Jump to content
Executor

Прекъсва по време на движение

Recommended Posts

Здравейте, от няколко седмици моя сивик D14A8 прекъсва само в движение но не винаги. Във високите (над 4000) проблема го няма. Най-вече между 2000-4000 оборота. Не го прави постоянно. Прави го и на газ и на бензин. Смених свещите като че ли има някакво минимално подобрение. На самия дросел има 2 датчика. Единия е за позицията на дроселовата клапа, другия е map сензора. Дали някой от тях да прави проблем ? Почистих делкото. Но без ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво сложи като  свещи марка модел.

Провери тук

https://www.ngkpartfinder.co.uk/catalogues/cars/

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам  че времето за редакция  отмина но колега в другата тема е казал това.

nunezz     16

Posted Friday at 07:03 AM

И при мен така, първо забиваше муцуната, а после се изтрелваше. Направих реглаж на клапани, смених си свещите, имах дупка в маркуча, дето е от въздушния филтър до дроселовата клапа и смучеше въздух - запуших я. Изчистих стъпковия мотор, дросела и болта на дросела. Не знам кое точно ми реши проблема, но вече го няма.

 

Ти кое от това си правил.

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, CARPERA написа:

Не знам кое точно ми реши проблема, но вече го няма.

 

 

Нямам думи. Ще чистя дросела да видя дали ще окаже ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, почисти дросела и отиди извънградско (по възможност, на магистралата) на 4-та, на бензин за 20-30 минути.

Редактирано от nunezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки уикенд минавам 200 км по магистрала. Газ бензин... Във високите няма никакви проблеми. Днес поръчах дистрибуторна капачка и палец. Надявам се да е от това. Понеже днес след като покарах 30-40 мин градско нещата станаха трагични. Започна да работи все едно на 3 цилиндъра. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тук не каза:

Quote

Posted Friday at 07:03 AM

И при мен така, първо забиваше муцуната, а после се изтрелваше. Направих реглаж на клапани, смених си свещите, имах дупка в маркуча, дето е от въздушния филтър до дроселовата клапа и смучеше въздух - запуших я. Изчистих стъпковия мотор, дросела и болта на дросела. Не знам кое точно ми реши проблема, но вече го няма.

Свещите с какви си сменил,кога си регулирал клапаните все пак караш на газ,каза че ще почистиш дросела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите ги смених със абсолютно същите с каквито до  сега съм карал. Не е то тях 100 %. Регулиране на клапаните правих преди 50 000 км. Но не ми се вярва да е от това, понеже мерих компресия преди 4-5 месеца и всичко беше ок. Днес ще поръчам капачката и палеца че да видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно с абсолютно същите защо мислиш че са правилни.

Ок няма да кажеш кои са,или незнаеш.

Поне сигурно марката знаеш.

50хил ако са на газ  след още  10 хиляди ще пуснеш тема моля дайте ми добър сервиз за правене на глава. 

Виждам че не си нов в форума ,за клапаните  че се регулират на газ на 20хил максимум  а някой по-рано, това за пръв път ли го чуваш.

Ако са затегнали клапаните познай защо става още по-зле като загрее.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на моята бившата D14Z4 ги проверявах на 40 000. Колата е на 430хил+ км(250 хил. от тях на газ) и главата още е здрава. Кой и как определи, че на максимум 20 000 км трябва да се регулират клапаните при D14-ските, само Карперов може да каже, понеже той от всички серии Хонда мотори разбира.

Редактирано от jijane
  • Хаха 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля те прочети подробно темата,не познавам всички  мотори на Хонда,има я информацията .

На колко си ги регулира  всеки  клапаните е негова работа.

На колко е препоръчително   да се проверяват е написано.

50хил в всички  случай е много. 

 

Специално за @jijane

Извадено от темата

Разберете и пак в 99 % от случаите или е монтирал или настроил с г@за си газаджията за да свети чека. Забелязавам гледате параметри на мапа за да прецените дали сте за реглаж клапани   , стига , в менюала си пише или ако незнаете запомнете 40000 . Ако има газ :
B20 - 15k IN15 -EX20  
k20/24 - 25k
d13-16 - 25k
L 12-14 - 30k

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе човек направо ме разцепи с тия твои клапани. Сега ходих мерих компресия. Всичко е 6. Не е от тях. Аз че реглаж ще направя не е проблем. Но 100 % не е това. Може и да греша. Ще напиша какво е станало.

Редактирано от Executor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок сам си знаеш сам си оправиш проблемите.

Не ти се отговаря на въпроси

Защо тогава са въпросите.?????

 Един начин сигурен  има за проверка на клапаните и той не е твоя.

От мен толкова...............

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какви въпроси ве брат. Кажи кой е сигурния начин. Аз утре ще отида на сервиз да ги видят. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВЪПРОСИ.

1.50хил ли  си карал на газ  и не си ги регулирал.

Отговор-?????????

2.Свещите марка и модел ,същите като предния път не е отговор

Отговор по точен.

Ве Брат..

С този инструмент е най точния начин

412662399_Screenshot_20201029-113200_SamsungInternet.thumb.jpg.e8519780a1014763220896de2e6f5de8.jpg

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ве брат. карам колата от 11 годиони. С един и същ модел NGK еднополюсни - 12 лева бройката. Да не падам от небето ве. 

Реглаж правя на 40-50 хиляди. Сега съм минал 60 000 от последния реглаж. Къв е проблема с тия клапани не те знам. Тоя инструмент го знам. И ще се накефя да не е от клапаните. Тогава ще те питам аз тебе кви ще ги дрънкаш. Утре ще стане ясно като дойде капачката и палеца.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш възможност пробвай и с други кабели .

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем, смених всички маркучи на вакума, не изглеждаха зле. Оправи се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карперчо, цитирал си мен бе, приятелю. :tooth: Свещите ги смених от френски, минах на японски NGK BKR6E-11. Реглажа ми е преди 200км, както и другите неща. Според мен, щом на колегата вървежа му се влошава, нещо се задръства.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Над 4000 оборота изчезва. На магистрала хич не разбирам. Градските условия са ужас. Тази вечер ще сваля дросела за да го почистя. Утре сменям капачка и палец. В събота ще ходя на реглаж. Ще видим след коет от всичките ще се оправи. Ако не се окаже нещо друго 😅

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес докато се чудех какво се случва. Един съсед стар опелджия ми каза, че едно време е имал подобен проблем с вектрата. При него се оказало температурен датчик. Лъжел  че колата все е студена и хвърля много гориво. Затова проблема го нямало когато колата е студена. И ме предупреди, че може да имам 2 термодатчика единия за компютъра, другия за стрелката на таблото. Препоръча да направя само-диагностика и ако не разбера какво е да ходя да ми я закачат да видят какво се случва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 hours ago, nunezz said:

Карперчо, цитирал си мен бе, приятелю. :tooth: Свещите ги смених от френски, минах на японски NGK BKR6E-11. Реглажа ми е преди 200км, както и другите неща. Според мен, щом на колегата вървежа му се влошава, нещо се задръства.

Виж ти ме разбра приятелю,въпросите бяха към @Executor

Много добре си направил френските дават много дефекти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, CARPERA написа:

ВЪПРОСИ.

1.50хил ли  си карал на газ  и не си ги регулирал.

Отговор-?????????

2.Свещите марка и модел ,същите като предния път не е отговор

Отговор по точен.

Ве Брат..

С този инструмент е най точния начин

412662399_Screenshot_20201029-113200_SamsungInternet.thumb.jpg.e8519780a1014763220896de2e6f5de8.jpg

 

Газта ако е настроена професионално проблем няма. Оня ден си правих моя К20А6 на 89000 на газ. Минимални отклонения към натягане на 3 клапана. Всички други в норми. Айде стига вече с тия клапани и газ...

Редактирано от mirott

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От запалителната система е. Първо провери кабели на свещите..направо ги смени. Провери си и масите и ги почисти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Executor написа:

. Сега ходих мерих компресия. Всичко е 6. Не е от тях. 

В момента в които отняма компресия вече ще има изгорял клапан . Както гледането на мапа така и меренето на компресия са пълна глупост за определяне дали клапаните са за реглаж. Но всеки си има пълното право да си троши колата както прецени за добре.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събота ще я закарам за реглаж на клапаните. То не става ей сега го реших и хоп веднага. Заети са в сервизите. Докато си чакам реда гледам да изключа евентуално други причини, които могат да породят проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не го направиш сам ? Не е голяма философия, щом АЗ успях, че и успешно, па и върви! :D

Редактирано от nunezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да пробвам. Ще си купя едни пластини. И без това утре ще ходи те ще я оправят ако много ги прецакам. Кажи ти как точно го правиш. Кои пластини ползваш. Бащата едно време правеше на полския фият. Сега прави на едно японско тракторче. Ама някъде е прочел какви трябва да са хлабините. 

 

 

Редактирано от Executor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След реглаж на клапаните, нещата са перфектни.

CARPERA, беше прав.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.10.2020 г. at 11:45, Executor написа:

...Къв е проблема с тия клапани не те знам... И ще се накефя да не е от клапаните. Тогава ще те питам аз тебе кви ще ги дрънкаш...След реглаж на клапаните, нещата са перфектни.

А да споделиш кои и с колко бяха избягали за 60 000км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха. Много смешно. Можеше да излъжа нали ?

Реглажа не го направих аз. Казаха ми, че голямото разминаване е било в изпускателните на 1 и 3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важно е че всичко е ок и сега го нямаш проблема.

Сега вече знаеш защо трябва да ги провериш между 20-25хил.

Радвам се че се вслуша в съветите.

Капачката и палеца  е наистина хубаво да се сменят,както си го намислил.

Quote

Казаха ми, че голямото разминаване е било в изпускателните на 1 и 3.

Това ако зачести не е на добре,повярвай.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е така. Ако за бъдеще се появи явно, ще сменям клапани, ако трябва глава....

Редактирано от Executor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да се появи регулираш ли клапаните на нужния интервал,сменяш ли консумативите и редовно глезиш ли я с хубаво масло,ще радва и следващия собственик ако я продадеш.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауе ни е баш тъй... ;) :)

... на LPG...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ве 11 години я карам. 170 000 съм навъртял аз. Преди мен един Бог знае колко ! Винаги съм се грижил добре за нея. Е, вярно че по магистралата я карам като чужда, и реглаж не правя когато трябва (вече ще правя) , но нещо обади ли се веднага сменям, маслото на 9000 (марка няма да споменавам).........Все по-малко я карам понеже имам друга ХОНДА. Вярно ми е служила. На пътя не ме е оставяла. Това лято четките на алтернатора заминаха наложи се да измина50 км почти на акумулатор (лампата за зареждане на акумулатора гаснеше само след 5000 оборота). Голямо шоу беше. Но тава са яки спомени и приказки не в тази тема... Друг собственик - НИКОГА. Ще я оставя в някой гараж за бъдещото поколение или за скрап.

Редактирано от Executor
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, jivko jekov написа:

стъпков мотор

Няма как да си го имал 

1 шеста няма стъпков мотор .

2 и да има той няма отношение когато колата е в движение.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...