shadowdots 1 #1 Публикувано 14 Май, 2020 Здравейте, днес като се качвах в колата забелязах още при паленето че работи изключително шумно. След като погледнах отдолу видях, че катализатора ми липсва. Докато се разправям с каското, какво е най-добре да направя за колата? Не съм я карал повече от 100м., няма светещ чек. Да сложа просто гърне на мястото на катализатора или ще има проблем от ламбда сондите? Колата е ЦР-В 2 2.2 дизел ( 140 коня ) без ДПФ филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 777 #2 Отговорено 14 Май, 2020 На мястото на катализатора се слага резонаторно гърне, а ламбдата след него трябва да се изолира софтуерно иначе ще ти свети чека. Общо взето си на етап чип тунинг с махане на катализатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #3 Отговорено 14 Май, 2020 На моята, няма сонди, монди и подобни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2831 #4 Отговорено 14 Май, 2020 Преди 1 час, Rakeem написа: Общо взето си на етап чип тунинг с махане на катализатор. O.K. Ама как ще мине газ-анализ на ГТП-то догодина? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 777 #5 Отговорено 14 Май, 2020 Е той какъв избор има? Освен да сложи друг катализатор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #6 Отговорено 14 Май, 2020 Точно това му е и правилният избор 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shadowdots 1 #7 Отговорено 14 Май, 2020 А варианта с резонаторното гърне шумен ли е и ще има ли резонанс? Относно ламбда сондите, като гледах отдолу не видях да висят кабели. Има ли вариант да няма? Колата е на баща ми и е желателно да си е тиха. 😃 Относно чип тунинга, съединителят ще издържи ли, защото преди като се интересувах за тази кола, доста хора споделяха че им е слабо място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2831 #8 Отговорено 14 Май, 2020 Колега, не се занимавай с глупости. Правилното решение е нов катализатор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 130 #9 Отговорено 15 Май, 2020 Колега в кой район на София са ти свалили катализатора? Вече и катализатори ли свалят, егаси хората. Каското поемат ли такива щети? Мисля, че когато има кражба на цял елемент, и съответно той не е счупен и не си е на мястото, каското нищо не поема, така ли е или греша? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #10 Отговорено 15 Май, 2020 Криза е. Краде се всичко квото може Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shadowdots 1 #11 Отговорено 15 Май, 2020 (Редактирано) Като звъннах на каското ми казаха да викна полиция да опише щетата и вчера я описаха. Днес полицаят ми звънна, че катализаторът с извършителите е намерен и ме викнаха в сервиз за да направят експертиза дали е от тази кола. И всичко е ОК, сега чакам след 2 седмици да ми го върнат от прокатурата, защото е веществено доказателство. 😄 А иначе колата я карах около 10 км. и не светна чек, върви по същия начин, даже бих казал малко повече. А ето така я заварих: Редактирано 15 Май, 2020 от shadowdots 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2831 #12 Отговорено 15 Май, 2020 Брех! Ставали и чудеса в нашата България! Как са го намерили и то за 24 часа?!? Значи можело да се случват нещата... Ама защо не винаги...? Честито, Колега! Късметлия си! Сега му е времето да му направиш една профилактика, водородно почистване или там каквото трябва. И си карай колицата с кеф! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shadowdots 1 #13 Отговорено 15 Май, 2020 Благодаря! И аз бях учуден за бързото намиране. А иначе има ли ефект от тези почиствания? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2831 #14 Отговорено 15 Май, 2020 Винаги има ефект, ако е направено както трябва! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka0007 204 #15 Отговорено 15 Май, 2020 Преди 1 час, dandilov написа: Винаги има ефект, ако е направено както трябва! В Германия ги пекат по специална процедура... 🤫😉 150-300 Евро на парче ги гледах.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #16 Отговорено 19 Май, 2020 Ако не ти се дават пари накисни го в обезмаслител и после с гореща вода го измии с препарат . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rim 19 #17 Отговорено 21 Май, 2020 Здравейте! Днес сутринта като се качих в автомобилът и запалих ми стана ясно че катализатора най-вероятно е откраднат. За моя радост не са успели да го откраднат отрязали са го откъм гърнетата и кабелите на двете ламбда сонди също са отрязани.Хондата е бензинова но това явно няма значение за крадците.Сега предстои заваряне и съединяване кабелите на ламбда сондите.Пиша го за колегите от Варна да внимават. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rim 19 #18 Отговорено 21 Май, 2020 Колеги имате ли идея на коя марка са оригиналните ламбда сонди? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #19 Отговорено 21 Май, 2020 (Редактирано) On 5/15/2020 at 10:34 AM, diezz said: Колега в кой район на София са ти свалили катализатора? Вече и катализатори ли свалят, егаси хората. Каското поемат ли такива щети? Мисля, че когато има кражба на цял елемент, и съответно той не е счупен и не си е на мястото, каското нищо не поема, така ли е или греша? катализатори се свалят от 10 години насам в нашата държава 8 hours ago, rim said: Колеги имате ли идея на коя марка са оригиналните ламбда сонди? за дизел ли те интересува? Редактирано 21 Май, 2020 от Pavel_Pavlov Слети два поста в един Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rim 19 #20 Отговорено 21 Май, 2020 Бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 130 #21 Отговорено 21 Май, 2020 (Редактирано) Колега ето ти OEM номерата за двете сонди на crv 2 фейс бензин: - първата (широколентова) от към мотора е 36531-PPA-003 - втората, тази която е след първата 36532-PPA-004 Втората я имам налична на делфи, чисто нова, ако ти трябва нещо за тест мога да ти услужа. Редактирано 21 Май, 2020 от diezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rim 19 #22 Отговорено 22 Май, 2020 Колеги имате ли идея на коя марка са оригиналните ламбда сонди? Преди 15 часа, diezz написа: Колега ето ти OEM номерата за двете сонди на crv 2 фейс бензин: - първата (широколентова) от към мотора е 36531-PPA-003 - втората, тази която е след първата 36532-PPA-004 Втората я имам налична на делфи, чисто нова, ако ти трябва нещо за тест мога да ти услужа. Благодаря , колега! Но засега ще ползвам старите успяхме да свържем кабелите. И засега работят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Punko 3 #23 Отговорено 14 Ноември, 2020 Здравейте и на мен ми свиха катализатора днес ,сега до колкото разбирам нов катализатор и двете сонди също че кабелите са срязани ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #24 Отговорено 15 Ноември, 2020 Ако можеш да намериш втора ръка на малко километри, не е лош вариант. Другият е от Ибей. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #25 Отговорено 23 Ноември, 2020 https://www.ebay.co.uk/itm/BM-Catalytic-Converter-Type-Approved-fits-HONDA-CR-V-RD4-2-0-02-04-K20A4/191536342356?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649 Аз си взех този, ако си бензин - дерзай🤑 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове