Penev1 0 #1 Публикувано 8 Юли, 2020 Здравейте ! Искам да ви попитам какво да гледам при покупка на сивик 8 - ма генерация . Колата е внос от Италия . Годината на производство е 2010 фейслифта, 1.4 vtec 100 коня . Изпълнение спорт с почти всички екстри . Благодаря предварително . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #2 Отговорено 8 Юли, 2020 Здравей, каквото при всяка една кола. Най-доброто нещо което можеш да направиш е да я покараш преди да я купиш. Какво да ти кажем тук, те темите са много за този модел Сивик. Специално бензиновите двигатели са добри и е късмет дали на теб ще се падне честта да го обслужиш с веригите. Ако не караш много извън града, 1.4 ще ти е добре. Колегата Rekeem е с този двигател мисля та може да ти сподели повече за него. Огледай за сериозни удари по възможност, няма ли обява тази кола да я покажеш тук? И на майстор да я закараш, няма да види много повече от човек който разбира и е с теб на място. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Penev1 0 #3 Отговорено 8 Юли, 2020 Другото което ме притеснява е , че доста хора казват, че возела много твърдо и даже не ставала за всекидневна употреба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #4 Отговорено 8 Юли, 2020 Колега, много хора казват, че лимонът им е кисел а на други им се услажда. Явно не само не си сядал в нея но не си я и карал, защо я гледаш тогава? Пробвай я като начало и виж дали ще ти допадне. Иначе като всеки един автомобил си има своите плюсове и минуси. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 785 #5 Отговорено 9 Юли, 2020 Преди 12 часа, Mkilla написа: Здравей, каквото при всяка една кола. Най-доброто нещо което можеш да направиш е да я покараш преди да я купиш. Какво да ти кажем тук, те темите са много за този модел Сивик. Специално бензиновите двигатели са добри и е късмет дали на теб ще се падне честта да го обслужиш с веригите. Ако не караш много извън града, 1.4 ще ти е добре. Колегата Rekeem е с този двигател мисля та може да ти сподели повече за него. Огледай за сериозни удари по възможност, няма ли обява тази кола да я покажеш тук? И на майстор да я закараш, няма да види много повече от човек който разбира и е с теб на място. Aз съм с 1.4idsi, концептуално различни са, dsi-a разполага с цялата си нютонова мощност още от 2800оборота, докато vtec-a при 4800, а разликата е 8нм в полза на vtec-a, което означава, че в ниските ще е по-слаб, но пък във високите, над 4500 ще е по-силен, за мен това е недостатък, тъй като ще трябва да се кара само в обороти, a там си харчи доста и амортизацията нараства главоломно. Според мен колегата е най-добре да се насочи към 1.8, освен ако 1.4 не е някаква супер запазена и на малко километри, че да си струва. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #6 Отговорено 9 Юли, 2020 Като цяло окачването е просто като циганче, с обща греда заден мост и вози много твърдо. Но при положение, че гледаш изпълнение спорт не трябва да те притеснява возията, няма спортна кола, която да вози меко. Но както е казал колегата за едни лимона е кисел за други не. И с возията е същото, вози твърно, но това не винаги е минус. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Penev1 0 #7 Отговорено 9 Юли, 2020 https://m.mobile.bg/details/11591645206281786 Това е колата . Проверих километрите излязоха реални . С италианския номер направих проверката . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #8 Отговорено 9 Юли, 2020 Бих загледал за този бюджет 1.8 в момента. Не заради друго, просто парите са достатъчни за добра 1.8. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 785 #9 Отговорено 9 Юли, 2020 Тази наистина изглежда доста апетитно. Виждам, че в момента караш Мазда 3, с какъв двигател е, тъй като надали би искал да слезеш на по-маломощен от този, който караш в момента. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Penev1 0 #10 Отговорено 9 Юли, 2020 Тя колата не е за мен , а за майка ми . Ами ние сме любители на японските автомобили . Тя кара от 14 години Мазда 323 бензин пак , и сега дойде ред на новата . Иначе аз карам 3 -ка 1,4 85 коня . Всички ми казваха да не вземам тоя мотор , но за две години и половина само дискове и накладки съм сменял . Като цяла Маздата ми е първата кола и съм доволен . Иначе за въпросът за 1,8 мотора , още се мъча да я накарам да си вземе такъв , но си мисля , че няма да успея . Иначе ще ходим да я гледаме тая в събота . Разговарях със собственика и на пръв поглед ми направи много добро впечатление . Много добър и веднага ми даде и италиянският номер и почти цялата информация за колата . Иначе ви благодаря на всички които ми давате съвети и насоки ! 🙂 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 785 #11 Отговорено 9 Юли, 2020 Щом е за майка ти, въобще не я мисли, идеална ще й е, а и е с малкия данък, което не е без значение, гледай само да не я изпуснеш. Звънни му и кажи, че в събота ще ходиш да я вземеш, пък на място като я видиш и ако имаш възможност да я покараш ще прецениш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #12 Отговорено 9 Юли, 2020 Преди 2 часа, Penev1 написа: Тя колата не е за мен , а за майка ми . Ами ние сме любители на японските автомобили . Тя кара от 14 години Мазда 323 бензин ! 🙂 Тази кола е каруца в сравнение с Мазда от 90-те. За тези пари по добре е един Jazz. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Penev1 0 #13 Отговорено 10 Юли, 2020 Всеки това ми казва . Много твърдо возела . Колко пък твърдо да вози питам аз ? Ще седне жената ще я покара, като я хареса ще я вземе , иначе няма и така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 785 #14 Отговорено 10 Юли, 2020 Принципно си вози твърдо, особено ако е на 16' и още повече на 17', тази уж се води спорт, няма нищо спортно в двигателя, същия като на обикновенната джазка, така че може да се допуска, че този спорт са го навряли в окачването и са я направили още по-твърда. Принципно на хубав път вози комфортно и е много стабилна, ама много стабилна, моята съм я карал в лютеницата на 6-а и завоите ги зима по конец. Но в жалката ни държавица сме известни с пътища като от третия свят, така че може да се окаже доста некомфортна, особено идвайки от мазда, която има доста приятна возия. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Penev1 0 #15 Отговорено 10 Юли, 2020 Да прав си за нашите пътища. То и без това зимата ще се вземат 15 - ки доколкото си говорихме . Така , че може и за постоянно да остане с тях 🙂 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #16 Отговорено 10 Юли, 2020 (Редактирано) преди 45 минути, Penev1 написа: Всеки това ми казва Ти пък не вярвай на никой. И не казвай на майка си, какво казва всеки. Тя сама трябвя да седне, да покара и да прецени. Не й казвай и това: Преди 13 часа, Rakeem написа: Щом е за майка ти, въобще не я мисли Не ви познавам теб и майка ти, ама познавам една друга майка на 27-годишен, 2-метров, 100-и-нещо кила човек. Таа, тя 2.5г караше Сивик 9 1.4i-vtec. Смени я със Сивик 9 1.8i-vtec, само защото R18 не забива, когато се включи климатика, точно когато изпревярваш на магистралата. И на баира, който L13 катери на 4-та, R18 се справя на 6-та. Разликата в средния разход на гориво на двете е незабележимо малка. После си купи Джазка, 1.3dsi. В момента същата тази майка кара Тойота Авенсис 1.8 автоматик. Изписах всички тези глупости, само за да кажа, че има майки и майки. Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало ... лимоните. Освен това, аз също мисля, че думичката "спорт" в заглавието на точно тази кола не променя нищо. Само вдига цената. Ако за същите пари има 1.8, аз не бих се замислил, вземам 1.8. В заключение, да се повторя - недей ти да избираш кола на майка си. Особено на база, какво казват другите. Тя сама да си прецени, какво й харесва. Редактирано 10 Юли, 2020 от Krasi-mir 1 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Penev1 0 #17 Отговорено 10 Юли, 2020 Благодаря ти за мнението . Тя сама си я избра тази . Никога не съм и казвал какво кола да си вземе 😆. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hmfen 3 #18 Отговорено 10 Юли, 2020 (Редактирано) Понеже темата е “Какво да гледам при покупка на сивик 8 - ма” а аз към момента търся да закупя Сивик 8 ген. 2.2 или 1.8 и ми трябва съвет. Ще се кара градско(София) и ще навърта МАКС:1000 на месец или около 12-14 хил. км. на година. Като 2 пъти годишно ще има пътуване в чужбина около 900 км. в посока. Извадил съм цени за частите и за двата модела, така че с това съм що годе запознат, там 1.8 е златен Три въпроса: Първия: към 2020 заслужава ли си да се закупи дизел (карал съм го за около седмица, много ми допада като вървене и прочие), 1.8 не съм карал, не мога да кажа. Втория: прочетох всички теми и колегите споделят, че разхода градско на 1.8 е около 7,5, а извънградско 5,5-6 (): ако може някой може да сподели към 2020 коклко харчи градсо/извънградско. Трети и последен: при слагане на газова на 1.8 