Pavel_Pavlov 1029 #161 Отговорено 11 Февруари, 2023 Обичайно помощните системи за сигурност или комфорт, които са по-инвазивни, могат да се деактивират и/или позволяват да се промени чувствителността. Аз съм на същото мнение за системата за поддържане на центъра на лентата (не тази, която следи за настъпване на разделителните линии). А системите, които побутват волана в една или друга посока няма как да го правят толкова силно, че да те затруднят да направиш това, което си решил. Като цяло намирам за проблем това, че малко дават лъжливо чувство за безопасност и насърчават водача да не внимава толкова, но фактите сочат, че цялостно помагат за безопасността на пътя. Така че по-добре с тях отколкото без тях. Моето желание е просто да можем да контролираме колко да помагат Иначе всичко минава към абонаменти, нормално. Включително, доста вероятно, и самото шофиране и притежание на личен автомобил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #162 Отговорено 11 Февруари, 2023 На мен много екстри не ми трябват. Може би единствената за която завиждам са матричните фарове. Това нещо е великолепно! Осветява надалеч, караш постоянно на дълги, а системата отрязва част от снопа светлина, за да не заслепява насрещните и попътните автомобили. Застигали са ме такива коли и пред мен е просто неосветен от тях участък, в който са моите фарове, а наоколо е ден. Но 1 такъв фар струва почти колкото актуалната пазарна цена на цялата ми кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1235 #163 Отговорено 11 Февруари, 2023 https://fakti.bg/technozone/695197-podgravaneto-na-sedalkite-veche-e-ekstra-s-mesechen-abonament https://www.kaldata.com/автомобили/bmw-започна-да-предлага-някои-от-екстрит-387680.html https://fakti.bg/avto/703401-nova-moda-zadaljitelen-mesechen-abonament-za-avtomobilnite-ekstri Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 775 #164 Отговорено 11 Февруари, 2023 Матричните от перспективата на шофьора навярно са идеални, но досега е нямало кола с матрични, която да не ме е заслепявала, особено в завой или на магистралата, все едно ми карат с десен на дълги и ляв на къси. Когато всички на пътя са с матрични ще ок, иначе към момента, положението е "Аз, за сметка на другите". 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #165 Отговорено 11 Февруари, 2023 Да, светят супер ярко и съм се вторачвал в тях, но не са ме заслепявали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 103 #166 Отговорено 16 Февруари, 2023 (Редактирано) матричните фарове се регулират сами,според датчиците за движение и насрещно осветяване. Пробвано на Vw Редактирано 16 Февруари, 2023 от Plevelcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #167 Отговорено 20 Септември, 2023 (Редактирано) Скоро не съм писал тук, но то няма какво съществено да кажа. Над 3 години е у мен. Тази много не съм го ползвал (само 5400 км), че се занимавах и разтривах Сивика на синковеца, ама си го взе и замина студент, та сега пак сядам в Легена. Август му смених бутилката и смятам още да си го ползвам. Нея може с нещо да прикрия, но сега поне имам място и за патерицата, а най-вече, ако повредя някоя гума, има къде да я сложа по път, че преди с тороидната бутилка и багаж, просто трябваше да я пращам по куриер. А километрите бавно се трупат, но Леджо ги не усеща. Редактирано 20 Септември, 2023 от ceco_accord 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1235 #168 Отговорено 20 Септември, 2023 Чудесно Цецо е станало, мога да споделя само една идея която при мен съм е направил, тази матрица в гумата я изхвърли и си сложи нещата вътре и ще видиш още колко много ще можеш да си наредиш до тях, тази пяна заема две трети от пространството в гумата, слагаш си едно чаршавче да не дрънчи и си подреждаш каквото си искаш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #169 Отговорено 20 Септември, 2023 (Редактирано) Определено съм го планирал - просто метнах там патерицата и сложих крика във тази вложка. Дори пробвах с 1 от зимните джанта/гума и установих че не е предвидено да стои там напомпена стандартната 235/50/17, а камо ли опционалната лятна 245/45/18, но имам идея как да реша въпроса - само да дойде зимния сезон и да се преобуя, за да мога да меря и тествам с по-широката, че коритото е плитко колкото да събира емърджънси патерицата. Редактирано 20 Септември, 2023 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #170 Отговорено 25 Септември, 2023 (Редактирано) За сега оставих вложката с крика както си е. Емърджънси сета сложих пред бутилката (най-сетне люкчето за ски влезе в употреба), а отзад остана само компресорчето и 1 малко "гедоре". Редактирано 25 Септември, 2023 от ceco_accord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #171 Отговорено 14 Февруари (Редактирано) Отдавна няма какво да пиша за таз кола, но днес имам повод. Още се обичаме, но вчера акумулаторът ме заряза. Синковецът отпътува, а Сивикът бе евридейка, та Леджо зимува в гаража. Последно го карах преди 10 дена, а си играх да тествам 1 трансмитерче. BOSE-то дърпа много ток и 30-тина минути на угасен мотор, иии - акумулатора клекнал. Та вчера при палене таблото само взе да щрака и светна кат коледна елха. Боднах му зарядното и днес пали, но елхата остана. Аз си знам че е временно, но до сега не го бях карал колата с изключени VSA и SH-AWD системи. Наложи се бързо да се изнеса от 1 Т-образно кръстовище, щото "швепс от лево и десно". Взе да върти само предни гуми (300 коня на 1 мост са много) и се стрелна, но предницата "изплува" отваряйки завоя навън. На следващото кръстовище обърнах менюто, да показва диаграмата на SH-AWD и като тръгнах рязко + десен завой на 90 гр. - гледам - заден мост е неактивен. Колата се усеща малко по-динамична в демараж от 0, но не знам дали е заради по-ниските загуби в трансмисията до отзад, или защото тракшън контрола не "души" мотора. На доускорение на право се усеща малка разлика, а на сух асфалт и добри гуми VSA така или иначе не се активира. Нарочно никога не съм я гасил, а си има копче. Предполагам в правата отсечка усещането за по-добра динамика в режим доускорение е защото намаляват трансмисионните загуби, но разликата е малка - просто съм чувствителен явно. Но определено Леджо не е само за предно предаване - става като Акорд с V6 мотор. Знам и че може да се деактивира преден мост и да остане само на задно, ама това са "колхозни" щуротии на братушките и не вярвам освен за понт, да е нещо адекватно. Угасих колата, после пак запалих - всичко по таблото си угасна и системите си работят, а поведението се върна в познатата нормалност за модела - ходих да тествам. Редактирано 14 Февруари от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenata 77 #172 Отговорено 1 Март Когато имах проблем с една от ламбда сондите, SH-AWD ми светеше постоянно докато не я смених. През това време тази кола беше "ужасна за каране", само на предно, тръгване с повече газ и веднага почват да свирят предните гуми и тн. Иска си го 4х4 и това е. По-добре ускорява, по-добре се кара, по-добре се държи на пътя, цялото усещане е съвсем друго. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #173 Отговорено 1 Март (Редактирано) Разбира се - проектирана е с всичко и тогава е хармонична. Просто не я бях карал с изключени системи, а без тях се налага да се адаптираш, към обикновенна кола. Който не е пробвал Ледженд, няма как да осъзнае разликата, а специално SH-AWD е нещо което можеш само със задника си да усетиш. Редактирано 1 Март от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #174 Отговорено 12 Март Легендата продължава солидно да плава. Прост мотор - просто голям мотор. Запали все едно не е пипан. Лесен за части - без алтернативни глупости. Доставка - Стефан - АутоФикс. С каквото са я обслужвали в Холандия, такова и получи тук. Свалени здрави - сложени нови. 432166440_24933289786285487_6612424300860515122_n.mp4 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marto_bo 50 #175 Отговорено 12 Март Off Topic Добра реклама. Ама забрави да споменеш и доставчика на масло, антифриз, бензин, газ. като ще е гарга нека поне да е рошава, както е казал труголюбивия народ с вековна държава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #176 Отговорено 12 Март Off Topic Ко да прАйш - хора сме. А и той сам си се рекламира успешно. Тук само го споменах. Има и по-евтини доставчици, ама им изтървах сроковете, а си бях наумил ранна пролет да го правя това мероприятие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #177 Отговорено 18 Април (Редактирано) Спомина се БОШлето. По-скоро е "пътник", та го пенсионирах. Напоследък само градско и то не ежедневно. Зареждах го - волтаж има, но ампеража е ... Ако не я карам седмица - гасне всичко като кача бендикса връз маховика. Колата е у мен от 45 месеца, а той в нея не знам от кога. Да почива в мир - извъртял си е своето. Застъпва нов на вахта. Гледам - кутиите еднакви, теглото също. Може новият да му е БАШ брадчед. Параметрите по-спокойни + 3 год. гаранция. Ако имам късмет - ще е като в оня виц, дет 1 дядка си взел младо орле, да видел колко живеят тез птици. Редактирано 18 Април от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #178 Отговорено 23 Април (Редактирано) Чака петимен майстор за реглаж клапани. Гарнитурен сет осигурен - оригинал. Имало и читав заместител, че ОЕ скъп, ама нали е за любимата. Редактирано 23 Април от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #179 Отговорено 18 Май Водих Леджо при личния му доктор. Проверка клапани / смяна свещи и въздушен филтър / опресняване АТF в кутията -3л. / смяна HGO в раздатката -0,5л + оглед на окачването. Почистих си и спайдъра - смукателният колектор след дросела, че бе черничко навътре. Дросела си беше приемлив - даже не го снимах. Свещите бяха зле, а 1-та малко хлабава. Вероятно за това е и опечена нагоре. Не ги знам от кога са, та - в кофата. Старият филтър биваше, ама айде, да диша спокойно. За 25 000 км (и регулирани на същото място), клапаните не бяха мръднали. Всмукателни 0.20/0.22мм , а изпускателните 0,30мм. По резбите за реглаж си има мегдан, но явно скоро няма да отварям пак. Казаха че "Не си карам колата - как да затегнат". Процесът бил дълъг / при продължително каране на високи обороти, което при 300 коня - няма смисъл. Аз си я движа на дизелови обороти, освен когато се налага де. Дефакто можеше и гарнитурите на капаците да не сменям, но при вече отворени (а и наличен ОЕ сет), сложихме новите. Старите гарнитури бяха ОК и все още мекички, но пуловете за стягане и особено тези за бобините бяха се опекли, но пък не течеше. АТF леко бе потъмнял, но след рефила, не усетих голяма разлика в работата на автомата. HGO-то казаха че си е такова, но бях решил да го сменим. В задната скоростна кутия не сме пипали. И на 2-те места АТF е розов. Тя работи рядко и е далеч по-ненатоварена. При следващото опресняване на масло - евентуално. По окачването нищо притеснително - карам културно. Изчистихме и грешките записани при паленето със слаб акумулатор, който смених преди месец с нов. Най ме зарадва как изглежда моторът при сваляне капаците на клапаните. И тях не снимах, но са като главите. Задната е трудна за снимане че тъмница, но няма отлагания, да не говорим за глеч, обаче се кара с хубави масла. Чистак нов V6 - само на 353353 км. Та, само в тоя пост около 900лв (с акумулатора), а преди време и предни накладки. Март месец - обслужване ангренажа (части + труд) са 1300, абее за 2 месеца поне 2200лв, а едва ли съм минал 2200км тая година с тази кола, но ще се взема в ръце (и нея) та да се радваме на вложенията. Поръчал съм и и скъпо масълце (на промоция) за мотора - да го почерпя за вярна служба. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #180 Отговорено 15 Юни (Редактирано) Обслужан ОТ - ДО и мит. От градушки не бит. Автмобил от "дните златни", здрав, стилен и мил! И за "царски" седан не бих те сменил! Редактирано 15 Юни от ceco_accord 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #181 Отговорено 20 Юни - Дай 2 колелета за децата? - ОКи. Ако ги събера в колата, даже ще минеш без куриерски. Малък бил багажника, задните облегалки не падали, имало газова бутилка - все основателни фактори. Фак им - на инат, с мерак и подреждане (първо в главата), събраха се. Отдолу рамките - над тях колелата им. Малкото е 24", а голямото 29". VID_20240618_203630.mp4 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #182 Отговорено 10 Юли (Редактирано) И след това пътуване 20 дни спа в гаража на хладинка. Днес и подавам ключа, газ до дупка в бутилката, нулирам А трип-а и след 200 минути съм на друго място. Ще е голема скука пътуването, като измислят телепортацията. Ние с нея обичаме да го усещаме, а не просто да стигнем целта. VID_20240709_183017.mp4 VID_20240709_183325.mp4 Редактирано 10 Юли от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #183 Отговорено 14 Август (Редактирано) В ден първи от 5-ата ни съвместна година. Технически - ОК. Пробег - дал Бог. Състояние - сток. Редактирано 14 Август от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scyberboy 175 #184 Отговорено 15 Август Пусни подробностите от ГТП с малко размисли (за неразбиращите като мен) Стига писал само у ФБ групите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #185 Отговорено 15 Август От там ги препращам тук - във форума. Да черпят споделеното. По въпроса писах в темата ни "Технически прегледи". Размисли относно ГТП после нямам - Отидох, видях, победих. Размисли върху държавността и електората - ялови. Не може да правим едно и също, а да очакваме по-добри резултати. Нащо е нещо като "3 пъти го режа и все късо". Демек - нищо не правим и нищо не се променя. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #186 Отговорено 6 Октомври Опаа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #187 Отговорено 10 Октомври (Редактирано) Цецо, ти не беше ли с некво Виале ли беше, Принс ли беше на легендата? Кви са тия брц-та под капака? Редактирано 10 Октомври от jijane Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #188 Отговорено 10 Октомври ВRC си е, откак е монтирано в "ниската" земя. Но бутилката смених, че минали 11 години от монтажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #189 Отговорено 29 Октомври Това е положението. Животът си върви - километражът се върти. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #190 Отговорено четвъртък в 10:06 (Редактирано) Нищо ново под слънцето, ама свети косо, та сложих пак капака над мотора за зимата. Холандският газаджия го беше обезобразил, заради дюзите на предната банка, та мина време докато нещо измисля, да закрия дупката. Пътем си го персонализирах. Редактирано четвъртък в 10:15 от ceco_accord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #191 Отговорено четвъртък в 11:30 Шукария. Остави нещо за правене и за догодина (в кръга на шегата). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #192 Отговорено четвъртък в 12:19 (Редактирано) Оо, има планове и за тогава, че сега ладно, а и да отлежат другите идей. Но и "зимните" стокови джанти ме дразнеха със широките си 5 спици, та сега им бе времето за фейслифт. Редактирано четвъртък в 12:22 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenata 77 #193 Отговорено четвъртък в 13:37 капачките на 17" и 18" пасват ли ти. Ако да, можеш ли да споделиш какви са. Мойте са оригинални, ама 17 влизат плътно на 18 хлопат (говоря за оригинални 18"-ки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #194 Отговорено четвъртък в 13:47 69 мм е отворът на 17-ките. На 18-ките трябва да премеря, но знам че не стават от 17". 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #195 Отговорено четвъртък в 18:18 @tenata - ето какво научих. Пробвах да вкарам капачката която имах от 17-ката, в отвора на 18-ката. Много зор влезе, но щракна добре. Явно отворът в 18" опционална джанта е по-малък, спрямо стоковата 17". Зъбците изглеждат еднакви. Ето 2 18-ки - лявата с оригиналната си капачка, а дясната с капачка от 17-ката. На снимките - 18" - ляво - дясно 17". Вижда се как 18" капачка е по-ниска от 17". Дясната е 69мм, лавата 68мм. В ОЛХ има и от 2-та диаметъра. Другите важни размери за избор са "клипс 46мм" и "височина 14мм". Не във всички обяви ги пише! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове