h5rov 294 #1 Публикувано 10 Февруари, 2023 (Редактирано) Здравейте, От повече от месец се мъча с неприятен проблем. Когато е студена колата тресе 10тина секунди. После работи равномерно, но в определени моменти прекъсва. Най-осезаемо е с равномерна газ след 2000 до 3000 оборота. Колата е от подписа ми, кара се и на газ. Сменени са свещи, купих 2 нови бобини, въртяхме ги, регулирани са клапани. Мисля, че няма да е от дюзи, понеже и на газ го прави. Пали на бензин и тресе, но прекъсването го прави и на газ и на бензин. Записва рядко грешки, при по-осезаеми тресения следните грешки: Car Scanner ELM OBD2 DTC report Selected brand: Honda ============1============== P0304 Raw code: 0304 ECU: 09 Status: Pending OBDII: Cylinder 4 - misfire detected Honda: No. 4 Cylinder Misfire ============2============== P0301 Raw code: 0301 ECU: 09 Status: Pending OBDII: Cylinder 1 - misfire detected Honda: No. 1 Cylinder Misfire ============3============== P0300 Raw code: 0300 ECU: 09 Status: Pending OBDII: Random/multiple cylinder(s) - misfire detected Honda: Random Misfire ============4============== P0303 Raw code: 0303 ECU: 09 Status: Pending OBDII: Cylinder 3 - misfire detected Honda: No. 3 Cylinder Misfire ============5============== P0302 Raw code: 0302 ECU: 09 Status: Pending OBDII: Cylinder 2 - misfire detected Honda: No. 2 Cylinder Misfire Като се покара доста, примерно 20км вече не прекъсва. Така до като изстине, и после пак. Някакви идеи? Редактирано 10 Февруари, 2023 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #2 Отговорено 11 Февруари, 2023 Как мога да разбера дали ламбда сондата работи коректно и дали тя може да е виновника за тези прекъсвания? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #3 Отговорено 11 Февруари, 2023 Доколкото съм наясно, щом записва грешки за пропуснато горене е или бобини или свещи. Щом ги вади и на четирите цилиндъра обаче се насочи към нещо кардинално. Маса или прекъсната инсталация. Може също да провериш свещите да не са хлабави. Не знам как, но при мен веднъж се бяха разхлабили. Симптомите бяха подобни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #4 Отговорено 11 Февруари, 2023 Запалителната свещ я завийте на ръка в главата на цилиндъра, докато спре. След това затегнете до 18 N·m (1,8 kgf·m, 13 lb·ft). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 30 #5 Отговорено 12 Февруари, 2023 Замасителните кабели за еку-то и бобините, сенамирта отгоре на смукателния колектор, махаш пластмасовия капак, развиваш болта дето държи кабелните обувки, една шкурка, издухваш и слагаш медна грес Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 287 #6 Отговорено 14 Февруари, 2023 И при мене беше така , излезе наводнен клеасал компютър. Кви ли не грешки не даваше.Добър майстор който се занимава с платки и финни електроники ще я оправи ако му закараш компютъра на колата. И всички маси от купето към двигателя трябва да се развият и изшкурят както каза колегата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #7 Отговорено 14 Февруари, 2023 @jimi Дай някой добър майстор, който се занимава с платки и финни електроники за да оправи моя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 287 #8 Отговорено 15 Февруари, 2023 На 14.02.2023 г. at 18:54, Ivan_Ch написа: @jimi Дай някой добър майстор, който се занимава с платки и финни електроники за да оправи моя? Пловдив - Full trothlle Motorsports Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #9 Отговорено 15 Февруари, 2023 До колкото съм запознат, хората там се занимават с тунинг, не с ремонт на електроника. Може и да бърка. Ще ги потърся за повече информация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #10 Отговорено 16 Февруари, 2023 При мен си стои до никъде положението. Ще проверя и съвсем скоро дали @jimi има право. Чакам радиаторчето на парното да дойде, че в BG няма дори опция за доставка освен ОЕМ за 700+ лв. Тези дни ще дойде от Полша и като разглобяват за него ще видим и компютъра как е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #11 Отговорено 16 Февруари, 2023 Не ми се чакаше и разрових корите. Не изглежда да има теч върху еку-то. Все още съм отворен за предложения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 287 #12 Отговорено 16 Февруари, 2023 При мене теча беше противоположно на буксите от към двигателя, свали го разглоби го да си сигурен че няма проблем, щото тва се оказа много често срещан проблем на тия коли. Ето хора в софия, които произвеждат радиатори дори по качествени от заводските, в рамките на 3дни е готов https://www.radiano.bg/contact.php 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #13 Отговорено 1 Март, 2023 (Редактирано) Да не оставям темата в нищото. За моя жалост няма познали. Докато палеше трудно и тресеше, онзи ден не запали въобще. В сервиза констатираха, каквото и аз знам... има бензин, има искра, но не пали... и ме подготвиха за лоши новини. Прескочили 6 зъба. Редактирано 1 Март, 2023 от h5rov 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #14 Отговорено 1 Март, 2023 А в сервиза познаха ли? Снимки има ли, компресия има ли, и каква е причината за прескачането? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 287 #15 Отговорено 2 Март, 2023 Моя проблем по темата беше от това. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #16 Отговорено 1 Май, 2023 На 1.03.2023 г. at 12:19, h5rov написа: Да не оставям темата в нищото. За моя жалост няма познали. Докато палеше трудно и тресеше, онзи ден не запали въобще. В сервиза констатираха, каквото и аз знам... има бензин, има искра, но не пали... и ме подготвиха за лоши новини. Прескочили 6 зъба. Тоест веригата е била разтегната? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #17 Отговорено 24 Май, 2023 (Редактирано) Не, в последствие се оказа датчик на колянов вал. Обаче от тогава много неща се случиха... и положението е вгз ;-) Изби гарнитура на глава. Отвориха я. Хидро тест, шлайф, напасване... всичко ново от амаямата, една кошница пари... Порадвах и се 2 седмици и сега пак си чака отваряне, най-вероятно спукана глава, но скоро ще разбера... Редактирано 24 Май, 2023 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #18 Отговорено 24 Май, 2023 При нормална експлоатация на двигателя е невъзможно да се получи това. Моят майстор преди време ми беше казал, че досега не е виждал спукана хондова глава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 30 #19 Отговорено 24 Май, 2023 Еее гадна работа, дано по- бързо и по-качествено си оправиш колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #20 Отговорено 25 Май, 2023 @h5rov Можеш ли да споделиш цени за частите? @vespa не знам и моята какво е правена ама като я взех беше с издухана гарнитура - това се оказа. Моя майстор и той каза, че не е чувал за такова чудо на този двигател ама явно вече годинките им са много и се провокират по - лесно подобен тип аварии Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #21 Отговорено 25 Май, 2023 Преди 7 часа, Г.Писаров написа: @h5rov Можеш ли да споделиш цени за частите? Влизаш в amayama.com , там има цени и доставка. На края слагаш 3-4% мито и 20% ддс. Добавяш едни 24лв за обработка на митническите документи и малко кофти курс от paypal и имаш цена до БГ. Въпреки тези разходи дойдоха на доста по-добра цена от тази в БГ, грубо към 25%. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #22 Отговорено 25 Май, 2023 Имаше ли прескочили 6 зъба в крайна сметка, че да ремонтираш основно главата заради гарнитура? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #23 Отговорено 27 Май, 2023 (Редактирано) На 25.05.2023 г. at 23:37, Vancho написа: Имаше ли прескочили 6 зъба в крайна сметка, че да ремонтираш основно главата заради гарнитура? Не, нямаше. Инало някакво разминаване с белега на шайбата на коляновия вал. Тогава проблема беше датчик колянов вал. В последствие започна да губи охладителна течност без да тече никъде. За това я отвориха. Видимо беше избила гарнитурата. Така и така е разглобена, главата отиде на шлайф (била е крива), напасване и нови клапани, водачи (клапаните бяха пропаднали, водачите "разхлопани") и всичките неща. Всички части на верига, гарнитури и тн. Сега е отново разглобена. За жалост сега няма видима причина за белия пушек :-( .Тази седмица ще карам главата отново за тест. Ако не покаже, че е спукана ще се чудя какво да правя :-( Редактирано 27 Май, 2023 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #24 Отговорено 28 Май, 2023 Снимки има ли от кривата глава.? Снимки от видимо избилата гарнитура има ли?...Ти установи ли нещо лично от написаното от теб или преразказваш? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #25 Отговорено 29 Май, 2023 А замерване на блока направиха ли? Аз като сменях гарнитурата и ми шлайфаха главата - беше без кривини. От фирмата извършваща ремонта на главата отидоха в сервиза и измерих дали и блока няма отклонение. Малко вероятно е но знае ли човек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #26 Отговорено 30 Май, 2023 На 28.05.2023 г. at 22:37, Vancho написа: Снимки има ли от кривата глава.? Снимки от видимо избилата гарнитура има ли?...Ти установи ли нещо лично от написаното от теб или преразказваш? Намам снимки. Лично не съм гледал, въпреки, че можеше да ми покажат при мое желание. Колата се разглабя в сервиз, а после аз носих главата на препоръчано място за шлайф. Там също потвърдиха, че главата е крива. Относно замерването на блока дали е крив го правят с голям шублер. Нямал кривини и просвети. Не съм присъствал. Като цяло имам доверие на сервиза, ходя там около 15г вече. Сега чакам да ми кажат дало главата е спукана. Ако не е... тогава си е... м... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #27 Отговорено 30 Май, 2023 Дано да се оправят по най - лесния начин нещата. Като гледам колко пари си налял само за части. При мен надуваше системата и изкарваше антифриза през разширителния съд. Съответно в последствие започваше и да прегрява колата, когато е по - натоварена или вися много време в задръстване през лятото. Купих колата март месец и още беше студено и ми трябваше време да хвана проблема. Като свалиха гарнитурата беше прегоряла между два цилиндъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1235 #28 Отговорено 30 Май, 2023 По всяка вероятност гарнитурата на главата не е била затегната правилно. Аз бих отишъл при @fenabg за да се приключи един път за винаги с този проблем, пък и водната помпа сменявана ли е с нова.... има си обяснение и случайност няма тук. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 30 #29 Отговорено 30 Май, 2023 (Редактирано) Едно от първите неща които смених по моята кола беше водната помпа, до сега на различни марки автомобили винаги съм слагал марката Hepu (хепу) и никога не съм имал проблем. Все пак инспектирах старата, която е оригинална и нямаше никакви видими проблеми. Можеше да кара още много,но реших, че новата е по-добър вариант. Редактирано 30 Май, 2023 от blagoev.1990@abv.bg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1235 #30 Отговорено 31 Май, 2023 М... да. Има си обяснение с проблема при колегата, може и да не е точно това но има нещо което са пропуснали да направят и по всяка вероятност в сервиза няма да си признаят. Този мотор да спука главата или блока е много малко вероятно и не, че не е възможно но колко случаи има такива. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #31 Отговорено 31 Май, 2023 До кривата круша съм или под нея направо. Там където правиха главата днес ми се обадиха и ме викнаха да ми покажат как главата е здрава. Утре ще я закарам на друго място за второ мнение. Сервиза твърдят, че ако ремонта е некачествен е нямало да изпуши изведнъж, а преди това 2 седмици да е на ред. Колата е разглобена и няма къде да я местя по други сервизи, филма става още по-голям. Работата отива на друг двигател. Блок няма да свалям и правя. Не ми се правят повече опити за моя сметка и да плащам труд и части на вятура. Ще прехвърлят ангренажния комплект, така и така е нов и оригинален и квото е. Документлнта схема с кат не ми е ясна, но ще се поинтерисувам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #32 Отговорено 2 Юни, 2023 Документално - ако вземаш друг двигател - задължително трябва да е с талон и съответстващ номер на двигателя. Вземи се разходи до КАТ и поразпитай. Да нямаш ядове после. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 30 #33 Отговорено 2 Юни, 2023 Добре да приемем, че следните неща не са проблемни, гарнитурата на главата, главата и блока. Какво остава, каква е причината за белия пушек? От къде може да смуче охладителна течност? Газова има ли на колата? Има отопление с антифриз на дросела. Има охладителна течност която минава през смукателния колектор. Има топлообменик за маслото на мотора, така че температурата на моторното масло да бъде контролирана от температурата на антифриза. Изпускам ли нещо ? 😀 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1235 #34 Отговорено 3 Юни, 2023 (Редактирано) Тези в сервиза просто са пропуснали нещо, стават такива неща. Редактирано 3 Юни, 2023 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове