rangchev 6 #1 Публикувано 7 Юли, 2021 Здравейте колеги. Някой може ли да ми каже колко масло побира ЦРВ 5генерация 2018год.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1890 #2 Отговорено 7 Юли, 2021 Трябваше да уточниш двигателя,но ето потърси тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3119 #3 Отговорено 9 Юли, 2021 Engine: L15BY Capacity: 3,5 litre (Service fill) Capacity: 4 litre (Initial fill) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3119 #4 Отговорено 9 Юли, 2021 Off Topic При такова малко количество масло и при толкова натоварен агрегат, с турбо при това, трябва да сменяш маслото на 5000км макс! Ако искаш да пазиш двигателя и турбото, разбира се... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 799 #5 Отговорено 9 Юли, 2021 Е да през 500км да се сменя. Ако го караш на пребиване може и да се сменя на 5000км иначе на 8000 максимум! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Djaksel 22 #6 Отговорено 29 Декември, 2021 На 9.07.2021 г. at 13:52, Drone написа: Е да през 500км да се сменя. Ако го караш на пребиване може и да се сменя на 5000км иначе на 8000 максимум! Здравейте, при мен при нормално каране на 8000км вече съм на 5% живот на маслото...има някаква логика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 351 #7 Отговорено 30 Декември, 2021 Абе докъм 0,5% живот и смяна, да има резерва все пак😊😊😊 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3119 #8 Отговорено 30 Декември, 2021 Не разчитайте сляпо на електрониката! Тя не е лаборатория! Дава някакви хипотетични проценти на база на инсталиран софтуер (алгоритъм). При достатъчен процент градско и/или други фактори, това масло, в тоя двигател, е свършило преди да ти съобщи "изкуственият интелект". Именно защото е много изкуствен... 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6891 #9 Отговорено 31 Декември, 2021 А някой знае ли какъв е тоя софт и дали просто не смята мото часове (които не се виждат директно) + коефициент за високи обороти и ниски предавки? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Djaksel 22 #10 Отговорено 3 Януари, 2022 На 30.12.2021 г. at 19:02, dandilov написа: Не разчитайте сляпо на електрониката Кой е казал че разчитам на електрониката...ако разчитах нямаше да знам на колко хиляди км съм го сменял. По принцип не работеха покрай празниците и имам записан час за след 2 дни, но според мен при нормално каране е добре да се сменя на 8000-10000км. За много години на всички, здраве, щастие и повече късмет за нови брички. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Djaksel 22 #11 Отговорено 4 Февруари, 2022 Колеги всеки случай да ви кажа, това с маслото е доста неприятно, да караш нов автомобил и постоянно да следиш нивото на маслото. При мен се получи надвишаване на нивото заради градското каране(колкото и да се старая да е загрял автомобила за да не вкара бензина в маслото, но той така ли иначе много трудно загрява) и то с 5мм над максимума, вече имам записан час, да ми източат малко от маслото и да покарам да видим какво ще се случи. Следете си маслото да не стане друга авария! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3119 #12 Отговорено 4 Февруари, 2022 Ами смятай, при разреждане с гориво, какво се случва с качествата на маслото. И дали вече отговаря на първоначалните си спецификации и характеристики. Знам, че някои дилъри обясняват как не му се променят толкова много качествата. Но аз не вярвам на такива приказки. Няма как да разредиш съставките на една комплексна "структура" и нищо да й няма... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GUcIO 1 #13 Отговорено 5 Февруари, 2022 Здравейте Моята Хонда 2.4 я карам повече от 30 000 км с Revanol 0w16. До сега не съм видял промяна на нивото, дори и след 5к км цвета си е бистър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1608 #14 Отговорено 5 Февруари, 2022 Quote 30 000 км с Revanol 0w16. Това за една смяна ли,колко изминаваш с едно масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Djaksel 22 #15 Отговорено 5 Февруари, 2022 преди 36 минути, GUcIO написа: Здравейте Моята Хонда 2.4 я карам повече от 30 000 км с Revanol 0w16. До сега не съм видял промяна на нивото, дори и след 5к км цвета си е бистър Колега твоя двигател го няма този проблем или поне аз не съм чувал да има. Проблема е при 1.5 бензин с турбо. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GUcIO 1 #16 Отговорено 6 Февруари, 2022 Преди 20 часа, CARPERA написа: Това за една смяна ли,колко изминаваш с едно масло. Не разбира се. 10к 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kongsklide 25 #17 Отговорено 27 Юли, 2022 Софтуера не винаги отчита еднакви км/ дни.Веднъж ми даде 210 дни след смяна веднъж 340дни и веднъж 160 дни. Затова на всеки 10к го сменям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kongsklide 25 #18 Отговорено 31 Юли, 2022 Търся оригинално масло ...намерих този сайт.Някой ползвал ли е техни продукти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 799 #19 Отговорено 2 Август, 2022 Пиши на колегата @Tino той може да ти помогне за оригинално масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1608 #20 Отговорено 2 Август, 2022 (Редактирано) On 7/31/2022 at 1:46 PM, krumtenev said: Търся оригинално масло ...намерих този сайт.Някой ползвал ли е техни продукти? Тук в общите поръчки в сайта има оригинално Хонда масло https://www.ato24.de/en/car/engineoil/honda.html Редактирано 2 Август, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kongsklide 25 #21 Отговорено 2 Август, 2022 От оригиналните на хонда има и по качественни...на по добра цена. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 799 #22 Отговорено 3 Август, 2022 За следващата смяна ще го пробвам това масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kongsklide 25 #23 Отговорено 5 Август, 2022 Преди време имах нов японски трактор Кубота.Всички масла които ползваха сервиза им бяха равенол, а там натоварванията са сериозни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kongsklide 25 #24 Отговорено 27 Декември, 2022 Това японско масло дали е с нужното качество? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kongsklide 25 #25 Отговорено 29 Декември, 2022 https://www.facebook.com/MechanicMike88/videos/1122665811820654/?app=fbl Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kongsklide 25 #26 Отговорено 29 Декември, 2022 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
katri71 33 #27 Отговорено 2 Октомври (Редактирано) Вкарвайки данните за колата (Honda CR-V 1,5T) в "oil finder" на Ravenol , ми изкарва препоръчителни само масла от типа 0W30 или 5W30. В сервизното ръководство всички знаем ,че е посочено препоръчително масло от типа 0W20. Та въпроса ми е, защо се получава тази разлика (Ravenol имат подходящи и 0W20 масла, например: EFS 0W20) и може ли въобще да му се вярва на този "oil finder"? Едно от препоръчителните масла, съобразено с коментара на колегата dandilov по-горе (с вискозитет при 40 градуса , по-малък от 50) е RAVENOL FES SAE 0W-30. Някой ползвал ли е досега въпросното масло на CR-V 1,5T и може ли да сподели опита си с него? Редактирано 2 Октомври от katri71 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1406 #28 Отговорено 2 Октомври Има разлика във вискозитетите между производителите на масла и на тези които правят моторите ( в случая Хонда и не само... .) От производителите на двигатели залагат първо нулата отпред 0/20. 0/30. 0/40 (та са най щадящи двигателя но са и по скъпи) до като производителите на масла залагат като приоритет масла които пазят околната среда (директива някаква следват) които започват обикновено с 5/30. 5/35. 5/40... . Това ми е инфо от представител на марка масла за БГ. Аз лично съм си избрал масло щадящо двигателя и го смятам за абсолютно законно след като го има на пазара (това го пиша с оглед ако някой се опита да ме клъвне). А ти колега кое ще предпочетеш си е изцяло твоя работа но съобразявай се първо със състоянието на мотора. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 130 #29 Отговорено 2 Октомври Относно 0 или 5W, моята информация от опитен майстор хондаджия е, че 0W, удължава живота на веригата, защото я маже по-добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3119 #30 Отговорено 2 Октомври (Редактирано) Нулата маже по-добре всичко във фазата на студения старт. Особено важно при наличие на турбина. За веригата са от съществено значение противоизносните присадки на маслото. @katri71 от Ravenol, освен FES, много подобни х-ки има и SFE 5W-20. Редактирано 2 Октомври от dandilov 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3119 #31 Отговорено 3 Октомври Да допълня. И двете масла са с много добри и подобни характеристики по data sheet. FES е "топ" масло от серията USVO. PAO, естери, съвременен пакет присадки, много добри х-ки на "студен вискозитет" - приближаващи го до XW-20, но с работен "топъл" вискозитет и HTHS на нисковискозитетните серии XW-30. SFE пък, освен характерният за 0W-20 "студен" вискозитет, притежава работен "топъл" вискозитет и HTHS, доближаващи го до нисковискозитетните серии на 0W-30. Не съм виждал други такива х-ки, освен при маслата на Red Line. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Grigo 0 #32 Отговорено 4 Октомври Къде го гледате товамасло? Моята няма иконка с гаечен ключ, друг начин да се види има ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3119 #33 Отговорено 4 Октомври Няма нужда да търсиш иконки и т.н. Сменяш на 150 моточаса и всичко ще е перфектно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Grigo 0 #34 Отговорено 8 Октомври Остава да разбера къде пише моточасовете. Прерових цялата мултимедия но не намерих инфо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове