Jump to content
Penev1

Какво да гледам при покупка на сивик 8 - ма

Recommended Posts

Здравейте ! Искам да ви попитам какво да гледам при покупка на сивик 8 - ма генерация . Колата е внос от Италия . Годината на производство е 2010 фейслифта, 1.4 vtec 100 коня . Изпълнение спорт с почти всички екстри . Благодаря предварително .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, каквото при всяка една кола. Най-доброто нещо което можеш да направиш е да я покараш преди да я купиш. Какво да ти кажем тук, те темите са много за този модел Сивик. Специално бензиновите двигатели са добри и е късмет дали на теб ще се падне честта да го обслужиш с веригите. Ако не караш много извън града, 1.4 ще ти е добре. Колегата Rekeem е с този двигател мисля та може да ти сподели повече за него. Огледай за сериозни удари по възможност, няма ли обява тази кола да я покажеш тук? И на майстор да я закараш, няма да види много повече от човек който разбира и е с теб на място. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото което ме притеснява е , че доста хора казват, че возела много твърдо и даже не ставала за всекидневна употреба.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, много хора казват, че лимонът им е кисел а на други им се услажда. Явно не само не си сядал в нея но не си я и карал, защо я гледаш тогава? Пробвай я като начало и виж дали ще ти допадне. Иначе като всеки един автомобил си има своите плюсове и минуси.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Mkilla написа:

Здравей, каквото при всяка една кола. Най-доброто нещо което можеш да направиш е да я покараш преди да я купиш. Какво да ти кажем тук, те темите са много за този модел Сивик. Специално бензиновите двигатели са добри и е късмет дали на теб ще се падне честта да го обслужиш с веригите. Ако не караш много извън града, 1.4 ще ти е добре. Колегата Rekeem е с този двигател мисля та може да ти сподели повече за него. Огледай за сериозни удари по възможност, няма ли обява тази кола да я покажеш тук? И на майстор да я закараш, няма да види много повече от човек който разбира и е с теб на място. 

Aз съм с 1.4idsi, концептуално различни са, dsi-a разполага с цялата си нютонова мощност още от 2800оборота, докато vtec-a при 4800, а разликата е 8нм в полза на vtec-a, което означава, че в ниските ще е по-слаб, но пък във високите, над 4500 ще е по-силен, за мен това е недостатък, тъй като ще трябва да се кара само в обороти, a там си харчи доста и амортизацията нараства главоломно. 

Според мен колегата е най-добре да се насочи към 1.8, освен ако 1.4 не е някаква супер запазена и на малко километри, че да си струва.   

 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло окачването е просто като циганче, с обща греда заден мост и вози много твърдо. Но при положение, че гледаш изпълнение спорт не трябва да те притеснява возията, няма спортна кола, която да вози меко. Но както е казал колегата за едни лимона е кисел за други не. И с возията е същото, вози твърно, но това не винаги е минус.

  • Благодаря 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://m.mobile.bg/details/11591645206281786 

Това е колата . Проверих километрите излязоха реални . С италианския номер направих проверката . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих загледал за този бюджет 1.8 в момента. Не заради друго, просто парите са достатъчни за добра 1.8.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази наистина изглежда доста апетитно. Виждам, че в момента караш Мазда 3, с какъв двигател е, тъй като надали би искал да слезеш на по-маломощен от този, който караш в момента. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя колата не е за мен , а за майка ми . Ами ние сме любители на японските автомобили . Тя кара от 14 години Мазда 323 бензин пак , и сега дойде ред на новата . Иначе аз карам 3 -ка 1,4 85 коня . Всички ми казваха да не вземам тоя мотор , но за две години и половина само дискове и накладки съм сменял . Като цяла Маздата ми е първата кола и съм доволен . Иначе за въпросът за 1,8 мотора , още се мъча да я накарам да си вземе такъв , но си мисля , че няма да успея . Иначе ще ходим да я гледаме тая в събота . Разговарях със собственика и на пръв поглед ми направи много добро впечатление . Много добър и веднага ми даде и италиянският номер и почти цялата информация за колата . Иначе ви благодаря на всички които ми давате съвети и насоки   ! 🙂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е за майка ти, въобще не я мисли, идеална ще й е, а и е с малкия данък, което не е без значение, гледай само да не я изпуснеш.  

Звънни му и кажи, че в събота ще ходиш да я вземеш, пък на място като я видиш и ако имаш възможност да я покараш ще прецениш. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Penev1 написа:

Тя колата не е за мен , а за майка ми . Ами ние сме любители на японските автомобили . Тя кара от 14 години Мазда 323 бензин ! 🙂

Тази кола е каруца в сравнение с Мазда от 90-те. За тези пари по добре е един Jazz. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки това ми казва . Много твърдо возела . Колко пък твърдо да вози питам аз ? Ще седне жената ще я покара, като я хареса ще я вземе , иначе няма и така.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно си вози твърдо, особено ако е на 16' и още повече на 17', тази уж се води спорт, няма нищо спортно в двигателя, същия като на обикновенната джазка, така че може да се допуска, че този спорт са го навряли в окачването и са я направили още по-твърда. 

Принципно на хубав път вози комфортно и е много стабилна, ама много стабилна, моята съм я карал в лютеницата на 6-а и  завоите ги зима по конец. 

Но в жалката ни държавица сме известни с пътища като от третия свят, така че може да се окаже доста некомфортна, особено идвайки от мазда, 

която има доста приятна возия. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прав си за нашите пътища.  То и без това зимата ще се вземат 15 - ки доколкото си говорихме . Така , че може и за постоянно да остане с тях 🙂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 45 минути, Penev1 написа:

Всеки това ми казва

Ти пък не вярвай на никой.

И не казвай на майка си, какво казва всеки. :D

Тя сама трябвя да седне, да покара и да прецени.

 

Не й казвай и това:

Преди 13 часа, Rakeem написа:

Щом е за майка ти, въобще не я мисли

Не ви познавам теб и майка ти, ама познавам една друга майка на 27-годишен, 2-метров, 100-и-нещо кила човек. Таа, тя 2.5г караше Сивик 9 1.4i-vtec. Смени я със Сивик 9 1.8i-vtec, само защото R18 не забива, когато се включи климатика, точно когато изпревярваш на магистралата. И на баира, който L13 катери на 4-та, R18 се справя на 6-та. Разликата в средния разход на гориво на двете е незабележимо малка. После си купи Джазка, 1.3dsi. В момента същата тази майка кара Тойота Авенсис 1.8 автоматик. 

Изписах всички тези глупости, само за да кажа, че има майки и майки. Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало ... лимоните. :D

 

Освен това, аз също мисля, че думичката "спорт" в заглавието на точно тази кола не променя нищо. Само вдига цената. Ако за същите пари има 1.8, аз не бих се замислил, вземам 1.8.

 

В заключение, да се повторя - недей ти да избираш кола на майка си. Особено на база, какво казват другите. Тя сама да си прецени, какво й харесва. 

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за мнението . Тя сама си я избра тази . Никога не съм и казвал какво кола да си вземе 😆.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Понеже темата е “Какво да гледам при покупка на сивик 8 - ма” а аз към момента търся да закупя Сивик 8 ген.  2.2 или 1.8 и ми трябва съвет.

 

Ще се кара градско(София) и ще навърта МАКС:1000 на месец или около 12-14 хил. км. на година.

Като 2 пъти годишно ще има пътуване в чужбина около 900 км.  в посока.

Извадил съм цени за частите и за двата модела, така че с това съм що годе запознат, там 1.8 е златен :)

 

Три въпроса:

 

Първия: към 2020 заслужава ли си да се закупи дизел (карал съм го за около седмица, много ми допада като вървене и прочие), 1.8 не съм карал, не мога да кажа.

 

Втория: прочетох всички теми и колегите споделят, че разхода градско на 1.8 е около 7,5, а извънградско 5,5-6 (): ако може някой може да сподели към 2020 коклко харчи градсо/извънградско.

 

Трети и последен: при слагане на газова на 1.8 осезаема ли е загубата на мощност и проблемна ли е газовата на 1.8. 

 

 

Редактирано от hmfen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, hmfen написа:

Втория: прочетох всички теми и колегите споделят, че разхода градско на 1.8 е около 7,5, а извънградско 5,5-6 (): ако може някой може да сподели към 2020 коклко харчи градсо/извънградско.

Аз не съм съгласен с този разход. Те по каталог й дават 8,5 градско, какво остава на практика. В голям град с трафик, с постоянно тръгване и спиране, с климатик и 10-11 може да отиде съвсем спокойно. Много е субективко кой как кара и къде я кара тази кола... При мен е 10-11 бензин градско и 12-13 газ градско.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, споделил съм резултатите за дизела, моя грешка :)

А до момента имал ли си някакви болежки при след слагането на газова? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлега с тези километри и основно градско ще си имаш големи проблеми с дизела! 

Силно ти препоръчвам да се насочиш към бензиновия.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо постоянно хора които карат бензинови коли говорят колко проблемни са дизелите?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами защото ако не бяха и ние дето караме бензинки, щяхме да караме дизели.

Просто стари дизели на много километри, които ще се карат градско са предпоставка за проблеми. 

Да не говорим, че некачественото гориво разказва играта на дюзите. 

Баща ми в момента си прави дизела 10г. на 250к оригинални при него почти от нов, остави го на пътя насред София, репатраци и прочие, няма да ти казвам сметката, еб@л съм ти и дизела. 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 3 часа, mccoy написа:

Защо постоянно хора които карат бензинови коли говорят колко проблемни са дизелите?

И е така и не е. За виси кои хора визираш ;) Имаме дизел 13 години от нов. Заради еко критериите и въобще на къде отиват нещата с колите, надали втори път ще купим дизел, но не мога да кажа лошо нещо за дизела. Колега Rakeem, ти го каза - "При стари дизели на много километри". При бензина не е ли същото? Ако е на 500 000км дали няма да започнеш "новото" старо начало на колата с един "лек" основен ремонт като я купиш?  На дизеловата не съм имал проблем с горивото до момента както и не съм сипвал каквато и да е добавка но наливам гориво от големите вериги. Не съм затапвал EGR-и, не съм чистил нито дюзи, нито нищо, просто нафта и каране. Предполагам се досещаш, че със среден разход от 6/100 за 13 години отдавна се е изплатил не 1 а няколко основни ремонта, повреди и всичко останало. Адски много зависи от колата, състоянието в което я вземеш и за какво ще я ползваш. Ако караш предимно извън града по 200км и нагоре, бензина не ти е оферта в никакъв случай. При 40-50км на ден обаче дизела е излишен, поне според мен.
P.S имах някаде снимка с разход 2.9 по борд компютър с 90км/ч извън града, бензина може да си мечтае само за такъв разход.

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такъв колектив като при Хонда -нЕма другаде, евала за което!

Съветвам всички новаци като мен, да изчетът раздела "Общи мнения и Всичко за civic 8 / Технически дискусии" -всички страници, отговаря на 98% на всички въпроси.

 

На темата: това което забелязвам при 1.8  в повечето случаи е липсата на климатрник, това нормално ли е?  

Също, проблема с по-бавното достигане на температура на климатроника при 2.2 при температури под - 5, присъстват ли при 1.8?

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,а при 1.8 двигателя има ли много голяма разлика във вървенето/поведението на автомобила при включване на климатика?Понеже аз карам Сивик 6та Д14 и е някакъв ужас като включа климатика...Оглеждам се и аз вече за 8 генерация и се чудя при по-големия двигател дали пак се усеща толкова много климатика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.07.2020 г. at 8:18, Krasi-mir написа:

Таа, тя 2.5г караше Сивик 9 1.4i-vtec. Смени я със Сивик 9 1.8i-vtec, само защото R18 не забива, когато се включи климатика, точно когато изпревярваш на магистралата. И на баира, който L13 катери на 4-та, R18 се справя на 6-та. Разликата в средния разход на гориво на двете е незабележимо малка

Това се отнася и за Сивик 8, предполагам, тъй като ползва същите двг - L13 i-vtec и R18 i-vtec.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ме интересува точно.Понеже със сегашния Сивик си е зор с климатика..Или като карам по някой баир направо трябва да съм като рали пилот за да върви що годе нормално хаха..С приятелката ми започнахме да се оглеждаме нещо по-голямо и в скоро време ще започнем сериозно да търсим с мисълта че семейството ще се увеличава.Единственото,което ни разколебава за този Сивик 8 генерация е твърдата возия,която всички изтъкват.Другият ни вариант е Акорд 7 генерация комби 2.4 с автомат,където комфорта най-вероятно е по-голям,но там пък губим от динамиката на колата,а с ръчни скорости има само обяви за Type-S,а там се губят екстрите като кожен салон,шибедах и т.н.Дилемата е голяма,но живот и здраве като му дойде времето трябва да се решим за една от двете коли.Засега събирам мнения и за двете и затова ме интересува вървежа им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега, заглеждаш се по много различни коли, от Сивик 8 L13 до Акорд 7 К24.

Ако аз трябваше да избирам семейна кола от всички тези, бих избрал

преди 27 минути, Николай Димитров написа:

Акорд 7 генерация комби 2.4 с автомат

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз по-скоро към акорда се насочвам като че ли..към Сивика се бяхме насочили повече,защото е по-удобен и за градски и извънградски условия.Но ако се вземе Акорд така или иначе сегашната ми 6 генерация ще остане,защото така или иначе не ми се разделя с нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сивика ще ти е по-лек за поддръжка. Прави ми впечатление, особено хора които никога не са се качвали или карали този Сивик, че ги стряска, че някой казал или чул как колата возела адски твърдо и некомфортно, сякаш е слязъл току що от Ситроен XM и се е качил на Сивика да прави разлика. Сивика е къде по-удобен от Акорд Комби на градско. Да не говорим, че е един от ТОП семейните хечбек модели. Та към колегата с 6-та ген, просто върви, покарай и направи разлика с Акорда. После прочети кое, колко, как и защо е по-слабо при 2-та модела и си направи сметката. При Сивика проблемите с маркучи за високо налягане, вътрешни карета и като цяло полуоски и рейки, горене на масло изразено в литри и туби са по-слабо изразени. По-лек е за поддръжка и въпреки това "ужасно окачване дето друса" в същото време е доста здраво.  Отделно от 1.3 на Сивика до 2.4 при Акорда, както е казал колегата Krasi-mir, разликата си е голяма. От там и цената е различна. За мека возия при Хонда има Легендата, там обаче едно обслужване е на цената на един Джаз от ранните години. 
P.S Която и да избереш, просто не гледай най-евтината в сайтовете. Въпреки, че и Сивик 8 си остаря, избери тази, която е видимо в добро външно и техническо състояние. Имаш и една още по-стара кола, втора която да поправяш надали ще искаш да имаш.

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно возията на Сивика наистина трябва да взема да покарам,че да видя наистина ли е толкова зле или се трае..понеже съм чувал и от колеги във форума че в сравнение с моята си вози доста по-твърдичко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Карам си моята (1.8 бензин) вече 6 години и съм нямал сериозни проблеми. Двигателя е железен, ако се подържа и колата никога не ме е оставяла. Возията е найстина твърда, но дали е комфортно е въпрос на вкус. Мен лично ме дразни твърдата возия, но много ме радва поведението на колата по пътя. Лично аз смених 17-ките с 16-ки. Другия момент е, че колата е доста слабо шумоизолирана. На кофти път чуваш всичко и всички мрънкат, че не може да се проведе нормален разговор. Ако включа климатика имам чуството, че започвам да влача ремарке с тухли.

 

Една силна страна е пространството, което предлага. Багажникът е голям и дори сравнено с коли един клас отгоре. Седалките се вдигат или свалят, което прави колата много практична. По мои сметки подръжката на колата излиза една идея над средното, за този клас, но това се компенсира с добрата надежност. Нека да спомена и уникалния вътрешен/външен дизайн. Дори в момента дизайна изглежда сравнително модерен (виж VW ID3).

Редактирано от revenue
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 7/16/2020 at 9:44 AM, revenue said:

Карам си моята (1.8 бензин) вече 6 години и съм нямал сериозни проблеми. Двигателя е железен, ако се подържа и колата никога не ме е оставяла. Возията е найстина твърда, но дали е комфортно е въпрос на вкус. Мен лично ме дразни твърдата возия, но много ме радва поведението на колата по пътя. Лично аз смених 17-ките с 16-ки. Другия момент е, че колата е доста слабо шумоизолирана. На кофти път чуваш всичко и всички мрънкат, че не може да се проведе нормален разговор. Ако включа климатика имам чуството, че започвам да влача ремарке с тухли.

 

Една силна страна е пространството, което предлага. Багажникът е голям и дори сравнено с коли един клас отгоре. Седалките се вдигат или свалят, което прави колата много практична. По мои сметки подръжката на колата излиза една идея над средното, за този клас, но това се компенсира с добрата надежност. Нека да спомена и уникалния вътрешен/външен дизайн. Дори в момента дизайна изглежда сравнително модерен (виж VW ID3).

 

Колко ти харчи градско/ извънградско ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@hmfen Мисля, че около 8.5-9 градско и 6.5-7 извънградско. Бордовия компютър е малко "оптимистичен" в това отношение и показва половин литър по-нисък разход. Това е когато засичам по колонка, но сме в България и е възможно да лъжат на бензиностанциите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, revenue said:

@hmfen Мисля, че около 8.5-9 градско и 6.5-7 извънградско. Бордовия компютър е малко "оптимистичен" в това отношение и показва половин литър по-нисък разход. Това е когато засичам по колонка, но сме в България и е възможно да лъжат на бензиностанциите.

Ако разхода извънградско ми е 6.5-7, няма да му слагам газ, това за бензин си е супер. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

48.thumb.jpg.e987d32d532eb014ec0023b9c86d5f9b.jpg
261км, главно извън града. Aко не е дизел и не е 1.2 двигател, общо взето всичко до 2 литра включително, дава разход от 7 до 9/10 в зависимост от скоростта. Винаги по-малкият двигател като се настъпва ще дава разход като по-голям. Карал съм 1.1 двигател, зимата в града харча беше 10/100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрваейте отново ! Искам да попитам дали някой е ходил да гледа тази Хонда Сивик https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11580817065792418&slink=g9280b ? Благодаря предварително ! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново ! Тей като вече имам напредък в убеждаването за 1.8 мотора на Сивик , искам да ви попитам как е с разхода на масло ? Заглеждаме се по един Сивик от Стара Загора и искам да ви попитам за вашето мнение . Интересното е обаче , че може би от както купиха онази Xонда няма нищо ново като внос което да ни хареса от корейските и японски марки . Ето я колата https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11593799718011172&slink=gaim6w .

Благодаря ви отново за мненията , които давате !   :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...