Jump to content
ДичоЗлатев

Съединител

Recommended Posts

Здравейте колеги!преди около 30к смених съединител на моята хонда и сега почна да боксува!четох много из форума,колеги писали че в самия притискател имало някъкви пластини който регулиране притискатела да компенсира износването на феродовиа диск.да кажа само че не съм го отключвал със специалния инструмент!та възможно ли е да не съм го оключил на макс и сега да е зациклил!така или иначе ще го отварям пак има ли вероятност ако го рестартирам и сглобя на ново да се оправи,някой сблъсквал ли са е с това?благодаря на отзовалите се лека вечер! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такъв проблем. Когато купих колата, съединителя беше сменен с нов, но не беше сменен маховика. След месец започна да боксува и ми смениха всичко отново гаранционно и всичко си дойде на мястото. В сервиза ми казаха, че със съединител задължително се сменя и маховика при тази кутия. Въпреки всичко все още не съм доволен, защото съединителя не отделя плавно и колата "рита" като сменям предавките, този проблем вече незнам на какво се дължи, но ми писна да се занимавам с нея и си я карам така. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених и маховик пълен комплект!ритане няма при мен всичко си е нормално отделя в норми но когато я напъна да ускорява на 4 скорост и почва да преплъдва и вдига оборотите!събота живи и здрави ще я подмягам пак, но този път ще е със инсромента за отключване на съединител!благодаря за отделеното време колега безаварийно 

Редактирано от Honda_Z
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, споделете марката на смененият съединител? Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвах оригинален Хонда съединител и LUK маховик. Купих си целия комплект от coxmotorparts.co.uk. Сложих Type S съединител, уж бил подсилен.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, galin_k написа:

Колеги, споделете марката на смененият съединител? Благодаря

Пълен комплект на luk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм 100% сигурен, но мисля че фабричният е на същата марка?! Знаеш ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Дичо Златев, сподели после от къде е било това приплъзване, ако го установиш де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, nikolay.vardolov написа:

Аз ползвах оригинален Хонда съединител и LUK маховик. Купих си целия комплект от coxmotorparts.co.uk. Сложих Type S съединител, уж бил подсилен.

Колега, няма такова животно “съединител  Type S” :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не споря. В сайта има 2 пакета - обикновен и Type S. Прилагам линкове: 

https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-2-2-dtec-diesel-clutch-kit-luk-flywheel-2009-2015/

https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-2-2-type-s-i-dtec-diesel-clutch-kit-luk-flywheel-2009-2015/

 

Не съм сигурен дали има разлика, но консултанта по телефона ми каза, че и двата стават, просто Type S съединителя бил подсилен заради по - големия въртящ момент на двигателя. 

Редактирано от Honda_Z
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той двигателя е един, с две разновидности N22a1 и а2. Разлика в съединителя  няма. Слагат го на всички разновидности от тези години Сивик, Акорд, ФРВ, ЦРВ.  

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече съм информиран, благодаря. Изглежда си запознат, може ли да попитам защо след смяната на съединителя, при сманя на предавки "захапва" много рязко? Смяната на предавките плавно е почти невъзможна, освен ако не сменям на 2500+ оборота.. Идеи? Милех за тампоните на двигателя, но на пръв поглед изглеждат здрави.. 

Редактирано от Honda_Z
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, N22a1 не е ли ICTDI мотора на 7 генерация? 

Редактирано от Honda_Z
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, на 7-ма слага 1,7 от исузу. Ще се напасне феродовия и ще ти вкючва нормално. Имай малко търпение.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега @policeman нещо се бъркаш  с моделите, става въпрос за акорд, а не за сивик.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и в Акорд 7 има N22A1 i-ctdi.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, simo vtecman написа:

Колега @policeman нещо се бъркаш  с моделите, става въпрос за акорд, а не за сивик.

Да, прав си, не съм разбрал правилно въпроса. Нещо съм си мислил за Сивик 8 type s, и се изказах по въпроса за Сивик. В този ред на мисли, колегата е вероятно прав с усиленият съединител за DTEC TYPE S в Акорд 

Редактирано от policeman
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.10.2022 г. at 11:17, galin_k написа:

Не съм 100% сигурен, но мисля че фабричният е на същата марка?! Знаеш ли?

Да на същата марка е! 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.10.2022 г. at 12:34, goga написа:

Колега Дичо Златев, сподели после от къде е било това приплъзване, ако го установиш де.

Добре ако всичко е наред утре ще пиша! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината и аз смених с оригинален, и на около 40к започна да приплъзва. Колата е мапната на около 200к.с. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, за Екседи ми казаха пък, че не пасвал добре на 7ма и 8ма , след като са изнесли производството в UK, заради височината на притискателният диск.

 

Какви други алтернативни марки има?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проблема си остана феродовия диск е като нов,никъкви следи че е минал 40 хиляди!моето виждане на нещата е че марката luk е пълен ташак пълно менте съдейки по луфтовете на демфер!моя съвет е да бягате далече!продължавам да я карам и да видим до кога ще здипли тотално!а предния който беше го карах около 150 хиляди мили! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти афтърмаркет или ОЕМ Люк сложи? Сигурен съм, че ще има разлика в производството, защото единия е 3 пъти по-скъп от другия.. 

Редактирано от Ceco85

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нз, младежи^_^ Аз оригинал на Хонда сложих, пълен комплект. Същата работа- на около 40к започна да приплъзва на 6-та . Но, както подчертах вече, колата е ремапната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И до ден днешен ли ти приплъзва? Колко километри си минал от тогава?

Редактирано от kvd74
Не цитирай предходното мнение. Прочети и правилата на форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми в интерес на истината около 10к след установяването, че може би и повече. Скоро не съм я ръчкал да видя как е положението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчкането на дизел винаги е свързано с много финикийски знаци. Ръчкат се бензинки...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.11.2022 г. at 20:17, ДичоЗлатев написа:

Колеги проблема си остана феродовия диск е като нов,никъкви следи че е минал 40 хиляди!моето виждане на нещата е че марката luk е пълен ташак пълно менте съдейки по луфтовете на демфер!моя съвет е да бягате далече!продължавам да я карам и да видим до кога ще здипли тотално!а предния който беше го карах около 150 хиляди мили! 

 

Кое ще ти се "здипли", като сам казваш че на 40 х. феродовия е като нов...? 

Обикновено проблема е от притискателния ( различната дебелина на "огледалото"). 

И като говориш (неразбрано) за луфтове, що не си регулираш тези на педала на съединителя и после пиши. 

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и при мен има подобен проблем. Смених съединителя комплект с маховика. След 5000км почна да ми приплъзва но само между 2000 и 3000оборота. Сега моят майстор ми казва че това може да е от някоя от помпите на съединителя. И съм в приключение. Ставам само оригинални, а двете струват 1000лв. И ако не е от тях пак трябва да отварям за съединителя 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема може да е помпите или в системата  за саморегулиране на съединителя.

 

Прочети този пост

Ако съм на твое място все още няма да сменям нищо. Повярвайми, много често система за саморегулиране се бъгва и съединителя започва да боксува.

 

 

Редактирано от didokal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, понеже сте отворили темата. Има ли разлика в съединителя на 6-скоростна кутия и 5-скоростна (ръчни)? Гледам един нов на LUK и пише че е 220mm, но пише за 6-скоростна кутия? :mellow: Аз мисля, че няма разлика. Моята кутия е 5 скорости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а каква ти е колата? 5-степенни са само автоматиците на 8-ген. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм видял че темата не е за civic 8 😅. Колата е civic 8 1.8 ръчка 5 скорости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Акорд 8 седан 2.4 201 кс. бензин 2009г. ръчка. Преди дни смених съединител. Колата започна да се форсира при подаване на газ. Закарах я в сервиз на познати в родният ми  град Пловдив. Сложиха ми съединител EXEDI комплект. цена 520 лв. За работа ми взеха 300 лв. Казаха ми да мина на стенд, защото при смяната на съединителят се свалял целият мост. https://www.autodoc.bg/exedy/7813871

Редактирано от Jonito76

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен откриха проблема. Дълбочината на маховика е 10мм и съединителя не може да притисне добре и от там е това приплъзване. Сега търсим или друг съединител или друг маховик (0,8мм)дълбочина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е проблема притискателя и дебелината на огледалото.може ли да се смени само притискателя?

На 6.12.2022 г. at 3:43, Emicha написа:

 

Кое ще ти се "здипли", като сам казваш че на 40 х. феродовия е като нов...? 

Обикновено проблема е от притискателния ( различната дебелина на "огледалото"). 

И като говориш (неразбрано) за луфтове, що не си регулираш тези на педала на съединителя и после пиши. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...