Jump to content
Norman123

Мнение за двигател 2,0 160 кс за Сивик

Recommended Posts

Здравейте,Колеги!Дайте ми мнение за двигател 2,0 160 кс за Сивик.

До сега съм карал 1,6 и нямам проблеми.

Благодаря

Редактирано от Pavel_Pavlov
Конкретизиране на заглавието

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е, вземай го.

 

Казвам го от опит. В момента карам 2.0л 150 коня за CR-V. Преди това съм карал 2.0л 128 коня за CR-V, 1.8л 142 коня за Сивик, 1.6 116 коня за Сивик, 1.3л 100 коня за Сивик, 1.5 не-помня-колко-коня за Сивик, 1.3 за Джаз, 2.0 147 коня за Акорд. Карал съм и 2.0л дизел за Сивик англичанка. Абе 2.0л 160 коня за Сивик ще ти е перфектен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една колежка има такава, перфектна е. Жалко, че цената на такъв Сивик е висока за мен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6 е с D16-ката,  а 2.0-ката е с K20. 

И двата са супер. 

Това не е ли Type S? Заглеждах го доста. Тоя двигател в това купе сигурно кърти. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Сивик 10 има 2.0 със 158 коня, някъде го пишат 160. И тоя бих си го купил по всяко време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К20А3 на Сивик 7 е 160к. води се type S, перфектен двигател, карам такъв... Разликата между 1.6 и 2.0 е огромна (мнение от опит) , заслужава си във всяко отношение....и има доста в повечко глезотийки в модела, като екстри в сравнение с 1.6

Редактирано от Лазарини
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.09.2020 г. at 22:37, dindin написа:

1.6 е с D16-ката,  а 2.0-ката е с K20. 

И двата са супер. 

Това не е ли Type S? Заглеждах го доста. Тоя двигател в това купе сигурно кърти. :)

Кърти, кърти, вярно е, чак асфалта повдига... 😂 

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.09.2020 г. at 2:23, 626 написа:

Една колежка има такава, перфектна е. Жалко, че цената на такъв Сивик е висока за мен :)

Колежката ли е перфектна?!

Колата е супер. От 2012 имам наблюдение над една такава...

  • Нагоре 1
  • Хаха 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се видя доста мудна за конете си и взех 1.6. Може и тази която пробвах да е имала проблем но не ме впечатли......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да споделиш какви са ти били очакванията? Аз с този сивик се боря смело с акорд 2.4...ама да кажеш 2.0 ми е слаба и взех 1.6...:). Нищо де, дано ти е здрава и успешна! Поздрави.

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 1.6, но съм карал и 2.0.
Естествено, че 2.0 е по-бърза и еластична.
1.6 е компромисен вариант. 1.4 е пълен мъртвец.

Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.11.2020 г. at 17:59, K_ski написа:

На мен ми се видя доста мудна за конете си и взех 1.6. Може и тази която пробвах да е имала проблем но не ме впечатли......

Ти сериозно ли бе, Колега... К20А3 на Сивик, муден... Изтрий си профила от форума.....карал ли си изобщо такъв двигател 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.11.2020 г. at 22:01, mirott написа:

Може ли да споделиш какви са ти били очакванията? Аз с този сивик се боря смело с акорд 2.4...ама да кажеш 2.0 ми е слаба и взех 1.6...:). Нищо де, дано ти е здрава и успешна! Поздрави.

Какво да ти споделя, щом 2.0 му се е видяла мудна и е взел 1.6, представи си само какво му е усещането за ускорение, а ти върви се бори с Акордите 2.4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преставям си колегата ако се качи на 1.4 колко ще му хареса. Направо ще разкара тази фурия 1.6.

 

Карам такава (1.6) и е между умрял кон и кьопав катър. Малее.... иска си още 20-30 коня за да не се чуди. Да оставим на страна късите предавки, както и отсъствието на 6-та.

 

Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, honda_ks написа:

Малее.... иска си още 20-30 коня за да не се чуди. Да оставим на страна късите предавки, както и отсъствието на 6-та.

 

Те ако са дълги предавките още повече ще се чуди :)

Редактирано от teodor_tsonev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах Type R 320кс но ми се стори слаба и взех 1.4 6-та ( без лоши чувства ). Колкото повече, толкова повече. При градско каране разхода на 1.6 и 2.0 не е много голям както и поддръжката, както и всичко останало.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Mkilla написа:

Гледах Type R 320кс но ми се стори слаба и взех 1.4 6-та ( без лоши чувства ). Колкото повече, толкова повече. При градско каране разхода на 1.6 и 2.0 не е много голям както и поддръжката, както и всичко останало.

Разликата в разхода при градско е 1.5литра повече за 2.0,, при извън градско са 1:1, но при до ускорението на 2.0, няма какво да говорим... 1.6 след 120 умира, да не говорим ако имаш 3ма пътника в колата

Редактирано от Лазарини

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.11.2020 г. at 23:18, Лазарини написа:

Ти сериозно ли бе, Колега... К20А3 на Сивик, муден... Изтрий си профила от форума.....карал ли си изобщо такъв двигател 

10 години карах седан 92 ри набор с D16Z6, с олекотена генерация и оригинален ремус, след него всичко ми изглежда мудно. Особенно хондите след 2000 г. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.11.2020 г. at 22:01, mirott написа:

Може ли да споделиш какви са ти били очакванията? Аз с този сивик се боря смело с акорд 2.4...ама да кажеш 2.0 ми е слаба и взех 1.6...:). Нищо де, дано ти е здрава и успешна! Поздрави.

С писане не става да се опишат очакванията, къде в поста ми има думата "слаба". 🙂.  Няма как да бъда разбран. Колегата Лазарини пък се дразни що съм споделил какво съм усетил...направо съжалих че съм написал мнение. Пък създателя на темата иска да чуе мнения. Моя съвет отива пробва и сам си прави изводите. Един харесва слаби и пъргави, друг силни и тежки. Но само личния опит ти дава информацията която търсиш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мудна, добре. Все тая е. 1.6 щом е по-"не мудна" от 2.0...

Редактирано от mirott
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.11.2020 г. at 17:59, K_ski написа:

 

😃😃😃

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.11.2020 г. at 17:09, Лазарини написа:

Разликата в разхода при градско е 1.5литра повече за 2.0,, при извън градско са 1:1, но при до ускорението на 2.0, няма какво да говорим... 1.6 след 120 умира, да не говорим ако имаш 3ма пътника в колата

Редактирано 29 Ноември от Лазарини

Как ще умира след 120 с товар ,ми тя моята до тогава е тромава ,след 120 и включването на витека и идва силата и набира яко .

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.11.2020 г. at 17:09, Лазарини написа:

1.6 след 120 умира, да не говорим ако имаш 3ма пътника в колата

 @bojko108 Кажи колко е муден тоя Сивик. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е при моята поне ,що се смеете ,върви кошника яко след 110-120 на около 100 се включва витека по лампата гледам ,обаче номера е по-рязко натиснат педал преди витек точката и тогава се усеща ясно кога се включва и набира осезаемо повече от плавно достигане на витека с леко подаване на газ-явно е нещо софтуерно заложено .Освен това ,моята след 120 почва яко да лапа масло  като змей амааа голям змей 4глав -градско не го пипа ,усеща се как се напъва и му идва още тяга на мотора все повече да пълни километража след 120 -може би е от разхода на масло в този тежък режим и вдига яко компресията ,де да знам .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.12.2020 г. at 0:44, dindin написа:

 @bojko108 Кажи колко е муден тоя Сивик. :)

Толкова муден, че една Опел Вектра 1.8 ще ти разкаже играта.... 😉

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.12.2020 г. at 21:49, borko 30 написа:

Как ще умира след 120 с товар ,ми тя моята до тогава е тромава ,след 120 и включването на витека и идва силата и набира яко .

Само внимавай да не литнеш след 120.....😂 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.12.2020 г. at 22:39, borko 30 написа:

Така е при моята поне ,що се смеете ,върви кошника яко след 110-120 на около 100 се включва витека по лампата гледам ,обаче номера е по-рязко натиснат педал преди витек точката и тогава се усеща ясно кога се включва и набира осезаемо повече от плавно достигане на витека с леко подаване на газ-явно е нещо софтуерно заложено .Освен това ,моята след 120 почва яко да лапа масло  като змей амааа голям змей 4глав -градско не го пипа ,усеща се как се напъва и му идва още тяга на мотора все повече да пълни километража след 120 -може би е от разхода на масло в този тежък режим и вдига яко компресията ,де да знам .

А бе тия Сивици ги изкарахте самолети бе, чак почвам да се развеселявам... 😂 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бяха на времето, в ерета на атмосферките, що се касае до мощност към еденица обем, но към днешна дата са гола вода на фона на конкуренцията, заради тъпата екологична политика на фирмата, иначе ако искат могат да им разкажат играта. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.12.2020 г. at 21:49, borko 30 написа:

Как ще умира след 120 с товар ,ми тя моята до тогава е тромава ,след 120 и включването на витека и идва силата и набира яко .

И като включи Витека литва викаш, от 120 до 200 ги прави за нула време, а...?? 😂😂😂 ама до 120 трябва да и се помолиш малко... 😬😄

Редактирано от Лазарини
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Бяха на времето, в ерета на атмосферките, що се касае до мощност към еденица обем, но към днешна дата са гола вода на фона на конкуренцията, заради тъпата екологична политика на фирмата, иначе ако искат могат да им разкажат играта. 
Коя, конкретно е конкуренцията?
Да кажем......Сивик 8- Сивик 10?
Цена, качество и бързина?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой е най-мощтният двигател на Хонда, който се монтира в сериен модел, след това разгледай двигателите на останалите марки и ще разбереш за какво говоря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи много интересна дискусия се заформи тука....равносметката е.,че при всеизвестните 1.6 се помолваме малко до 120км/ч, нооооо след това витека я превръща в F16... 😂. При 2.0 до 120 няма пробл.  и след това го обръщаме на молитви за берекет 😬

Редактирано от Лазарини

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега много вардят за скорост и камери навсякъде има ,бих ти снимал как става номера с моята кошница от 120 до 200 как вдига за норматив ,ама няма безопасен от камери подходящ такъв участък .Що не ти се вярва ,не мога да разбера ,като се развърти в обороти мотора и като се налапа с масло и върви огин .E верно ,че до Варна и обратно 1 кило масло изгаря ,ама минавам камиони с 150 -180 за да ги изпреваря -те и те карат като луди ,да ги ева .

Но е факт ,че сивика на висока скорост става неуправляем ,без да усетите може да се забиете в някой случaен стълб като мене със старата хонда и да станете на дроб .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лазарини,катастрофата е страшна работа да знаеш ,дори и отстрани е страшно като гледаш катастрофирали хора ,пък като чакаш намачкан вътре под ламарините да те извадят-като мен тогава като се ударих ,още по-страшно е .Карайте внимателно,аз лично не искам да свърша изпод хондовите ламарини -ми не е гот,личен опит имам вече ,не ме кефи нещо .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, borko 30 написа:

Лазарини,катастрофата е страшна работа да знаеш ,дори и отстрани е страшно като гледаш катастрофирали хора ,пък като чакаш намачкан вътре под ламарините да те извадят-като мен тогава като се ударих ,още по-страшно е .Карайте внимателно,аз лично не искам да свърша изпод хондовите ламарини -ми не е гот,личен опит имам вече ,не ме кефи нещо .

👍

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.12.2020 г. at 15:54, K_ski написа:

С писане не става да се опишат очакванията, къде в поста ми има думата "слаба". 🙂.  Няма как да бъда разбран. Колегата Лазарини пък се дразни що съм споделил какво съм усетил...направо съжалих че съм написал мнение. Пък създателя на темата иска да чуе мнения. Моя съвет отива пробва и сам си прави изводите. Един харесва слаби и пъргави, друг силни и тежки. Но само личния опит ти дава информацията която търсиш.

Оказа се че някой К20 си хапвали от гърбиците на разпределителния вал, явно тази която пробвах е била такава. Ще се радвам да се кача на кола с изправен двигател. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...