Norman123 0 #1 Публикувано 24 Септември, 2020 (Редактирано) Здравейте,Колеги!Дайте ми мнение за двигател 2,0 160 кс за Сивик. До сега съм карал 1,6 и нямам проблеми. Благодаря Редактирано 24 Септември, 2020 от Pavel_Pavlov Конкретизиране на заглавието Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #2 Отговорено 24 Септември, 2020 Супер е, вземай го. Казвам го от опит. В момента карам 2.0л 150 коня за CR-V. Преди това съм карал 2.0л 128 коня за CR-V, 1.8л 142 коня за Сивик, 1.6 116 коня за Сивик, 1.3л 100 коня за Сивик, 1.5 не-помня-колко-коня за Сивик, 1.3 за Джаз, 2.0 147 коня за Акорд. Карал съм и 2.0л дизел за Сивик англичанка. Абе 2.0л 160 коня за Сивик ще ти е перфектен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 410 #3 Отговорено 24 Септември, 2020 Една колежка има такава, перфектна е. Жалко, че цената на такъв Сивик е висока за мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #4 Отговорено 25 Септември, 2020 1.6 е с D16-ката, а 2.0-ката е с K20. И двата са супер. Това не е ли Type S? Заглеждах го доста. Тоя двигател в това купе сигурно кърти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #5 Отговорено 26 Септември, 2020 В Сивик 10 има 2.0 със 158 коня, някъде го пишат 160. И тоя бих си го купил по всяко време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лазарини 4 #6 Отговорено 26 Септември, 2020 (Редактирано) К20А3 на Сивик 7 е 160к. води се type S, перфектен двигател, карам такъв... Разликата между 1.6 и 2.0 е огромна (мнение от опит) , заслужава си във всяко отношение....и има доста в повечко глезотийки в модела, като екстри в сравнение с 1.6 Редактирано 26 Септември, 2020 от Лазарини 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лазарини 4 #7 Отговорено 26 Септември, 2020 На 25.09.2020 г. at 22:37, dindin написа: 1.6 е с D16-ката, а 2.0-ката е с K20. И двата са супер. Това не е ли Type S? Заглеждах го доста. Тоя двигател в това купе сигурно кърти. Кърти, кърти, вярно е, чак асфалта повдига... 😂 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #8 Отговорено 27 Септември, 2020 На 25.09.2020 г. at 2:23, 626 написа: Една колежка има такава, перфектна е. Жалко, че цената на такъв Сивик е висока за мен Колежката ли е перфектна?! Колата е супер. От 2012 имам наблюдение над една такава... 1 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K_ski 5 #9 Отговорено 24 Ноември, 2020 На мен ми се видя доста мудна за конете си и взех 1.6. Може и тази която пробвах да е имала проблем но не ме впечатли...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #10 Отговорено 24 Ноември, 2020 Може ли да споделиш какви са ти били очакванията? Аз с този сивик се боря смело с акорд 2.4...ама да кажеш 2.0 ми е слаба и взех 1.6...:). Нищо де, дано ти е здрава и успешна! Поздрави. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 13 #11 Отговорено 28 Ноември, 2020 Аз карам 1.6, но съм карал и 2.0.Естествено, че 2.0 е по-бърза и еластична.1.6 е компромисен вариант. 1.4 е пълен мъртвец. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лазарини 4 #12 Отговорено 28 Ноември, 2020 На 24.11.2020 г. at 17:59, K_ski написа: На мен ми се видя доста мудна за конете си и взех 1.6. Може и тази която пробвах да е имала проблем но не ме впечатли...... Ти сериозно ли бе, Колега... К20А3 на Сивик, муден... Изтрий си профила от форума.....карал ли си изобщо такъв двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лазарини 4 #13 Отговорено 28 Ноември, 2020 На 24.11.2020 г. at 22:01, mirott написа: Може ли да споделиш какви са ти били очакванията? Аз с този сивик се боря смело с акорд 2.4...ама да кажеш 2.0 ми е слаба и взех 1.6...:). Нищо де, дано ти е здрава и успешна! Поздрави. Какво да ти споделя, щом 2.0 му се е видяла мудна и е взел 1.6, представи си само какво му е усещането за ускорение, а ти върви се бори с Акордите 2.4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 13 #14 Отговорено 28 Ноември, 2020 Преставям си колегата ако се качи на 1.4 колко ще му хареса. Направо ще разкара тази фурия 1.6. Карам такава (1.6) и е между умрял кон и кьопав катър. Малее.... иска си още 20-30 коня за да не се чуди. Да оставим на страна късите предавки, както и отсъствието на 6-та. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #15 Отговорено 29 Ноември, 2020 (Редактирано) Преди 8 часа, honda_ks написа: Малее.... иска си още 20-30 коня за да не се чуди. Да оставим на страна късите предавки, както и отсъствието на 6-та. Те ако са дълги предавките още повече ще се чуди Редактирано 29 Ноември, 2020 от teodor_tsonev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #16 Отговорено 29 Ноември, 2020 Гледах Type R 320кс но ми се стори слаба и взех 1.4 6-та ( без лоши чувства ). Колкото повече, толкова повече. При градско каране разхода на 1.6 и 2.0 не е много голям както и поддръжката, както и всичко останало. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лазарини 4 #17 Отговорено 29 Ноември, 2020 (Редактирано) Преди 6 часа, Mkilla написа: Гледах Type R 320кс но ми се стори слаба и взех 1.4 6-та ( без лоши чувства ). Колкото повече, толкова повече. При градско каране разхода на 1.6 и 2.0 не е много голям както и поддръжката, както и всичко останало. Разликата в разхода при градско е 1.5литра повече за 2.0,, при извън градско са 1:1, но при до ускорението на 2.0, няма какво да говорим... 1.6 след 120 умира, да не говорим ако имаш 3ма пътника в колата Редактирано 29 Ноември, 2020 от Лазарини Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K_ski 5 #18 Отговорено 6 Декември, 2020 На 28.11.2020 г. at 23:18, Лазарини написа: Ти сериозно ли бе, Колега... К20А3 на Сивик, муден... Изтрий си профила от форума.....карал ли си изобщо такъв двигател 10 години карах седан 92 ри набор с D16Z6, с олекотена генерация и оригинален ремус, след него всичко ми изглежда мудно. Особенно хондите след 2000 г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K_ski 5 #19 Отговорено 7 Декември, 2020 На 24.11.2020 г. at 22:01, mirott написа: Може ли да споделиш какви са ти били очакванията? Аз с този сивик се боря смело с акорд 2.4...ама да кажеш 2.0 ми е слаба и взех 1.6...:). Нищо де, дано ти е здрава и успешна! Поздрави. С писане не става да се опишат очакванията, къде в поста ми има думата "слаба". 🙂. Няма как да бъда разбран. Колегата Лазарини пък се дразни що съм споделил какво съм усетил...направо съжалих че съм написал мнение. Пък създателя на темата иска да чуе мнения. Моя съвет отива пробва и сам си прави изводите. Един харесва слаби и пъргави, друг силни и тежки. Но само личния опит ти дава информацията която търсиш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #20 Отговорено 7 Декември, 2020 (Редактирано) Мудна, добре. Все тая е. 1.6 щом е по-"не мудна" от 2.0... Редактирано 7 Декември, 2020 от mirott 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K_ski 5 #21 Отговорено 7 Декември, 2020 На 24.11.2020 г. at 17:59, K_ski написа: 😃😃😃 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #22 Отговорено 9 Декември, 2020 На 29.11.2020 г. at 17:09, Лазарини написа: Разликата в разхода при градско е 1.5литра повече за 2.0,, при извън градско са 1:1, но при до ускорението на 2.0, няма какво да говорим... 1.6 след 120 умира, да не говорим ако имаш 3ма пътника в колата Редактирано 29 Ноември от Лазарини Как ще умира след 120 с товар ,ми тя моята до тогава е тромава ,след 120 и включването на витека и идва силата и набира яко . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #23 Отговорено 9 Декември, 2020 На 29.11.2020 г. at 17:09, Лазарини написа: 1.6 след 120 умира, да не говорим ако имаш 3ма пътника в колата @bojko108 Кажи колко е муден тоя Сивик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #24 Отговорено 10 Декември, 2020 Така е при моята поне ,що се смеете ,върви кошника яко след 110-120 на около 100 се включва витека по лампата гледам ,обаче номера е по-рязко натиснат педал преди витек точката и тогава се усеща ясно кога се включва и набира осезаемо повече от плавно достигане на витека с леко подаване на газ-явно е нещо софтуерно заложено .Освен това ,моята след 120 почва яко да лапа масло като змей амааа голям змей 4глав -градско не го пипа ,усеща се как се напъва и му идва още тяга на мотора все повече да пълни километража след 120 -може би е от разхода на масло в този тежък режим и вдига яко компресията ,де да знам . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лазарини 4 #25 Отговорено 11 Декември, 2020 На 10.12.2020 г. at 0:44, dindin написа: @bojko108 Кажи колко е муден тоя Сивик. Толкова муден, че една Опел Вектра 1.8 ще ти разкаже играта.... 😉 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лазарини 4 #26 Отговорено 11 Декември, 2020 На 9.12.2020 г. at 21:49, borko 30 написа: Как ще умира след 120 с товар ,ми тя моята до тогава е тромава ,след 120 и включването на витека и идва силата и набира яко . Само внимавай да не литнеш след 120.....😂 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лазарини 4 #27 Отговорено 12 Декември, 2020 На 10.12.2020 г. at 22:39, borko 30 написа: Така е при моята поне ,що се смеете ,върви кошника яко след 110-120 на около 100 се включва витека по лампата гледам ,обаче номера е по-рязко натиснат педал преди витек точката и тогава се усеща ясно кога се включва и набира осезаемо повече от плавно достигане на витека с леко подаване на газ-явно е нещо софтуерно заложено .Освен това ,моята след 120 почва яко да лапа масло като змей амааа голям змей 4глав -градско не го пипа ,усеща се как се напъва и му идва още тяга на мотора все повече да пълни километража след 120 -може би е от разхода на масло в този тежък режим и вдига яко компресията ,де да знам . А бе тия Сивици ги изкарахте самолети бе, чак почвам да се развеселявам... 😂 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #28 Отговорено 12 Декември, 2020 Бяха на времето, в ерета на атмосферките, що се касае до мощност към еденица обем, но към днешна дата са гола вода на фона на конкуренцията, заради тъпата екологична политика на фирмата, иначе ако искат могат да им разкажат играта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лазарини 4 #29 Отговорено 12 Декември, 2020 (Редактирано) На 9.12.2020 г. at 21:49, borko 30 написа: Как ще умира след 120 с товар ,ми тя моята до тогава е тромава ,след 120 и включването на витека и идва силата и набира яко . И като включи Витека литва викаш, от 120 до 200 ги прави за нула време, а...?? 😂😂😂 ама до 120 трябва да и се помолиш малко... 😬😄 Редактирано 12 Декември, 2020 от Лазарини 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #30 Отговорено 12 Декември, 2020 Бяха на времето, в ерета на атмосферките, що се касае до мощност към еденица обем, но към днешна дата са гола вода на фона на конкуренцията, заради тъпата екологична политика на фирмата, иначе ако искат могат да им разкажат играта. Коя, конкретно е конкуренцията?Да кажем......Сивик 8- Сивик 10?Цена, качество и бързина?Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #31 Отговорено 12 Декември, 2020 Кой е най-мощтният двигател на Хонда, който се монтира в сериен модел, след това разгледай двигателите на останалите марки и ще разбереш за какво говоря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лазарини 4 #32 Отговорено 12 Декември, 2020 (Редактирано) Значи много интересна дискусия се заформи тука....равносметката е.,че при всеизвестните 1.6 се помолваме малко до 120км/ч, нооооо след това витека я превръща в F16... 😂. При 2.0 до 120 няма пробл. и след това го обръщаме на молитви за берекет 😬 Редактирано 12 Декември, 2020 от Лазарини Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #33 Отговорено 14 Декември, 2020 Сега много вардят за скорост и камери навсякъде има ,бих ти снимал как става номера с моята кошница от 120 до 200 как вдига за норматив ,ама няма безопасен от камери подходящ такъв участък .Що не ти се вярва ,не мога да разбера ,като се развърти в обороти мотора и като се налапа с масло и върви огин .E верно ,че до Варна и обратно 1 кило масло изгаря ,ама минавам камиони с 150 -180 за да ги изпреваря -те и те карат като луди ,да ги ева . Но е факт ,че сивика на висока скорост става неуправляем ,без да усетите може да се забиете в някой случaен стълб като мене със старата хонда и да станете на дроб . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #34 Отговорено 14 Декември, 2020 Лазарини,катастрофата е страшна работа да знаеш ,дори и отстрани е страшно като гледаш катастрофирали хора ,пък като чакаш намачкан вътре под ламарините да те извадят-като мен тогава като се ударих ,още по-страшно е .Карайте внимателно,аз лично не искам да свърша изпод хондовите ламарини -ми не е гот,личен опит имам вече ,не ме кефи нещо . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лазарини 4 #35 Отговорено 15 Декември, 2020 Преди 21 часа, borko 30 написа: Лазарини,катастрофата е страшна работа да знаеш ,дори и отстрани е страшно като гледаш катастрофирали хора ,пък като чакаш намачкан вътре под ламарините да те извадят-като мен тогава като се ударих ,още по-страшно е .Карайте внимателно,аз лично не искам да свърша изпод хондовите ламарини -ми не е гот,личен опит имам вече ,не ме кефи нещо . 👍 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K_ski 5 #36 Отговорено 17 Декември, 2020 На 7.12.2020 г. at 15:54, K_ski написа: С писане не става да се опишат очакванията, къде в поста ми има думата "слаба". 🙂. Няма как да бъда разбран. Колегата Лазарини пък се дразни що съм споделил какво съм усетил...направо съжалих че съм написал мнение. Пък създателя на темата иска да чуе мнения. Моя съвет отива пробва и сам си прави изводите. Един харесва слаби и пъргави, друг силни и тежки. Но само личния опит ти дава информацията която търсиш. Оказа се че някой К20 си хапвали от гърбиците на разпределителния вал, явно тази която пробвах е била такава. Ще се радвам да се кача на кола с изправен двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове