Jump to content
Sign in to follow this  
IvelinB

Honda Civic 2016, 2.0 двигател, 2016 г. от САЩ/Канада

Recommended Posts

Здравейте!

Намерих няколко красиви Honda Civic от 2016-та година с под 100,000 км. пробег. Двигателят на всяка една от тях е 2.0 бензин, с автомат скоростна кутия.

 

Тъй като гледах в Бултрако, че CIVIC-a се продава с 1.0, 1.5 и 1.6 мотори, предполагам, че това е внос от САЩ/Канада.

 

Някой има ли наблюдения или знания дали моторът е хубав, дали в България хората карат такова нещо и дали тук може да се ремонтира?

Интересува ме дали ако си взема някоя от въпросните няма да бера ядове после откъм колата, тъй като не мисля, че е правена за европейския пазар.

 

Пускам темата тук, тъй като според мен, базирано на екстериора и интериора, колите са 10-то поколение, а не 9-то.

 

Ако съм в грешка моля да ме извините и да преместите темата, където й е мястото (или изтриете).

 

С уважение,
Ивелин

Share this post


Link to post
Share on other sites

Civic 10 e със CVT кутия, а не със стандартният автоматик. Моторът на американската версия си е 2.0 и не е проблемен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

със сигурност е от Щатите или Канада. С този двигател оборудват само двете най-ниски модификации - LX и Sport. Честно казано, този двигател е за предпочитане пред турбинираните. Аз наскоро докарах един Сивик точно с такъв двигател. Надявам се до месец да е с български номера 🙂 

Прав е колегата, автоматиците са с вариаторна кутия CVT, което е доста добър вариант особено при атмосферен двигател. Засега не мога да кажа дали решиха проблема при CVT, работещо с турбо 🙂

Edited by svo

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 12 минути, svo написа:

. Засега не мога да кажа дали решиха проблема при CVT, работещо с турбо 🙂

Какъв му е проблема?

Share this post


Link to post
Share on other sites

големият въртящ момент прави проблем на втория съединител. Не само при Хонда, а по принцип. Надявам се да е решен, защото на CRV-то съм именно така - 1,5 турбо със CVT 🙂

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/19/2020 at 3:25 PM, svo said:

със сигурност е от Щатите или Канада. С този двигател оборудват само двете най-ниски модификации - LX и Sport. Честно казано, този двигател е за предпочитане пред турбинираните. Аз наскоро докарах един Сивик точно с такъв двигател. Надявам се до месец да е с български номера 🙂 

Прав е колегата, автоматиците са с вариаторна кутия CVT, което е доста добър вариант особено при атмосферен двигател. Засега не мога да кажа дали решиха проблема при CVT, работещо с турбо 🙂


Всъщност го слагат на LX и EX. И с тоя мотор колата щеше да е супер, особено предвид, че може се сложи нормална газова, ако не беше CVT-то. За жалост, до колкото виждам, единствения шанс за 2.0 и ръчка остава LX. Но там си с 5-инчовата гадост в таблото. Гледах ретрофит със 7-инчовия в civicx.com, но честно казано няма как да се наема... Бих скочил на 1.5, ако знаех че няма да ми засмърди на бензин в колата... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 17 минути, Пламко написа:

Бих скочил на 1.5, ако знаех че няма да ми засмърди на бензин в колата... 

От както зареждам 98 и 100октана,в колата не мирише на бензин/изгорели газове. Сега мисля да скоча на ЦРВ с тоя мотор или хибрид (зависи от промоцията)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 12 часа, DanielDenev написа:

От както зареждам 98 и 100октана,в колата не мирише на бензин/изгорели газове. Сега мисля да скоча на ЦРВ с тоя мотор или хибрид (зависи от промоцията)

Аз пък карам само с 95 вече година и половина, и не смърди...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Турбинирани малолитражки е силно препоръчително да се карат с високооктанов бензин, особено в България, където качеството на 95 е под въпрос.

По-скъпата цена се компенсира от по-ниския разход. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, колеги! Благодаря за отговорите. Имате ли някаква идея какво става с частите? Тъй като колата е правена за чужд пазар, има ли проблеми с намирането на части за автомобила? Ако се намират точните части, скъпи ли са, предвид, че не са за нашия пазар? Ако ли не, подобни части за Европейския Сивик съвместими ли са?

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 22.03.2020 г. at 0:05, Пламко написа:


Всъщност го слагат на LX и EX. И с тоя мотор колата щеше да е супер, особено предвид, че може се сложи нормална газова, ако не беше CVT-то. За жалост, до колкото виждам, единствения шанс за 2.0 и ръчка остава LX. Но там си с 5-инчовата гадост в таблото. Гледах ретрофит със 7-инчовия в civicx.com, но честно казано няма как да се наема... Бих скочил на 1.5, ако знаех че няма да ми засмърди на бензин в колата... 

Ами, всъщност не е така. EX категорично е с 1,5 турбо. По изключение, ако някой е поискал може да му сложат двойка. Справка: https://automobiles.honda.com/civic-sedan/specs-features-trim-comparison
Моето CR-V е точно с турбинирания 1,5. Първоначално и аз карах само със 100-октанов бензин. Въпреки това маслото си миришеше на бензин. Никога в купето, обаче. Напоследък минах на варианта 95 с добавка на Bardahl и не виждам разлика. Така че смятам да си остана на този вариант.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има EX тримове с 2.0, може да е опционално или не, но ги има. Това не е толкова важно. След като колегата подметна за Канада, разгледах там и се оказа, че там и LX и EX имат 2.0 с ръчка, като EX е с наистина доста екстри. Мисля, че това е най-разумния избор.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/22/2020 at 12:05 AM, Пламко said:


 ...може се сложи нормална газова, ако не беше CVT-то. За жалост, до колкото виждам, единствения шанс за 2.0 и ръчка остава LX... 

Да попитам какъв е проблема да се монтира ГИ на cvt кутия или има проблем само с обикновена газова уредба?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз отделих малко време и разцъках двайсетина части за 2.0 160к.с., за да видя каква е наличността в Европа. За справките съм ползвал аутодок, които колкото и да ги плюят, според мен имат най-големия асортимент от части, в платформа, която е достъпна за потребителя.

Първоначално пробвах с модел просто, но в последствие осъзнах, че така няма да пожъна голям успех и започнах да правя справки само по парт номер. За него съм ползвал - https://www.hondapartsnow.com/
Равносметката за наличността:
- дискове 6-7 марки;
- накладки;
- филтри;

- носачи 1-2 марки;

- биалетки и разни други компоненти по окачването, но не всички;

 

Неща, които считам за важни, а налични няма и ще се чакат по 2-4 седмици отвъд голямата вода:
- каквито и да е датчици;

- водна помпа;

- термостат;

- ролки и ремъци;

- радиатор;

- верига и обтегачи;

- амортисьори и пружини;

- съединител;

 

Тук някъде прекратих търсенето, защото и да приема, че мога да се примиря с чакането за някои от изброените части, приемайки че съединител или пък амортисьори няма да умрат от днес за утре, то има елементи, които могат да го направят и по този начин да ме оставят без автомобил за над месец, което лично на мен не ми е оферта.
Бих се радвал разбира се някой да ме опровергае. Ще взема да пусна запитване и към бултрако с няколко парт номера които не не открих, да видя дали ще ми върнат положителен отговор и срок на доставка.

 

ПП: За мен този автомобил би бил на върха на абсолютно най-големия компромис, който бих направил, но ако имахме 2 автомобила в семейството. Ако е единствен, както е моя случай към момента и с над 20 000км годишен преход, за мен си е риск отвсякъде за евентуални провалени планове.

Edited by Cap_Slow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това не звучи добре определено. Като избера кола, ще говоря с мой приятел да проверим по VIN в Елиткар, от където си взимам частите и ще пиша тук.

 

On 3/27/2020 at 9:39 AM, aleksandar_co said:

Да попитам какъв е проблема да се монтира ГИ на cvt кутия или има проблем само с обикновена газова уредба?

CVТ-то само по себе си е проблема, а не комбинацията му с газова. Както и автоматиците на почти всички други марки.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 12.03.2020 г. at 14:51, IvelinB написа:

Здравейте!

Намерих няколко красиви Honda Civic от 2016-та година с под 100,000 км. пробег. Двигателят на всяка една от тях е 2.0 бензин, с автомат скоростна кутия.

 

Тъй като гледах в Бултрако, че CIVIC-a се продава с 1.0, 1.5 и 1.6 мотори, предполагам, че това е внос от САЩ/Канада.

 

Някой има ли наблюдения или знания дали моторът е хубав, дали в България хората карат такова нещо и дали тук може да се ремонтира?

Интересува ме дали ако си взема някоя от въпросните няма да бера ядове после откъм колата, тъй като не мисля, че е правена за европейския пазар.

 

Пускам темата тук, тъй като според мен, базирано на екстериора и интериора, колите са 10-то поколение, а не 9-то.

 

Ако съм в грешка моля да ме извините и да преместите темата, където й е мястото (или изтриете).

 

С уважение,
Ивелин

Привет колега,

Точно такава гледахме с жената миналата - 2019г. в Бул Трако. Първо цената беше като на нова кола, нищо че беше само на 20 000км.,  след това, поне за мен, тези 2л. двигатели  вече са остаряла концепция, която ще ти харчи 12-14л/100 бензин градско. Карал съм такъв двигател, за това  знам какъв е реалния разход. Ние си останахе само с една Хонда в семейството а жената си купи чисто нова Шкода рапид.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нямам пряк досег с американския 2.0, но до колкото съм чел в civicx форума е съвсем приличен. За голяма разлика в разхода между двата изобщо не можем да говорим, това е съвсем невярно. Турбомоторът е приятен за каране, има приличен въртящ момент и мощност. Атмосферният със сигурност иска повечко обороти за да живне. От друга страна е значително по-прост и вероятно доста по-надежден. 

Ако има нещо, което би трябвало да притеснява купувачите, това са резервните части. При положение, че атмосферният двигател изобщо не се предлага на европейският пазар, доставката на частите може да се превърне в кошмар.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Миналата седмица си купих 2.0 купе канадски внос. Много съм доволен към момента. Извън градско гори 6.7 (карам на 100 октана ако има значение) при скорост 120-130км/ч, в града 11-12, предвид че още и се радвам и си я понастъпвам. Има и еко режим, който още не съм пробвал. Иначе на 6-та скорост от 130км на нагорнище трудно подема, особено ако е в ниските обороти. Според мен това е разумният, комфортен избор и определено не е за надбягване. Аз лично търсих точно това и за моите нужди е перфектният автомобил. Междо другото багажника е доволно голям като за купе и имах пътник на задните седалки, каза че е много удобно.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги здравейте!

Правилно ли разбирам, че на 2.0 мотора може да се сложи газов инжекцион?Какви са ви резервите относно CVT   кутията?Има обяви за автомобили на по 40-6000км.Би трябвало да изкара до 200000 без да създава проблеми.Или бъркам?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой да удари едно рамо. Имам такъв Сивик на 55000км, внос от САЩ. Смених масло на двигателя и CVT -то. Майстора ми каза, че нямало въздушен филтър и да съм си бил поръчал 2 -3 от някой чужд сайт, щото тука било трудна работа. Някой с идея от къде да поръчам. Ако е от ЕС, още по добре, че не ми се занимава с митници. И другото е как да разбера дали спирачните накладки на този модел са еднакви с тези на европейските модели. Щото и те били на 30% и ще се сменят скоро. Благодаря.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, Martin84 написа:

Някой да удари едно рамо. Имам такъв Сивик на 55000км, внос от САЩ. Смених масло на двигателя и CVT -то. Майстора ми каза, че нямало въздушен филтър и да съм си бил поръчал 2 -3 от някой чужд сайт, щото тука било трудна работа. Някой с идея от къде да поръчам. Ако е от ЕС, още по добре, че не ми се занимава с митници. И другото е как да разбера дали спирачните накладки на този модел са еднакви с тези на европейските модели. Щото и те били на 30% и ще се сменят скоро. Благодаря.

Имам HR V внос от САЩ и имах същия проблем с въздушния филтър. Поръчах от БТ за 60 лв.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 19.03.2020 г. at 15:25, svo написа:

 🙂 

 Засега не мога да кажа дали решиха проблема при CVT, работещо с турбо 🙂

 

   Решен е от самото начало на производство на турбо двигателите новите през 2015 година при Хонда! 

Намалени са софтуерно високите  нютон метри при CVT с турбо 1.5.

Кутията работи перфектно и разход - София -Варна 5.9- 6.6 100 октана макс 160 км при изпреварване, магистрала 140.

😀

 

100 Октна се препоръчва при всички двигатели от новите поколения с директна инжекция.

За съжаление не на всички бензиноснанции е читав и 100 октановия.....като проблема не е в октановото число,а в основните съставки на горивото ....които при 95 въбще не присъстват !

Така че 95 с добака за повишавне на октановото число няма да Ви направи качествено горивото!

 

CVT има вече само автоматици.....сменяш маслото редовно и ако не въртиш в червените обороти ще изкара доста.

 

Газов инжекцион се монтира на двигателя, а не на кутията :). Слагат даже и на директните инжекчиони с турбо .....няма никакви проблеми....просто ГИ трябва да е за двигател с директна инжекция...

Съвета ми да е висок клас в Офицялен сервиз на марката ....а не при някой квартален Дилър ....който да ти набучи газовите инжектори във въздушния филтър 😀

Кой е този гений който монтира обикновена газова на кола след като изобретиха газовия инжекцион ...още па малко на МПС произведено 2016 година? 😂😂😂😂

 

ПП

Не мога да разбера как ще мирише на бензин в купето ....дори и цялото масло да е сменено с бензин :)

Да не би някой всмукател на вентилацията да пропуска и да засмуква от двигателния отсек?

 

ПП

За мен лично не е правилно да сравнявам градски радход на която и да била кола и двигател.....гледам извън града на магистрала .....със скорост 120- 130 км ако харчи 6-7 литра 100 октана ....то колата е супер икономична. Т

Имамл съм 2.0 156 кс от К серията двигател - еми по рафиниран и вървящ не съм срещал, харчи малко а върви перфектно дори и с автоматик 😀 и е супер здрав.

 

Тези новите малолитражки с турбо ще ги видим колко ще изкарат.....

 

ПП

Аз лично ползвам само оригинални части до сега.... от Бултрако или от Общите поръчки от  USA....драми никакви

Единствено спирачки съм ъпргейтвал с по високо качество от оригинала вече 4- та Хонда имаме.

А новите Сивици 10 та генерация са еднакви както и за Европа така и за USA  и Канада.....което е супер 😀

А и Хондат не се тлоши и хаби като Европейските марки автообили така  че не виждам драма с резервните части.

Edited by iso_eu
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

явно разходът на 1,5Т е по-добър. Сивика с двулитровия двигател даде 6,8 до Гърция 🙂

стана ми интересно това за ГИ на директно впръскване с турбина. Можеш ли да ми препоръчаш 🙂

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BRC, Zavoli....сигурно и с течната фаза и те имат в Пловдив.

Даже има вариант да се ползват оригиналните инжектори на колата ;). Не се налага дупчене на колектори или глави на ДВГ

Но на този нисък разход .....за какво ти е ГИ?

Edited by iso_eu

Share this post


Link to post
Share on other sites

аз не питам за Сивика, а за CR-V-то. То е 1,5Т 😀 И там разхода е добър (към 7,5-8,0), но ми стана интересно 🙂

Edited by svo
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

А как върви на CRV тоя дзвер :)

лепи ши ма седалката ? Не съм пробвал с този двигател CRV.

2.0 трябваше да го вкараш в обороти за да тръгне да дърпа здраво ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

върви много, наистина. И там е 193 катъра. Малко ми е мудно CVT, но се свиква. Разходът също е доста добър. За газовата питах от интерес. Засега не мисля да слагам 🙂

Edited by svo

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 10.09.2020 г. at 13:59, Mochkov написа:

Имам HR V внос от САЩ и имах същия проблем с въздушния филтър. Поръчах от БТ за 60 лв.


Тези проблеми с филтрите преди колко години ?

Има всичко в големите фирми Те Х Ко например.....за по 20 тина кинта филтри -въздушен, за климатика поленов ....

 

 

Спирачки най-добре ЕВС от общите поръчки!

 

ПП

Егаси мастора :) филтри немало ;)

 

Edited by iso_eu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 12 часа, iso_eu написа:


Тези проблеми с филтрите преди колко години ?

Има всичко в големите фирми Те Х Ко например.....за по 20 тина кинта филтри -въздушен, за климатика поленов ....

 

 

Спирачки най-добре ЕВС от общите поръчки!

 

ПП

Егаси мастора :) филтри немало ;)

 

Погледнах кога съм сменял въздушен филтър - на 29.01.2020 г. При поръчка по номер на рамата идваше филтър, който е с друга форма и размер. Та затова в БТ.:honda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хм, явно програмата им не била ОК.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, моля някой с 2.0 160к.с и CVT да сподели впечатления относно динамиката на колата.Изпреварва ли бързо или е тромава?

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 3.10.2020 г. at 19:05, iso_eu написа:

А как върви на CRV тоя дзвер :)

лепи ши ма седалката ? Не съм пробвал с този двигател CRV.

2.0 трябваше да го вкараш в обороти за да тръгне да дърпа здраво ;)

Върви доста добре да. 2.0 е ясно, че е умрял кон. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Обаче една подробност за въздушния филтър на 1.5 turbo - оригинала си е омаслен и запечатан в найлонов плик.

 

Заместителите не са омаслени!

Така че си заслужава оригинален филтър Бултрако за 60 кинти :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, някой да знае къде мога да видя каталожни данни за разликата в  ускорението 0-100км/ч на 2.0 160к.с с ръчна скоростна кутия и автоматична ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Търси стабилно в гугъл, всичко се намира ако знаеш английски.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В сайта automobile catalog избираш Honda Norh America, 2016, sedan и там има модел със 158 к.с. CVT 0-100  9,6 sec, manual 9,7 sec. 

В нета имаше клипче сравнение на hatchback 1,5 cvt vs manual ускорение, до 140 км cvt е един миг като,че ли по-бърза, след 140 вече ръчната дърпа.

Лично аз съм тествал с един приятел, който има ръчна и това се потвърди. До към 120-130 автоматът е едни малки гърди напред, след това ръчната дърпа. За съжаление BMW 320D 190 коня ме изяжда безпроблемно, чувствително по-бърз от хондата, за само 8 коня разлика в мощността.

Edited by peyton22

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW-то е twinturbo и въртящия му момент е над 500Nm

 

Иначе в youtube съм гледал това:

 

0-100км/ч ръчната кутия дава 1,7сек по-добро време.Ако това е истина не бих купил CIVIC  със CVT.Точно този клип ме накара да търся повече информация по въпроса.Попадал съм на automobile catalog и никога не показва никакви резултати.Каквото и да въведа ми казва да опитам отново, защото няма открити съвпадения.Не знам, може и аз да съм прекалено тъп, за да ползвам търсачката на този сайт.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Върви си съвсем прилично. Динамиката не е основно качество при CVT така или иначе 🙂 Но е достатъчна, за да изпревариш, да си първи на светофара и така 🙂 Даже жената успешно засрамва рацерите 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

CVT си е за комфорт и лесно ползване. Колко пъти ще се "драгваш" и колко повече ще си караш спокойно?

Нито Сивикът е вече онази кола от младините ни, нито ние сме вече онези хора - за добро, или лошо. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...