Jump to content
Sign in to follow this  
lawclinic

Покупка на Honda Legend 4 рестайлинг 3.7

Recommended Posts

Здравейте,

Някой от форума притежава ли Honda Legend 4 поколение рестайлинг, да сподели мнение и отзиви от този модел, тъй като ми хареса автомобила на първо гледане. Става въпрос за следния автомобил: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11582890613520806&slink=g9chk0

Всичко по автомобила изглежда и на живо супер запазено и като ново, разбира се твърде вероятно е джамбазите да са врътнали едни 100-на хиляди километра надолу. Тест-драйв ще ми струва 50 лева (които след това се връщаки при евентуална покупка на колата). Приемам, че тези 50 лева са нормални за тест-драйв, за да не идват всякакви типове и да си карат просто щото няма какво да правят, но след като попитах дали може да се закара в сервиз да се провери колата - продавача ми каза, че това щяло да ми струва 150 лева, които след това се възтановявали след покупката ( в тези пари не влиза нищо, аз отделно си поемам пътната помощ и прегледа в сервиза, което е нормално). Та въпроса ми е ако някой случайно я е проверявал тази кола да сподели да не се набутвам и аз. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като цяло има някакъв резон в тези "такси", но моята реакция би била да му тегля една на този и да не я взема. Отношението в една сделка на продавача е половината от сделката. Относно реалния автомобил - не трябва да те притесняват километрите, като цяло автомобилът има страхотен капацитет. Но ми прави впечатление нещо в обявата - пише "Пълен пакет екстри" - като цяло това е най-постния Legend, който съм виждал на пазара, а на всичко отгоре фейса имат някоя и друга опция в повече от предходните. Лично за мен за може би по-красива предница, със сигурност по-китайски изглеждаща задница и 99% еднакъв интериор, не си струва да се набият 5-10 хиляди лева отгоре спрямо pre-facelift. И ако оставим визия и цена, ще ти е една идея по-трудно с части откъм периферия ако недай Боже се случи нещо. Не го приемай като критика към модела, защото карам KB1, а по-скоро като тема за размисъл.

Edited by emod
2.8. Не цитирайте човека, който е непосредствено преди вас в списъка с мнения.
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Подкрепям мнението на колегата Pen4oo. 

В същата автокъща, Ноември 2019 исках да видя един Акорд, но останах разочарован от отношението.

Edited by Иванов
Правописна грешка

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ясно!  Явно колата няма да е от тази автокъща, както и ще се насоча към другия ми избор за момента Lexus RX400h. Благодаря на колегите за изчерпателната информация относно Honda Legend. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте на всички! Нека подновя темата, за въпростния автомобил.

Онзи ден в събота 05.06.2021г. Посетих Автокъщата с цел точно тази Легенда.

Няколко дена по рано се чухме с продавача и той ме убеди че колата е топ, дори била гаражен автомобил.

Вдигнах се аз от Русе, да видя тази прехвалена Легенда и почти бях сигурен, че ще има сделка, но не веднага.

Идеята беше и аз и автомобила да се харесаме защото се запалих по модела и още повече, че аз съм капризен човек и държа наистина да е топ.

За дребни забележки все пак се прави компромис, няма как след като не е нова.

Останах и аз разочарован от държанието на продавача и още повече че се гледаме и се лъжем.

Огледах много колата отвън и поне аз не забелязвам да има удар или поне не голям, защото линиите бяха идеални, но все пак се вижда че дясната страна е боядисвана преди време и по голямата част от багажника. Задните вежди, бяха прясно коригирани. На допир се осеща прясно и усетих миризма на ацетон, предполагам от гумената лаисна под веждата, която се виждаше прясно, не добре лепена и от двете страни. Виждаше се и портокаловата боя, по цялата дясна страна, но не изглеждаше прясна. Две големи вдлъбнатини, отгоре на багажника и дясна врата също. Било от градушка каза продавача, но аз виждам че е доста по различно от градушка и по дълбоко. Под калниците беше много набито със слама, интересно защо? Все едно е карана в някоя нива.

Вътре, интериора наистина е уникален, много запазен, но освежаван (това е нормално) само ме издразни, че са оцапали с боя от спреи със цвета на салона върху единия бутон на волана и решетките на климатика на задните места, но това викам айде не е проблем, ще го коригираме.

Покарах колата 5-6 километра, това ми позволиха, само каза сложи  20лв. бензин.

След това решихме да си поговорим и тогава вече си показахме рогите, когато му споделих, аз какво вижвам по външният вид.

Ти, мен за какъв ме имаш? Ти сега ме обиждаш така. Казвам ти колата е топ, не е блъскана. Който е купил от мен кола, винаги е доволен, ама аз мислех че идваш и ще праим сделка.

Гледаме и двамата колата и му казвам гледай тук портокала на боята, гледай шкурката.

Той: Аз не го виждам! Ти как го виждаш? И така няколко пъти.

Казах му, тази кола да се пусне в движение трябват над пет хиляди лева, за обслужване, летни гуми, каско, регистрация, преглед и застраховка, а това вече става около 28 000лв.

Помисли си за цена на която можеш да паднеш и аз ще си помисля няколко дена и ще се чуем.

Имах доста време да помисля след като се прибрах и взех да се разобеждавам,  още повече като попаднах и на темата тук.

Колата ми каза, че е от 5 месеца, а тук гледам темата е от 11 месеца. Страшна работа.