осезаема ли е загубата на мощност и проблемна ли е газовата на 1.8. Редактирано 10 Юли, 2020 от hmfen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koszabg 20 #19 Отговорено 10 Юли, 2020 Преди 1 час, hmfen написа: Втория: прочетох всички теми и колегите споделят, че разхода градско на 1.8 е около 7,5, а извънградско 5,5-6 (): ако може някой може да сподели към 2020 коклко харчи градсо/извънградско. Аз не съм съгласен с този разход. Те по каталог й дават 8,5 градско, какво остава на практика. В голям град с трафик, с постоянно тръгване и спиране, с климатик и 10-11 може да отиде съвсем спокойно. Много е субективко кой как кара и къде я кара тази кола... При мен е 10-11 бензин градско и 12-13 газ градско. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hmfen 3 #20 Отговорено 10 Юли, 2020 Прав си, споделил съм резултатите за дизела, моя грешка А до момента имал ли си някакви болежки при след слагането на газова? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 785 #21 Отговорено 10 Юли, 2020 Koлега с тези километри и основно градско ще си имаш големи проблеми с дизела! Силно ти препоръчвам да се насочиш към бензиновия. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #22 Отговорено 10 Юли, 2020 Защо постоянно хора които карат бензинови коли говорят колко проблемни са дизелите? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 785 #23 Отговорено 10 Юли, 2020 Ами защото ако не бяха и ние дето караме бензинки, щяхме да караме дизели. Просто стари дизели на много километри, които ще се карат градско са предпоставка за проблеми. Да не говорим, че некачественото гориво разказва играта на дюзите. Баща ми в момента си прави дизела 10г. на 250к оригинални при него почти от нов, остави го на пътя насред София, репатраци и прочие, няма да ти казвам сметката, еб@л съм ти и дизела. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #24 Отговорено 10 Юли, 2020 (Редактирано) Преди 3 часа, mccoy написа: Защо постоянно хора които карат бензинови коли говорят колко проблемни са дизелите? И е така и не е. За виси кои хора визираш Имаме дизел 13 години от нов. Заради еко критериите и въобще на къде отиват нещата с колите, надали втори път ще купим дизел, но не мога да кажа лошо нещо за дизела. Колега Rakeem, ти го каза - "При стари дизели на много километри". При бензина не е ли същото? Ако е на 500 000км дали няма да започнеш "новото" старо начало на колата с един "лек" основен ремонт като я купиш? На дизеловата не съм имал проблем с горивото до момента както и не съм сипвал каквато и да е добавка но наливам гориво от големите вериги. Не съм затапвал EGR-и, не съм чистил нито дюзи, нито нищо, просто нафта и каране. Предполагам се досещаш, че със среден разход от 6/100 за 13 години отдавна се е изплатил не 1 а няколко основни ремонта, повреди и всичко останало. Адски много зависи от колата, състоянието в което я вземеш и за какво ще я ползваш. Ако караш предимно извън града по 200км и нагоре, бензина не ти е оферта в никакъв случай. При 40-50км на ден обаче дизела е излишен, поне според мен. P.S имах някаде снимка с разход 2.9 по борд компютър с 90км/ч извън града, бензина може да си мечтае само за такъв разход. Редактирано 10 Юли, 2020 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 785 #25 Отговорено 10 Юли, 2020 Взех си Хонда защото знам, че са железни, особено бензиновите им атмосферки, за мен няма по надежден двигател, качвам се и съм сигурен, че ще стигна там, накъдето съм тръгнал, в най-лошия случай в авариен режим, но ще стигна. Не ме интересува нищо друго, нито коне, нито разход, нито возия, за мен колата е да ми е вярна и да не ме предава, всеки, който е оставал на пътя знае колко солено е това чувство, когато съм карал дизел винаги съм го предвкусвал. За това и взех този автомобил, в добро състояние и на малко километри, направих компромис с мощността, но за сметка на това получих един от най-надеждните двигатели, които Хонда, някога са правили. Ако трябва да бъдем обективни, тенденцията при бензина е в посока на дизела, турбини, директно впръскване, помпи за високо налягане и Хонда встремглаво са поели по този път, тоест потенциалните проблеми при дизела все по-често ще ги срещаме и при бензина, за радост все още има от добрите двигатели и докато ги има смятам да се възползвам и парите за ремонти да ги харча за гориво и приятни изживявания. 4 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hmfen 3 #26 Отговорено 13 Юли, 2020 Такъв колектив като при Хонда -нЕма другаде, евала за което! Съветвам всички новаци като мен, да изчетът раздела "Общи мнения и Всичко за civic 8 / Технически дискусии" -всички страници, отговаря на 98% на всички въпроси. На темата: това което забелязвам при 1.8 в повечето случаи е липсата на климатрник, това нормално ли е? Също, проблема с по-бавното достигане на температура на климатроника при 2.2 при температури под - 5, присъстват ли при 1.8? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #27 Отговорено 13 Юли, 2020 Колеги,а при 1.8 двигателя има ли много голяма разлика във вървенето/поведението на автомобила при включване на климатика?Понеже аз карам Сивик 6та Д14 и е някакъв ужас като включа климатика...Оглеждам се и аз вече за 8 генерация и се чудя при по-големия двигател дали пак се усеща толкова много климатика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #28 Отговорено 13 Юли, 2020 На 10.07.2020 г. at 8:18, Krasi-mir написа: Таа, тя 2.5г караше Сивик 9 1.4i-vtec. Смени я със Сивик 9 1.8i-vtec, само защото R18 не забива, когато се включи климатика, точно когато изпревярваш на магистралата. И на баира, който L13 катери на 4-та, R18 се справя на 6-та. Разликата в средния разход на гориво на двете е незабележимо малка Това се отнася и за Сивик 8, предполагам, тъй като ползва същите двг - L13 i-vtec и R18 i-vtec. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #29 Отговорено 13 Юли, 2020 Това ме интересува точно.Понеже със сегашния Сивик си е зор с климатика..Или като карам по някой баир направо трябва да съм като рали пилот за да върви що годе нормално хаха..С приятелката ми започнахме да се оглеждаме нещо по-голямо и в скоро време ще започнем сериозно да търсим с мисълта че семейството ще се увеличава.Единственото,което ни разколебава за този Сивик 8 генерация е твърдата возия,която всички изтъкват.Другият ни вариант е Акорд 7 генерация комби 2.4 с автомат,където комфорта най-вероятно е по-голям,но там пък губим от динамиката на колата,а с ръчни скорости има само обяви за Type-S,а там се губят екстрите като кожен салон,шибедах и т.н.Дилемата е голяма,но живот и здраве като му дойде времето трябва да се решим за една от двете коли.Засега събирам мнения и за двете и затова ме интересува вървежа им. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #30 Отговорено 13 Юли, 2020 Виж сега, заглеждаш се по много различни коли, от Сивик 8 L13 до Акорд 7 К24. Ако аз трябваше да избирам семейна кола от всички тези, бих избрал преди 27 минути, Николай Димитров написа: Акорд 7 генерация комби 2.4 с автомат 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #31 Отговорено 13 Юли, 2020 И аз по-скоро към акорда се насочвам като че ли..към Сивика се бяхме насочили повече,защото е по-удобен и за градски и извънградски условия.Но ако се вземе Акорд така или иначе сегашната ми 6 генерация ще остане,защото така или иначе не ми се разделя с нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #32 Отговорено 13 Юли, 2020 (Редактирано) Сивика ще ти е по-лек за поддръжка. Прави ми впечатление, особено хора които никога не са се качвали или карали този Сивик, че ги стряска, че някой казал или чул как колата возела адски твърдо и некомфортно, сякаш е слязъл току що от Ситроен XM и се е качил на Сивика да прави разлика. Сивика е къде по-удобен от Акорд Комби на градско. Да не говорим, че е един от ТОП семейните хечбек модели. Та към колегата с 6-та ген, просто върви, покарай и направи разлика с Акорда. После прочети кое, колко, как и защо е по-слабо при 2-та модела и си направи сметката. При Сивика проблемите с маркучи за високо налягане, вътрешни карета и като цяло полуоски и рейки, горене на масло изразено в литри и туби са по-слабо изразени. По-лек е за поддръжка и въпреки това "ужасно окачване дето друса" в същото време е доста здраво. Отделно от 1.3 на Сивика до 2.4 при Акорда, както е казал колегата Krasi-mir, разликата си е голяма. От там и цената е различна. За мека возия при Хонда има Легендата, там обаче едно обслужване е на цената на един Джаз от ранните години. P.S Която и да избереш, просто не гледай най-евтината в сайтовете. Въпреки, че и Сивик 8 си остаря, избери тази, която е видимо в добро външно и техническо състояние. Имаш и една още по-стара кола, втора която да поправяш надали ще искаш да имаш. Редактирано 13 Юли, 2020 от Mkilla 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #33 Отговорено 13 Юли, 2020 Относно возията на Сивика наистина трябва да взема да покарам,че да видя наистина ли е толкова зле или се трае..понеже съм чувал и от колеги във форума че в сравнение с моята си вози доста по-твърдичко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #34 Отговорено 16 Юли, 2020 (Редактирано) Карам си моята (1.8 бензин) вече 6 години и съм нямал сериозни проблеми. Двигателя е железен, ако се подържа и колата никога не ме е оставяла. Возията е найстина твърда, но дали е комфортно е въпрос на вкус. Мен лично ме дразни твърдата возия, но много ме радва поведението на колата по пътя. Лично аз смених 17-ките с 16-ки. Другия момент е, че колата е доста слабо шумоизолирана. На кофти път чуваш всичко и всички мрънкат, че не може да се проведе нормален разговор. Ако включа климатика имам чуството, че започвам да влача ремарке с тухли. Една силна страна е пространството, което предлага. Багажникът е голям и дори сравнено с коли един клас отгоре. Седалките се вдигат или свалят, което прави колата много практична. По мои сметки подръжката на колата излиза една идея над средното, за този клас, но това се компенсира с добрата надежност. Нека да спомена и уникалния вътрешен/външен дизайн. Дори в момента дизайна изглежда сравнително модерен (виж VW ID3). Редактирано 16 Юли, 2020 от revenue 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hmfen 3 #35 Отговорено 17 Юли, 2020 On 7/16/2020 at 9:44 AM, revenue said: Карам си моята (1.8 бензин) вече 6 години и съм нямал сериозни проблеми. Двигателя е железен, ако се подържа и колата никога не ме е оставяла. Возията е найстина твърда, но дали е комфортно е въпрос на вкус. Мен лично ме дразни твърдата возия, но много ме радва поведението на колата по пътя. Лично аз смених 17-ките с 16-ки. Другия момент е, че колата е доста слабо шумоизолирана. На кофти път чуваш всичко и всички мрънкат, че не може да се проведе нормален разговор. Ако включа климатика имам чуството, че започвам да влача ремарке с тухли. Една силна страна е пространството, което предлага. Багажникът е голям и дори сравнено с коли един клас отгоре. Седалките се вдигат или свалят, което прави колата много практична. По мои сметки подръжката на колата излиза една идея над средното, за този клас, но това се компенсира с добрата надежност. Нека да спомена и уникалния вътрешен/външен дизайн. Дори в момента дизайна изглежда сравнително модерен (виж VW ID3). Колко ти харчи градско/ извънградско ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #36 Отговорено 17 Юли, 2020 @hmfen Мисля, че около 8.5-9 градско и 6.5-7 извънградско. Бордовия компютър е малко "оптимистичен" в това отношение и показва половин литър по-нисък разход. Това е когато засичам по колонка, но сме в България и е възможно да лъжат на бензиностанциите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hmfen 3 #37 Отговорено 17 Юли, 2020 1 hour ago, revenue said: @hmfen Мисля, че около 8.5-9 градско и 6.5-7 извънградско. Бордовия компютър е малко "оптимистичен" в това отношение и показва половин литър по-нисък разход. Това е когато засичам по колонка, но сме в България и е възможно да лъжат на бензиностанциите. Ако разхода извънградско ми е 6.5-7, няма да му слагам газ, това за бензин си е супер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #38 Отговорено 17 Юли, 2020 261км, главно извън града. Aко не е дизел и не е 1.2 двигател, общо взето всичко до 2 литра включително, дава разход от 7 до 9/10 в зависимост от скоростта. Винаги по-малкият двигател като се настъпва ще дава разход като по-голям. Карал съм 1.1 двигател, зимата в града харча беше 10/100. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Penev1 0 #39 Отговорено 20 Юли, 2020 Здрваейте отново ! Искам да попитам дали някой е ходил да гледа тази Хонда Сивик : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11580817065792418&slink=g9280b ? Благодаря предварително ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Penev1 0 #40 Отговорено 23 Юли, 2020 Здравейте отново ! Тей като вече имам напредък в убеждаването за 1.8 мотора на Сивик , искам да ви попитам как е с разхода на масло ? Заглеждаме се по един Сивик от Стара Загора и искам да ви попитам за вашето мнение . Интересното е обаче , че може би от както купиха онази Xонда няма нищо ново като внос което да ни хареса от корейските и японски марки . Ето я колата : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11593799718011172&slink=gaim6w . Благодаря ви отново за мненията , които давате ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове