Jump to content
gattanegra

Покупка на HR-V

Recommended Posts

Привет!

Обмислям покупка на Honda HR-V

Обявите са от около 2000г.

Моля за съвети - какво да гледам. Има доста обяви - леко съм объркана.

Надявам се да намеря читав екземпляр без газова уредба и да монтирам в последствие.

За съжаление в момента се въртя основно в града, но в свободното си време все се вра в гората. Слизам от ниссан микра к11.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом още от обявите си объркана то мисля, че ще ти трябва човек който разбира за огледа. На снимки по обявите изглеждат добре, а като ги видиш на живо не е точно така. Това, което мога да ти препоръчам, то има хора от форума да ти помогнат например, ако намериш например в Дупница @fenabg, така и в Русе @Markonyи т.н.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам основно в София - понеже нямам как да се придвижа извън града.

Нещо нямам много "разбирачи" наоколо си.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре на майстор да се плати и закара. Че понякога има замаскирани фатални щети. Според мен си заслужава 50лв. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Провери дали има кардан,ако търсиш 4×4. Има и такива само с предно. Като се наведеш да гледаш отдоло огледай за ръжди в задната част. На праговете. Има пластмасова лайсна  или незнам как се нарича под прага, придърпай да видиш ламарината на прага в какво състояние е. Там гният най много. Ако си търсех отново Харви, не бих взел от Швейцария или Германия. Няма как за тези години да няма ръжда. За да провериш  задния диф, пълен ляв и десен и да няма никакви шумове и вибрации при тръгване. Другото е на късмет.   

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново

Гледам предимно обяви от частни лица, и то навити да се иде до сервиз 

Утре ще гледам това

https://m.mobile.bg/details/21597751428178364

Навит е човекът и на оглед и на сервиз и на всичко.

Автокъщи избягвам, ако това не става намерих кой да ми намери и докара.

Евентуално.

С мотобокс си говорих евентуално час да дадат.

Стига на нещастния човек да не му писне от мен.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От оня ден, откак един колега от ниссан форума ми пусна мухата за HR-V, седя и чета тук болежките и радостите от Харви.

Все пак не искам да ида съвсем неподготвена на оглед.

Дори и да се разубедя - форумът е страхотен,  всички си помагате и виждам доста ведро отношение.

Ако стана стопанка на хонда много ще се радвам да бъда и част от това общество.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам снимките на Харвито, което си набелязала, и като чета, как си си купила лилав Микрон, след няколко дни очаквам пост започващ с "Отидох, видях я и я купих."

И аз съм така, обикновено знам, какво искам и търсенето на кола приключва с първия оглед.

 

Таааа ...

Както каза @pet71 , гледаш дали има кардан и ръжда. Всичко останало, като на всяка друга кола.

Ако задния диференциал издава звуци и вибрации не е болка за умиране. По-скоро е повод за сваляне на цената. Обикновено звуците и вибрациите изчезват след смяна на маслото.

Пластмасовата декорация на прага е хваната със щипки. Ръждата под него може и да не се забележи без разглобяване. Затова, натисни пластмасата с крак надолу. Ако чуеш хрупане, значи е гнилоч, дупките са повече от метала.

 

Друго - може да похапва масло. Предвид обявения пробег, ако е истински, може и да не похапва. Не е страшно, а повод да се запознаеш с @fenabg . 

Не знам, как е CG10DE на тази тема, ама съпругата ми за кратко беше собственик на Алмера CG18DE (затова имам рег. в Нисан форума). Гореше 1.5л масло на 1000мили. 

 

Успех с покупката.

 

п.п.

Off Topic

Нашият 3-годишен gato negro

20190117_130632.thumb.jpg.fd5738035cdd36e2591e6419fed9b3f5.jpg

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От автокъщата я вземаш нов внос готова за смяна на сегменти основно маслените + гумичките на клапаните + водна помпа + ремъци и ролки + масло двигател и ск. кутия диференциал, евентуално зареждане с фреон и евентуално смяна на радиатора на климатика. С други думи готова за основен ремот, след това караш и поддържаш. Иначе казано подготвяш си едни 3000 лв за основните неща и още към 500 за да я регистрираш и това май всичко.

Редактирано от Eks
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, gattanegra написа:

От оня ден, откак един колега от ниссан форума ми пусна мухата за HR-V, седя и чета тук болежките и радостите от Харви.

Все пак не искам да ида съвсем неподготвена на оглед.

Дори и да се разубедя - форумът е страхотен,  всички си помагате и виждам доста ведро отношение.

Ако стана стопанка на хонда много ще се радвам да бъда и част от това общество.

     Темата  за "Изневярата " в  другия форум май е най активна. И аз моето Харви го придобих  след трампа на предишната ми кола- Ноут 2007 ма  1.4

   Не съжелявам. Има доста разлика в качеството на материали между двете марки. Авто  апаша продаде Нотката за по малко от седмица.  Сори за оффтопика!

Редактирано от pet71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха! Имало и други, като мен.😄

Все още съм си член на Нисанския форум, но реших да не "изневерявам", а да притежавам автомобил и от тази японска марка.

Уважението ми към японските автомобили никак не е случайно. От февруари 2002 г карам и продължавам да карам автомобил, който е произведев 1992 г и единствените ми проблеми са свързани с много напредналата ръжда, навсякъде по купето. Тия първите 8-9 години в Австрия си казаха думата.

Честно казано, не бих гласувал доверие на никакъв друг автомобил в напреднала възраст, освен ако не е произведен в Япония - може би с малки изключения, разбира се.

Надявам се, че и Харвито няма да ме подведе, затова решението да го взема, дойде много спонтанно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох.

Ако не бях ударила Михаил нямаше да го сменям. Поне още 2 години.

Значиии... Днес се нагледах на "неща"

един ми разправя "няма да живееш в тая кола" - не, няма да живея, но може да се случи да спя в нея, освен това ще и доверя живота си и на хората, които обичам. Да ми се разпадне на пътя няма да ми е приятно.

друг  "ама ти от кола на 20г. какво искаш?" - искам да не ми се наложи да се занимавам с протяжни ремонти. Качваш се и караш не е вярно просто.

4-6K не са милиони, но не са и банички на кооперативния в Люлин (не съм от там!)

 

  • първата - двуврата, 2000 г. 105 кс. бензин, никога не е виждала газова. 200000К км. Под 4к цена.
    • на вид много добре, насЕкоми из радиаторите, поносимо количество. Отпред - разместена леко, изглежда заради счупена щипка на бронята - не съм убедена, ама май не е от удар. Без задна кора на багажника. Омасляване отстрани на това отдясно на ДВГ - не го знам как се казва.
    • огледалата се прибират
    • сменен съединител, радиатор, обслужена, в движение и с регистрация.
    • Вози добре, не тропа, не трака, не вие. Не сме карали - возиха ни. Пълен ляв/десен и тръгване на ниски обороти - без звуци или притрисане.
    • намазана с нещо черно в калниците и отдолу - правена била заради ръжда. Не разпитвах. Ръжда -имаше мехурчета отзад по калниците, отдолу се виждаше ръждясало. Без тонове ръжда в коша, или поне не видима.
    • Катализатор наличен, но визуално обвивката беше не съвсем представителна.
    • Частно лице. Май така и не си свали слънчевите очила, или стоя с тях през повечето време. Твърди се, че има реална история и може да се провери. съгласен да се иде в сервиз, но не беше много навит да ходи до дружба в понеделник - WTF? според мен го изнервих. Жалко, понеже ако се беше навил щях да я взема веднага.
  • втората - 4врата, 2000 г. 105 кс. бензин, никога не е виждала газова. 200000К км. 4600+ цена
    • със скъсана връзка на ауспуха. скъсан тампон на ДВГ. на вид жулната тук-там и неподдържана - предупредиха ме, че не е кипрена за продан. Нормално. На 4тата година и 60К км по-късно микрата и тя така изглеждаше - "аз съм готин и ич ми ней ти кво мислиш". Не видях течове из коша, ама то такава кочина, че можеш ли да видиш...
    • леко спекли огледала, ама си се прибират.
    • Напълно обслужена и с регистрация, взета с идеята да се кара, но - уви, оставена в автокъща. сменени разни неща като за жена да я кара..
    • Вози добре, не тропа, не трака, не вие. Не сме карали - возиха ни. Пълен ляв/десен и тръгване на ниски обороти - без звуци или притрисане. АБС работещ - прекара ни през един чукар и наби спирачки.
    • пълен ръждел, тръгнали ръжди отзад, отдолу и на доста места. Видимо имаше от ония характерни сбръчквания и набъбвания, които всеки мрази. Нямало дупки по купето - хубаво, ама и Михаил нямаше, докато не боднах с пръст и не напипах мокета. Как не хванах тетанус тогава не знам. Ръжда имаше и в коша - например щита на ДВГ беше изяден точно като на Михаил - тая супа съм я сърбала, Р. до последно кърпИ дупки по пода, прагове и незнамси. (това е един вълшебник, който се занимава с авторепарации, боя и дребни неща. Той всъщност може всичко, но си е избрал ниша.)
    • Катализатор наличен, но визуално обвивката беше проръфана като от молци.
    • Частно лице. Твърди се, че има реална история и може да се провери. съгласен да се иде в сервиз. тя колата взета за жената, ма тя не ще да кара, та я оставил в автокъщата да му я продадат, че си има друга работа. Нервиран и отегчен представител на собственика - говореше много високо. Почти ми се накара, че искам да я видят в сервиз. И на мен ми беше жега, разбирам го. Имам склонност да нервирам и аз хората.😇
    • Не. И не само защото няма климатик. И не само заради ръждата. Просто продавачът не можа да ми я продаде.
  • третата , ох , ма моля ви се! третата е ЛИЛАВА!  4 врати, 125 к.с., безнзин. уж не е имала газова. 200000К км. 4300 цена, коментар е възможен.
    • на вид прекалено напудрена. счупен десен заден стопофаро-квото-е-там-тва-голямото, вътре има конденз - чудя се ако е седяла там месеци дали не е корозирало, та да се наложи да се смени не само пластмасата, ми и основата с плафоните. батерия за смяна - напълно сдала.
    • шофьорското огледало се прибира, ама ако го побутнеш - вероятно номерът с тънката смазка би свършил работа, четох нещо някъде.
    • без регистрация. Там редовното "обслужена, качваш се и караш, комплект гуми, бла-бла".
    • не сме се возили, но я запалиха. На място при завъртане на волана до край променя оборотите - с около 200 нагоре, после спадат. Това доколко ли е само леко съмнително?🤔 Стори ми се, че климатикът заработи твърде бързо... Ма може и да греша, аз не съм имала кола с климатик..
    • изглеждаше най-чиста от ръжда - поне визуално, поне доколкото лазих и под трите по земята. Нямаше избили точки, нито от онова набъбналото по дъното. Тоест не да не е имало съвсем ръждиво-  имаше, но не като на втората изброена и да речем по-малко от при първата. Беше с оригиналните кори - отпред и отстрани. Чета тук - да се види под корите и да се натисне с крак - бръкнах с пръст ама съм лаик и вероятно не съм напипала ръждата. Сигурно е там и гризе ли гризе.
    • катализатор - наличен
    • автокъща. Продавачът беше изтощен, скептичен, уморен човек. Колата седяла там от преди пандемията. съгласен е да се иде до сервиз, само дето ще е с рапатрак срещу около 60 лв. отиване, връщане, чакане. Не съм съвсем имбецил. Принципно не желая кола от автокъща и още повече не искам да е от горубляне. Просто на инат отидох, понеже при огледа на втората се ядосах, а тази беше на 400 м. от там. В един - два форума намерих кофти неща за тая автокъща.
    • Ако не намеря друга ще замъкна тая да я види майстор, който разбира от хонда. Ей така, щото е лилава, а аз вече съм доста нервирана от цялото четене и мислене какво искам от живота. През познати намирам майстори из дружба, а от нета намирам в банкя.

 

  • Разходи, за които съм психически подготвена
    • Гражданска и данък 350 общо.
    • За екотакса не ми се мисли.
    • Регистрация ох, и висене в КАТ.
    • Прехвърляне.
    • Гуми гледам към 130 лв. парчето поносими има  205/60 R16 H 
    • обслужване
    • нова батерия
    • Ремонтът на ДВГ бил около 1000 лв. (айде дано не се налага!)

 

Като цяло ще да е по-добре от частно лице, а не от автокъща.

Просто не намирам нищо в София, бензин, да не е черно (всъщност с черно може и да се примиря, ма ако мога да избегна Черен Джиб...), да не е сиво (сивите коли не се виждали добре на пътя) и да не е бяло (не зная точно защо, може би защото асоциирам бяло със служебни коли и баничарки), да е с ръчни скорости и да не е с неизвестно каква газова.

 

Леле, егати фермана.

Двоумя се да скоча ли на лилаво, или да търся още.

Ама кола ми трябва за 6ти септември да се движа вече с нея!

Иначе от клас  "малки" харесах Хюндай И20, от клас "градски" - опел астра 2008 г.,  - и двата екземпляра са ми заплюти. Ма хледам харвита.

Хайде, наздраве :D

 

Редактирано от gattanegra
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър съвет лично според мен:вземи си 105кс, върви добре, има повече сила в ниските обороти от големия който трябва да се вкарва във високи обороти за да тръгне,а тази кола не е правена за такъв тормоз, а и похапва повече масло. Имал съм и двете и го казвам от опит. Също така ще ти излезе по евтин вариант и за обслужването. Погледни ауспуха да не е силно омаслен. Според мен кола за 4к лв и ремонт за 1-2к лв не си заслужава и е нелогично. Гледай да е от човек с някаква история, че от автокъща си е голям риск. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да, съжелявам че за парите които платих харвито, не си взех Црв 😁. Малко по голямо а и 2лт двигател друго казва. Пак без втек 😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, galin_k написа:

 Имал съм и двете и го казвам от опит. Също така ще ти излезе по евтин вариант и за обслужването. 

Цената за обсужване е еднаква и двата мотора и 105 и 125 защото на практика са идентични. Въпреки че ако избирам за мен ще е 105.

Редактирано от fenabg
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко месеца и аз бях тръгнал из София да си търся Харви. Оказа се, че под 5 бона няма нищо, което да става. Е, накрая за тези пари си взех CRV от мой приятел в Сопот, който ги внася от Швейцария.  Ами, няма нищо общо с Харвито. Добре, че не си намерих...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво, ама като нямам приятел, който вкарва - какво правя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, gattanegra написа:

..какво правя?

Обади ми се те пратя в София при една колежка .купи си црв втора и продава единичката.

Редактирано от fenabg
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо 105, а не 125 коня, не,че съм лакома за коне - и аз искам 105 по мои причини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не търсиш 4х4 и не дълга база тази изглежда читава, от човек и с история. Фейслифт е. В София. Иначе другият съвет за харви е як цвят. Трудно се намират, даже преди фейс, двуврати има яко оранжево, жълто, но и с 4 врати много яко зелено и синьо съм виждал. Все пак това е бил един от основните плюсове като са ги пускали 🙂

https://m.mobile.bg/details/21591712026375551

 

Аз казах че предпочитам 105 заради по-добрия вървеж в ниските обороти, може би колата е и тормозена по-малко щото няма втек във високите. Не знам дали разликата в конете се усеща в данъка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 лв отгоре е или нещо такова - това да е проблема, ако няма как да си платя данъка къде съм тръгнала да карам кола?

тази посочената не е 4х4, което леко обезсмисля идеята да взимам такова нещо. Иначе я гледах обявата.

Много благодаря, че ме търпите!

 

Редактирано от gattanegra

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят приятел има и в момента поне 2 налични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди две год. исках да купя за жената HR-V, обаче тя не я хареса. В крайна сметка и купих хонда джаз, та ако колата нетрябва да е 4х4 мисля че джаза е по-добър избор за жена. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново.

ХондаДжаз не ми е особено симпатична, седнах в една, но не я почувствах.

"за жена" - зависи какво прави жената в свободното си време - със сигурност няма да качвам Мусалла, но все пак като ходя из гората искам да е по-височка колата.

Отказвам се от Хонда за сега- не намирам читав екземпляр, който да харесам.

Жалко е, защото са симпатични.

В някакъв друг момент от живота, ако намеря някоя, която да ми хареса ще се радвам. :) Сега нямам много време да дебна и да търся.

Благодаря ви, момчета и момичета, за помощта и съдействието и всичко до тук. Безценни сте!

Моля, ако сметнете за нужно - изтрийте темата.

Наздраве!

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Читави екземпляри  илизат трудно,понякога на късмет,моята хонда я търсих 3 месеца.

Сега съм заръчал на човека от когото купих  колата  първата ,да търси следващата говоря за Хонда CRV,и съм се зареди с търпение защото знам че ще вкара най-доброто.

Ако желаеш мога да те свържа да разговаряш с него.

От както съм а купил първата не мога да намеря забележка по нея,повярвай огледъл съм всяко болче и част от нея.

От София е въпросния и се занимава с внос .

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт. За читаво си е чакане или късмет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то има, но трябва най вече да се гледа и реагира бързо. Аз от любопитство тези дни гладам обявите и вчера имаше една златиста в Мездра, която ми хареса и сега гледам обявата вече я няма. Оня ден изчезна една обява с една синьо-лилава от Благоевград, която в петък я имаше и те така..... Търсене му е майката....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една "италианка" във Велико Търново. Изглежда приемливо като информация, но трябва да се огледа все пак...

Пише, че осигуряват транспорт до всяка точка на страната.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21597594644664604&slink=gpzw4l

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...