Jump to content
galin_k

Кое ви е най-дългото пътуване с Харвито?

Recommended Posts

Здравейте колеги, 

 

Дойде ми на ум да създам тема, където да споделим кое е най-дългото випътуване (в км) или приключенско такова? :)

 

Въпреки, че Харвито определено не е комфортно за дълъг път, това на жена ми го използаме за такова, че моята хонда е още по малка. 

Преди два дни направих Варна-Брашов и обратно, общо 1000км. Имаше каране в сняг през Карпатите, при почистен път, никакви проблеми. Ръчка 124кс, с куфар на гредите отгоре, 3 ма човека с багаж, средна скорост 90км и разход на газ малко под 10л/100км. 

Разкажете за вашето пътуване? 

 

Весели празници! 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    Нашето семейство  всяка есен и пролет пътува с Харвито  по над 1300 км. През Октомври  бяхме из Родопите ,отскочихме и  до Ксанти за по кафе.  Служебната Шкода  е 2019 г. и въпреки че Компанията плаща над 200 км за лично ползване остатъка си зареждам спрямо разхода - предпочитам да пътувам с Харвито.   Та според мен  едно по държано Харви не отстъпва по нищо на Акорди или Легенди по общ маршрут . По магистралата отстъпва,  но на планинските наваксва. 

   Весела Нова Година! 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
    Нашето семейство  всяка есен и пролет пътува с Харвито  по над 1300 км. През Октомври  бяхме из Родопите ,отскочихме и  до Ксанти за по кафе.  Служебната Шкода  е 2019 г. и въпреки че Компанията плаща над 200 км за лично ползване остатъка си зареждам спрямо разхода - предпочитам да пътувам с Харвито.   Та според мен  едно по държано Харви не отстъпва по нищо на Акорди или Легенди по общ маршрут . По магистралата отстъпва,  но на планинските наваксва. 
   Весела Нова Година! 
Колега, без да се обиждаш, ама според мен си мазохист :)
Харвито освен за градско и риба/лов по черен път не е подходящо.
Весело посрещане на новата година!

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

     Весели празници!  И аз колега бях на това мнение преди три години. Не случайно цитирах че  правя сравнение  с нов автомобил. Няма разлика-повярка ми  , но  вече почти няма част която да не съм подменил. Като стигнеш до  точи период пиши отново 👍

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Само за протокола, от чисто любопитство - кой модел е служебната Шкода?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  За протокола - Рапид   ☺

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години! Живи и здрави. 

Харвито определено е градска или кола за черни пътища като нашите. За дълъг път е мазахозим, след 120 нищо не се чува в купето, разходът скача яко, може и маслото :D. Да не говорим че багажникът е колкото голяма дамска чанта. Но въпреки всичко това, някой хора си я харесваме. Затова и създадох темата, любопитно е да се види кой докъде е стигнал :)

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

София-Берлин едно прибиране към Германия след Коледа. (общо 2500км)
Минавал съм го 2-3 пъти и е 1700-1800км.
Но тогава го направихме 2500км. или 26 часа път. Защото бях с приятел работещ на австрийско-италианската граница, и да си поделим пътните разходи, мноооого тъпа идея! Та се наложи да преджапане цяла Австрия от запад на изток и после да вляза в Германия от юг (през Мюнхен) и да я пресека на север, почти цялата, до Берлин, където живеех.
Беше отвратително!
До 1000-1500 км шофиране съм ОК. Но тогава беше двойно и ми дойде прекалено.
Колата не е давала ядове, но в Австрия карахме на бензин, защото не открих газостанция.
Лошия спомен остана заради моя познат, който е тираджия и когато караше той се движехме с 90км/ч. Загубихме много време за да спестял той 15 евро от гориво за 1500км. Олигофрен! Ама не вървеше да се изпокараме на пътя.
И аз не съм състезател, но я карам на 4000 оборота, което е 125-130км/ч.
Но от колата съм доволен.

Да вярно! Бавна, мудна, шумна, ноооо...... без аварийна! Винаги е била такава, баба Хонда!

Редактирано от ValMihov
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това пътуване по Коледа при такова разтояние звучи направо екстремно с "баба Хонда", аз моята я наричам "леля" щото ми е супер мудна 😀. Познавайки "маслояда" , ми е интерсно, при условие такиво дълго разстояние и дълъг вървеж на 4000 оборота, дали не се е отразило на разхода и на масло?

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава не съм забелязал нещо фрапиращо в разхода на масло.
Като цяло, и тогава и сега вече 5г. си харчи почти по два литра за 10 000км. Изключително досадно и дразнещо в 21-ви век, все едно карам Москвич  през 83-та.
За това и взимам за смяна 5 литрова туба, (да имам 2л за доливане), но все пак понякога ми се налага и  да докупувам наливно. Като сменям масло 2 пъти годишно, защото правя по 20-23 хил. км. на година.
Но и тогава там работех в автосервиз и в почивните дни се бях хванал да я постегна, а маслото не ми е било разход, просто имахме половин тон Кастрол.
Повече ме впечатляваха високите обороти и произточащия от това шум. Там карах служебен бус Виано 3,0 D автоматик, на 2000 оборота по магистрала вървеше със 150км/ч  и се чуваше само свистенето на вятъра. Е това е кола за дълъг път!
А като се седнех после в баба Хонда и се връщах половин век на зад.
Иначе е здрава, факт е че не ме е оставяла на пътя и не се чупи, а съм имал и 5-6 други коли преди нея, и там съм имал ремонти.

Редактирано от ValMihov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста силно колега, че и с двувратка още по-велико :) Съгласен съм за правилната компания! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧНГ на всички колеги! Аз лично не съм съгласен, че Харвито не става за дълъг път. В началото като го купих ми изглеждаше спънато, т.к. преди това карах бензин + турбо. След доста километра каране му свикнах. Нормално ускорение за нормален автомобил. С лекота се поддържа по нашите пътища 90-100 км/ч средна скорост. На магистрала поддържа 160 км/ч, дори и повече с лекота. Да ясно е че не е лимузина и не вози като такава... Но да се твърди, че нестава за дълъг път е несериозно... Единствения проблем е малкия багажник...

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз просто не смея да вдигна повече от 140, защото е ми е нестабилна, подскача яко, предполагам пружините отзад са за смяна. Другото е че е много шумна и разходът скача много, та затова карам с 120. Проблемът с багажника, гумата също е вътре заради газовото, го реших с куфар отгоре, който не го свалям. Заради фабричните релси, като сложиш греди, с куфара става доста висока, това пак се отразява на разхода, за шума не мисля. Но е доста по-удобно. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма какви 140-160, това да не ви е болид, има си коли за такива скорости, а и пътища. Аз не мога да ви разбера! Ако се прави да се види колко ще вдигне, експериментално, да, но да поддържаш тия скорости и да търсиш комфорт и сигурност е пълна лудост. Някой беше казал, че пътищата са за транспортиране от едно място на друго, не за състезания.

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се изпада в спор... Тези скорости са на магистрала и за сведение от Бургас до Стара Загора под 140 км/ч. не е падала, като през голяма част от пътя е държала 160, а на места 180 и колата се е държала стабилно през цялото време...

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    Абе  да няма и от Харви 1 произведени и в Мексико? Доста различни мнения.  😊

   Още като го купих ми се отдаде възможност да го пробвам до София и обратно до Бургас. Ужасих се като със 120 минах по виадуктите -почти скочи в  пропаста. В момента всички тампони по задните щанги +на панхард  както амортисьори и пружини сменени. Сега  минавам със 170 от там  и не мърда.

  

   

Редактирано от pet71
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
11 hours ago, 5 GTT said:

... Но да се твърди, че нестава за дълъг път е несериозно... Единствения проблем е малкия багажник...

 

Spoiler

То ако става на въпрос, става и да ползваш коприва вместо тоалетна хартиЯ, ама е някакси неприятно ...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, pet71 написа:

    Абе  да няма и от Харви 1 произведени и в Мексико? Доста различни мнения.  😊

   Още като го купих ми се отдаде възможност да го пробвам до София и обратно до Бургас. Ужасих се като със 120 минах по виадуктите -почти скочи в  пропаста. В момента всички тампони по задните щанги +на панхард  както амортисьори и пружини сменени. Сега  минавам със 170 от там  и не мърда.

  

   

Не разбрах, ти с 1ва или 2ра ген си колега? Питам, че мисля някъде четох твоя тема за Харви 2016 или греша? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    Двойката не е моят автомобил.  Поскоро се заглеждам по L200  от 2016 

Редактирано от pet71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.12.2019 г. at 23:48, pet71 написа:

    Нашето семейство  всяка есен и пролет пътува с Харвито  по над 1300 км. През Октомври  бяхме из Родопите ,отскочихме и  до Ксанти за по кафе.  Служебната Шкода  е 2019 г. и въпреки че Компанията плаща над 200 км за лично ползване остатъка си зареждам спрямо разхода - предпочитам да пътувам с Харвито.   Та според мен  едно по държано Харви не отстъпва по нищо на Акорди или Легенди по общ маршрут . По магистралата отстъпва,  но на планинските наваксва. 

   Весела Нова Година! 

Май само двамата с тебе караме здрави Харвита... 😃

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.12.2019 г. at 22:48, pet71 написа:

 Та според мен  едно по държано Харви не отстъпва по нищо на Акорди или Легенди по общ маршрут . 

Това може спокойно да бъде класификацирано "Коментар на 2019г" 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
  • Хаха 7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като се замислиш, че няма круизконтрол :D И става ясно, че ич не може да се мери с Акорд, еле пък с Legend, който има и LKAS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък като гледам разни коментари в тая тема имам чувството, че голяма част от постващите тук преди харвито са се качвали само на трабантче или жигула.

  • Харесвам 2
  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много остроумно! Ако визираш и мен, то една от колите ми която карах доста време бе Рено 25 V 6, 3000сс автоматик, закупено 7 годишно, автоматик с автопилот, говорящ компютър и т.н. Вярвай ми возията превъзхожда доста сегашни по-нови модели на Хонда... 

 

P.S. Аз спирам да пиша в тая тема! Карайте си Харвитата по чукарите, щом казвате че вашите не стават за друго...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    Доста я уцапахме тази тема. Аз имам един въпрос към колегите с негативни мнейния.  Защо сте си купили този автомобил?  Само за чукарите и риболов ли? За  мен мога да кажа ,че според  предназначението този автомобил ми  пасва повече. Ами прост пример.  Тръгнали сме на разходка в региона и решаваме да се качим до манастира в Голямо Буково. (Пътя до манастира е с дълбоки коловози и нормална кола не може да се качи до там)

   По магистрали  пътувам много рядко. Така че този автомобил ми е по функционален от някой с по "комфортна" возия . А иначе на отворковците с трабантите  мога да кажа че работата ми е такава че по цял ден съм на пътя със служебен автомобил От 2015  (предния ))получих го на 43 км.и съм го карал само аз. През май го смениха с 2019 модел и стария (този от 2015) ми го продаваха (на 169000 км -не го взех защото не си заслужаваше бонуса -ако ме разбираш.  Не ми трябва за лична.

   Идеята ми за тази тема беше че едно  Харви може да измине толкова разстояние (км/мили) като всеки друг автомобил от марката. Пределно ясно ми е за комфорта и екстрите на другите модели и ако съм засегнал колеги с такива -Моля за извинение. 

  

 

 

 

 

 

Редактирано от pet71
  • Харесвам 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен колата си има много достойнства. Недостатъци....? Няма. Всеки който се добрал до нея, би трябвало да се се запознал с характеристиките на автомобила и да си е направил сметка какво купува. Харвито си е със собствена визия и характер който и подхожда, има си всичко необходимо за всякакви условия на каране (без екстремен офроуд). Не я слагайте до  други автомобили, тя си е отделен, само нейн клас!

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много яка снимка, супер ме изкефи идеята за каяк в Гърция!

Съгласен съм и за високата скорост, особено с Харвито което не лепи много на пътя и от спирачки не е цвете! А и мислете и за маслото и околната среда че с 140 този маслояд мачка 😂😜🤣

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пловдив-Балчик :D

 

Тая кола не е направена за магистрала, еле ако ви гори и масло, сещайте се само какво се случва. При агресивно каране София-Пловдив ми е горила над половин литър масло. 

 

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Русе- Мюнхен- Линц-Русе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харви двувратка на газ. Всяка година минимум два пъти до Австрия и обратно около 2400 км. , а последният път 3000 заради пандемията. Никакъв проблем. Зимно време не я заменям за нищо на света.

Изпратено от моят M2004J19C с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Култово колега, евала, пък за двуврата съвсем! Аз си карам с куфар постоянно, много магистрала, милата определено не е за това, по-скоро градска кола ми се вижда.

 

Съжелявам единствено, че не взех Црв1 или 2 заради малко по-големия мотор, мястото и гумата отзад, когато си на газ ;)

 

Поздрави на всички

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Култово колега, евала, пък за двуврата съвсем! Аз си карам с куфар постоянно, много магистрала, милата определено не е за това, по-скоро градска кола ми се вижда.
 
Съжелявам единствено, че не взех Црв1 или 2 заради малко по-големия мотор, мястото и гумата отзад, когато си на газ
 
Поздрави на всички
Сега взех и CR-V първа и ще видя с коя е по-добре .

Изпратено от моят M2004J19C с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Чакам с интерес да споделиш, моето Хрв вече е при друг, беше за смяна на гарнитура на главата и не ми се занимаваше повече. Но ми машинката ми липсва, най-вече височината и катереното, колкото и любителско да е било :) Бих си взел за кеф едно Црв, ама станаха колкото половината на един хубав акорд 8ма и честно не ми се занимава със стягането, че то хубавите не ги продават.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моето е при друг, но от време на време го виждам :D Преди да го "продам" за 1000лв смених изпарителя, че за 7 години беше станал на нищо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От предишния технически преглед до следващия, само за 10 месеца активно каране на "харвито"(Honda hr-v 2000г 4Х4 105к.с. японка), навъртяни 80 000км ... 😇🤓

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво и на моето Харви последните 2 години сменям масло 3 пъти годишно, но теб с тоя пробег те признавам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...