфортни са тежките с голям ДВГ.

Между тея 2 крайности всеки намира себе си. 

Човекът е адаптивен - колкото / толкова.

Някои правят "от мухата - слон", че не върви им колата, но от слона муха трудно и скъпо е. ;)

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, да се включа и аз.

Между другото, в първия пост на колегата mpetrov , който е на път да си купи Хонда (и няма да сбърка) е изброил три Хонди, които заглежда.

Последната е моята, която продавам аз.

Няма да го рекламирам, но всичко което съм написал си е точно така.

Но не е това въпроса. Тя ще си намери късметлията.

Понеже сега имам и Хонда 2.4 бензин и мога да сравня бензина и дизела.

Също така преди да закупя 2.4 бензина съм обиколил много Хонди и съм ги тествал и мога да кажа следното:

 

Дизела е уникален за каране. Много меко, много плавно, голям въртящ момент. По шумен е, но само при ниските обороти.

На дълъг път е чудесен. 130км/ч при 2400 оборота. Икономичен, надежден и достатъчно мощен, за да те издърпа напред.

 

Пробвах бензинови(2000 кубика по 150 коня). Не е същото... Мотора бръмчи, а автомобила не върви...

Мисля, че са й малко тези коне... Значително по-висок разход от дизела. Ако се газифицира - разхода се доближава до този на дизела...

 

Най-накрая се спрях на 2.4 бензин. Огромен разход! Невероятен вървеж!

Автомат. Сега карам това.

Сипеш бензин за 50лв (20 литра, защото трябва да е 100-ца) и караш няколко дена. Ама с кеф...

Сигурно ще я газифицирам, ама не сега. 

 

Няколко извода:

Дизел - ДА! Определено е за предпочитане, ако имаш чести извънградски пътувания.

2000 кубика бензин - да! Ако го газифицираш и караш спокойно, без особени претенции..

 

2.4 кубика бензин - ДА! Но имай едно наум - голям разход...

При всички случаи е по-евтино от такси! :)

 

Но аз съм карал CR-V 2000 кубиковия бензин и този 2.4 литров...

И сега със сигурностне бих си взел 2,4-литровия бензин. Но това си е лично мое мнение.

 

Когато си търсих автомобил имах тест-драйв на един такъв 2-литров автомат.

Ами буквално ще споделя това, което усетих - натискаш педала на газта до край... А резултата не е това, което очакваш... Набира скорост, но... пак си последен... Двигателя реве, а скоростта едвам-едвам нараства...

 

Супер кратък извод:

Бих си взел или дизелов двигател, или 2.4 литровия бензин (185 коня).

 

 

 

  • Нагоре 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента в семейството ми има 2 црв-та тройки фейсови 2.4 бензин/газ автоматици/182к.с/.Разхода в Пловдив само градско е макс 15 газ,кара се постоянно в задръстване.Това ли е огромния разход,другите 2.0 колко ли горят???

Редактирано от mytanta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mytanta аз мисля, че това не е огромен разход, а си е нормален разход.

И съм убеден, че в градски условия  (и може би в извънградски също) при разумно каране - дизела ще е по-икономичен (в лева на километър) от газифициран бензин.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малкият мотор рядко харчи по-малко, особено ако се натиска повечко, за да върви поне някак, особено извънградско - около 100км/ и малко над.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах наказание колеги и не можех да пиша. Ходих в петък да гледам колата, много запазена без ръжди, Закарахме я при майстор хондаджия, закачи я и я погледна, каза че е супер колата, нещо пипа зад мотора и каза че от там течали, не разбрах какво? Ауспух чист и ръждясал, маслото на кутията розово но малко(ще се сменя като я взема). Бяха качили някакви гуми all terrain които според мен бях криви и доста тресяха на пътя, разбрах се с човека да сложи нови зимни гуми и да я тествам след това, всичко наред ли е я взимам. Вчера моя приятел от Враца я тества с новите гуми и каза, че го няма тресенето вече, така че утре ще ходя да я взимам направо. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До тук - добре.

Чакаме да се похвалиш и първи впечатления.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност, сега чета из форума за всякаквите масла за обслужване и най-вече моторното, че другите ясно че ще да на Хонда, но моторното направо хахах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти едно моторно с което няма да сгрешиш.

 

1695457675_RavenolSSVFuelEconomy0W304L-1100x1100h.thumb.jpg.f304456373f01ec09ea9066ff5436f32.jpg

това е масло с което да изчистиш мотора от наслагвания с къса смяна на 4-5 хил км.

619312728_0W-20XLcopy.thumb.png.9d1b56861b4ee738f409bc1ad6ca8081.png

Както казах не маловажен е хубавия маслен филтър,моите фаворити първо е оригиналния  ,после Манн само немски,и Purflux

20240822_200627.thumb.jpg.9b5393d2ca5ee12ba42c3a318f2905ca.jpg

 

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбрах и на скоростите имало филтър някакъв, тъй като за първи път имам автоматик и не знаех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERAМаслото

от втората снимка за да не посочвам марки заедно с маслото от първата ли се слагат? Че не разбрах? Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита да ти е и безаварийни километри!

На въпросът ти - или първото, или второто.

Но виж какво съм ти писал на л.с. като за първоначално обслужване, че е и по-евтинко. След него ползвай тези от CARPERA. Пък и има и други опции, в зависимост от състоянието на двигателя.

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен! Добре дошъл при Хонда феновете! Много безаварийни километри. 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
59 minutes ago, dandilov said:

Честита да ти е и безаварийни километри!

На въпросът ти - или първото, или второто.

Но виж какво съм ти писал на л.с. като за първоначално обслужване, че е и по-евтинко. След него ползвай тези от CARPERA. Пък и има и други опции, в зависимост от състоянието на двигателя.

 

Състоянието на двигателя как да го определя като се отвори капака на главата ли? Колата изглежда доста запазена на 160 к км, преди да в взема ходих в бултрако да я проверят по рама и излезна един запис само от 2017 че в била на 76 к км. Което е за седем години, ако сметнем че от 2017 до сега е въртял същите километри собственика то сега би била на 160к

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и безаварийно.Моята е същия цвят,не се среща често.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито :honda:

2 hours ago, mpetrov@onemoreframe.net said:

@CARPERAМаслото

от втората снимка за да не посочвам марки заедно с маслото от първата ли се слагат? Че не разбрах? Благодаря!

Не не се смесват мслата кое те наведи на тази мисъл.

Първо взимаш 4.2л ти събира двигателя AmsolXL 0w20 сфилтъра наPurflux и го караш 4-5 хил да изчисти мотора и следиш за разхода.

После слагаш Равеньола 0w30  с  Манн филтъра ,има ги и двете тук в форума общите поръчкикараш го макс 9 хил,това е и за всички масла после,за да запазиш двигателя.

Не бързай с майстора няма да се счупи колата за месец още,пиши какво ще сменяш и откъде ще го купиш ,ще дадем съвети  за по евтини и оригинални части ,ще ти трябват пари за хубава газова,което е много важно.

 

Ако искаш направи тема нова  да не продължаваме тази.

За автомата имаш масло  и филтър там пак може от форума да го веземш ,както и всички масла и консумативи оригинални на Хонда,да спестиш пари.

Да кото се отвори капака клапани се вижда веригата и вала в какво състояние са.

Маслото автомат и филтъра автомат

20240225_165908.thumb.jpg.10d4a0872e76619fa316464340c4e95c.jpg

20231109_165803.thumb.jpg.3a584d1f5d60ff4d05918550d53e462a.jpg

 

 

Имаш още за смяна масло хидравлика 1л HondaPSF,и масло заден диференциал Honda DPSF 1.2л ти трябват.

 

п.п Браво един колега да пита преди да вземе Хонда ,и да вземе вярвам наистина перфектната Хонда  да излезе след прегледа и обслужване,и ще стане още по-перфектн стъпка по стъпка..

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
31 minutes ago, CARPERA said:

Честито :honda:

Не не се смесват мслата кое те наведи на тази мисъл.

Първо взимаш 4.2л ти събира двигателя AmsolXL 0w20 сфилтъра наPurflux и го караш 4-5 хил да изчисти мотора и следиш за разхода.

После слагаш Равеньола 0w30  с  Манн филтъра ,има ги и двете тук в форума общите поръчкикараш го макс 9 хил,това е и за всички масла после,за да запазиш двигателя.

Не бързай с майстора няма да се счупи колата за месец още,пиши какво ще сменяш и откъде ще го купиш ,ще дадем съвети  за по евтини и оригинални части ,ще ти трябват пари за хубава газова,което е много важно.

 

Ако искаш направи тема нова  да не продължаваме тази.

За автомата имаш масло  и филтър там пак може от форума да го веземш ,както и всички масла и консумативи оригинални на Хонда,да спестиш пари.

Да кото се отвори капака клапани се вижда веригата и вала в какво състояние са.

Маслото автомат и филтъра автомат

20240225_165908.thumb.jpg.10d4a0872e76619fa316464340c4e95c.jpg

20231109_165803.thumb.jpg.3a584d1f5d60ff4d05918550d53e462a.jpg

 

 

Имаш още за смяна масло хидравлика 1л HondaPSF,и масло заден диференциал Honda DPSF 1.2л ти трябват.

 

п.п Браво един колега да пита преди да вземе Хонда ,и да вземе вярвам наистина перфектната Хонда  да излезе след прегледа и обслужване,и ще стане още по-перфектн стъпка по стъпка..

Просто не те бях разбрал за маслата и за това питах. 
ще направя нова тема със сигурност. Маслото на деференциала било сменено. Другите ще ги сменям и ще питам за антифриз и т.н.

А иначе нямаше как да не питам като нищо не разбирам от Хонди! Благодаря на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега преглеждах всички документи си ги има за обслужване през годините. Ще постна една снимка може би от последното през 2023. Прави ми впечатление че в този сервиз който е обслужвана там е с масло 5w30 поне последните 3-4 години.

IMG_6839.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам собдтвеника не е давал много пари за  консумативи,важно е че имаш документи с дати и е обслужвана.

Аз бих сменил всички масла и течности не се знае какво е слагал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
12 minutes ago, CARPERA said:

Така като гледам собдтвеника не е давал много пари за  консумативи,важно е че имаш документи с дати и е обслужвана.

Аз бих сменил всички масла и течности не се знае какво е слагал.

Добре в новата тема която ще направя, ще помоля да ми кажете какво точно да сменя за да си знам и за напред

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се впрягай толкова за тая кола. До вчера тоя надценен навес е наливан с най-евтиното от варела 5-30/40, а тука ще почиваме с промивки, възкресения, гледане на капки и приказки от тетките пред блока. Смени маслата по кутии, диференциали с такива хондовски, на мотора едно 5/20 или 30 и газ. Антифризи, термостати, промивки, оригинален антифриз, термостати, филтъра на скоростите само в корекома го има. 

Покрай я малко да видиш джамбаза какво е послъгал, пък после ако искаш и оригинални маншончета на водачите на спирачките си смени.

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Терминът "навес" мнОу мъ кефи - ша знаЙш!

Някои наистина мязат на такова, други са напАо кенефи, но пък някои са достойни екземпляри и ако неговата е такава - нека си я обслужи момчето.

Да го "подкове желязото, докато е горещо" (и му е ново), че кат му мине мерака - после м@мата си трака. ;)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Мен пък ме изкефи това:

Преди 1 час, jijane написа:

... само в корекома го има ...

 

Таааа, като стана дума за Кореком ... да споделя за английския такъв.

Преди месец-и-нещо, както някои знаят, си купих и си закарах в България 17-годишен навес :D .

Значи, имам приятел, който от 20г е автомонтьор при мен, в Англия. От тях 5-6г имаше собствен сервиз. Самл той мк прави колите. Като тръгнах за България му викам - да си купя ли от тук 2-3 туби истинско масло? Той - не се излагай, в момента, в България можеш да намериш по-истински части за коли и масла, отколкото тук, в Англия.

След брекзит Англия се напълни с ментета.

Вярвам му. Преди по-малко от 2г той ми смени предните носачи на CR-V-то. Миналия месец ми смени пак единия ябълковиден болт. Разтропа се "на умряло" за няма и 2г.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...