И интересното е че докато ти казва колата не е боядисвана или правена, наблюдаваш как неговите хора са разглобили една кола и нещо ремонтират във импровизираният малък сервиз. Предполага се кола за продажба.

Мой приятел с когото бяхме там огледа и други от автомобилите, които били топ и не са удряни. Ръжда и много видими следи от сблъсак на някой  от автомобилите, не либсваха.

Най много те дърпа отношението на продавача и да те гледа и лъже, ако мине номера.

Екстри наистина мисля либсват, поне аз видях една.

Моля, споделете и вие мнение, ако някой е запознат с въпросния автомобил и какви от екстрите либсват.

Поздрави!

 

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поредната порция ужаси и кошмари от нашите автоджамбази! Сори за офф-а.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, itsone написа:

... с цел точно Легенда. 

Това да не те отказва от Легендата.

Само прецени - държиш ли на фейслифта, само защото е по-нов от КВ1?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Не ме е отказал модела, даже се влюбих в нея и то точно фейслифт, но е много трудно откриваем. Иска ми се да е пълен пакет. Мислех че винаги е пълен, но явно се отнася за преди фейса. Това е първата кола от години насам, която ми грабва окото. Жалко за Софийската, вътре е много запазена и мислех ще оправя външният вид, но като разбрах че либсват екстри и се отказах специално от нея.

Точно тази разцветка вътре ме радва и имитацията на спортен волан а останалото махагон. Салона светъл, идеален.

Идеята е че аз лично бих я карал дълги години и затова искам по новата.

Edited by itsone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кофти е да лиБсват екстри, особено ако са финансово достъпни, но кои липсват не виждам по тея малки снимки.

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

LKAS и CMBS липсват. Т.е няма радар. Виж на волана има само 2 копчета, а на твоята Цецо са 4 нали ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 + 1 бутафорно - не следи маркировката.

Да, тъпо е такава кола да няма радар. Сигурно е някакво евтино изпълнение.

То и всички екстри да има, пак не е задължително ползването им да е удачно, ама добре е да ги има в списъка.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 7 часа, itsone написа:

Казах му, тази кола да се пусне в движение трябват над пет хиляди лева, за обслужване, летни гуми, каско, регистрация, преглед и застраховка, а това вече става около 28 000лв.

Съжалявам, но това звучи като да си купуваш апартамент и да кажеш на строителя, че за да можеш да се нанесеш, ще ти трябват още 50 000лв за плочки, кухня и телевизор. Ясно е, че е така, но това не е валиден довод за коментар.

 

Щото, ако всичко това й беше платено, се почва другото - "Ама тя е карана в България. С лош бензин, по разбити пътища, поддържана с неоригинални части в квартални гаражчета. Друго си е да беше нов внос..."

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами ходи виж тази пловдивската с никелираните джанти..изглежда лачена и по мое мнение най-доброто предложение поне на снимки  в цяла Европа понеже аз следя темата с покупка на фейса или още по новата която е Акура вече и малко по не се харесваме:)

Държа да подчертая,че нямам нищо общо с обявата и на двата автомобила които се продават в момента в БГ.

Определено има разлики в двата автомобила KB1 и KB2 като за мен основните разлики са две като това е лично мнение:

-KB1 има по добра визия,на външен вид не прилича на нито един автомобил до ден днешен което е огромен плюс.По екстри и поведение на пътя не отстъпва на доста по нови модели на премиумите на немските марки.

-KB2 също е с различна визия,но е по скромен откъм мускули на пътя така да го кажа,изглежда по неспособен,скучен отколкото е въпреки,че технически е с по добра кутия,преработено окачване,спорт режим и други.Също така всички KB2 които съм виждал на обява са с най-ниските нива на обурудване което е много жалко за такъв тип автомобил.Ясно е,че за да се вземе читав фейс е нужно много време и търпение.

Успех с търсенето на този наистина легендарен модел!

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic
Преди 3 часа, ceco_accord написа:

То и всички екстри да има, пак не е задължително ползването им да е удачно, ама добре е да ги има в списъка.

Е те това не го разбирам.

Аз лично не бих дал пари за нещо, което няма да ползвам.

"Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало ...!".

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Няма как - всичко вече е на "пакети' и не мое а си поръчаш шопска салата без домати, щот те дразнят люспите им.

То за това радара поне е опция - круиз контрол има и без него.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 19 часа, Drone написа:

LKAS и CMBS липсват. Т.е няма радар. Виж на волана има само 2 копчета, а на твоята Цецо са 4 нали ? 

Ако само това липсва, не мисля че е проблем, но ми се струва, липсват доста повече екстри, в сравнение с Пловдивската. 

Като споменахме и нея, не съм изявявал желание да я гледам защото и цвета на колата и джантите не са по вкуса ми.

Ако беше само джантата проблем, лесно се решава. Иначе впечатлява от екстри и салона е точно разцветката която ми харесва.

mittaka7:  Харесвам и уважавам коментара ти и го имам в предвид.

Ще се оглеждам известно време и дано не се наложи да сменям марката.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 7.06.2021 г. at 19:39, mittaka7 написа:

-KB1 има по добра визия,на външен вид не прилича на нито един автомобил до ден днешен което е огромен плюс.

За мен също КВ1 е по-хармоничен и стилен от КВ2. Дали са си труд  да направят фейслифт, но единствения + е премахването на хром лайсните. Другото е биващо като за Акура, но са загубили хондовската лекота.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...