Executor 49 #1 Публикувано 27 Октомври, 2020 Здравейте, от няколко седмици моя сивик D14A8 прекъсва само в движение но не винаги. Във високите (над 4000) проблема го няма. Най-вече между 2000-4000 оборота. Не го прави постоянно. Прави го и на газ и на бензин. Смених свещите като че ли има някакво минимално подобрение. На самия дросел има 2 датчика. Единия е за позицията на дроселовата клапа, другия е map сензора. Дали някой от тях да прави проблем ? Почистих делкото. Но без ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #2 Отговорено 28 Октомври, 2020 Някакви предложения ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1514 #3 Отговорено 28 Октомври, 2020 (Редактирано) Какво сложи като свещи марка модел. Провери тук https://www.ngkpartfinder.co.uk/catalogues/cars/ Редактирано 28 Октомври, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1514 #4 Отговорено 28 Октомври, 2020 Съжалявам че времето за редакция отмина но колега в другата тема е казал това. nunezz 16 Posted Friday at 07:03 AM И при мен така, първо забиваше муцуната, а после се изтрелваше. Направих реглаж на клапани, смених си свещите, имах дупка в маркуча, дето е от въздушния филтър до дроселовата клапа и смучеше въздух - запуших я. Изчистих стъпковия мотор, дросела и болта на дросела. Не знам кое точно ми реши проблема, но вече го няма. Ти кое от това си правил. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #5 Отговорено 28 Октомври, 2020 Преди 3 часа, CARPERA написа: Не знам кое точно ми реши проблема, но вече го няма. Нямам думи. Ще чистя дросела да видя дали ще окаже ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #6 Отговорено 28 Октомври, 2020 (Редактирано) Колега, почисти дросела и отиди извънградско (по възможност, на магистралата) на 4-та, на бензин за 20-30 минути. Редактирано 28 Октомври, 2020 от nunezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #7 Отговорено 28 Октомври, 2020 Всеки уикенд минавам 200 км по магистрала. Газ бензин... Във високите няма никакви проблеми. Днес поръчах дистрибуторна капачка и палец. Надявам се да е от това. Понеже днес след като покарах 30-40 мин градско нещата станаха трагични. Започна да работи все едно на 3 цилиндъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1514 #8 Отговорено 28 Октомври, 2020 От тук не каза: Quote Posted Friday at 07:03 AM И при мен така, първо забиваше муцуната, а после се изтрелваше. Направих реглаж на клапани, смених си свещите, имах дупка в маркуча, дето е от въздушния филтър до дроселовата клапа и смучеше въздух - запуших я. Изчистих стъпковия мотор, дросела и болта на дросела. Не знам кое точно ми реши проблема, но вече го няма. Свещите с какви си сменил,кога си регулирал клапаните все пак караш на газ,каза че ще почистиш дросела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #9 Отговорено 29 Октомври, 2020 Свещите ги смених със абсолютно същите с каквито до сега съм карал. Не е то тях 100 %. Регулиране на клапаните правих преди 50 000 км. Но не ми се вярва да е от това, понеже мерих компресия преди 4-5 месеца и всичко беше ок. Днес ще поръчам капачката и палеца че да видим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1514 #10 Отговорено 29 Октомври, 2020 (Редактирано) Интересно с абсолютно същите защо мислиш че са правилни. Ок няма да кажеш кои са,или незнаеш. Поне сигурно марката знаеш. 50хил ако са на газ след още 10 хиляди ще пуснеш тема моля дайте ми добър сервиз за правене на глава. Виждам че не си нов в форума ,за клапаните че се регулират на газ на 20хил максимум а някой по-рано, това за пръв път ли го чуваш. Ако са затегнали клапаните познай защо става още по-зле като загрее. Редактирано 29 Октомври, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 430 #11 Отговорено 29 Октомври, 2020 (Редактирано) Аз на моята бившата D14Z4 ги проверявах на 40 000. Колата е на 430хил+ км(250 хил. от тях на газ) и главата още е здрава. Кой и как определи, че на максимум 20 000 км трябва да се регулират клапаните при D14-ските, само Карперов може да каже, понеже той от всички серии Хонда мотори разбира. Редактирано 29 Октомври, 2020 от jijane 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1514 #12 Отговорено 29 Октомври, 2020 (Редактирано) Моля те прочети подробно темата,не познавам всички мотори на Хонда,има я информацията . На колко си ги регулира всеки клапаните е негова работа. На колко е препоръчително да се проверяват е написано. 50хил в всички случай е много. Специално за @jijane Извадено от темата Разберете и пак в 99 % от случаите или е монтирал или настроил с г@за си газаджията за да свети чека. Забелязавам гледате параметри на мапа за да прецените дали сте за реглаж клапани , стига , в менюала си пише или ако незнаете запомнете 40000 . Ако има газ : B20 - 15k IN15 -EX20 k20/24 - 25k d13-16 - 25k L 12-14 - 30k Редактирано 29 Октомври, 2020 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #13 Отговорено 29 Октомври, 2020 (Редактирано) А бе човек направо ме разцепи с тия твои клапани. Сега ходих мерих компресия. Всичко е 6. Не е от тях. Аз че реглаж ще направя не е проблем. Но 100 % не е това. Може и да греша. Ще напиша какво е станало. Редактирано 29 Октомври, 2020 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1514 #14 Отговорено 29 Октомври, 2020 Ок сам си знаеш сам си оправиш проблемите. Не ти се отговаря на въпроси Защо тогава са въпросите.????? Един начин сигурен има за проверка на клапаните и той не е твоя. От мен толкова............... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #15 Отговорено 29 Октомври, 2020 Е какви въпроси ве брат. Кажи кой е сигурния начин. Аз утре ще отида на сервиз да ги видят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1514 #16 Отговорено 29 Октомври, 2020 ВЪПРОСИ. 1.50хил ли си карал на газ и не си ги регулирал. Отговор-????????? 2.Свещите марка и модел ,същите като предния път не е отговор Отговор по точен. Ве Брат.. С този инструмент е най точния начин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #17 Отговорено 29 Октомври, 2020 А ве брат. карам колата от 11 годиони. С един и същ модел NGK еднополюсни - 12 лева бройката. Да не падам от небето ве. Реглаж правя на 40-50 хиляди. Сега съм минал 60 000 от последния реглаж. Къв е проблема с тия клапани не те знам. Тоя инструмент го знам. И ще се накефя да не е от клапаните. Тогава ще те питам аз тебе кви ще ги дрънкаш. Утре ще стане ясно като дойде капачката и палеца. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #18 Отговорено 29 Октомври, 2020 Ако имаш възможност пробвай и с други кабели . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rogue123 1 #19 Отговорено 29 Октомври, 2020 Имах подобен проблем, смених всички маркучи на вакума, не изглеждаха зле. Оправи се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #20 Отговорено 29 Октомври, 2020 Карперчо, цитирал си мен бе, приятелю. Свещите ги смених от френски, минах на японски NGK BKR6E-11. Реглажа ми е преди 200км, както и другите неща. Според мен, щом на колегата вървежа му се влошава, нещо се задръства. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #21 Отговорено 29 Октомври, 2020 Над 4000 оборота изчезва. На магистрала хич не разбирам. Градските условия са ужас. Тази вечер ще сваля дросела за да го почистя. Утре сменям капачка и палец. В събота ще ходя на реглаж. Ще видим след коет от всичките ще се оправи. Ако не се окаже нещо друго 😅 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #22 Отговорено 29 Октомври, 2020 Днес докато се чудех какво се случва. Един съсед стар опелджия ми каза, че едно време е имал подобен проблем с вектрата. При него се оказало температурен датчик. Лъжел че колата все е студена и хвърля много гориво. Затова проблема го нямало когато колата е студена. И ме предупреди, че може да имам 2 термодатчика единия за компютъра, другия за стрелката на таблото. Препоръча да направя само-диагностика и ако не разбера какво е да ходя да ми я закачат да видят какво се случва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1514 #23 Отговорено 29 Октомври, 2020 4 hours ago, nunezz said: Карперчо, цитирал си мен бе, приятелю. Свещите ги смених от френски, минах на японски NGK BKR6E-11. Реглажа ми е преди 200км, както и другите неща. Според мен, щом на колегата вървежа му се влошава, нещо се задръства. Виж ти ме разбра приятелю,въпросите бяха към @Executor Много добре си направил френските дават много дефекти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #24 Отговорено 29 Октомври, 2020 (Редактирано) Преди 10 часа, CARPERA написа: ВЪПРОСИ. 1.50хил ли си карал на газ и не си ги регулирал. Отговор-????????? 2.Свещите марка и модел ,същите като предния път не е отговор Отговор по точен. Ве Брат.. С този инструмент е най точния начин Газта ако е настроена професионално проблем няма. Оня ден си правих моя К20А6 на 89000 на газ. Минимални отклонения към натягане на 3 клапана. Всички други в норми. Айде стига вече с тия клапани и газ... Редактирано 29 Октомври, 2020 от mirott 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #25 Отговорено 29 Октомври, 2020 От запалителната система е. Първо провери кабели на свещите..направо ги смени. Провери си и масите и ги почисти! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #26 Отговорено 29 Октомври, 2020 Преди 12 часа, Executor написа: . Сега ходих мерих компресия. Всичко е 6. Не е от тях. В момента в които отняма компресия вече ще има изгорял клапан . Както гледането на мапа така и меренето на компресия са пълна глупост за определяне дали клапаните са за реглаж. Но всеки си има пълното право да си троши колата както прецени за добре. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #27 Отговорено 30 Октомври, 2020 Събота ще я закарам за реглаж на клапаните. То не става ей сега го реших и хоп веднага. Заети са в сервизите. Докато си чакам реда гледам да изключа евентуално други причини, които могат да породят проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #28 Отговорено 30 Октомври, 2020 (Редактирано) А защо не го направиш сам ? Не е голяма философия, щом АЗ успях, че и успешно, па и върви! Редактирано 30 Октомври, 2020 от nunezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #29 Отговорено 30 Октомври, 2020 (Редактирано) Мога да пробвам. Ще си купя едни пластини. И без това утре ще ходи те ще я оправят ако много ги прецакам. Кажи ти как точно го правиш. Кои пластини ползваш. Бащата едно време правеше на полския фият. Сега прави на едно японско тракторче. Ама някъде е прочел какви трябва да са хлабините. Редактирано 30 Октомври, 2020 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #30 Отговорено 31 Октомври, 2020 След реглаж на клапаните, нещата са перфектни. CARPERA, беше прав. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #31 Отговорено 31 Октомври, 2020 На 29.10.2020 г. at 11:45, Executor написа: ...Къв е проблема с тия клапани не те знам... И ще се накефя да не е от клапаните. Тогава ще те питам аз тебе кви ще ги дрънкаш...След реглаж на клапаните, нещата са перфектни. А да споделиш кои и с колко бяха избягали за 60 000км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #32 Отговорено 31 Октомври, 2020 Ха-ха. Много смешно. Можеше да излъжа нали ? Реглажа не го направих аз. Казаха ми, че голямото разминаване е било в изпускателните на 1 и 3. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1514 #33 Отговорено 31 Октомври, 2020 (Редактирано) Важно е че всичко е ок и сега го нямаш проблема. Сега вече знаеш защо трябва да ги провериш между 20-25хил. Радвам се че се вслуша в съветите. Капачката и палеца е наистина хубаво да се сменят,както си го намислил. Quote Казаха ми, че голямото разминаване е било в изпускателните на 1 и 3. Това ако зачести не е на добре,повярвай. Редактирано 31 Октомври, 2020 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #34 Отговорено 31 Октомври, 2020 (Редактирано) Сигурно е така. Ако за бъдеще се появи явно, ще сменям клапани, ако трябва глава.... Редактирано 31 Октомври, 2020 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1514 #35 Отговорено 31 Октомври, 2020 (Редактирано) Не вярвам да се появи регулираш ли клапаните на нужния интервал,сменяш ли консумативите и редовно глезиш ли я с хубаво масло,ще радва и следващия собственик ако я продадеш. Редактирано 31 Октомври, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2811 #36 Отговорено 31 Октомври, 2020 Ауе ни е баш тъй... ... на LPG... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #37 Отговорено 1 Ноември, 2020 (Редактирано) А ве 11 години я карам. 170 000 съм навъртял аз. Преди мен един Бог знае колко ! Винаги съм се грижил добре за нея. Е, вярно че по магистралата я карам като чужда, и реглаж не правя когато трябва (вече ще правя) , но нещо обади ли се веднага сменям, маслото на 9000 (марка няма да споменавам).........Все по-малко я карам понеже имам друга ХОНДА. Вярно ми е служила. На пътя не ме е оставяла. Това лято четките на алтернатора заминаха наложи се да измина50 км почти на акумулатор (лампата за зареждане на акумулатора гаснеше само след 5000 оборота). Голямо шоу беше. Но тава са яки спомени и приказки не в тази тема... Друг собственик - НИКОГА. Ще я оставя в някой гараж за бъдещото поколение или за скрап. Редактирано 1 Ноември, 2020 от Executor 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivko jekov 0 #38 Отговорено 1 Ноември, 2020 И аз го имах този пробле излезе стъпков мотор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #39 Отговорено 1 Ноември, 2020 преди 25 минути, jivko jekov написа: стъпков мотор Няма как да си го имал 1 шеста няма стъпков мотор . 2 и да има той няма отношение когато колата е в движение. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове