Jump to content
obscureman

Акорд Купе 1999 2.0 - неравномерна работа

Recommended Posts

Здравейте!

Имам неразрешим досега проблем и искам да го споделя, за да дадете мнение или решение.

Колата ми е Хонда Акорд Купе 1999 с 2.0 (147 к.с.) двигател, автоматик, с газова уредба.

От известно време има неравномерна работа и завишен разход. Изброявам видяното и смененото:

- Махам кабелите един по един и при първи цилиндър почти няма промяна в работата.

- Компресията на всички цилиндри е между 12,5 и 12,9 бара (изключваме скъп двигателен проблем - клапани, бутала, цилиндри).

- Свещите са нови, на DENSO, предписани от производителя.

- Кабелите са нови на BOSCH

- Утре мисля да сменя и ламбда сонда с оригиналната на DENSO (и сега е такава), но не мисля, че това е проблема.

 

Някакви идеи? Имам усещането, че това е някаква дреболия, а вече известно време ми лази по нервите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По дребно от дистрибуторна капачка не се сещам.

Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато махнеш кабела на първи цилиндър няма промяна в работата на мотора, това на бензин, газ или и на двете горива ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново!

Смених и ламбдата с оригиналната на Денсо. Тя определено е била за смяна, защото след превключване на газ работеше зле няколко минути, а сега този проблем се оправи. Остава обаче леко неравномерната работа и по-силна вибрация.

Колата се форсира добре и на обороти върви много добре, но на празен ход е тази неравномерна работа - познавам си добрата работа на колата и усещам като седна на седалката неравномерност и повече вибрация.

 

Като махна кабела на първи цилиндър, промяната е много лека и на газ, и на бензин.

До момента са сменени и изключваме свещи, кабели, ламбда. Компресията по цилиндрите е над 12 бара на всички. Възможно ли е да е инжектор/разпръсквач за неравномерния ход, ако на първи цилиндър не разпръсква добре? Това е някаква дреболия и много искам да я оправя. Досега сменям така или иначе консумативи, които са си за време на смяна. Дистрибуторната капачка дава ли такъв проблем? Има искра на всички кабели.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На студен двигател като натиснеш по опората за левия крак усеща ли се пулсиране? През около 1 секунда?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните регулирай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, Legend91 написа:

На студен двигател като натиснеш по опората за левия крак усеща ли се пулсиране? През около 1 секунда?

Това признак на какво е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята прави така. Все едно изпомпва нещо.

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паля и работата е неравномерна. След това превключва на газ и първите няколко минути на място оборотите са нагоре-надолу, след това загрява на 90 и всичко е ок, но разходът е 2-3 литра нагоре... Сменям наред и все още не знам как да реша проблема, а това е някаква дреболия... Гледах и грешките на компютъра - няма грешки. Смених свещи, ламбда, кабели и т.н. Компресията на всички цилиндри е много добра, между 12 и 13 бара. Не знам половината кола ли трябва дя сменя, за да реша дребен проблем? Майстори няма, обяснявам им всичко досега и слушам само небивалици, които са логически неиздържани - всички скачат на основни ремонти, а логиката не сочи такова нещо - компресията е ок, сменени са много неща и това не е клапан, сегмент, бутало, компа не дава грешки... Мап сензора изглежда абсолютно чист, но не знам как да го диагнистицирам дали работи добре. Не знам също акумулаторът има ли отношение, ако е със слаб заряд, но и това няма как да е - запали ли, ще работи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си моторчето за празния ход да не е задръстена цедката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата е качвана на диагностика, имало ли е някакви прехвърчащи кодове в реално време, примерно random misfire, веднага след палене, докато работи на бензин? Такива грешки може да не се запишат в компютъра, т.е. да не ти светне никога Check Engine. И няма да се хванат с евтина китайска диагностика.

Правилно ли съм разбрал, че на газ работи добре? Ако е така, може и да са позапушени инжектори, особено ако има и грешки.

Ако и на газ работи зле, значи не може да са бензиновите инжектори. Има вероятност и за бобини, но това ще го разбереш със сигурност вече някоя като сдаде багажа. Или може да да ги смениш и тях профилактично.

 

Редактирано от note

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големия датчик под делкото е възможна причина също. Трудно се намира обаче и не е никак евтин - 100+ лева

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е мисфайър от бобина, може да се размине и само с наместване на клемата и. При мен така бе и нямаше записана грешка, защото я пази ако е висок %.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Паля и работата е неравномерна. След това превключва на газ и първите няколко минути на място оборотите са нагоре-надолу, след това загрява на 90 и всичко е ок, но разходът е 2-3 литра нагоре...

@obscureman

Проблема ти е идентичен сменяш датчика и се оправя

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангренажен ремък-презацепване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 9/30/2021 at 4:45 PM, Dachev said:

По дребно от дистрибуторна капачка не се сещам

 

Какво относно дистрибуторната капачка? Какво трябва да се направи? При мен тече та се къса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@obscureman

При толкова процедури  сменени неща,и кола на газ не се разбра регулирал ли си клапаните,кога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...