Jump to content
dragun

Honda Accord 7 струва ли си ?

Recommended Posts

Здравейте,

Дойде моментът, в който реших да закупя нова кола. Тази, която карам в момента, е Honda Civic 1.7 дизел. Реших да я продам, тъй като се уморих от нафтовите печки и искам да премина към нещо различно.

През годините на експлоатация на Honda нямах никакви проблеми, затова реших, че следващата ми кола отново ще бъде Honda. Първоначално ми хареса моделът Honda Accord 8 2.4 бензин, но се оказа, че цената му надхвърля моя бюджет. Затова се насочих към по-стария модел - Honda Accord 7, също с двигател 2.4.

След наблюдение на цените в различни сайтове и автокъщи, започвам да се чудя дали е нормално кола от близо 20 години да струва около 12 000 лева. Също така, започнах да се замислям дали е стойностно да вложа толкова пари в кола, близка до моята възраст с пробег от над 300 000 километра и без информация дали е връщан километража и е изкъртена от каране на 1 милион километра. Семейство и приятели ми казват, че може да няма смисъл да плащам толкова за стара кола, тъй като вероятно ще изисква допълнителни разходи в бъдеще.

Четох много теми във форума, но все още съм в съмнение. Бих искал да попитам вашето мнение по темата. Струва ли си да инвестирам този бюджет в този модел и има ли шанс да намеря приемливо запазен такъв автомобил за около 10 000 лева?

Благодаря ви предварително за съдействието и съветите ви.

Редактирано от dragun

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва си ако въртиш по 40-50 000км на година , със газ е изгодна от към разход. От към части много претенциозни от към оригинални части и нормално докато я приведеш във идеален вид ще струва поне половинта от колата. Мойта от 10 стана на 20 но мисля, че съм я докарал в по добър вид от заводския и колата се държи на пътя, като коли с доста по голям мотор.

Ако караш по малко, за тия пари можеш да получиш доста по добра кола и по луксозна с риск обаче да има доста по скъпа подръжка. Подръжката, като на старите преди 2000г хондички никога няма да я видим отново. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драгуне - каквото и да купиш, ще вложиш, особено в "нов внос" - карана до последно и отхвърлена там.

Потърси регистрирана тук и вече обгрижена.

Моделът си има дребни болежки, но вероятно вече ще са оправени от настоящият собственик, а като цяло е надежден, с надеждата че е живял добре преди теб! Километрите не са фактор - тя е направена да ги "лапа". Зависи как са я хранили, но това няма как да знаеш, освен по косвени признаци, но без опит с модела, едва ли ще ги усетиш. Харесваш си някоя прилична и вземаш - каквото после излезе - правиш. Всички сме така.

Не мисли какво ще ти отнеме като пари, а какво ще ти донесе като емоции и ползи, иначе все ще си прекаран.

Успех и късмет в издирването!

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондите и тойотите винаги са една идея по-скъпи от конкуренцията за подобните модели от съответната година. Това от една страна може и да ти е от полза някой ден понеже означава, че държат цена и са ликвидни. А дали си заслужава според мен зависи само от субективни фактори като удоволствие от шофирането, някакво спокойствие от това, че караш автомобил с репутация за надеждност и т.н. Ако смяташ за възможно най-малко пари да минеш най-много километри не мисля, че това е колата за теб. Има и други надеждни опции за много по-малко пари. В крайна сметка питането ти е разбираемо, защото аз слизам от 7ма генерация Акорд уж с идеята да се кача на ЦРВ 3та генерация, но и аз като теб започнах да се замислям дали 18-19к лв е разумно да се дадат за 15-16 годишен автомобил. Има прилични 7-годишни пежа за 15-16 хил лв. Сложен си е казуса... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за кола която да вози, винаги има по-добри оферти, но или си Хонда фен, или не.

А и човек или си плаща, или си плаща, щот не си е платил.

Парите са фактор само ако липсват. При наличие - преценката е по-трезва.

Не че оправдавам високите цени на моделите ни, но те са според колко е склонен да даде купувача.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, HistamineSHOT написа:

Хондите и тойотите винаги са една идея по-скъпи от конкуренцията за подобните модели от съответната година. Това от една страна може и да ти е от полза някой ден понеже означава, че държат цена и са ликвидни. А дали си заслужава според мен зависи само от субективни фактори като удоволствие от шофирането, някакво спокойствие от това, че караш автомобил с репутация за надеждност и т.н. Ако смяташ за възможно най-малко пари да минеш най-много километри не мисля, че това е колата за теб. Има и други надеждни опции за много по-малко пари. В крайна сметка питането ти е разбираемо, защото аз слизам от 7ма генерация Акорд уж с идеята да се кача на ЦРВ 3та генерация, но и аз като теб започнах да се замислям дали 18-19к лв е разумно да се дадат за 15-16 годишен автомобил. Има прилични 7-годишни пежа за 15-16 хил лв. Сложен си е казуса... 

За Пежо или хубаво или нищо! :yes:

 

В много отношения някои други марки са условно по-добри.

Например динамика, возия, шум и т.н.

НО, Хонда ги превъзхожда със своята износоустойчивост и надеждност!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз мисля, че след като си карал вече Хонда, и си бил доволен е време наистина да седнеш на истинска японска Хонда- точно цедмата генерация- правена само в Япония. Екс- твоята с 1.7 дизел е Исузу двигател, и щом си нямал сериозни проблеми, сигурно е била и фейс-лифт.

Та, отново- седма серия, 2 или 2.4 бензинов- истински самурай. Аз се качих през 2016 на 2.0 спорт Акорд 7 и се влюбих в колата, в  буквалния смисъл. Тогава беше на 11 години. За жалост заминах за обратно воланни държави и трябваше да я продам през 2019. За 3-те години - абсолютно нищо освен масла и филтри и всички глезотии, които исках- обезшумяване, фейс-лифт волан... Само на бензин- 7.5 среден разход.

Разбирам че цените сега са брутални.2016- аз я купих за 11.500 лв.

Моя съвет е да си я донесеш от Германия- (аз така направих) заради по-добро евентуално техническо състояние. Има прилични оферти в мобиле де. другия съвет е да гледаш да е от по-непланинска област, по-малко ще е третирано със сол.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер, 

 

Като собственик на Акорд 7 2.4 бензин, ръчка от няколко месеца, на отговора заслужава ли си цената за възрастта и пробега на подобен автомобил - абсолютно не. За да не прозвуча като пълен кретен, ще кажа, че аз мога да назова конкретни причини да си купя точно този автомобил. Ако ти го купуваш като стандартен автомобил за де возиш без да има нещо по-специално, което да те привлече различно от "имал съм Хонда, доволен съм", според мен е под среден автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е относителен този въпрос - Струва ли си? Аз имам моята 2,4, АТ, фейслифт, комби вече трета година. Колата е 2007. Взех я за 8600 лв. Беше евтина но си имаше и проблеми. Нямаше катализатор, и имаше издухана гарнитура на двигателя. Също така си имаше и козметични забележки. Тогава платих за ремонт на двигателя малко над 1000 лв. Но смених и веригите, и още някои неща. Катализатора май беше около 400 лв. Сложих газово - 1700 лв. тогава, което вече си е избило парите. Боядисване - под 1000 лв., не ми се рови сега да гледам точни цифри. Първоначалното обслужване не помня колко ми излезе. Май нещо от порядъка на 400 лв. 

До тук можеш да сметнеш колко ми е излязла колата. От тогава съм имал проблеми с вратата на багажника - често срещан проблем при комбито. Сменях големите тампони на долните носачи и тампони на стаб. щанга. Рециклират рейка, че се разтропа. Като взех колата беше добре, но явно нашите пътища не и харесаха :) Сменях и маркуча за високо налягане на хидравликата. Сега ми предстои смяна на спирачни дискове и накладки, и опресняване на масло на скоростна кутия + филтър. 

Минал съм около 30 к. км. за това време. Според мен като за 16 годишна кола са си нормални появилите се повреди. Вероятно някои от нещата, които съм правил няма да ми се наложи да ги правя повторно. Със сигурност ще излязат и други повреди - знам, че няма как. Дърта кошница. 

Сега - дали си струва. Според мен си струва. Не съм купил колата защото съм заклет фен на Хонда. Просто прочетох форумите и за други марки със зададените критерии, които търся - при Хонда имаше най - малко оплаквания.

Всяка кола втора употреба ще сблъска купувача и с ремонти. Кои повече, кои по - мало. Вече дали ще попаднеш на читав автомобил неизвестно, коя употреба - не се знае. 

Единствено, че Хондите им се води име на по - рядко чупещи се. 

Предполагам затова и цените в момента са такива. 

Но дали е вярно това, че се чупят по - рядко, едва ли има кой да каже. Ще срещнеш всякакви мнения.

Реши какви пари си готов дадеш за кола, предвиди си една сума за вкарване в ред и прочети другите марки с твоите изисквания какво предлагат и с какво ще се сблъсквал и ще решиш.

Правилен отговор няма :)

Аз за сега съм удовлетворен от покупката си, макар, че се оказа с проблеми. Вече ще си покаже колко други неизбежни проблеми ще ми се появят :)

Важното за мен е само да не са накуп 😂 Мисля да карам колата докато не стане за моргата. Или докато не спечеля 6 - ца от тотото :) Така, че ще я карам докато стане за моргата :)

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, за моргата няма да е скоро.

Имах същата, доволно се повозих 5 години и я дадох на добър стопанин.

Не помня големи драми, а каквото излезе, се направи.

Хората се чудеха, как така семейно комби - автомат, а прекъсвача е на 7200. Еми - Хонда!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали си струва, да бъдеш или да не бъдеш 😁И аз като по предния коментар. Понеже чахах близнаци преди почти две години (вече се борим с тях) реших, че ми трябва комби, което е добре да става и на газ. Четох доста, отпадаха модели (не марки не съм комплексар) накрая ги бях свел до 5 модела. Авенсис 1.8,аутбак, октавия 1.8т, мазда 6- 2.5 (втората генерация ) и акорд 7ма.Четох доста и накрая останаха авенсиса, акорда и маздата . Качвах се в авенсис и беше прекалено обрано от към комфорт, доста пластмасово и реших да е акорда. Четох за тях доста тук и се реших да е 2.4 фейс поради причини които на всички са известни. Качих се в първата в Пазарджик, карах я и честно да си кажа не ми хареса... След тва пак отидох да гледам една в Пазарджик и си бях казал, ако не ми хареса остава маздата. Беше доста замаскирана, но пък беше от Испания и нямаше никва ръжда и аз без да му мисля мн я капарирах 😁Купих я и още първите 500 метра ми светнаха абс и вса. След доста умуване и помощ от колегата от Пловдив - @Ivan_Ch разбрахме, че абс модула е от комбито преди фейса и дава грешни данни (задните гуми показваше, че се въртят с 5км по-бързо от предните ) Взех втора ръка и се оправи. По-лошото е, че я взех с тракаща скоростна кутия( и кафяво масло в нея) и по точно най-вероятна причина превъртял лагер в леглото си в капака на кутията(чува се само на P и N) него още не съм го сменял и карам така вече 20к км. Рециклирах рейка още в началото.Сложих газ след като я покарах малко (бях се стреснал понеже при първото смяна на масло майстора ми каза, че датата на производство на филтъра е 2006та година 😁😁😁) но до сега не съм долял и грам масло вече две обслужвания 😎 имам предвид, че не се е налагало. Преди два дни стартера се предаде и утре я карам да го правя, най-вероятно четки и т. Н от доста време я усещах, че пали трудно дори и с новия аку юаса,но майсторите при които отидох отказаха да рециклират "работещия" стартер... Та тва е при мен, аз лично съм доволен от избора си и честно казано пак бих го направил същия, вече с едно наум разбира се. Колата е била адски здрава преди 10тина години, сега все пак са по на 15-20. Акорд турер 2.4 ат 2006.

Редактирано от Галин Абушев
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже всеки си пише за своята и аз да кажа за мойта,седма дизел фейслифт пък ти прецени дали си струва.Купена 2013 на 158 000 ,сега е на 383 000 за всички тези километри е сменена една шайба на алтернатора и един алтернатор,един страничен датчик н Airbag и акумулатор.Ще се наложи да правя и съединител но за момента още държи.

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 3 години нов внос Хонда всичко, което ми се счупи, според форума, било слаба черта. Се едно тая кола има само слаби черти..

- потенциометър за газта - 500лв  - слаба черта
- полуоски с карета - 500лв бройката втора ръка (бултрако нова 1650лв) - слаба черта (ще ти вибрира при ускорение между 20-40 а после и над 100)
- проблеми с помпа на хидравликата - слаба черта - вие/капе/тече - нова 1200/ ремонт 500 / комплект О пръстени с лагер 250лв.
- проблеми с маркуча за високото на хидравликата - скъп нов - правили ги уж нз моя все още е ок.
- стъклоповдигачи - слаба черта
- харчи масло - нормално било за хонда и зависи как я караш
- Гумички и цедки VTEC/VTC - запушват се

- педала на съединителя почва да щрака при натиск - слаба черта уж се пръскало тва онова идва и изчезва когато си реши - дразни
- задни лагери 
- увиснала броня - слаба черта - решението сам да си сложиш нещо да поддържа да не увисва
- предна броня - 500 лв
- type S липове - не се намират, ако намериш - скъпо
- Газ - 1200 да сложиш - 15 разход градско. През 20к реглаж клапани
- Недай си боже да се наложи да сменяш брони тн ще се видиш в приключение ако е type s.
- Флаш/тунинг по-рано пускане на VTEC и лимита да е 8к а не 7200 - 500лв

 За 13 бона кола на толко години и толко претенциозна откъм части аз лично не бих си взел.
По-скоро някоя масовка, за която има части бол поне да не го мислиш. А и също майсторите трябва да са специални да разбират от хонди, че при смяна на съединител ми счупиха един датчик за километража та и там филми...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Димитър Михайлов написа:

За 3 години нов внос Хонда всичко, което ми се счупи, според форума, било слаба черта. Се едно тая кола има само слаби черти..

- потенциометър за газта - 500лв  - слаба черта
- полуоски с карета - 500лв бройката втора ръка (бултрако нова 1650лв) - слаба черта (ще ти вибрира при ускорение между 20-40 а после и над 100)
- проблеми с помпа на хидравликата - слаба черта - вие/капе/тече - нова 1200/ ремонт 500 / комплект О пръстени с лагер 250лв.
- проблеми с маркуча за високото на хидравликата - скъп нов - правили ги уж нз моя все още е ок.
- стъклоповдигачи - слаба черта
- харчи масло - нормално било за хонда и зависи как я караш
- Гумички и цедки VTEC/VTC - запушват се

- педала на съединителя почва да щрака при натиск - слаба черта уж се пръскало тва онова идва и изчезва когато си реши - дразни
- задни лагери 
- увиснала броня - слаба черта - решението сам да си сложиш нещо да поддържа да не увисва
- предна броня - 500 лв
- type S липове - не се намират, ако намериш - скъпо
- Газ - 1200 да сложиш - 15 разход градско. През 20к реглаж клапани
- Недай си боже да се наложи да сменяш брони тн ще се видиш в приключение ако е type s.
- Флаш/тунинг по-рано пускане на VTEC и лимита да е 8к а не 7200 - 500лв

 За 13 бона кола на толко години и толко претенциозна откъм части аз лично не бих си взел.
По-скоро някоя масовка, за която има части бол поне да не го мислиш. А и също майсторите трябва да са специални да разбират от хонди, че при смяна на съединител ми счупиха един датчик за километража та и там филми...

Повечето от нещата които си написал са пълни глупости, без да се задълбочавам ще дам за пример последното. Нито е опция нито е нормално състояние на модела, това че ти си решил да се гавриш с колата си е твой проблем, но в никакъв случай не може да бъде проблем на модела. Та по същия начин стоят нещата и с по-горните забележки, не всички разбира се. По същия начин горе-долу стоят нещата и с Вагини, Алди-та и всекви други тенекии ако речеш да им вадиш душата. 

Редактирано от CCord
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, Димитър Михайлов написа:

За 3 години нов внос Хонда всичко, което ми се счупи, според форума, било слаба черта. Се едно тая кола има само слаби черти..


 За 13 бона кола на толко години и толко претенциозна откъм части аз лично не бих си взел.

Колега взел си убита от каране нов Фнос кола!

CL9 Type S, 2.4l, 190p.c. я имам от 2016г. Общо около 100 000 съм и навъртял, сега е кара жена от семейството.

Сменил съм горни носачи, оригинални 2бр. 500лв и три шумящи лагера.700лв.

Всичко друго което съм плащал са глезотии, музики, изолации, джанти ОЗ и т.н.

За газта всички коли си имат подръжка, но тя е незначителна ....

 

За 13 те бона, решението си е лично твое, а и пазара е обстоятелство, което трудно се заобикаля, особенно надолу!

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колегата има основания за някои от нещата , които е нахвърлял. Аз не съм виждал и не съм чувал за друга кола в обкръжението ми , освен моята, да е чупила полуоска, камо ли и двете:lol: А за съединителя и горната му помпа…абсолютно скандално изпълнение на Хонда. Приятел има от последните произведени седмици- март 2008 и скърца, колега тука във форума беше сменявал с оем помпа и след време пак скърца:confused:

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.10.2023 г. at 14:50, Димитър Михайлов написа:

За 3 години нов внос Хонда всичко, което ми се счупи, според форума, било слаба черта. Се едно тая кола има само слаби черти.
 За 13 бона кола на толко години и толко претенциозна откъм части аз лично не бих си взел.
По-скоро някоя масовка, за която има части бол поне да не го мислиш. А и също майсторите трябва да са специални ...

Не се коси и честит имен ден!

Просто си изтеглил "къса клечка". При кола на старо всички сме под угроза. И не е само с тоз модел и марка!

Но от изреденото от теб, само това ми се е случвало:

- харчи масло - нормално било за хонда и зависи как я караш - до 1л на 10000 км не е проблем.

-  цедка VTEC - запушва се - консуматив.

- увиснала броня - слаба черта - решението сам да си сложиш нещо да поддържа да не увисва - тежка е (особено с добавен лип) но се прави.

Но пък съм правил други неща, така че не може да се обобщава.

Обаче имам добри спомени от 5 годишната ни заедност. :)

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...