Jump to content
foraki70

Мнения, помощ за Хонда Джаз от обяви

Recommended Posts

Аз имам същата, но моята е преди фейса и съм доволен засега, за сервизната книжка не знам дали е менте ама тия смени на масло на по 20к-30к км нещо не ме кефят. Хонда продължават да дават смените на маслото на 10к км, независимо че препоръчителното масло е 0w20.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай! Това е в София в небезисвестния квартал Горубляне. Там са пословични! Не един се е опарил! На вид е добра, но дано и на място е такава. 

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,

Може ли мнение за тези трите?

Пловдив

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11557668140126654&slink=b68yza

Плевен

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11553710974082214&slink=b68yza

Шумен

https://www.cars.bg/offer/c3078443

Ще се радвам ако има и някой колега от тези райони, който разбира, да съдейства за оглед.

Редактирано от okfaandr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! 

Преди няколко години заменихме семейното комби с втората генерация на CR-V, та като дойде време да избираме автомобил за жената, логично се насочихме към Джаз-ките. Спираме се на автоматика от 1 ген. (простираме се според чергата) и към момента попаднах на тези:

1. https://m.mobile.bg/details/11559939548207371

2. https://m.mobile.bg/details/11560262365229287

Идеята да вземем вече регистриран автомобил ми допада (собственикът може и да е тук ;), но все пак.. 

Изчетох доста по темата и съм благодарен за това, което споделяте. Ще се радвам ако може да кажете експертно мнение по тези две обяви. 

Благодаря! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Лично аз бих избрал регистрираната поради факта, че се спестява плащане на еко такса, висене в КАТ, то не че няма да се ходи до там ама все пак е по лесно. Обърнете внимание на окачването, как превклюва скоростите на автомата и дали няма ръжди. Волана е с калъф, предполагам е изхабен оригиналният, но и моят се изтърка за една година, така че е слабо място и не мисля че е фактор.Джаза е здрава и непретенциозна кола.

Успех с избора.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е, че ако жената няма проблем с ръчните скорости по-добре да гледате за ръчка, тия автомати не се славят като особено надеждни, еле пък когато става дума за 16-17г. кола на незнайни километри и кой знае дали въобще маслото на автомата е сменяно, но ако все пак решите да заложите на автомат задължително трябва да го покарате, да изредите всички предавки и да направите поне 5-6 спирания и тръгвания в началото и в края след като маслото е загряло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за мненията и съветите. Ако беленската джазка е още налична след 2 седмици, ще минем да я огледаме.. Пък ако изскочи още нещо, ще пиша пак тук. 

Редактирано от Babs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,

може ли мнение за следния джаз:

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11564037702186318&slink=btfgoi

 

Благодаря

Поздрави

 

П.С. съжалявам ако въпроса е неподходящ, но мотора безпроблемен ли е газ?

Редактирано от Plamene

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете добре дали е 1.2 или 1.4 на място. Би трябвало 1.4 да е с дигитален климатроник! Огледайте на място хубаво предницата при отворен и затворен капак. Вижте какво е положението в багажника при резервната гума. Ако на Италианският талон го има регистрационният номер, може да проверите изминатите километри.  Най-добре си водете майстор с качествена диагностика.

 Успех!

 

honda-jazz_934_20.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Смятам да отида с консултант на оглед на този автомобил. Информирах се колкото е възможно една жена да се информира :) от тази тема. Благодаря, че сте написали така подробно какво да се гледа. Все пак ... ей така от картинка ако нещо ви се стори хубаво/лошо по този автомобил, моля да споделите

 

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11556391515426540&slink=bz95fq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, от известно време се оглеждам за Хонда Джаз, като втора кола за семейството. Изчетох доста коментари и мнения. Сега съм хвърлил око на ето тази https://www.cars.bg/offer/c3223293

и ще ми е от полза ако някой изрази компетентно мнение ( наясно съм, че мнението по снимки няма как  да е обективно, но все пак и опита си казва думата). Благодаря предварително. 

Редактирано от sv.peev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей , колега!По снимка е трудно да се каже нещо точно за колата освен че изглежда добре външно,двигателя е мит,салона изглежда добре .Няма да имаш проблеми с радиото .За всичко останало трябва да се види на място , да се чуе работата на двигателя /понеже е с верига/,дали има шум в скоростната кутия при ненатиснат педал на съединителя  и задължително да се покара.Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

надъхал съм се да вземам jazz, ако има някой колега повече специалист ако има време може ли да погледне една, внесена от швейцария на 217к. Изглежда запзена, има сервизна история, проверих сервизите от печатите в сер.книжка и са реални. Не видях някакви ръжди, само по предната и задната броня в дясната страна проните са със счупени копчета и има луфт между стопа/фара и бронята. Работи спокойно като я запалихме, само ме притеснява, че ми се стори, че чух някакво по-особено вибриране отпред в двигателя като ускорявахме (може и да ми се е сторило, нямам опит с тези двигатели). Ще бъда изключително благодарен ако някой успее. :) 

Лека вечер 

 

 

Honda Jazz 1.4
5,300 ЛЕВА
2006, Бензин, 173000 км.
СТИВ АУТО, Стара Загора
 http://www.cars.bg/offer/c3196857

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно е на 173 или на 217 х. км? Защото при второто има разлика от почти 42 х. км. А това според мен не е коректно!  Модификацията СПОРТ има няколко екстри повече, от стандартният модел. Фабрично затъмнени задни стъкла, боди кит и кожен волан (Рефлекторите на фаровете са със цвета на автомобила). Хубавото е ,че е с два оригинални ключа. Показаната от теб кола е без задна щора, което не е голяма драма. Втора употреба е около 100 - 150 лв. Липсват оригиналните стелки, а те са специфични. Мотора е мит, което лично мен ме дразни ужасно много.

П.С. Цената би трябвало да е доста по-висока от 5000 лв! Поне аз така знам и ги продавам за 6 и над 6 🙂

 При определени обороти може да има вибрация, ако ауспуха опира някъде в купето. По някога скоростите издават гаден звук при определени обороти по време на ускорение. Иначе на място е тишина и не се чува специфичното жужене от лагера на първичният вал. А може и да е друго?!?

Успех!

Редактирано от daniel-atanasov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Искам да си закупя градски автомобил и загледах в тази Хонда Джаз:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11567571930272482&slink=cfcqib

Знам, че от снимки не може да се направи някакъв генерален извод, но понеже не разбирам много от коли, бих се радвал на някое по компетентно мнение :)

Редактирано от SS83

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен за града е по-добре да вземеш 1.4i-dsi, по-икономичен е и предлага по-голям въртящ момент в ниските от втека, който трябва да го караш в обороти, за да върви. За пример dsi развива максималния си въртящ момент от 119нм още при 2800 оборота, докато vtec-a развива 127нм при 4800, тоест в нормалния оборотен диапазон, в който се кара в града между 2 и 3 хиляди оборота ще разполагаш с по-малко от 90нм, а почнеш ли да го караш в обороти ще ти харчи повече отколкото би ти харчила 2-ка бензин при нормално шофиране. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Налага ми се да сменям втората кола и се спрях на Jazz. Първият избор беше Ярис, но разположението на таблото изигра важна роля в избора. По тази прич9ина от скоро разглеждам обявите. Случайно някой да е попадал на тази обява : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11567693180823092&slink=cl7au8

След две седмици може би ще имам възможност да я видя и лично, ако все още се продава. Дали някой се е заглеждал по тази или дори разглеждал.

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз ви търся Jazz, някой ходил ли е да гледа въпросните

https://mobile.bg/11572371149616135

https://mobile.bg/11574938379303562

https://mobile.bg/11574015532605497

Редактирано от Tosh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Егати Джазките... От 10 години насам цените им са си същите и не са мръднали...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, спряла съм се на тази кола https://www.cars.bg/company/sdsauto/offer/5dce308e30ea777d9f55cb32?fbclid=IwAR0n-lu1pje4YV7rr8fu68jC366ak0BV-QLMCRNCWTqFYHzm_xk_PeSnnAc

Тъй като никак не разбирам от коли моля за първо мнение за нея от вас и ако знаете нещо за продавача.

Ще съм благодарна и за мнението на daniel-atanasov. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, автомобила е със старата конзола, мигачи в калниците и климатик, a според годината на производство трябва да е фейслифт. Също така в описанието пише - мултифункционален волан а на снимките не е такъв. Черния елемент на задната врата пък е характерен за фейслифт модела, или тук е сменян поради някаква причина ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо странно Стояне, колата си е фейслифт, просто е най-ниското ниво на оборудване и е оскубана максимално от екстри и глезотийки. Мигачите в огледалата, по-красивото инструментално табло с датчик за температура, климатроник, плюшен салон и тн са при по-високите нива на оборудване. Както правилно си забелязал пластмасата отзад си е от фейслифта, ако се загледаш броните също са от фейслифта, на централната конзола символите около врътките за климатика/парното също са с по-различен дизайн. В обобщение, има джазки 1 ген фейслифт със и без мигачи в огледалата, годината на производство не трябва да я притеснява колежката, тя е лесно проверима и най-вероятно е ОК, по-важно е да се установи техническото състояние, което по снимки си е чесане на езици само. 😉

