StefanTsvetanov 6 #1 Публикувано 1 Март, 2023 Извинявам се ако има такава тема, но аз не намерих. Та някой играл ли си е с настройките на автоматичният режим за фаровете и възможно ли е да се направят винаги пуснати без да се влияят от сензора за светлина? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yordane 0 #2 Отговорено 1 Март, 2023 На моя Акорд 8 2008 бензин 2.0 комби при даване на контакт се пускат късите. Има отделен бушон до колкото знам за системата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StefanTsvetanov 6 #3 Отговорено 1 Март, 2023 (Редактирано) 1 hour ago, Yordane said: На моя Акорд 8 2008 бензин 2.0 комби при даване на контакт се пускат късите. Има отделен бушон до колкото знам за системата. Ще проверя довечера, но от тази диаграма не виждам кой бушон ще е за тази система https://fuse-box.info/honda/honda-accord-2008-2012-fuses Може би 15 номер Daytime Running Lights на 7.5А ама ще проверя дали го има :Д На моята като са на автоматичен режим фаровете се включват, но само когато е тъмно, а аз искам да си светят постоянно. Чувал съм, че залепват тиксо на сензора и така го "прескачат", но ми се струва глупаво и най-вероятно има по-културен начин за справяне с проблема. Редактирано 1 Март, 2023 от StefanTsvetanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 174 #4 Отговорено 1 Март, 2023 Възможно е, моята е Швейцарка и светят постоянно, както при нас такива са наредбите и при тях, явно самият концесионер ъпдейтва бушоните, но не съм гледал точно дали има допълнително сложено такова. Та със сигурност има начин, едва ли ще играят с тиксото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jt26 54 #5 Отговорено 1 Март, 2023 Следя с интерес темата. При мен също е както при автора. А все още не мога да проумея, как автомобил в тази категория и година на прозиводство няма автоматични светлини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 174 #6 Отговорено 1 Март, 2023 Темата мисля е насочена към обратното, как да се преправят автоматичните към постоянно светещи.. На твоята светят постоянно така ли да разбираме? Внос ли е и от къде? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jenti 45 #7 Отговорено 1 Март, 2023 1 hour ago, galin_k said: Възможно е, моята е Швейцарка и светят постоянно, както при нас такива са наредбите и при тях, явно самият концесионер ъпдейтва бушоните, но не съм гледал точно дали има допълнително сложено такова. Та със сигурност има начин, едва ли ще играят с тиксото И моята е Швейцарка и точно тиксо са и залепили на сензора. В европа няма Акорд с автоматични дневни, само Американските версии и Acura TSX имат тази функция. При Европейската има място за бушон, но липсва модула за дневни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoyanz 9 #8 Отговорено 1 Март, 2023 (Редактирано) С тиксото решавате проблема с дневните светлини, но се лишавате от удобството за автомачтично превключване от къси на дълги и обратно. Аз понеже съм с биксенон и дълго умувах как да разреша този проблем и единствения начин прецених, че е този: https://www.aliexpress.com/item/1005001804539781.html?spm=a2g0o.productlist.main.13.7a0311d4bm8y1e&algo_pvid=946a8908-2ef0-4f00-a29e-443a54f1eb11&algo_exp_id=946a8908-2ef0-4f00-a29e-443a54f1eb11-6&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000017663882957"}&pdp_npi=3%40dis!BGN!57.3!28.65!!!!!%40211bd4cd16776803655414117d0745!12000017663882957!sea!BG!3060229342&curPageLogUid=mM3TurZe7XGO. Свързах ги на един предпазител в двигателния отсек, който получава ток на контакт. Ако колегата е с обикновени дълги, спокойно може да монтира модул за дневни светлини и си решава проблема. Редактирано 1 Март, 2023 от stoyanz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StefanTsvetanov 6 #9 Отговорено 1 Март, 2023 Внос от Германия е моята и предполагам е без този модул. Нямаше сложен бушон за дневните светлини, аз сложих, но 19:00 вече си беше тъмно та нищо не тествах. Ще видя в Петък на светло дали ще се пусне нещо и I-hds ще разгледам дали има някоя настройка и ще пиша пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoyanz 9 #10 Отговорено 1 Март, 2023 Продават се отделно модули и не са особено скъпи. Връзват се на които светлини желаеш и имат опция да се настройват проценти(обикновено 30%) от нормалното светене. В момента в който подадеш контакт, те светват(при изключени светлини). Включиш ли дори габарити, модула се изключва и светлините светят както обичйно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Suyahoka 38 #11 Отговорено 2 Март, 2023 Аз съм с модул ,цената с труд ми дойде за 40-50 лв и съм много доволен,дългите ми сега светят на 25-30% и автоматично се пускат като дам на контакт(така пазиш и ксенона на късите) ,дори като я загася продължават да светят за около 30секунди ,един вид go home ,държа светлините на ауто и това е ,падне ли мрак автоматично си минава на къси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StefanTsvetanov 6 #12 Отговорено 3 Март, 2023 Първо честит прозник! След като споменахте за модул се поразрових, но нещо не ми хареса какво прочетох. Няколко души пишат, че понеже модула се закача към дългите светлини от кат правели проблеми дори и да са на 30-40% имали законово право да се заяждат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #13 Отговорено 3 Март, 2023 От КАТ имат право да се заяждат, защото наредбата е да се кара с дневни или на къси светлини. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milbor2 23 #14 Отговорено 3 Март, 2023 (Редактирано) преди 26 минути, Tokio написа: От КАТ имат право да се заяждат, защото наредбата е да се кара с дневни или на къси светлини. Много масово карат с измислени лед ленти, светлинки и тн, но като гледам много не ги спират полицаите за актове.Иначе ако не ти работи един фар или си забравил да ги пуснеш веднага вади слънчогледа. Редактирано 3 Март, 2023 от milbor2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #15 Отговорено 3 Март, 2023 Мен са ме глобявали за изгоряла крушка на фара през деня, макар да имах нова и да я смених на място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ni19782005 5 #16 Отговорено 4 Март, 2023 (Редактирано) Моята и тя е внос от Швейцария,като лоста е на ауто при подаване на контакт светват фаровете,нямам никакви тикса и прочие.Фаровете са ксенон на къси и крушка на дълги(ако има значение) Редактирано 4 Март, 2023 от ni19782005 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogibo 3 #17 Отговорено 15 Март, 2023 (Редактирано) На 1.03.2023 г. at 16:24, stoyanz написа: С тиксото решавате проблема с дневните светлини, но се лишавате от удобството за автомачтично превключване от къси на дълги и обратно. Аз понеже съм с биксенон и дълго умувах как да разреша този проблем и единствения начин прецених, че е този: https://www.aliexpress.com/item/1005001804539781.html?spm=a2g0o.productlist.main.13.7a0311d4bm8y1e&algo_pvid=946a8908-2ef0-4f00-a29e-443a54f1eb11&algo_exp_id=946a8908-2ef0-4f00-a29e-443a54f1eb11-6&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000017663882957"}&pdp_npi=3%40dis!BGN!57.3!28.65!!!!!%40211bd4cd16776803655414117d0745!12000017663882957!sea!BG!3060229342&curPageLogUid=mM3TurZe7XGO. Свързах ги на един предпазител в двигателния отсек, който получава ток на контакт. Ако колегата е с обикновени дълги, спокойно може да монтира модул за дневни светлини и си решава проблема. Понеже английският ми е на нивото на фарси и иврит взети заедно, ще помоля за пояснение относно светлените от линка. Това се слага на мястото на габарита или ....? Въобще как работи това нещо? До колкото разбрах се монтират на мигача, но той си е жълт и не става за дневна светлина. Редактирано 15 Март, 2023 от ogibo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoyanz 9 #18 Отговорено 15 Март, 2023 (Редактирано) Значи, при мен мигача е на мястото на дългите, преди фейслифта, а габарита е пред самия мигач(той не се пипа). На мястото на мигачите са лампи, които светят при завиване. Отвивам фасунката на мигача, вадя лампата и на нейно място във фасунката се слагат цокъл от окабеляването, а на мястото на фасунката се слага лед лампата която е с гумен конусен цокъл и пасва идеално във фара. Лед лампата е комбинирана, ред диоди за дневни, ред диоди за мигач. При подаване на контакт светват диодите за дневни. При получаване на ток на фасунката на мигача(която съм влагоизолирал и е вързана някъде около фара) изгасват диодите за дневни и мигат жълти диоди за мигач. Това е. Редактирано 15 Март, 2023 от stoyanz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бай Миле 0 #19 Отговорено 16 Април, 2023 И при мен е така,въобще не знам дали има дневни светлини,щото светят постоянно само късите.Мойта е от Дания,японско производство Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veskisss@abv.bg 0 #20 Отговорено 14 Август, 2023 Тиксо и на двата датчика и светят постоянно, дори когато пазиш. CR V 2009 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veskisss@abv.bg 0 #21 Отговорено 14 Август, 2023 Тиксо и на двата датчика и светят постоянно, дори когато палиш. CR V 2009 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 406 #22 Отговорено 11 Февруари (Редактирано) Здравейте колеги, За да не пускам нова тема ще си позволя да използвам тази. От много време съм с дневни светлини на Philips Day Running Light, които светват при запалване на двигателя и когато напрежението в инсталацията на автомобила превиши 13 волта. Но както може би знаете при нашите Хонди има функция която в определени моменти изключва алтернатора и тогава напрежението пада под 13 волта и съответно дневните светлини изгасват, въпреки, че двигателя работи. Това най-често съм го забелязвал когато автомобила е спрял и оборотите на двигателя са на празен ход. Но вчера карах дълго време зад един приятел и той ми каза, че по време на движение дневните ми светлини доста често изгасват и светват, което никак не е добре, За да не се получава този нежелан ефект, самият модул е снабден с извод който се връзва към плюс от контакт. При това положение светлините остават включени дори и напрежението да е по-малко от 13 волта. Тази функция се ползва при автомобили със старт - стоп система и при хибриди. Още навремето когато монтирах светлините исках да свържа и този извод, но не намерих плюс след контакт в двигателния отсек. Днес също доста време се рових в таблото с предпазители и релета, но на всички предпазители плюса е постоянен, има само един 7.5 ампера на който няма постоянен плюс, но няма и при подаване на контакт. Та молбата ми е ако някой знае от къде мога да взема плюс след подаване на контакт в двигателния отсек да удари едно рамо. Ел схеми също биха свършили работа, около двигателя има доста букси, но голяма част от тях са труднодостъпни, а и за да замеря има ли напрежение трябва да дупча кабелите наред, а това много не ми допада. Автомобила е Акорд 8 с дизеловия двигател. Редактирано 11 Февруари от DAN_DAN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 252 #23 Отговорено 11 Февруари Колега не откриваш Америка, отдавна на нашия пазар има DRL модули които не изключват дори и напрежението да падне до 10,5 волта ако работи двигателя, първите модули които се пуснаха бяха като този който описваш, пуска от 13,2 и изключва под 12.3-5. Просто си сложил неправилния модул. А за това че понякога алтернатора не зарежда пробвайте да включите вентилатора на парното на най-ниска степен и ще ахнете, включен ли е зарежда винаги, тествано на 3 автомобила Хонда Акорд 7-ма генерация, изключен ли е вентилатора след минути изчезва зареждането. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #24 Отговорено 12 Февруари (Редактирано) Преди 12 часа, DAN_DAN написа: Та молбата ми е ако някой знае от къде мога да взема плюс след подаване на контакт в двигателния отсек да удари едно рамо. Първо краче на дебитомера.. Редактирано 12 Февруари от petko_z 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 406 #25 Отговорено 12 Февруари @petko_z Благодаря, утре ще пробвам, че днес не остана време. @CCord Благодаря за включването, ама нещо не си разбрал какво питам. Ако беше прочел какво съм написал, щеше да разбереш че модула е от най-висок клас и има опция за работа с хибридни автомобили и с такива със старт стоп система и точно тази функция искам да използвам. Ако модула изключва светлините под 10.5 волта, както си написал, това означава, че светлините ще светят докато акумулатора се изтощи напълно, че и отгоре и възниква въпроса как ще запалиш след това. Идеята е модула да получи сигнал, че колата е на контакт и да не прекъсва напрежението към светлините когато двигателя работи и в същото време алтернатора престане да зарежда временно. А колкото до съвета който си дал с вклюването на вентилатора ще ти кажа, че при мен климатроника винаги работи а с това и вентилатора и то не само на най-ниската степен. Освен това работи и музиката и телефон се зарежда, все консуматори които би трябвало да са достатъчни, за да не спре алтернатора да зарежда и въпреки това когато акумулатора е напълно зареден, зарядката престава да работи понякога дори и автомобила да е в движение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #26 Отговорено 12 Февруари (Редактирано) Преди 3 часа, DAN_DAN написа: @petko_z Благодаря, утре ще пробвам, че днес не остана време. Моето така работи 6 години, докато не продадох колата.. Имах същия проблем иначе... И не вади буксата в движение, че пише грешки.. с игла се бодни и мери.. Редактирано 12 Февруари от petko_z Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 252 #27 Отговорено 12 Февруари (Редактирано) Преди 5 часа, DAN_DAN написа: @CCord Благодаря за включването, ама нещо не си разбрал какво питам. Ако беше прочел какво съм написал, щеше да разбереш че модула е от най-висок клас и има опция за работа с хибридни автомобили и с такива със старт стоп система и точно тази функция искам да използвам. Ако модула изключва светлините под 10.5 волта, както си написал, това означава, че светлините ще светят докато акумулатора се изтощи напълно, че и отгоре и възниква въпроса как ще запалиш след това. Идеята е модула да получи сигнал, че колата е на контакт и да не прекъсва напрежението към светлините когато двигателя работи и в същото време алтернатора престане да зарежда временно. А колкото до съвета който си дал с вклюването на вентилатора ще ти кажа, че при мен климатроника винаги работи а с това и вентилатора и то не само на най-ниската степен. Освен това работи и музиката и телефон се зарежда, все консуматори които би трябвало да са достатъчни, за да не спре алтернатора да зарежда и въпреки това когато акумулатора е напълно зареден, зарядката престава да работи понякога дори и автомобила да е в движение. Не ми обяснявай за DRL модули защото съм слагал толкова, колкото не можеш да предположиш, и то на всякакви талиги. Няма класове при модулите, има хубави и качествени, и евтини боклуци. Всеки добър модул има извод на който се свързва плюс след контакт, от там модула разбира че трябва да включи дневните. Ако твоят модул включва светлините без да е свързан този извод, то значи е от евтините боклуци. Модула по възможност се захранва след ELD сензора за да се следи консумацията на тока и на дневните светлини. Това че не ти зарежда акумулатора след включени изброените консуматори значи че имаш проблем в ELD модула, там колебанията от 1 - 2 десети от волта са от голямо значение. Само ще ти кажа че при изправен ELD модул след товар от 2-3 А започва да зарежда, смятай го сам при какви консуматори ще се случи това. И ELD модула изобщо не се "интересува" колко зареден или разреден е акумулатора, той следи колко ток "харчи" колата и при над определени стойности започва заряд. А колко е зареден акумулатора се следи от ЕКУ-то което регулира заряда чрез възбуждането на алтернатора. Редактирано 12 Февруари от CCord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 406 #28 Отговорено 13 Февруари @petko_z Благодаря още веднъж, само да вметна, че плюс след контакт е третото краче на дебитомера от общо пет, демек средното. Кабела е черен с жълта лента който отива на голямата букса между кутията на въздушния филтър и левия калник. От другата страна на буксата кабела е син с червена лента, аз там се захванах, защото е по-дискретно и прибрано. Сега всичко работи както желая. @CCord Успокой се малко младежо, ще ти препоръчам повечко да четеш и по-малко да пишеш излишни коментари, които с нищо не помагат. Нито ме познаваш, нито знаеш какъв съм, че да се държиш по този начин и вЕрвай ми, въобще не ме интересува какво и колко си монтирал. От лекцията която си изнесъл не казваш нищо ново и не нямам никакви проблеми със зарядката на колата. Аз научих това което ми е нужно и вече съм свършил работата, но не благодарение на теб. Желая ти успех в живота! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 252 #29 Отговорено 13 Февруари (Редактирано) преди 28 минути, DAN_DAN написа: @CCord Нито ме познаваш, нито знаеш какъв съм, че да се държиш по този начин и вЕрвай ми, въобще не ме интересува какво и колко си монтирал. Стана ми ясно какъв си и няма нужда да те познавам, и понеже не се интересуваш си взел пиклив модул и си го свързал по най-смотания начин. В кутията с предпазители има поне две места от които можеш да вземеш плюс след контакт но нали си всезнайко го свързваш на дебитомера, дерзай и се имай за умен! Редактирано 13 Февруари от CCord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 406 #30 Отговорено 13 Февруари @CCord Пак ти казвам, по-вече чети и по-малко говори глупости. Не ме познаваш, но знаеш, че не се интересувам и съм взел "пиклив модул", въпреки, че много точно съм написал каква е цялата DRL система. Не си видял, ама знаеш , че съм го свързал "по най-смотания начин", интересно как дневните ми светлини работят вече десет години. И понеже си ГолЕм капацитет, кажи кои са тези "поне две места" в кутията с предпазители в двигателния отсек, та всички да научим и по този начин да допринесеш и ти с нещо за темата, а не само да си чешеш клавиатурата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 252 #31 Отговорено 13 Февруари (Редактирано) Преди 1 час, DAN_DAN написа: @CCord Пак ти казвам, по-вече чети и по-малко..... Това < ПО-ВЕЧЕ > от много четене ли го научи? аз не говоря а пиша. Пак ти "казвам" - Нямам нужда да познавам такива индивиди като теб, голословни професОри колкото щеш, писането и въпросите ти го показват. Повече с теб няма да се занимавам, можеш да се радваш спокойно на палачорското си свързване и на това че си чел "много". Редактирано 13 Февруари от CCord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1521 #32 Отговорено 13 Февруари Добре де, @CCord @DAN_DAN, единият се опитва да помогне на другия с малко по-саркастичен наклон от колкото трябва, а другият вместо да види, че макар и видимо подигравателно, някой отделя от времето си да пише за проблема му, почва да се заяжда и той. Бива ли така... Айде, моля, спрете се до тук, или си продължете диспута във фейса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 406 #33 Отговорено 13 Февруари @Honda_Z Аз помощ от този човек не видях, само подигравателно отношение и обидни квалификации които прекрачиха добрия тон. На въпроса който зададох, получих отговор от друг колега на който съм благодарен и работата вече е свършена. Предлагам на @CCord след като е такъв голям корифей да сподели тук в темата как се правят нещата, така ще е полезно за всички нас и аз лично ще го аплодирам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1521 #34 Отговорено 13 Февруари На 11.02.2024 г. at 22:03, CCord написа: Просто си сложил неправилния модул. А за това че понякога алтернатора не зарежда пробвайте да включите вентилатора на парното на най-ниска степен и ще ахнете, включен ли е зарежда винаги, тествано на 3 автомобила Хонда Акорд 7-ма генерация, изключен ли е вентилатора след минути изчезва зареждането. @DAN_DAN на мен тази извадка ми изглежда като да е опитал да помогне. После дискусията тръгва в грешна посока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #35 Отговорено 13 Февруари Преди 5 часа, DAN_DAN написа: @petko_z Благодаря още веднъж, само да вметна, че плюс след контакт е третото краче на дебитомера от общо пет, демек средното. Кабела е черен с жълта лента който отива на голямата букса между кутията на въздушния филтър и левия калник. От другата страна на буксата кабела е син с червена лента, аз там се захванах, защото е по-дискретно и прибрано. Сега всичко работи както желая. Хмм.. минаха 7 години от както го връзвах.. но още ми е пред очите че мерих и белнах кабела на 1-во краче.. Както и да е.. Важното е че си се оправил.. А може да има и разлика в дебитомерите.. Моята беше 2ка бензин.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове