Jump to content
Sign in to follow this  
IvelinB

Honda Civic 2016, 2.0 двигател, 2016 г. от САЩ/Канада

Recommended Posts

Здравейте!

Намерих няколко красиви Honda Civic от 2016-та година с под 100,000 км. пробег. Двигателят на всяка една от тях е 2.0 бензин, с автомат скоростна кутия.

 

Тъй като гледах в Бултрако, че CIVIC-a се продава с 1.0, 1.5 и 1.6 мотори, предполагам, че това е внос от САЩ/Канада.

 

Някой има ли наблюдения или знания дали моторът е хубав, дали в България хората карат такова нещо и дали тук може да се ремонтира?

Интересува ме дали ако си взема някоя от въпросните няма да бера ядове после откъм колата, тъй като не мисля, че е правена за европейския пазар.

 

Пускам темата тук, тъй като според мен, базирано на екстериора и интериора, колите са 10-то поколение, а не 9-то.

 

Ако съм в грешка моля да ме извините и да преместите темата, където й е мястото (или изтриете).

 

С уважение,
Ивелин

Share this post


Link to post
Share on other sites

Civic 10 e със CVT кутия, а не със стандартният автоматик. Моторът на американската версия си е 2.0 и не е проблемен.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

със сигурност е от Щатите или Канада. С този двигател оборудват само двете най-ниски модификации - LX и Sport. Честно казано, този двигател е за предпочитане пред турбинираните. Аз наскоро докарах един Сивик точно с такъв двигател. Надявам се до месец да е с български номера 🙂 

Прав е колегата, автоматиците са с вариаторна кутия CVT, което е доста добър вариант особено при атмосферен двигател. Засега не мога да кажа дали решиха проблема при CVT, работещо с турбо 🙂

Edited by svo

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 12 минути, svo написа:

. Засега не мога да кажа дали решиха проблема при CVT, работещо с турбо 🙂

Какъв му е проблема?

Share this post


Link to post
Share on other sites

големият въртящ момент прави проблем на втория съединител. Не само при Хонда, а по принцип. Надявам се да е решен, защото на CRV-то съм именно така - 1,5 турбо със CVT 🙂

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/19/2020 at 3:25 PM, svo said:

със сигурност е от Щатите или Канада. С този двигател оборудват само двете най-ниски модификации - LX и Sport. Честно казано, този двигател е за предпочитане пред турбинираните. Аз наскоро докарах един Сивик точно с такъв двигател. Надявам се до месец да е с български номера 🙂 

Прав е колегата, автоматиците са с вариаторна кутия CVT, което е доста добър вариант особено при атмосферен двигател. Засега не мога да кажа дали решиха проблема при CVT, работещо с турбо 🙂


Всъщност го слагат на LX и EX. И с тоя мотор колата щеше да е супер, особено предвид, че може се сложи нормална газова, ако не беше CVT-то. За жалост, до колкото виждам, единствения шанс за 2.0 и ръчка остава LX. Но там си с 5-инчовата гадост в таблото. Гледах ретрофит със 7-инчовия в civicx.com, но честно казано няма как да се наема... Бих скочил на 1.5, ако знаех че няма да ми засмърди на бензин в колата... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 17 минути, Пламко написа:

Бих скочил на 1.5, ако знаех че няма да ми засмърди на бензин в колата... 

От както зареждам 98 и 100октана,в колата не мирише на бензин/изгорели газове. Сега мисля да скоча на ЦРВ с тоя мотор или хибрид (зависи от промоцията)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 12 часа, DanielDenev написа:

От както зареждам 98 и 100октана,в колата не мирише на бензин/изгорели газове. Сега мисля да скоча на ЦРВ с тоя мотор или хибрид (зависи от промоцията)

Аз пък карам само с 95 вече година и половина, и не смърди...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Турбинирани малолитражки е силно препоръчително да се карат с високооктанов бензин, особено в България, където качеството на 95 е под въпрос.

По-скъпата цена се компенсира от по-ниския разход. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, колеги! Благодаря за отговорите. Имате ли някаква идея какво става с частите? Тъй като колата е правена за чужд пазар, има ли проблеми с намирането на части за автомобила? Ако се намират точните части, скъпи ли са, предвид, че не са за нашия пазар? Ако ли не, подобни части за Европейския Сивик съвместими ли са?

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 22.03.2020 г. at 0:05, Пламко написа:


Всъщност го слагат на LX и EX. И с тоя мотор колата щеше да е супер, особено предвид, че може се сложи нормална газова, ако не беше CVT-то. За жалост, до колкото виждам, единствения шанс за 2.0 и ръчка остава LX. Но там си с 5-инчовата гадост в таблото. Гледах ретрофит със 7-инчовия в civicx.com, но честно казано няма как да се наема... Бих скочил на 1.5, ако знаех че няма да ми засмърди на бензин в колата... 

Ами, всъщност не е така. EX категорично е с 1,5 турбо. По изключение, ако някой е поискал може да му сложат двойка. Справка: https://automobiles.honda.com/civic-sedan/specs-features-trim-comparison
Моето CR-V е точно с турбинирания 1,5. Първоначално и аз карах само със 100-октанов бензин. Въпреки това маслото си миришеше на бензин. Никога в купето, обаче. Напоследък минах на варианта 95 с добавка на Bardahl и не виждам разлика. Така че смятам да си остана на този вариант.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има EX тримове с 2.0, може да е опционално или не, но ги има. Това не е толкова важно. След като колегата подметна за Канада, разгледах там и се оказа, че там и LX и EX имат 2.0 с ръчка, като EX е с наистина доста екстри. Мисля, че това е най-разумния избор.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/22/2020 at 12:05 AM, Пламко said:


 ...може се сложи нормална газова, ако не беше CVT-то. За жалост, до колкото виждам, единствения шанс за 2.0 и ръчка остава LX... 

Да попитам какъв е проблема да се монтира ГИ на cvt кутия или има проблем само с обикновена газова уредба?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Аз отделих малко време и разцъках двайсетина части за 2.0 160к.с., за да видя каква е наличността в Европа. За справките съм ползвал аутодок, които колкото и да ги плюят, според мен имат най-големия асортимент от части, в платформа, която е достъпна за потребителя.

Първоначално пробвах с модел просто, но в последствие осъзнах, че така няма да пожъна голям успех и започнах да правя справки само по парт номер. За него съм ползвал - https://www.hondapartsnow.com/
Равносметката за наличността:
- дискове 6-7 марки;
- накладки;
- филтри;

- носачи 1-2 марки;

- биалетки и разни други компоненти по окачването, но не всички;

 

Неща, които считам за важни, а налични няма и ще се чакат по 2-4 седмици отвъд голямата вода:
- каквито и да е датчици;

- водна помпа;

- термостат;

- ролки и ремъци;

- радиатор;

- верига и обтегачи;

- амортисьори и пружини;

- съединител;

 

Тук някъде прекратих търсенето, защото и да приема, че мога да се примиря с чакането за някои от изброените части, приемайки че съединител или пък амортисьори няма да умрат от днес за утре, то има елементи, които могат да го направят и по този начин да ме оставят без автомобил за над месец, което лично на мен не ми е оферта.
Бих се радвал разбира се някой да ме опровергае. Ще взема да пусна запитване и към бултрако с няколко парт номера които не не открих, да видя дали ще ми върнат положителен отговор и срок на доставка.

 

ПП: За мен този автомобил би бил на върха на абсолютно най-големия компромис, който бих направил, но ако имахме 2 автомобила в семейството. Ако е единствен, както е моя случай към момента и с над 20 000км годишен преход, за мен си е риск отвсякъде за евентуални провалени планове.

Edited by Cap_Slow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...