Jump to content
Legal

Въпрос за обем на багажник.

Recommended Posts

Здравейте и ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!

 

Ще си сменям стария Сивик 8, като мисля да си купя акорд 8, 2.4, автоматик.

 

Тъй като, имаме бебе на 7месеца, възниква въпрос за обема на багажника.

 

Карам служебен автомобил -октавия 2012, 2.0 тди, и там багажника е голям. Мястото е достатъчно за да побере нещата на малкият.

 

Когато оглеждах акорда, багажникът ми се стори доста по-малък.

 

Това така ли е, или просто е илюзия?

 

В тази връзка, какво е положението с багажното при Мазда 6?

 

Въпреки, че е доста по нова на години, с повече екстри, защо е по евтина от акорд 2011 ..примерно?

 

Става въпрос за коли седан.

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако шкодата е хечбек определено ще ти изглежда по-голям. Но разликата реално е съвсем минимална. За маздата нямам наблюдения. А за конкретното питане за малкия - зависи каква ви е бебешката количка - как се сгъва. Нашата се сгъваше като рибарски стол и заемашемясто метър на 20 на 30. Ама сега масово са гъзарии и заемат половин багажник сгънати. Та преди с две деца и количка не е имало драми с багажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Близък приятел кара Мазда 6 2 ген. 2.0 автомат, комби. С две деца е- на 5 и на 2г. и няма никакъв проблем с багажа, хем, че жена му бая товари 😀  Вътре е по-широка от Акорда. А защо е по- евтина , нямам идея. Може би заради прословутите ламарини на маздата, макар че при втора генерация пооправиха проблема. Неговата е от Швейцария и е ок. За другите неща не знам. Карал съм и двете коли, не мисля, че Акорда превъзхожда по нещо маздата, освен в цената. За мен не получаваш нищо кой знае какво повече за тия 7-8 бона отгоре.  Особено ако изпадне 2.5 мотора за 10ина бона е топ. Газчица, обслужване и за 12-13к се отвозваш. 

Редактирано от Robben

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получаваш много по здрави и безпроблемни двигатели в Акорд - и дизел и бензин.
Също и по качествен интереор - Маздата е доста евтини от към материали. За да има такава цена значи има защо ;)

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, но пак ми се струва необоснована разликата в цената. А колегата май го интересува основно багажника😀 В такъв случай бих взел фейсово комби седмица 2.4. 

Редактирано от Robben
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа...някоя друга марка, трябва да има сериозно превъзходство пред Хондата, за да се навива да я сменя :).

Карам (лично МПС) Сивик, 8, 2.2 дизел.
Последните 3 г., ВСЕКИ МЕСЕЦ бях на магистралата БС-СФ, през седмица!!!

Зима, лято, сняг, дъжд- тази кола веднъж не направи проблем ( освен климатика в едно тежко лято, който проблем не бе кой знае какво). За разлика от много други, които чакаха в страни репатрака.

По темата:
Харесвам акорда и по-специално 2.4, автомат, седан.
Да, основно ме интересува обема на багажника и ако той е поне колкото на шкодата (също седан), изобщо няма да се колебая.



Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз освен Хондата имам и 323-фка на 29г., която е на 490 000 хиляди километра и е ходила 4 пъти до Австрия и 2 пъти до Германия, без проблем.  Акорда засега 2 пъти се качва на репатрак, като в единия случай счупи полуоската насред пътя между Благоевград и Банско, с дете на 3г. в колата и изнервена жена😀 Счупи и другата полуоска, но на подходящо място. И алтернатор замина по време на път, и спирачната помпа протече… неща непознати за маздата.  Това обаче не означава, че е лоша кола, напротив. Мисля , седмицата е едно от топ изпълненията на Хонда, което не беше доразвито както трябва. Мисълта ми е, че не могат да се вадят заключения от частни случаи и да се генерализира. Масово караме стари коли и реално играем покер. По твоята тема- седановия акордски багажник ми върши работа, при все, че има и пура, и побира всичко необходимо за тричленно семейство. Вече нали зависи и как се тъпче😀 Но ако ти е толкова важен се ориентирай към комби. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не е случайно, че Хонда държи висока цена на старо. Който не го е разбрал, да си купи БМВ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около, 26-27000 лв и нагоре, за 2.4, автомат, екзекютив, седан, без газ, ДО 150 000 КМ. с история. 2011-2012 г.

Това ми офертира човек, познат във форума и със солидна репутация тук., и от който ще купя, когато всичките ми капризи се случат- включително и цвета.

Сами знаете, какво значи такава цена за автомобил ..да кажем на 11-12 год . :))))new9gag_wink.png

 

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия пари взимам Е350 4матик от същата година , което вече наистина си е кола😀

Редактирано от Robben

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми беше дилемата, но, попрочетох по форума на Мерцедес, както и се вслушах в приказки на мой съученик, който има един от уважаваните сервизи в Бс за немски премиум автомобили и ми каза, че мерцедеса има проблеми с електрониката , която не е никак евтина

 

Бях го питал за Ауди (защото много ги харесвам визуално) и ми каза "ела"- отвори ми халето и видях 3 ( ТРИ) хубави аудита, новички ( мисля 6-ци) на подемниците.

 

Каза ми "ей от такива като тези коли си купих 3-ти апартамент".

Не искам да се изхвърлям и като дам ...да кажем 28000 лв за кола, искам след това да мога да я поддържам адекватно - с Мерцедес не знам , дали ще мога :)

 

new9gag_smile.png

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен лично даването на почти 30 000 лева за 12-13 годишен навес, още повече и акорд 8, граничи със здравия разум, но СССП. Аз, за тези пари, бих си взел 5 годишен сивик, някой канадец примерно.

 

Аз честно не знам защо и какво им струва толкова на тия навеси? Кола, като кола.

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Акорд 8 (какъвто и да е) е странно да се дават повече от 15 - 16 бона, при положение че за тез пари има 15-16 годишни Ледженди, дето ще ни надживеят и нямат допирни точки с Акорда, освен емблемата. Това реших аз след 7-мия си Акорд комби (е те тава е багажник) и от 3 г си карам Легена без драма.

Редки са, защото основното опасение е че ако нещо - части скъпи и с чакане, но и 2-те не са толкова верни, колкото "на страхът очите са големи".

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност цената на всичко е точно толкова, колкото са готови да платят клиентите. Вероятно държат цена поради факта, че са едни от малкото останали автомобили предлагащи прилични комфорт, здравина и простота - използвайки доказали се бензинови двигатели без турбини, директно впръскване, старт-стоп и т.н., с които са бъкани останалите автомобили.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това кое колко струва е от многото "зависи". Виждал съм човек да дава луди пари за селска къща пълна съборетина на която лично аз не бих се и изплюл но за него беше мерак от доста време видях и как вкара два пъти повече да я направи във вид който той желае, та всеки си знае и преценява да не взимам мнение.

Обаче какво впечатление прави това, как хора които нямат и не ползват такав кола как професионално се изказват само, човек ще си помисли, че току що са слезнали от нея. По някога форума е не само технически полезен но на моменти е доста забавно разтоварващ.

До колегата пуснал темата бих го посъветвал да не слуша никой а да се свържи с колега който има такава поне от две години и да си направят едно приятелско рандеву да си поговорят кое какво и тогава да си реши. Иначе багажника е малко не удобен заради задните високоговорители които леко стърчат и малко пречат на нещо едро габаритно но ако багажа е на сакове или чанти може да се ползва напълна адекватно както другите комбита тоест доволно. размера на багажника го измерват с кутии а не с рулетка и това дава много погрешна престава кой колко събира, аз лично се нервя най вече, че четери гуми не могат да влязат прави една до друга защото точно задните музикални колонки пречат и не стигат пет сантиметра странично.Мога да споделя и аз нещо в кюпа: сега ако ми звънне приятел и ми каже, че трябва да отидем до САХАРА да вземем нещо и да се приберем веднаг щях да се съглася зашото в гаража има такава кола която ще свърши работа. Иначе до сега одавна да съм и бил камшика и без това нямам време за нея и почти не се кара.

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 години приоритет ми бе багажника. Рулетката категорично отчете в полза на  Акорд 7-ма генерация комби, пред 8-мото комби.

Относно 4- те гуми - събират се от воле и до изправените гърбове на задните облегалки има още доста място, а при свалени, вътре спокойно спят 2- ма човека с ръст до 180 см. височина.

5a2d07978320d_44wheels.jpg.510c715e87b75f2ad6c4b5caf44e4104.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Цецо, коментирали сме го това. При седмицата бомбетата се по прибрани и задните колони на купето не са толкова скосени а това отваря допълнителното пространство което липсва при осмицата но тенденциите се изменят и се налага и ние да приемем статуквото погледне ли човек и другите марки се виждакак как всички го скосяват.

Страхотна снимка, това май не е с телефона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
Преди 10 часа, Митко Йотов написа:

... трябва да отидем до САХАРА да вземем нещо и да се приберем веднага щях да се съглася зашото в гаража има такава кола която ще свърши работа. ...

И аз така

IMG_20220721_193610.thumb.jpg.f57ff15ecd5f9e005dfb1aa30f85576e.jpg

Имам си 20-годишно високо комби. ;)

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Митко Йотов написа:

Страхотна снимка, това май не е с телефона.

Не е, то си и личи. Тогава нямах прилично снимащ "смарт", та ползвах 2 кила Канон. :)

Акорд 7 комби след Б колонките е различна кола от Акорд 7 седан - това му е предимството - различна конструкция на купе и окачване, както и + 50 мм колесна база. Мисля че първо е направено то, а после са опростили всичко за седан 7.

Акорд 8 комби е кардинален маркетинг - еднакво дъно и окачване и само друг покрив. За мен ( не ангажирам с мнението си), това е 4-врат хечбек. Да, по-модерен и красив е, нооо нефункционален, а когато искаш да превозиш нещо като за комби - пцуеш съдбата и приемаш статуквото.

Не ме разбирай погрешно, не плюя 8-цата. Това да си купя 7-ма ген с бюджет за 8-ма си е "лично мое извращение", ама комби с размер на Ледженд и багажник на седан ми бе неприемливо. Не са ме "улучили" маркетолозите, но и те са имали цели - требе да се продава и Це еР Ве.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 9 години карам 2.4 седан и единственото нещо, към което имам забележи е багажника. Малък е и не е функционален особено сравнен с Октавия, които се хвалеха с най-големия седанов багажник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кръстника почна от хеч на младини, мина през комбита и ванове, а сега е с Т4-ка.

Разликата между тях била че колкото е по-голям багажника, толко по-лесно фръгаш вътре, вместо да редиш тетрис.

След 7-мото комби се натресох на Легена, а багажникът му е като на всеки Акорд седан - мъкаааа, но пук има други "незаобиколими предимства, а и дете вече голямо - има си кола - да са опрАа. :)

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като потърпевш, псувам много често колко смешен е багажникът на 8ма комби - но това го разбрах късно, а и жената каза абсурд на 7ма комби (до някъде я разбирам :D) . Но то да беше само багажника, заради аеродинамиката, таванът над задните седалки е доста скосен, аз слагам 2 детски столчета, но и заради ергономичните седалки, по средата няма почти никакво място. 

Та да определено, нещо е доста сбъркано с тази кола, или по-скоро това е хечбек отколкото комби.

Иначе за останалото, наистина мисля че е супер автомбил и много надежден. Аз залагам на 2лт R20, казвал съм го и преди, това за мен е по-добрият и по- надежден двигател.

Иначе К24, ако е на малко км ок, но повечето хапват масло, като сложиш и газ, след 100К км може и да е за основен ремонт (говоря за 8ма). Но дотогава ще си го избил, та изборът е личен..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема за багажника на Акорд 8 комби е, че задния капак е скосен, а не прав като на повечето комбита. Но и точно заради това страничната визия на комбито е толкова красива. Иначе багажника си Ок, който казва че е като на хечбек, явно не е карал въпросния тип автомобил, защото нямат допирни точки.
Между задните бомбета разстоянието е по малко спрямо на доста други комбита, но в другата си част багажника е доста широк, а и като добавим факта, че страничните кори са направени да се махат за 1сек., то багажника в тази си част е доста широк.
Да ясно, че не е като на Пасат или Акорд 7, но си върши работа.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът ми касае, акорд-седан :)

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Krasi-mir написа:
  Скрий съдържанието

И аз така

IMG_20220721_193610.thumb.jpg.f57ff15ecd5f9e005dfb1aa30f85576e.jpg

Имам си 20-годишно високо комби. ;)

 

Краси не правят вече такива коли... за съжаление, колата има късмет с такъв стопанин иначе отдавна да е хвърлила кърпата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам защо се въртят едни и същи теми само,че с нов глас(заглавие)

Както и да е.

Колега ако ти се струва малък багажника и скъпа колата за годината си просто си вземи нещо за сумата която си отделил и с най големия багажник в класа си пък маймата му дали 12-13 годишния хондак ,че е по здрав от 6-7 годишния Опел (примерно)

Колата не е от най големите но от заден е доста удобна седалките са удобни и удобно се сяда особено за дълъг път 

Последната година и половина минах през 3 служебни коли(карани поне по 4-5 месеца)

WV Tiguan 2020 не мога да я сравня с Хонда но след 190 км ми шумеше като съ в лява лента и близо до мантинелата.

Cupra Leon плугинхибрит и тем подобни комби естествено все едно се качвам в моя Голф 5 място има ама и тесне е.

От няколко месеца съм с Cupra born пълна електричка колата е супер ама седнеш ли от заде хем има място няма преграда по средата и след 5 минути искаш да станеш понеже не е удобно.(жената казва така давам на cupra born 2 точки на Хонда 6  точки.

Искам да кажа,че понякога по голямата пространство не е и по практично и комфортно.

Коли бол на пазара ходи сядай, карай,мери,сравнявай и после сподели какво си взел.

Мнения много всеки гледа.през своята призна и всеки го е клоняло нещо като си е избирал колата.

Междудругото има багажници за тавана,вършат супер работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз изгледсах първото дете с сивик 6та генерация, проблем с количката съм нямал. После взех 8ма акорд седан за второто дете, отново нямах проблем с количката. Ти самия трябва да прецениш дали това което мислиш да пълниш в багажника ще те устройва. В крайна сметка всеки мери според чергата си. След като малката проходи В 90% от времето вече в багажника ми няма абсолютно нищо и от време на време отварям да сложа 1 сак като пращам големия при баба му :). Първо си избери количка и по нея си прави замерванията.

Неприятно ми е когато сменям гуми, че трябва да отварям едната страна на задната седалка за да мога да ги позиционирам тея 17ки ама това е живота. Имам приятел с шкода, но комби. Прави ми впечатление, че на акорда е по дълъг,  но тесен багажника :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...