obscureman 0 #1 Публикувано 30 Септември, 2021 Здравейте! Имам неразрешим досега проблем и искам да го споделя, за да дадете мнение или решение. Колата ми е Хонда Акорд Купе 1999 с 2.0 (147 к.с.) двигател, автоматик, с газова уредба. От известно време има неравномерна работа и завишен разход. Изброявам видяното и смененото: - Махам кабелите един по един и при първи цилиндър почти няма промяна в работата. - Компресията на всички цилиндри е между 12,5 и 12,9 бара (изключваме скъп двигателен проблем - клапани, бутала, цилиндри). - Свещите са нови, на DENSO, предписани от производителя. - Кабелите са нови на BOSCH - Утре мисля да сменя и ламбда сонда с оригиналната на DENSO (и сега е такава), но не мисля, че това е проблема. Някакви идеи? Имам усещането, че това е някаква дреболия, а вече известно време ми лази по нервите :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dachev 52 #2 Отговорено 30 Септември, 2021 По дребно от дистрибуторна капачка не се сещам. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CNC Setter 43 #3 Отговорено 30 Септември, 2021 Когато махнеш кабела на първи цилиндър няма промяна в работата на мотора, това на бензин, газ или и на двете горива ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
obscureman 0 #4 Отговорено 7 Октомври, 2021 Здравейте отново! Смених и ламбдата с оригиналната на Денсо. Тя определено е била за смяна, защото след превключване на газ работеше зле няколко минути, а сега този проблем се оправи. Остава обаче леко неравномерната работа и по-силна вибрация. Колата се форсира добре и на обороти върви много добре, но на празен ход е тази неравномерна работа - познавам си добрата работа на колата и усещам като седна на седалката неравномерност и повече вибрация. Като махна кабела на първи цилиндър, промяната е много лека и на газ, и на бензин. До момента са сменени и изключваме свещи, кабели, ламбда. Компресията по цилиндрите е над 12 бара на всички. Възможно ли е да е инжектор/разпръсквач за неравномерния ход, ако на първи цилиндър не разпръсква добре? Това е някаква дреболия и много искам да я оправя. Досега сменям така или иначе консумативи, които са си за време на смяна. Дистрибуторната капачка дава ли такъв проблем? Има искра на всички кабели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #5 Отговорено 30 Октомври, 2021 На студен двигател като натиснеш по опората за левия крак усеща ли се пулсиране? През около 1 секунда? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #6 Отговорено 30 Октомври, 2021 Клапаните регулирай! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #7 Отговорено 31 Октомври, 2021 "@Legend91" Това от какво е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #8 Отговорено 31 Октомври, 2021 Преди 17 часа, Legend91 написа: На студен двигател като натиснеш по опората за левия крак усеща ли се пулсиране? През около 1 секунда? Това признак на какво е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #9 Отговорено 31 Октомври, 2021 (Редактирано) Моята прави така. Все едно изпомпва нещо. Редактирано 31 Октомври, 2021 от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
obscureman 0 #10 Отговорено 9 Декември, 2021 Паля и работата е неравномерна. След това превключва на газ и първите няколко минути на място оборотите са нагоре-надолу, след това загрява на 90 и всичко е ок, но разходът е 2-3 литра нагоре... Сменям наред и все още не знам как да реша проблема, а това е някаква дреболия... Гледах и грешките на компютъра - няма грешки. Смених свещи, ламбда, кабели и т.н. Компресията на всички цилиндри е много добра, между 12 и 13 бара. Не знам половината кола ли трябва дя сменя, за да реша дребен проблем? Майстори няма, обяснявам им всичко досега и слушам само небивалици, които са логически неиздържани - всички скачат на основни ремонти, а логиката не сочи такова нещо - компресията е ок, сменени са много неща и това не е клапан, сегмент, бутало, компа не дава грешки... Мап сензора изглежда абсолютно чист, но не знам как да го диагнистицирам дали работи добре. Не знам също акумулаторът има ли отношение, ако е със слаб заряд, но и това няма как да е - запали ли, ще работи... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #11 Отговорено 9 Декември, 2021 Виж си моторчето за празния ход да не е задръстена цедката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #12 Отговорено 10 Декември, 2021 (Редактирано) Когато колата е качвана на диагностика, имало ли е някакви прехвърчащи кодове в реално време, примерно random misfire, веднага след палене, докато работи на бензин? Такива грешки може да не се запишат в компютъра, т.е. да не ти светне никога Check Engine. И няма да се хванат с евтина китайска диагностика. Правилно ли съм разбрал, че на газ работи добре? Ако е така, може и да са позапушени инжектори, особено ако има и грешки. Ако и на газ работи зле, значи не може да са бензиновите инжектори. Има вероятност и за бобини, но това ще го разбереш със сигурност вече някоя като сдаде багажа. Или може да да ги смениш и тях профилактично. Редактирано 10 Декември, 2021 от note Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Благовест Калински 17 #13 Отговорено 22 Декември, 2021 Големия датчик под делкото е възможна причина също. Трудно се намира обаче и не е никак евтин - 100+ лева Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #14 Отговорено 22 Декември, 2021 Ако е мисфайър от бобина, може да се размине и само с наместване на клемата и. При мен така бе и нямаше записана грешка, защото я пази ако е висок %. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #15 Отговорено 22 Декември, 2021 (Редактирано) Quote Паля и работата е неравномерна. След това превключва на газ и първите няколко минути на място оборотите са нагоре-надолу, след това загрява на 90 и всичко е ок, но разходът е 2-3 литра нагоре... @obscureman Проблема ти е идентичен сменяш датчика и се оправя Редактирано 22 Декември, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richard 41 #16 Отговорено 22 Януари, 2022 Ангренажен ремък-презацепване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #17 Отговорено 29 Януари, 2022 On 9/30/2021 at 4:45 PM, Dachev said: По дребно от дистрибуторна капачка не се сещам Какво относно дистрибуторната капачка? Какво трябва да се направи? При мен тече та се къса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #18 Отговорено 29 Януари, 2022 @obscureman При толкова процедури сменени неща,и кола на газ не се разбра регулирал ли си клапаните,кога. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове