toniam 52 #1 Публикувано 18 Януари, 2020 Здравейте колеги, има ли някой във форума на който Хондата му 8ма генерация 2.4 да не гори масло и ако е така-да сподели как го прави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 150 #2 Отговорено 18 Януари, 2020 Като не я кара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #3 Отговорено 18 Януари, 2020 Ха-ха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didipov 132 #4 Отговорено 19 Януари, 2020 Да разширя малко въпроса: има ли автомобил произведен 2008-2015, който да не гори масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #5 Отговорено 19 Януари, 2020 За Хонда не знам,но Ауриса ми беше декември 2012 г.карах Castrol 5w30-синтетично, сменях на 15000 км,продадох я на 180000 км.без да пипне капка.И карах на газ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #6 Отговорено 19 Януари, 2020 Дано да не е бил от този..!Как да купи човек кастрол? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #7 Отговорено 19 Януари, 2020 Ами сигурно не е бил!И какво да купи човек,тогава? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 918 #8 Отговорено 19 Януари, 2020 Отговора е много ясен в тази тема! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didomucy 69 #9 Отговорено 19 Януари, 2020 Здравейте колеги карам 2.4 2012 type s от 2017г,масло сменям на 12000км,марка мотул за параметрите мисля, че е 5/30 но не съм сигурен, за сега не е отчетено загуба(горене на масло. Изминъл съм малко над 50 000 км до сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 918 #10 Отговорено 19 Януари, 2020 Браво, на колко километра е колата? Моята на 170К, си харчи 500мл. за смяна на 12К! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didomucy 69 #11 Отговорено 19 Януари, 2020 Почти на 200000,ако е реален километража Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #12 Отговорено 20 Януари, 2020 Моята не го бара ако я карам нормално, ако обаче я вкарвам в червеното го пипа малко примерно маслото беше на 7к карах я с витеци и на макс по магистралата и за 1000км изгори около 300-400мл. долях ги и го смених , на 12000 беше на същото ниво, това с 5w30 от хонда, сега съм със Мотул 5w30 на 6000 след смяна не съм доливал трябва да погледна дали си седи на горна. Иначе ремонта не е евтин може да видиш списъка с части който по който ремонтират от хонда ако е гаранционна. Има готини клончета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #13 Отговорено 20 Януари, 2020 Забравих да уточня че колата е на 220 000км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #14 Отговорено 20 Януари, 2020 По сервизна книжка до 100к е сменяно маслото на 20к, а от 100к до 200к втория собственик на 10к и двамата са го сменяли в оторизиран сервиз предполагам със OEM масло 5w30. Междудругото мисля да мина на 0w30 но още не съм решил Мотул или AMSOIL или YACCO. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #15 Отговорено 20 Януари, 2020 Колега Angelov, благодаря за отговора,но никъде не съм казал,че колата ми е за ремонт-просто пуснах темата и виждам,че има колеги, които не доливат.Надявам се и аз да съм от тях,все пак каручката е на 128000 км. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #16 Отговорено 20 Януари, 2020 Здравей колега, Пожелавам ти да си късметлия и да не се налага да доливаш, просто попита "как го правят" та ако колата гори това е вариянта ако искаш да го спреш. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V4st*r 13 #17 Отговорено 21 Януари, 2020 На 20.01.2020 г. at 3:57, Angelov_88 написа: По сервизна книжка до 100к е сменяно маслото на 20к, а от 100к до 200к втория собственик на 10к и двамата са го сменяли в оторизиран сервиз А човека в Yacco казва, особено в България маслото да не минава повече от 7 к км. Виж секцията за технически въпроси на сайта им. И друго, те нарочно увеличават сервизните интервали. Или има някаква тайна псевдо "еко" регулация за това или нарочно, за да изкарват колите до малко след края на гаранцията или, най-вероятно: и двете..... Аз на европейския Акорд му взимам една евтина синтетика. VX 600 и сменям по 2 пъти в годината, излиза колкото да му купя скъпо" еко", "горивоспестяващо" дрън-дрън масло. А и без това майсторите като сменят го чакат да изстине че им парело на пръстченцата, така че..... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5917 #18 Отговорено 21 Януари, 2020 Ако го чакат да изстине със свалени пробка и капачка е добре - има време да се изкапе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V4st*r 13 #19 Отговорено 21 Януари, 2020 преди 26 минути, ceco_accord написа: Ако го чакат да изстине със свалени пробка и капачка е добре - има време да се изкапе. Друг път..... Бтв, аз ще намеря и онзи текст на сайта на американската ЕРА, където е регулацията за изпитване на двигателите. Пишеше нещо от сорта на "използвай масло каквото ще бъде препоръчано на потребителите" . И оттам изчезнаха и табличките за избор на масло според околната температура. И още някъде, май в YouTube, коментираха че след като получат колата си, собствениците получават и писмо с препоръка за "правилното" масло което да използват! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V4st*r 13 #20 Отговорено 21 Януари, 2020 (Редактирано) Ето го: §1065.740 Lubricants. (a) Use commercially available lubricating oil that represents the oil that will be used in your engine in use. (b) You may use lubrication additives, up to the levels that the additive manufacturer recommends. Текста се намира тук: https://www.ecfr.gov/cgi-bin/text-idx?SID=7fab0418a6981d44379d1103d8b9a13b&mc=true&node=pt40.37.1065&rgn=div5#se40.37.1065_1740 И са го изписали адски завоалирано с нарочно неясен език, и двусмислено. Все едно четеш адвокатска реч. Предполагам автопроизводителите получават указания на нормален, човешки език на четири очи, преди процедурата.... Редактирано 21 Януари, 2020 от V4st*r Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #21 Отговорено 22 Януари, 2020 Днес ходих в сервиза на Хонда до нас да си изкарам кода на радиото и попитах механиците какво масло наливат там на Акорд и ми казаха Castrol Edge Titanium 5w30 или 5w40 в книжката на колата ми пише 0w20,5w20, смятам да пробвам с 0w20и ако го пипа на следващата смяна ще сложа 5w30. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #22 Отговорено 22 Януари, 2020 преди 14 минути, toniam написа: Днес ходих в сервиза на Хонда до нас да си изкарам кода на радиото и попитах механиците какво масло наливат там на Акорд и ми казаха Castrol Edge Titanium 5w30 или 5w40 в книжката на колата ми пише 0w20,5w20, смятам да пробвам с 0w20и ако го пипа на следващата смяна ще сложа 5w30. Ако в книжката пише пилешка чорба, ще сложиш ли? 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #23 Отговорено 22 Януари, 2020 Ами,що пък пилешка чорба?Има колеги, които карат с 0w20 и нямат проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #24 Отговорено 22 Януари, 2020 Ей така от любопитство.. Някой с R20 гори ли му масло? И ако е тръгнало да му го гори, то на колко километра му е машинката? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #25 Отговорено 22 Януари, 2020 преди 1 минута, petko_z написа: Ей така от любопитство.. Някой с R20 гори ли му масло? И ако е тръгнало да му го гори, то на колко километра му е машинката? На клиент R20 340 000 LUBE GDI 6 litra за смяна 0-10000 . На друг клиент 270000 LUBE0 никакъв разход за 10000 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #26 Отговорено 22 Януари, 2020 Преди 1 час, toniam написа: Ами,що пък пилешка чорба?Има колеги, които карат с 0w20 и нямат проблеми. На дали имаш колега от испанския форум който да кара с това масло. Прекалено много четеш тука в нашия форум 😂 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #27 Отговорено 22 Януари, 2020 преди 23 минути, fenabg написа: На клиент R20 340 000 LUBE GDI 6 litra за смяна 0-10000 . На друг клиент 270000 LUBE0 никакъв разход за 10000 . Значи всичко е спрямо екземпляра.. Да знам .. Да се подготвям психически.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 150 #28 Отговорено 22 Януари, 2020 преди 17 минути, vespa написа: На дали имаш колега от испанския форум който да кара с това масло. Прекалено много четеш тука в нашия форум 😂 Аз карам с такова . Докато беше в гаранция ми слагаха 5w30 , след това ползвах Mobil 1 0w20 afe и разходът беше абсолютно същия. Сега ползвам Castrol H 0w20 и разхода е много малък,ползвам го вече 3 смени на 10к км. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #29 Отговорено 23 Януари, 2020 Off Topic Ти това масло го ползваш благодарение на българския форум Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 150 #30 Отговорено 23 Януари, 2020 Преди 2 часа, vespa написа: Скрий съдържанието Ти това масло го ползваш благодарение на българския форум Така е. В Испания оторизирания дилър слагаше 5w30 . На последното ми ходене, с оставащи 2години гаранция,искаха да ми сложат 10w40 и аз си изкарах колата моментално. От тогава аз си сменям консумативните. 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sdj 4 #31 Отговорено 31 Януари, 2020 Аз също пробвах доста варианти. Моята е на 270,000 км и засега съм се спрял на 5W-20. Карането ми е според настроението - понякога спокойно, понякога не чак толкова. Гори ми около 500 мл от смяна до смяна (10 000 км). 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #32 Отговорено 4 Февруари, 2020 (Редактирано) Колеги,някой кара ли с BARDHAL и ако има такива-какви са впечатленията? Редактирано 4 Февруари, 2020 от toniam Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 918 #33 Отговорено 4 Февруари, 2020 Аз карам с Бардал от 2009-та до сега! В момента XTS 5W40, А3/B4, смяна на 12000! Препоръчват ми дори на 15000 смяна. Посъветваха ме А3/В4 зареди катализаторите! Преди 2009г, бях с Галакси, но вдигнаха яко цените! Мога да кажа само добри неща за тези масла, пуснал бях и тема за добавките им! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #34 Отговорено 4 Февруари, 2020 Благодаря, колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове