ДичоЗлатев 4 #1 Публикувано 24 Октомври, 2022 Здравейте колеги!преди около 30к смених съединител на моята хонда и сега почна да боксува!четох много из форума,колеги писали че в самия притискател имало някъкви пластини който регулиране притискатела да компенсира износването на феродовиа диск.да кажа само че не съм го отключвал със специалния инструмент!та възможно ли е да не съм го оключил на макс и сега да е зациклил!така или иначе ще го отварям пак има ли вероятност ако го рестартирам и сглобя на ново да се оправи,някой сблъсквал ли са е с това?благодаря на отзовалите се лека вечер! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
knight3r 10 #2 Отговорено 25 Октомври, 2022 Аз имах такъв проблем. Когато купих колата, съединителя беше сменен с нов, но не беше сменен маховика. След месец започна да боксува и ми смениха всичко отново гаранционно и всичко си дойде на мястото. В сервиза ми казаха, че със съединител задължително се сменя и маховика при тази кутия. Въпреки всичко все още не съм доволен, защото съединителя не отделя плавно и колата "рита" като сменям предавките, този проблем вече незнам на какво се дължи, но ми писна да се занимавам с нея и си я карам така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ДичоЗлатев 4 #3 Отговорено 26 Октомври, 2022 (Редактирано) Смених и маховик пълен комплект!ритане няма при мен всичко си е нормално отделя в норми но когато я напъна да ускорява на 4 скорост и почва да преплъдва и вдига оборотите!събота живи и здрави ще я подмягам пак, но този път ще е със инсромента за отключване на съединител!благодаря за отделеното време колега безаварийно Редактирано 26 Октомври, 2022 от Honda_Z Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 170 #4 Отговорено 26 Октомври, 2022 Колеги, споделете марката на смененият съединител? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
knight3r 10 #5 Отговорено 26 Октомври, 2022 Аз ползвах оригинален Хонда съединител и LUK маховик. Купих си целия комплект от coxmotorparts.co.uk. Сложих Type S съединител, уж бил подсилен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ДичоЗлатев 4 #6 Отговорено 26 Октомври, 2022 Преди 1 час, galin_k написа: Колеги, споделете марката на смененият съединител? Благодаря Пълен комплект на luk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 170 #7 Отговорено 26 Октомври, 2022 Не съм 100% сигурен, но мисля че фабричният е на същата марка?! Знаеш ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #8 Отговорено 26 Октомври, 2022 Колега Дичо Златев, сподели после от къде е било това приплъзване, ако го установиш де. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #9 Отговорено 26 Октомври, 2022 Преди 5 часа, nikolay.vardolov написа: Аз ползвах оригинален Хонда съединител и LUK маховик. Купих си целия комплект от coxmotorparts.co.uk. Сложих Type S съединител, уж бил подсилен. Колега, няма такова животно “съединител Type S” Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
knight3r 10 #10 Отговорено 26 Октомври, 2022 (Редактирано) Не споря. В сайта има 2 пакета - обикновен и Type S. Прилагам линкове: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-2-2-dtec-diesel-clutch-kit-luk-flywheel-2009-2015/ https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-2-2-type-s-i-dtec-diesel-clutch-kit-luk-flywheel-2009-2015/ Не съм сигурен дали има разлика, но консултанта по телефона ми каза, че и двата стават, просто Type S съединителя бил подсилен заради по - големия въртящ момент на двигателя. Редактирано 26 Октомври, 2022 от Honda_Z Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #11 Отговорено 26 Октомври, 2022 Той двигателя е един, с две разновидности N22a1 и а2. Разлика в съединителя няма. Слагат го на всички разновидности от тези години Сивик, Акорд, ФРВ, ЦРВ. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
knight3r 10 #12 Отговорено 26 Октомври, 2022 (Редактирано) Вече съм информиран, благодаря. Изглежда си запознат, може ли да попитам защо след смяната на съединителя, при сманя на предавки "захапва" много рязко? Смяната на предавките плавно е почти невъзможна, освен ако не сменям на 2500+ оборота.. Идеи? Милех за тампоните на двигателя, но на пръв поглед изглеждат здрави.. Редактирано 26 Октомври, 2022 от Honda_Z Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
knight3r 10 #13 Отговорено 26 Октомври, 2022 (Редактирано) Между другото, N22a1 не е ли ICTDI мотора на 7 генерация? Редактирано 26 Октомври, 2022 от Honda_Z Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #14 Отговорено 27 Октомври, 2022 Не, на 7-ма слага 1,7 от исузу. Ще се напасне феродовия и ще ти вкючва нормално. Имай малко търпение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 150 #15 Отговорено 27 Октомври, 2022 Колега @policeman нещо се бъркаш с моделите, става въпрос за акорд, а не за сивик. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #16 Отговорено 27 Октомври, 2022 Да, и в Акорд 7 има N22A1 i-ctdi. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #17 Отговорено 27 Октомври, 2022 (Редактирано) Преди 11 часа, simo vtecman написа: Колега @policeman нещо се бъркаш с моделите, става въпрос за акорд, а не за сивик. Да, прав си, не съм разбрал правилно въпроса. Нещо съм си мислил за Сивик 8 type s, и се изказах по въпроса за Сивик. В този ред на мисли, колегата е вероятно прав с усиленият съединител за DTEC TYPE S в Акорд Редактирано 27 Октомври, 2022 от policeman 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ДичоЗлатев 4 #18 Отговорено 28 Октомври, 2022 На 26.10.2022 г. at 11:17, galin_k написа: Не съм 100% сигурен, но мисля че фабричният е на същата марка?! Знаеш ли? Да на същата марка е! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ДичоЗлатев 4 #19 Отговорено 28 Октомври, 2022 На 26.10.2022 г. at 12:34, goga написа: Колега Дичо Златев, сподели после от къде е било това приплъзване, ако го установиш де. Добре ако всичко е наред утре ще пиша! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #20 Отговорено 28 Октомври, 2022 В интерес на истината и аз смених с оригинален, и на около 40к започна да приплъзва. Колата е мапната на около 200к.с. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 170 #21 Отговорено 28 Октомври, 2022 Интересно, за Екседи ми казаха пък, че не пасвал добре на 7ма и 8ма , след като са изнесли производството в UK, заради височината на притискателният диск. Какви други алтернативни марки има? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 60 #22 Отговорено 30 Октомври, 2022 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ДичоЗлатев 4 #23 Отговорено 4 Ноември, 2022 Колеги проблема си остана феродовия диск е като нов,никъкви следи че е минал 40 хиляди!моето виждане на нещата е че марката luk е пълен ташак пълно менте съдейки по луфтовете на демфер!моя съвет е да бягате далече!продължавам да я карам и да видим до кога ще здипли тотално!а предния който беше го карах около 150 хиляди мили! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 60 #24 Отговорено 4 Ноември, 2022 (Редактирано) Ти афтърмаркет или ОЕМ Люк сложи? Сигурен съм, че ще има разлика в производството, защото единия е 3 пъти по-скъп от другия.. Редактирано 4 Ноември, 2022 от Ceco85 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #25 Отговорено 5 Ноември, 2022 Нз, младежи Аз оригинал на Хонда сложих, пълен комплект. Същата работа- на около 40к започна да приплъзва на 6-та . Но, както подчертах вече, колата е ремапната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didokal 13 #26 Отговорено 6 Ноември, 2022 (Редактирано) И до ден днешен ли ти приплъзва? Колко километри си минал от тогава? Редактирано 7 Ноември, 2022 от kvd74 Не цитирай предходното мнение. Прочети и правилата на форума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #27 Отговорено 6 Ноември, 2022 Еми в интерес на истината около 10к след установяването, че може би и повече. Скоро не съм я ръчкал да видя как е положението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 61 #28 Отговорено 6 Ноември, 2022 Ръчкането на дизел винаги е свързано с много финикийски знаци. Ръчкат се бензинки... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1834 #29 Отговорено 6 Декември, 2022 (Редактирано) На 4.11.2022 г. at 20:17, ДичоЗлатев написа: Колеги проблема си остана феродовия диск е като нов,никъкви следи че е минал 40 хиляди!моето виждане на нещата е че марката luk е пълен ташак пълно менте съдейки по луфтовете на демфер!моя съвет е да бягате далече!продължавам да я карам и да видим до кога ще здипли тотално!а предния който беше го карах около 150 хиляди мили! Кое ще ти се "здипли", като сам казваш че на 40 х. феродовия е като нов...? Обикновено проблема е от притискателния ( различната дебелина на "огледалото"). И като говориш (неразбрано) за луфтове, що не си регулираш тези на педала на съединителя и после пиши. Редактирано 6 Декември, 2022 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Влади 39 8 #30 Отговорено 1 Ноември, 2023 Колега и при мен има подобен проблем. Смених съединителя комплект с маховика. След 5000км почна да ми приплъзва но само между 2000 и 3000оборота. Сега моят майстор ми казва че това може да е от някоя от помпите на съединителя. И съм в приключение. Ставам само оригинални, а двете струват 1000лв. И ако не е от тях пак трябва да отварям за съединителя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didokal 13 #31 Отговорено 13 Ноември, 2023 (Редактирано) Проблема може да е помпите или в системата за саморегулиране на съединителя. Прочети този пост Ако съм на твое място все още няма да сменям нищо. Повярвайми, много често система за саморегулиране се бъгва и съединителя започва да боксува. Редактирано 13 Ноември, 2023 от didokal Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MItevv1 3 #32 Отговорено 23 Ноември, 2023 Колеги, понеже сте отворили темата. Има ли разлика в съединителя на 6-скоростна кутия и 5-скоростна (ръчни)? Гледам един нов на LUK и пише че е 220mm, но пише за 6-скоростна кутия? Аз мисля, че няма разлика. Моята кутия е 5 скорости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #33 Отговорено 23 Ноември, 2023 Колега, а каква ти е колата? 5-степенни са само автоматиците на 8-ген. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MItevv1 3 #34 Отговорено 23 Ноември, 2023 Не съм видял че темата не е за civic 8 😅. Колата е civic 8 1.8 ръчка 5 скорости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jonito76 0 #35 Отговорено 26 Ноември, 2023 (Редактирано) Карам Акорд 8 седан 2.4 201 кс. бензин 2009г. ръчка. Преди дни смених съединител. Колата започна да се форсира при подаване на газ. Закарах я в сервиз на познати в родният ми град Пловдив. Сложиха ми съединител EXEDI комплект. цена 520 лв. За работа ми взеха 300 лв. Казаха ми да мина на стенд, защото при смяната на съединителят се свалял целият мост. https://www.autodoc.bg/exedy/7813871 Редактирано 26 Ноември, 2023 от Jonito76 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Влади 39 8 #36 Отговорено 5 Февруари При мен откриха проблема. Дълбочината на маховика е 10мм и съединителя не може да притисне добре и от там е това приплъзване. Сега търсим или друг съединител или друг маховик (0,8мм)дълбочина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Влади 39 8 #37 Отговорено 5 Февруари И при мен е проблема притискателя и дебелината на огледалото.може ли да се смени само притискателя? На 6.12.2022 г. at 3:43, Emicha написа: Кое ще ти се "здипли", като сам казваш че на 40 х. феродовия е като нов...? Обикновено проблема е от притискателния ( различната дебелина на "огледалото"). И като говориш (неразбрано) за луфтове, що не си регулираш тези на педала на съединителя и после пиши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове