F4R 1 #1801 Отговорено 1 Декември преди 38 минути, Ивайло Димов написа: Dandilov ....остави лака ,ти виж средата на гърбиците на единия вал .Апропо фюлерина така лакирва 🙂 Какво да видим на вала?? На автомобил на ~200К кмра карам мн сериозно и на Калояново Толедото приятел само до мола ли го караш ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F4R 1 #1802 Отговорено 1 Декември преди 31 минути, Ивайло Димов написа: Тоя разпределителен вал с това обезцветяване по гърбиците няма изкара много още. Хахахахахахахахахахахахахах , отдавна не съм се смял толкова на такава глупост ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 71 #1803 Отговорено 1 Декември Абе човек ,изпускателния ти разпределителен вал е надран сякаш с раш-пила ,ти ми обясняваш за физика и химия 🤣😅😂 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F4R 1 #1804 Отговорено 1 Декември Дай снимки на твоя ,да видя конфитюра вътре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 71 #1805 Отговорено 1 Декември Като го отворя ще снимам ,досега не съм имал причина да свалям капака на клапаните 🙂 Пичовете дето са ти казали ,че са ти"перфектни" валовете са ти казали тва дето искаш да чуеш .Или не им се е занимавало с тази кола ,щото си е пипкава и отнема много време .Да мерят хлабините и в последствие реглаж-а . 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 326 #1806 Отговорено 1 Декември Хах...аз ако имам такъв "идеален" лакиран двигател и с такива валове, ако и да е казал някой "все едно сега сложени", му удрям една синя боя и го пускам в морето никой да не го намери... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #1807 Отговорено 1 Декември 90k. Mobil 1 0W20 AFE 260k. Ravenol 5W30 DXG Перфектна чистота,без лакирани повърхности. Изпускателния вал,не мой го спаси и най хубавото масло на света! Трябва да го ударим по главите на инженерите,които са го проектирали! 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F4R 1 #1808 Отговорено 1 Декември В пъти износени, в пъти :)) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #1809 Отговорено 1 Декември Off Topic Чак пък в пъти...,различни телефони и осветеност.Има доста живот в него още. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 793 #1810 Отговорено 2 Декември (Редактирано) Преди 11 часа, JHM написа: 90k. Mobil 1 0W20 AFE 260k. Ravenol 5W30 DXG Това как се разбира? Карана е 90к с Мобила и след това до 260к с Равенола? Защото ако е така, то май Мобила е осрал положението, с оглед сходното състояние на валовете на двете снимки. А колкото до лакирането, за да няма наивни(меко казано) спекулации, според дебелите емпирични книги, се образува от силно окислен слой базово масло(твърде дълги смени) под въздействието на висока температура, като най-предразположени към образуването на тази краска са минералните бази, по ред на градацията. Лакът се образува от маслото(базата), а не от присадки, добавки или там каквото може да ти роди фантазията. Турбинираните бензинови двигатели са изключително предразположени към лакиране и коксуване в областта на сегментите и турбото, за това е добре да се сменя по-често маслото и да се набляга на синтетиките. Редактирано 2 Декември от Rakeem 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #1811 Отговорено 2 Декември (Редактирано) Преди 1 час, Rakeem написа: Това как се разбира? Карана е 90к с Мобила и след това до 260к с Равенола? Защото ако е така, то май Мобила е осрал Няма как,процеса беше започнал.Както казах,кинструктивен пропуск,та чак до 8ма генеражия К24Z3. Там имаш и "бонус" сегментиНаправо са си за сервизна акция,но ...плащаме ние! А иначе,може да хвърлиш едно око на капковите ми тестове .Там са всичките ми масла до момента. Редактирано 2 Декември от JHM 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jivetz 15 #1812 Отговорено 2 Декември 14 minutes ago, JHM said: Няма как,процеса беше започнал.Както казах,кинструктивен пропуск,та чак до 8ма генеражия К24Z3. Там имаш и "бонус" сегментиНаправо са си за сервизна акция,но ...плащаме ние! А иначе,може да хвърлиш едно око на капковите ми тестове .Там са всичките ми масла до момента. И Веднага обвиниха Мобил-а.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 793 #1813 Отговорено 2 Декември Никой нищо не обвинява, опитвам се да си изясня картинките и надписите към тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #1814 Отговорено 2 Декември преди 23 минути, Jivetz написа: И Веднага обвиниха Мобил-а.. Едно от най хубавите масла ,като шофьорско осещане и поведение на мотора.Купувано само от coxmotor.co.uk При отваряне за реглаж на капака,ти прави кеф гледката,без жълти отенъци,снимката горе говори сама. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6096 #1815 Отговорено 2 Декември Казах ти аз - полимерна - прозрачна отливка за капака на клапаните ти. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 71 #1816 Отговорено 2 Декември Допълнителните добавка се размесват най-често в минерални масла 2 или 3 та група 🙂,така както и присадките за масло по принцип . Лака се отмива много трудно ,дори и с промивки . Комбинацията от полимери , сработила база и ненавременна смяна водят до това оцветяване. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 71 #1817 Отговорено 2 Декември Exonn Mobil винаги са били еталон ,по който са се равнявали другите .ESP и FS сериите им бяха топ масла ,златното сечение между 3,4 и 5 групи .Защо решиха да направят такъв остър завой ....никой не може да каже ,само догадки и спекулации. Не ,че в момента са лоши новите рецепти ,просто не си струват парите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 71 #1818 Отговорено 2 Декември Ето накратко за различните групи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 75 #1819 Отговорено 2 Декември На 1.12.2024 г. at 13:43, F4R написа: Някой хора да си правят изводи, дали добавките са гадни , маслата и тем подобни, философски изказвания , подслани на хартия Аз за себе си съм направил - добавка НИКОГА повече дори за ароматизатор, камо ли за масло. Има една форумна приказка, която четох мнооооооооооого отдавна у БМВ форума, че "майстор в шише нема". 3 пъти съм ползвал добавки за колите си, един път за бензина уж да изчисти инжекторите, че имах некво едва забаележимо леко прекъсване, от реномирана марка добавката - ефект нула, две различни добавки за теч от семеринг на скоростна кутия (като предварително бях проверил, че няма да си пречат) отново от 2 реномирани марки - ефект нула, и последния пресен случай - две добавки наведнъж за шумове в ск.кутия, чиято работа едва ли не правила кутията, като нова, а шумовете изчезвали след 300-400км караньИе - ефект нула. Отделно от това - приятел кара от чисто нова Шкода Октавия 2012 година 2.0тди с уж проблемния мотор, НИКОГА не е слагал добавка за нафтата, НИКОГА не е имал проблеми с дюзи,ДПФ,турбо и т.н. Налива нафта от големите вериги без да има някоя с приоритет, няма да изброявам колко около мен ревнаха карайки с тия добавки за нафтата (нарочно не казвам марка) и майсторягите им казват "ми то им дошло времето" - къде на дюзи, къде на помпа, къде на дпф. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 793 #1820 Отговорено 2 Декември И кат сипеш от скъпата нафта или бенз и разбереш, че е скъпа щото на евтината са сипали добавка....рязко ти се преобръща мирогледа. Понеже двама познати бачкаха на станция, та знам туй, онуй. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 71 #1821 Отговорено 2 Декември Добавките в горивата се миксират в рафинериите ,или поне така правят сериозните компании .А не бензиностанции от типа "Рога и копита" Как си представяш на Шелл,ОМВ,Еко да отвориш танковете с гориво и да сипваш вътре нещо? Тва да не е на Кьор Асан фурната .А и в таз ера на технологии дори и клошарите имат смартфони ,и една снимка и ти е готова сензацията. Имаме стоянки по Шелл,ОМВ ...денонощно ,никога не съм виждал подобни извращения. Идва цистерната ,шофьора е обучен -има компетенции АДР .Включва маркучите и източва горивото ,бензанджиите на смяна самк гледат какво количество е влязло и колко е според товарителницата.. V-Power горивата на Шел идват само от Румъния ,за Южна България може и от Гърция . Сказките ,че некой сипва нещо така са на принципа "Една чинка на пазара каза" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 497 #1822 Отговорено 2 Декември (Редактирано) Мнооого ме съмнява нещо да идва от Румъния или Гърция. Сакса фуелс са доставчик на Шел ОМВ Еко и т.н и са основен дистрибутор на Лукойл V Power си е бензин с добавки. Редактирано 2 Декември от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 71 #1823 Отговорено 2 Декември Аз съм виждал товарителници 🙂.Митнически документи . Аз знам какво е V power.Според теб Роял Дъч Шел ще повери ли високия си клас горива да са произвеждат в Лукойл ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #1824 Отговорено 2 Декември Off Topic А защо си мисля, че по закон, всяко гориво, което се доставя до бензиностанция, трябва да е излязло от т.н. данъчен склад в България? А собственик на данъчните складове е Лукойл, май, май... И защо си мисля, че Шел нямат сметка да вкарват разходи за транспорт на горива от някъде си, в България, да им слагат акциз тук, да регистрират и да плащат, и за данъчен склад (щото иначе не може да продават акцизна стока), като могат да изпозват местния евтин източник и да си прибират печалбата от франчайза? 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 793 #1825 Отговорено 2 Декември И Инса и Сакса имат със сигурност. В бг се внася само 95 и на място се бърка за повече. Някои компании си имат свои добавки, други ползват на световноизвестни фирми и така(все един дол дренки съдържат). Ей това добавка, много мръсна дума ще излезе. И етанола е добавка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 326 #1826 Отговорено 2 Декември ....И етанола е добавка....задължителна при това, заради разни зелени кхмери, талибани и пр... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 71 #1827 Отговорено 2 Декември Преди година имаше интервю с ИД на ЕКО ,в него обясняваше ,че за Западна България се внасят от Гърция ,a за Източна от Ликойл .Разходите за транспорт са различни . Добавките в горивата са нужни ,особено за дизела .Всички пътували в Европа ,Гърция и Турция знаят за какво иде реч .Нашите покриват БДС стандартите на минимално ниво ,но за съвремене CR това е малко .BASF ,Infinium ,Archoil ,Protec ...Това са добрите ,качествени добавки за дизел . Това ,което препоръчвам аз ,са Archoil 6900D ,Keropur D .Регулярно за поддържане на чистота и здраве на горивната система . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6096 #1828 Отговорено 2 Декември Off Topic Всичко е заради зелените - банкноти. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 71 #1829 Отговорено 2 Декември Етанола по същество може да се ползва и в чист вид за гориво ,но не е икономически целесъобразно ,а и няма толкова зърнени култури такава консумация . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F4R 1 #1830 Отговорено 3 Декември На 2.12.2024 г. at 19:43, honda_japan написа: Аз за себе си съм направил - добавка НИКОГА повече дори за ароматизатор, камо ли за масло. Има една форумна приказка, която Аз съвет от бмвисти нивга няма да взема. Те там и с ремонти пак не са оправят , тези трибуквените автомобили. Аз редовно слагам Clean Injector Бардал за профилактика на горивната система и всеки път има усещане в динамиката и в разхода , това съм убеден. Слагал съм и Октан Бустер пак на същата марка ( Да не си помислете, не правя реклама и нямам общо с Бардал)) и вървежа е осезаем. Нз вече в какво състояние са ви колите , но моята обича "химията" Купувам ги от оилгруп.бг масла вс е оттам. Други добавки освен за маслото , горивото не съм слагал , защото не съм имал проблеми с колата. Помежду другото понеже карам само с Равенол ВСТ 5в40 , защото за този мотор му дават само такъв вискозитет и разход нямам , като сложа и Фулерина бустера на Бардал в скорости като 180-190 на писта , във високите всеедно не работи мотор , чувам само струята въздух и гумите. Не карам никой да вярва или купува добавки, просто казвам че аз лично съм мн мн доволен от това масло и въпросната добавка. П.с. Турбината ми е Мицубиши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 71 #1831 Отговорено 3 Декември Като искаш да я цедиш си вземи Ravenol RUP ,или Ravenol RCS .VST има 2-3 % естери ,от всичките им премиум масла това е най-постното . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F4R 1 #1832 Отговорено 3 Декември (Редактирано) Ще го пробвам RCS ! Редактирано 3 Декември от F4R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 75 #1833 Отговорено 3 Декември На 3.12.2024 г. at 8:29, F4R написа: Аз съвет от бмвисти нивга няма да взема. Те там и с ремонти пак не са оправят , тези трибуквените автомобили. Аз казвам, че техните наблюдения НАПЪЛНО съвпаднаха с моя горчив опит от ползването на добавки, ти си слагай и ползвай каквото искаш.Аз не съм доволен от добавките, дори нямаше и плацебо ефект. А не са били ментета , дори напротив доста скъпи от официалните вносители - тотален булшит, но това е моето мнение установено по опитен път, а не една жена каза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 71 #1834 Отговорено 3 Декември Добавките за бензин могат да се ползват чисто профилактично за коли с АГУ .И то не постоянно .Запекат ли инжекторите само ултразвукова вана спасява положението. Тези октан бустери и подибрители са булшит.Дори прекомерната им употреба може да е вредна за бензиновата сонда ,уплътненията ,горивопроводите. А за коли с MPI мотори дори има доста мнения от водачи ,че зареждане на 100 октанов бензин увеличава разхода минимално .И е логично ,ДВГ предвиден за 95 има заложено в ЕКУ горивни карти ,които са изчислени за такъв октан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 497 #1835 Отговорено 3 Декември преди 3 минути, Ивайло Димов написа: А за коли с MPI мотори дори има доста мнения от водачи ,че зареждане на 100 октанов бензин увеличава разхода минимално .И е логично ,ДВГ предвиден за 95 има заложено в ЕКУ горивни карти ,които са изчислени за такъв октан. Да вземем да се придържаме към маслата, че стана много кръчмарско вече 😂 Един каза че му се вдига разхода минимално. Как го изчисли щом е минимално? Едно 10 минути в задръстване ще ти го качи минимално. А едно каране зад камион извънградско ще ти го свали много. А че трябва да се направят поне 2-3 зареждания, за да се "изчисти" от стария бензин резервоара някой мисли ли? Да не говорим, че съвременните автомобили си имат сензори и се пренастройват постоянно за горивото. Имат къси и дълги карти и всичко е направено много интелигентно. Това, че колата е направена за 95 и се кара със 100 не е никакъв проблем освен стотинките през ауспуха. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 71 #1836 Отговорено 3 Декември Коментираме добавки .Като каза масла ,кога последно си смени на скоростната кутия и хидравликата (ако не е електрическа)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 497 #1837 Отговорено 3 Декември Преди 2 години. 20 хил км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 71 #1838 Отговорено 3 Декември Супер ,аз ги сменям по следната методика антифриз -2 години G12+ хидравлика -2 години Febi 46161 ,ползвам изцяло само масло на минерална основа скоростна кутия -5 години или 40 хил км ,което настъпи първо .PAO+ester-и 75W80 спирачна течност 2 години моторно масло на 5000 ,правя една смяна ранна пролет ,и една късна есен всички филтри при всяка смяна на масло свещи 15 хил км 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BGavrilov 16 #1839 Отговорено 3 Декември Да се допитам и аз до хората с повече опит с маслата и познания.. позната ли ви е марката Pakelo масла? Добри ли са, или са просто обикновен хидрокрек 3та група и тн? Правят се в Италия доколкото ми е известно. Ето това им е сайтът https://pakelo.com/en/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 71 #1840 Отговорено 3 Декември Накратко "Не се занимавай " Бутиков производител ,гледал съм им MSDS ....нищо ексклузивно .Минерални масла ,на висока цена. 1 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове