Jump to content
boiskii

Accord 2.4 5AT '06 sedan

Recommended Posts

Честито, бравос за ентусиазма и уменията + безпроблемно бъдеще на вас с таз кола!

Грижите се отплащат.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя, колата, че ще я направи кола колегата, ясно е!!

По-фрапантно е, какви продавачи има.
Кажете, от къде купихте акорда, че да не се налага и на други колеги да правят тези упражнения.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Взех я от прехваления в Акорд средите Иван Иванов от Бургас. Колата цялостно е много свежа (отдолу е като италянка), но тези цигании с катализатора дойдоха в повече (200 макс 300лв е питата му за скрап, я цял по моргите се предлага за 500лв). Платихме му я повече от щедро (13.5), че даже и още 400 за втори комплект джанти оставихме...и да ми праща някакво творение правено в час по трудово... Много несериозно. Като си изпуснал нещо или са те излъгали звъниш на моргите, намираш и пращаш същото (аз получих 2 оферти в рамките на 2 часа). Сега аз хубаво си упражних уменията да правя къстъм изпускателни детайли, но изобщо не е ясно дали ще минем тест за емисии с този дизелов катализатор. Планирам да отида в СБА за замерване тази седмица...ако не става нищо от него пак ще ги дам тия 500лв. 

Редактирано от boiskii
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вече и маслото на автомата е освежено.

Resizer_170665066890619.thumb.jpeg.ef307859833560e37d36b863dc3919f6.jpegResizer_170665066864717.thumb.jpeg.31bc829fabc55b0bef839b659f88ca85.jpegResizer_170665066913021.thumb.jpeg.7da9ed84f10d8fb8e4bcbb93c7339b42.jpegResizer_170665066810013.thumb.jpeg.7ad92e1db497ed8a4e2caede8eb6128b.jpegResizer_170665066836215.thumb.jpeg.a3d2f3ee3ef95b3c6972b72015f0eed7.jpegResizer_170665066788811.thumb.jpeg.851195bff117e6a14b222ca26fc5fe18.jpegResizer_17066506675509.thumb.jpeg.9c361db324fafc76c48bb5c0f5991a39.jpegResizer_17066506673237.thumb.jpeg.da2c3b151c2c400cea6249a6dce900d3.jpegResizer_17066506668333.thumb.jpeg.1ecd659c0033a4b6a7b4be39d48772d3.jpegResizer_17066506670975.thumb.jpeg.9b37dd5687e56c752351c8a510d08907.jpegResizer_17066506664931.thumb.jpeg.d098682440e1b96edcb4efe71b9f267a.jpeg

Източих около 2.6л, сипах 3л...видя ми се много след първото мерене на пусната перка и чакане 60-90сек. Изпомпих 100мл през щеката, покарах 2км и сега е мааалко над макса.

Утре е ден за регистрация в КАТ, а след това ме чака смяна на заден десен амортисьор (омаслил е и фъска). 

IMG_20240119_120659.thumb.jpg.135c649a2ddf06d54565f9b1dc6bf958.jpgIMG_20240129_153259.thumb.jpg.13eb4da35aff19cfdd6f8c71ea5ee4a3.jpg

Редактирано от boiskii
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ревизирай и апаратите, щом си я прибирал от морето и диска е така... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И те са в списъка, заедно със спирачна течност. Снимката е от 3км след продажбата, в първия център за гуми. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пишем си и в чата с теб за драмите ти :)Това дърпане може да е от проблем с апарат на спирачките, десния може да задържа леко. Точно това го играх със Сивика. Задържаше ми леко десния апарат и постоянно теглеше леко на дясно. Докато не реших да сменям дискове на го забелязах. Не нагряваше чак толкова, че да усетя разлика на пипане. 

Мислех, че е от друг ремонт, правих рейка.

Що се отнася за Иван - едно от малкото места в България, къде можеш да намериш сравнително читав Акорд. И аз си взех колата от него, също с изкормен катализатор. Не му е за пръв път и вече би трябвало да си е взел поука, ако той няма участие в свалянето на катализаторите. Би трябвало да си проверява колите. И при мен беше така - нямаше чек. След известно време светна чека. Намерихме проблема. Но докато оправя катализатора си триех грешката. Светва на различни интервали. Предполагам в зависимост от това как се кара колата. Но дали е на работни часове или изминати км., има различни мнения. При мен имаше и други проблеми. Но и моята цена беше различна. Дали е била съобразена с проблемите - не знам.

Аз нямам нищо против това, че колата има проблеми. Все пак купувам доста стара кола. Нормално е да си има проблеми. Ама според мен търговец, който казва, че държи на името си и ги "чува" тези коли би трябвало да забележи проблемите и да ги сподели на клиента. Разбира се това отваря фронт за пазарлъци и корекция на цената. 

Но едва ли ще се намерят такива частни търговци :)

Като минеш тест на газовете ще споделиш резултатите :)

Аз ходих на елконаджия, има такъв във Варна, който замерва газове, сондите как работят и такива неща :) Можеш да поразпиташ за твоя район за такъв. Поне във Варна взема по - малко пари от колкото вземат за ГТП :)

Редактирано от Г.Писаров
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не ми стана ясно кога/как/колко дърпа на дясно, но и аз като купих моят 7-мак имаше такова. Случваше се само при ускорение, особено при старт от място с мръсна газ. Оказаха се разрушени тампони на ДВГ и кутията. Съответно те се местеха в коша явно с леко усукване спрямо него. След откриването и подмяната им, всичко с траекторията (при всякакви режими) заспа. Направо и при спиране си беше ОК.

Случи ми се веднъж и да задържи заден ляв апарат, но колата не дърпаше. Просто при автомата и най-малкото нередно съпротивление се усеща като и свикнеш. Освен това замириса и на феродо, а дискът стана лилав за няма и километър. След раздвижване се оправи, диска си върна цвета и случката не се повтори, та не съм патил пак.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 14 часа, Г.Писаров написа:

Пишем си и в чата с теб за драмите ти :)Това дърпане може да е от проблем с апарат на спирачките, десния може да задържа леко. Точно това го играх със Сивика. Задържаше ми леко десния апарат и постоянно теглеше леко на дясно. Докато не реших да сменям дискове на го забелязах. Не нагряваше чак толкова, че да усетя разлика на пипане. 

Мислех, че е от друг ремонт, правих рейка.

Що се отнася за Иван - едно от малкото места в България, къде можеш да намериш сравнително читав Акорд. И аз си взех колата от него, също с изкормен катализатор. Не му е за пръв път и вече би трябвало да си е взел поука, ако той няма участие в свалянето на катализаторите. Би трябвало да си проверява колите. И при мен беше така - нямаше чек. След известно време светна чека. Намерихме проблема. Но докато оправя катализатора си триех грешката. Светва на различни интервали. Предполагам в зависимост от това как се кара колата. Но дали е на работни часове или изминати км., има различни мнения. При мен имаше и други проблеми. Но и моята цена беше различна. Дали е била съобразена с проблемите - не знам.

Аз нямам нищо против това, че колата има проблеми. Все пак купувам доста стара кола. Нормално е да си има проблеми. Ама според мен търговец, който казва, че държи на името си и ги "чува" тези коли би трябвало да забележи проблемите и да ги сподели на клиента. Разбира се това отваря фронт за пазарлъци и корекция на цената. 

Но едва ли ще се намерят такива частни търговци :)

Като минеш тест на газовете ще споделиш резултатите :)

Аз ходих на елконаджия, има такъв във Варна, който замерва газове, сондите как работят и такива неща :) Можеш да поразпиташ за твоя район за такъв. Поне във Варна взема по - малко пари от колкото вземат за ГТП :)

За апаратите е напълно възможно да задържат (чува се лек неравномерен шум при движение, баш като леко триеща накладка), ще ги отварям уикенда и мисля направо да сменя всичко в тях да не си играя няколко пъти да ги правя. 

За Иван...ясна работата. Извода е никаква прошка и с диагностиката на място, поне за да се отбие от цената и очакванията за платеното да са реалистични. :) Човека цялостно изглежда адекватен и отзивчив (Хонда педант в никакъв случай), ама както знаем обикновено малките камъни обръщат колата.

Преди 13 часа, ceco_accord написа:

Не ми стана ясно кога/как/колко дърпа на дясно, но и аз като купих моят 7-мак имаше такова. Случваше се само при ускорение, особено при старт от място с мръсна газ. Оказаха се разрушени тампони на ДВГ и кутията. Съответно те се местеха в коша явно с леко усукване спрямо него. След откриването и подмяната им, всичко с траекторията (при всякакви режими) заспа. Направо и при спиране си беше ОК.

Случи ми се веднъж и да задържи заден ляв апарат, но колата не дърпаше. Просто при автомата и най-малкото нередно съпротивление се усеща като и свикнеш. Освен това замириса и на феродо, а дискът стана лилав за няма и километър. След раздвижване се оправи, диска си върна цвета и случката не се повтори, та не съм патил пак.

Тегли при ниска скорост без съществена тяга. Да отворя апаратите пък ще видим.

Дайте акъл как да оценя тампоните на мотора и кутията с тест/напъване на място или оглед (без да ги свалям)?

 

Днес ще сменям свещи, уж ми се паднаха японски НЖК, пък дано са истински. 

image.thumb.png.4d40635c6d8706d25f0ab1287b6479c5.pngimage.thumb.png.4375a6328b99a3d7d67648cd50cc36e5.png

Заръчал съм и 6л антифриз Type 2. Колебая се дали направо да не сменя и термостата сега, да елиминирам бъдещи ядове. ОЕМ идва скъпичък (136лв./10 дни), но има вариант за Тama (70лв). 

 

После идва ред на смяна на хидравличната течност с PSF. 

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тази ми тема:

Аналогично бе и на Акорда ми (2.4 АТ), като го взех.

Десният (до ангренажа на мотора) има гумена капачка. Повдигаш я нагоре и светваш вътре. Ако има масло - в коша.

Предният си личи при лашкане на колата напред назад на "Р" - отгоре се отваря цепка. Той има и вакуум тръбичка отдолу. Проследяваш я нагоре покрай блока и има къде да я откачиш. Надуваш с уста и дано не издиша. После дърпаш създавайки подналягане - дано го държи. Задният на мотора рядко се поврежда, а тези на кутията са по-трудни за оглед и диагностика, но 100% са заминали, ако на ДВГ са скъсани. Няма как да устискат цялата таз маса.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията. Хмм, стана ми интересно защо има маркуче на предния? Къде се връзва вакуума и нещо следи ли го? 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има електромагнитно клапанче, което го затваря, или отваря според оборотите на мотора стягайки мембраната.

Ето как да провериш адекватността на тоците и въздуха към предния тампон: https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00A18223200000FART00.HTML

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еха, не предполагах, че е толкова умен тоя тампон. :D Ще ги огледам всичките непременно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е умен, просто диша, ако не му е пробито бялото дробче. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 31.01.2024 г. at 21:32, Г.Писаров написа:

Що се отнася за Иван - едно от малкото места в България, къде можеш да намериш сравнително читав Акорд. И аз си взех колата от него, също с изкормен катализатор. Не му е за пръв път и вече би трябвало да си е взел поука, ако той няма участие в свалянето на катализаторите. Би трябвало да си проверява колите. И при мен беше така - нямаше чек.

Не ми е ясно, как се залъгвате и после дори си и вярвате.

Какъв е шанса този катализатор да е изтърбушен в Швейцария?! 

И нека да позная - сигурно другото място, от където може да се купи читав Акорд е Кембо от Пазарджик?

Редактирано от chavdu
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има прост начин да разбереш дали си купил истински свещи или ментета. Измери им съпротивлението колко кило ома е ще разбереш.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз досега, единствено от Пепър (с потребителско име тук -Pepur), не съм видял някой да се оплаче.

 

А, не е като да не внася Хонди и Лексуси.

 

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас... За 400лв какво ли не правят...
 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още една малка подробност на 149хкм, но е съобразено с цената. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хидравличната я освежих на 60% с PSF. Старата беше доста черна. По-натам пак. Най-добре е да се промие системата докато не започне да плюе прозрачна нова течност...ама нямаше време днес. Смених антифриза. (Термостата остана за по-натам, че щеше да ме издуха тоя вятър, който не спря цял ден...)

Спирачна течност и ревизия на всички апарати направени. По-натам пълна ревизия с ремонтни комплекти и нови накладки. Засега за опознаването с колата тези стават. Смених и заден десен амортисьор. Утре ще я изпъна извънградско да видя дали ламбдата ще изреве. Уви, тая седмица не остана време за замерване на емисии. 

Редактирано от boiskii
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако светне пак по добре махни тоя измислен катализатор и иди при кадърни хора да ти изключат софтуерно втората сонда, аз карам така вече над 7 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

София-Своге-Вършец още не е светнала. Нарочно избрах маршрута да изтъркам добре дисковете. :) Засега спира супер. 

А защо да се изключва сондата, не е ли по-добре ползван оем катализатор ако ще се гонят емисии + несветещ чек? Тва софтуерно махане и то е пари. Почти съм убеден, че с електрожена ще намеря как да я излъжа сондата, ама засега не е това идеята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вуйчо ми (както и на останалите Хонди пред блока), откраднаха катализатора.
За малки пари, в Бургас, хора които се занимават с гърнета му оправиха проблема.
Трета година няма проблеми нито с чек, нито на прегледите.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Съгласен, винаги има риск да ти го гепят, без значение какъв е. Аз имам една идея по въпроса, не знам дали я описах по-горе: ако стигна до втора ръка оем работещ катализатор планирам да му тегля по един повърхностен заваръчен шев, баш като на стария изкормен, и долната ламарина няма да я слагам да се вижда отдалеч. Дали ще го пипне някой? :D

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.02.2024 г. at 12:02, boiskii написа:

2. Колебая се дали направо да не сменя и термостата сега, да елиминирам бъдещи ядове. ОЕМ идва скъпичък (136лв./10 дни), но има вариант за Тama (70лв).

Аз като си оправях драмите с колата, като я взех преди 3 г. са ми сложили такъв термостат - CALORSTAT by Vernet. Нямам идея дали е добра марката или не. Но не съм имал проблеми. Единственото което съм забелязал, е че се чува когато отваря 😁 Аз винаги загрявам колата на място докато стрелката на градусите започне да върви нагоре. При отварянето на термостата се чува отчетливо "цък" 😁 Оригиналния, работещ ми стои но не помня дали беше толкова "шумен".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз взех Тама на 70лв., но си стои в кутията още. Май напролет ще го сменям. Оригиналния засега работи добре...не изстива по наклоните (но не се знае до кога). Днес финално след 210км нямам никакви записани грешки. Следва оглед на тампоните на мотора, че малко превибрирва като че ли на място и на D, а дори ми се струва, че усещам и лека високочестотна вибрация във волана при движение. 

Отзад ми се чува нещо като наченки на главина, много слабо, но доловимо за моите хипохондрични сетива. :) (чува се нещо като леко задържащ апарат, усилващо се при десен завой) Но няма да пипам главините преди да си рециклирам апаратите изцяло. 

 

Започнах да препипвам и крушките в купето, но се оказа, че нямам достатъчно налични (и бай Али сега ще помага). 

Отзад стана много добре с този вид, ама уви само една имах на 31мм:

https://a.aliexpress.com/_EGpKlS5

 

 

Редактирано от boiskii
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз в купето сложих навсякъде, където мога лед. Сега ползвам само задния плафон. Нямам нужда от предния и не съм го включил. Той и предния е с лед и той свети много :) На вратите и в багажника също сложих лед. На рег. ном. и светлината за заден ход също лед сложих. Абе светят си много тия ледове :)

Единствената грешка, която направих е да сменя крушката на бутона за аварийни с такава без "калпаче". Нямаше тогава и не се сетих и да я оцветя с нещо. Сега малко повече дразни нощно време ама свикнах. Не ми се занимавала пак да разглобявам и да я оправя.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Топло белите ледове вече са на служба. 

IMG_20240307_201336.thumb.jpg.608f0bf3d4d42bed9b6572702b11d28b.jpgIMG_20240307_201348.thumb.jpg.46227fb065a484ea70fce2458b96bd15.jpgIMG_20240307_201406.thumb.jpg.5d493f3bd09656541c3a7f337f5acdd1.jpgIMG_20240307_201434.thumb.jpg.4daeeab2154b844d771d4eb6966207d6.jpg

Вече имаме и патерица (която по незнайна причина се явява много стойностен атрибут за акорда възлизащ на 180лв.), че дори и болт за нея от братята китайци.

IMG_20240307_201847.thumb.jpg.9082b915c9fb356266a8ea590500d618.jpg

 

Докато сменях свещите няколко щипки на буксите на бобините се разпаднаха. И тук китайците удариха стабилно рамо с евтин аналог. 

IMG_20240307_171241.thumb.jpg.5759a66d5fdc33e7b71b37eb24b17aa2.jpg

Редактирано от boiskii
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Можеш да ползваш само задния плафон вече :) Достатъчно силно свети само той :) Аз предните съм ги изключил, че ми вадят очите и ползвам само задния. Включвам ги ама много рядко ако трябва да чета нещо дребно написано нощно време :)

Редактирано от Г.Писаров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, boiskii написа:

Вече имаме и патерица

Чакай, чакай... След като колата е била на тази, да кажем, доста над пазарната цена... след циганиите с катализатора... искаш да кажеш, че е била и със свалена патерица?!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е била свалена, "те повечето идвали без патерица". 😃

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам какво да кажа.

 

Имах няколко стиропора за инструментите на акорд 7, където трябва да стоят в патерицата, но може и да съм ги подарил всички. Искаш ли да видя, дали случайно има един останал, за да ти го дам?

 

Иначе, супер тема - следя с интерес.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По една случайност тавата с инструментите и крика е на мястото си. Мерси за предложението. :)

Акорда засега съм го закрепил да си върши работата на учебен автомобил. Вече навъртяхме 100на км зад волана безаварийно. Останаха някои проверки, но не са спешни (реглаж на клапани, замерване на емисии, проверка на тампони на мотора) и вече консервация с парафин и шагре. 

Изофикса пасна идеално. В някакъв момент ще се огледам за напречни греди за автобокс, ако се пътува по-надалеч с цялата група.

С кораба е лесно, но в седанчето мястото е ограничено.

Messenger_creation_203c2be8-f465-4216-886c-8ead4735a619.thumb.jpeg.884c8d5b4740b2758e4835d71af34a3e.jpeg

Редактирано от boiskii
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.03.2024 г. at 1:20, boiskii написа:

Не е била свалена, "те повечето идвали без патерица". 😃

Моята имаше патерица, макар и без катализатор :) От същия търговец 😁 Но пък крик и инструменти нямаше. 

Ще те помоля, като стигнеш до процедурата с парафина и шагре(не го знам кво е туй жувотно) да споделиш ако не те затруднява процедурата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Процедурата е много лесна ако имаш подемник на разположение. Измиваш колата отдолу на мивка с подемник. Зачистваш ръждите с телена черта колкото можеш. Мажеш с ръждо преобразувател тия зони да се пасивира ръждата. Сваляш гумените тапи на праговете и пълниш с парафин. Отдолу се минава с течна гума след преобразувателя и след като зоната е изолирана с хартия/найлон.

Пример на друг проект. Гума:

 

Парафин:

https://forums.hondabg.com/topic/117491-изправяне-на-калник/?do=findComment&comment=1057641364

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.03.2024 г. at 22:06, boiskii написа:

Процедурата е много лесна

Благодаря за инфото :)

Като го прочета - не ми изглежда никак лесна процедура. Ще я пропусна и ще я оставя да си ръждясва на спокойствие. Никак не съм сръчен аз и без подробни напътствия в момента на правенето не бих се справил с такава задача :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана време да се слагат летняците. Някой знае ли дали хондовите джанти имат някакъв цветен код? Гледах отзад и не видях нищо приличащо на цветен код. 

В нета чета за някакъв уж близък цвят: Honda Blade Silver Metallic, Part Number 08703-NH95MAH-PN

IMG_20240406_140729.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че хондовите джанти си имат цвят, но не го знам.

Метни 1-та в колата и иди при някой "блендер" на цветове за авто бояджиите. Той си има картели с нюанси и ще ти забърка цвят баш по оригиналния.

Ако не, карай със сребристото от Сивика. ;)

Но първом работа те чака - кураж и търпение! Не случайно бояджиите не обичат да реновират джанти.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, друг код излезе като най-близък. 

IMG_20240408_131157.thumb.jpg.2158081b08b13586bbc3b23fa4dca281.jpgIMG_20240408_131135.thumb.jpg.127761228ec9ed7dc0291eb0f71a51e1.jpgIMG_20240408_131130.thumb.jpg.e9ee06ceebc688f5d521d7fc8ce0e52d.jpgIMG_20240408_131553.thumb.jpg.2edc1dd0823a449f3d206fe09db59e50.jpg

3 комплекта джанти ме чакат (5 ако не скромнича).😃

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...