 

п.с. То и ESP е написал джамбаза че има, ама джаз 1 ген с ESP няма излязла от завода, ама използват символа на таблото за електрическия усилвател на волана (EPS/electric power steering) и лъжат хората които не разбират много, и като им кажеш точно за какво са тези три буквички и се почва едно мъцане, ама не ти не си ме разбрал, то електрическия волан увеличава много стабилността на автомобила щото видиш ли ставал много лесен за управление, той това искал да каже, абе смял съм им се много колко са нагли в лъжите си.

Редактирано от icko22

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

От известно време се заглеждам по Honda Jazz. Към момента карам едно VW Polo и ми се иска да го сменя. Търся нещо по-голяма... тип малка семейна кола, която ще се ползва градско/магистрала 80%/20%. Имам познати, които карат новите джазове и са много доволни. Бюджет до 8-9к лева.

Първи въпрос: Дали съм се насочил към хубава марка и модел /Предполагам, че питам в Хонда и отговорът ще е положителен :) /

Втори въпрос: Коя година да търся, автомат или ръчка? Във форума разгледах доста и видях, че коментирате автомат робот /който е по муден, но по икономичен/ и автомат CVT, който е по-пъргав? Ръчката лош вариант ли е?

Живея в София, но към момента съм в Бургас и се загледах по няколко модела:

Това е един от тях и имам възможност да го видя на живо: https://www.cars.bg/offer/5db53a9fad13e7763e59b602

Какво е добре да гледам при него? Първото, което гледам при всяка кола е за луфтове за удар, но не знам при джаза "болестите"?

Друг вариант са ми по... старите Джазове като този: https://www.cars.bg/offer/5dc94f81020d7517a20dacc2

Заслужава ли си да инвесирам още едни 3-4к лева в по.. нов автомобил.

Има ли голяма разлика във вървежа на 1.4 83к и 1.4 90к? Разлика в консумативите? Болести на двата модела? :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, моят съвет е да погледнете Сивик 8-а или 9-а ген., така ще получите желания по-голям автомобил, тип малка семейна кола. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
44 minutes ago, Rakeem said:

Здравейте, моят съвет е да погледнете Сивик 8-а или 9-а ген., така ще получите желания по-голям автомобил, тип малка семейна кола. 

 

 

Здравей,

Благодаря ти за бързата реакция. Да съм откровен не съм се заглеждал по сивици. Това, което виждам по карс/мобиле са три врата. Ако са пет са доста пари.

Ще си отбележа да хвърлям едно око и на тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста автомобили от модела, които се вписват в бюджета https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=dnhnfk&f1=1 

Иначе, Джазката е хубав автомобил за града, но няма да получите значително по-голямо пространство спрямо Полото, докато Сивика е доста просторен, особено предния ред създава усещането, че шофираш седан и е с огромен багажник за хечбек. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да отговоря на колежката - "Питаща", ако не е твърде късно. Колата която гледате е 1.2 и действително е фейслифт. Както съм повтарял многократно, при фейса на 1.2 са различни само броните, около врътките на парното е боядисано в сиво и ключа е от новият тип с бутони. Друга разлика няма! Тук не става въпрос за постен или набухан с екстри модел. Мотора 1.2 е слаб и често пъти е не предпочитан - видно е и от цените. Доста често не коректните продавачи въвеждат клиентите в заблуда, като обявяват 1.2 за 1.4. Кодовете на моторите са различни и като отидете на оглед ги гледайте внимателно. Изнесени са на синята табелка, която е занитена на челната греда над радиаторите. Пада се втори или трети ред под номера на шасито. При 1.2 кода е  L12-A1 а при 1.4 е L13-A1. При фейса на 1.4 започващ от края на 2004 год винаги се монтират новите брони, изцяло кристални фарове, мигачи в огледалата-(липсват тези на калниците), новият ключ, новият волан с опция за управление на радиото от него, централната конзола е коренно различна с дигитален климатроник и нов тип СД стерео. Понякога имат АУКС пред лоста за скоростите. Понякога огледалата се прибират ел. с копче намиращо се от ляво до волана. Има и по-различни цветове на тапицерията на салона. Мисля, но не съм много сигурен, че и стоповете са леко по-затъмнени - опушени. Така, че само в 1.4 има реално фейслифт и вътре и вънка.

При всички джазове, гледайте за ръжди по задните вежди, дъната на вратите, отзад отдолу, при праговете - дето се вдига на крик. Вижте дали крякат жаби в багажника при резервната гума. Чуйте как работи на студено и после като затопли. Радиото при старите модели не винаги работи. При фейса на 1.4 това е поправено. Моят съвет за джаз е от 2006 год на горе, задължително 1.4 и по възможност да е със сервизни книги, два ключа и оригиналните стелки + задната щора. Не казвам, че 1.2 не става - Лично аз бих предпичел 1.4. Дори и при по-новите модели след 2009 год. От автоматите в никакъв случай да НЕ е Ай-Шифт!!!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте  ! Оглеждаме се за втора градска кола и Джаза 2005 -2008 г допада като визия и двигател бензин. 

Няма да крия че и друга марка заглеждахме , Пежо 207 хди (понеже бензиновите не се славят добре) . Но както и да е  дизел не искаме. 

По принцип аз искам автомат, жена ми незнае какво иска . Как да го разбера дали е ай шифт или нормален? Мисля да е 1.4 мотор , виждам че са  два 8 и 16 клапанов dsi.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, дигателите са два, дси и втек, 16 клапановият е втек, за града аз лично бих предпочел дси-а, по-икономичен и с по-голям въртящ момент в ниските, единственият недостатък са 8-те свещи, но те се сменят веднъж на 100к, така че не е кой знае какво.

Относно трансмисиите, хонда нямат 'нормална' трансмисия в тези модели, едното е робот, другото е свт(вариатор), второто би било по-добрият избор, стига да е на малко километри, аз лично съм с робота и към момента не мога да кажа една лоша дума, при спокойно шофиране сменя отлично, при по-агресивно малко по-бавно, но това би бил проблем на състезателите, но пък за сметка на това сваля предавките много бързо и неусетно, само виждаш как оборотите се повишават, но все пак има слава на ненадеждна трансмисия, така че ако се взима робот, единствено на малко километри и след тест драйф, на студено, с множество спирания и тръгвания.    

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, случайно попаднах на темата...искам да попитам знаещите за следното:

Спрял съм се на Хонда Джаз 2010 автомат на 210 000 предполагаеми км, днес я карах добре превключва скоростите много е запазена, но разбрах, че не е истински автоматик, а имало 2 електромотора които превключвали скоростите, тип роботизирана скоростна кутия. До колко е надеждна тази кутия и какво би ми струвало, ако се повреди в предвид не малкото километри на които е ? Това което знам е, че е нов внос от Швейцария и наистина състоянието на купето и салона са близки до перфектни. От долу не съм я гледал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, случайно попаднах на темата...искам да попитам знаещите за следното:

Спрял съм се на Хонда Джаз 2010 автомат на 210 000 предполагаеми км, днес я карах добре превключва скоростите много е запазена, но разбрах, че не е истински автоматик, а имало 2 електромотора които превключвали скоростите, тип роботизирана скоростна кутия. До колко е надеждна тази кутия и какво би ми струвало, ако се повреди в предвид не малкото километри на които е ? Това което знам е, че е нов внос от Швейцария и наистина състоянието на купето и салона са близки до перфектни. От долу не съм я гледал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немога да съм полезен за кутията защото моята е 2007г ,но от опит знам че швейцарките повече се гледат за ръжда отдолу от колкото за технически проблеми. Там не се прави компромис с поддръжката. Имат и хубава сервизна история. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,спрял съм се на този екземпляр,може ли мнение за него и дали някой е ходил да я гледа.https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11597329367474707

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Извинявам се, ако не съм публикувал в правилната тема!

Търся Honda Jazz I 1.4, фейслифт или Honda Civic Fastback VII, 1.6, фейслифт. Моля да ми препоръчате коректен търговец, внасящ тези модели от Швейцария! Предварително благодаря за помощта!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Съвсем прясно регистриран съм, причината е Джаз. Карам Митсубиши  и никога не съм имал Хонда. Живея в Германия и колата ще я търся от тук. Конкретно съм се спрял на тази, 2011та, 1,2 на 100тк

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/honda-jazz-1-2-trend-mit-klima/1507540953-216-1940

Има ли ги все още проблемите с течовете на задните прозорци на тези години, проблемите с радиото, и другите детски болести за модела?

Ще се радвам да ме насочите, че имам оглед на въпросния автомобил в Събота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...