nanizealot 39 #1 Публикувано 1 Декември, 2019 Колата е акорд 7 2.4 type s стартера се мъчи ,върти мудно.Акумулатора е ок пробвано и с друг същата хава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2 Отговорено 1 Декември, 2019 Профилактика на стартера. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #3 Отговорено 2 Декември, 2019 Днес го свалих, и го занесох след час ми се обадиха и ми казаха че нищо му няма ,греда . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #4 Отговорено 2 Декември, 2019 Преди 20 часа, nanizealot написа: Колата е акорд 7 2.4 type s стартера се мъчи ,върти мудно.Акумулатора е ок пробвано и с друг същата хава. Тогава пробвай акумулатора на товарна вилка, за всеки случай. Няма гаранция, че другият е наред, освен ако не е чисто нов. Ако е - нямам друго предложение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #5 Отговорено 2 Декември, 2019 преди 25 минути, ogi28b написа: Тогава пробвай акумулатора на товарна вилка, за всеки случай. Няма гаранция, че другият е наред, освен ако не е чисто нов. Ако е - нямам друго предложение. Утре ще отида да го проверя ,направи ми впечатление че едната маса е много зле ,от кутията към купето ще е зачистя добре, и ще видим какво ще се получи . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 236 #6 Отговорено 4 Декември, 2019 Ами проблема вероятно е от някоя маса, прегледай ги всичките от акумулатора към купето и от купето към двигателя. След като въртиш на стартер по дълго време слез веднага опипай всички маси които ти споменах, проблемната от тях ще е гореща или най-малко затоплена. Или лоша кербовка на кабела към обувката или лош контакт на обувката към корпус. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #7 Отговорено 4 Декември, 2019 От масите на мотора към купето се оказа ,бяха много клeясали зачистихме ги и всичко е ок.Едната даже е за смяна ,поръчана е Благодаря за отговорите. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #8 Отговорено 8 Декември, 2019 Да попитам само за инфо , стартера на тези акорди подлежи ли на рециклиране (моя е Denso ) ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #9 Отговорено 8 Декември, 2019 Аз свалях моя стартер, защото въртеше мудно и задържаше бендикса. Майстора при който оставих ми каза, че този стартер не се ремонтира и няма резервни части за него. Смени ми четки и го смаза. За сега върти добре и нямам проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #10 Отговорено 8 Декември, 2019 Еми, то друго не му трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1235 #11 Отговорено 8 Декември, 2019 Как да си купи човек кола със старт-стоп система.Ми на петата година... стартера в коша,може и по рано. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #12 Отговорено 14 Декември, 2019 (Редактирано) еми става консуматив и знай,че скоро и тези коли без старт стоп ще изченат..... и както много добре знаеш защо се прави това нещо и по-стартер отколкото човешки живот,защото той цена няма.Понякога ние хората гледаме собтвения си кеф да така е,но не сме само ние на тоя свят.Друг е въпросът дали има смисъл от цялата тази работа при положение,че всяко човешко същество гледа да касира само и единствено за себе си дори и без съвест за каквото и да е ;)Поздрави и знайте,че идеални неща никога няма и всяко удоволствие си има собствената цена Редактирано 14 Декември, 2019 от benjamin4o 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #13 Отговорено 14 Декември, 2019 (Редактирано) Off Topic И да допълня, че при самото стартиране на двигателя се изхвърлят много повече вредни емисии, отколкото за времето, за което двигателят работи на празен ход, на сфетофара! "Старт-стоп" системата е безумна идея на безумни хора! Редактирано 14 Декември, 2019 от dandilov 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1235 #14 Отговорено 14 Декември, 2019 Днес на автомивка се видях с един приятел.Беше с докера още гаранционен,та ми се оплака как в Сърбия една кака как го е натресала отзад и ако не е бил теглича да е поломила всичко.Та се разговорихме за този докер и стана на въпрос за старт-стоп системата която е на него.Каза,че е изключил защото няма никаква полза от нея. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #15 Отговорено 14 Декември, 2019 всичко е цирк в интерес на някого това много доре го знаете,но колкото полезно толковаи лошо 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #16 Отговорено 15 Декември, 2019 Преди 9 часа, Митко Йотов написа: ... и стана на въпрос за старт-стоп системата която е на него.Каза,че е изключил защото няма никаква полза от нея. Е как да има? Тръгваш със студена кола и на първия светофар ти гаси още незагрелия мотор за 30-40 секунди. За това време фарове, климатроник (не че в момента има смисъл от него) живеят само на акумулатор. След минута-две, на следващия светофар - пак така, и така, пак и пак и пак??? Караш градско хладен мотор, палиш го дузина пъти (над мин. обороти), гърчиш излишно акумулатора и стартера, а катализатора още не е в работен режим. Не виждам къде тук е икономията и екологията? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #17 Отговорено 15 Декември, 2019 (Редактирано) преди 54 минути, ceco_accord написа: Е как да има? Тръгваш със студена кола и на първия светофар ти гаси още незагрелия мотор за 30-40 секунди. За това време фарове, климатроник (не че в момента има смисъл от него) живеят само на акумулатор. След минута-две, на следващия светофар - пак така, и така, пак и пак и пак??? Караш градско хладен мотор, палиш го дузина пъти (над мин. обороти), гърчиш излишно акумулатора и стартера, а катализатора още не е в работен режим. Не виждам къде тук е икономията и екологията? Колега не знам каква кола със старт-стоп си карал и е гасила мотора на първия светофар. Стопа не сработва докато колата не е достигнала зададена температура и външната не е над определена и акумулаторът е зареден над определено ниво... Инсталацията в по-новите и мислени модели е съобразена, както и акумулаторите са на т.н. AGM химия. Често има спомагателна батерия или кондензатор само с цел да пали, стартерът е съобразен... В София и България изобщо ефекта е никакъв. Има го в градове където сутрин и вечер хората минават по 10км за 2 часа. В София това се случва 3-4 дни в годината, в Москва или Лос Анджелис е ежедневие Редактирано 15 Декември, 2019 от Restless 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 116 #18 Отговорено 15 Декември, 2019 (Редактирано) Не работи така, явно сте се докосвали до нещо крайно недовършено, на някоя крайно смешна марка. Самата система доказано работи и изпълнява точно това, за което е измислена, както е пределно ясно тя се използва на нови коли със съвсем различни характеристики, с цел подобряване на икономията. Понеже се говори за акумулатор и натоварване аз твърдя, че за да се избегне умирането на акумулатора, има допълнително измислена система, която при всяко спиране да го зарежда, също така самото спиране на автомобила, не е равносилно на буквалното му изгасване и палене след 5 минути, а по скоро е равносилно на заспиване, също както с компютрите Ви, има още доста подобни неща, които са реализирани, и щом една такава система е вложена в една кола, тя действително си върши работата, да спестява гориво, колкото и нищожно да е, а иначе за стартерите на такива коли, както на всяка част след опрелен цикъл от време на работа би бил нужен ремонт, но тази система по никакъв начин, не би ускорила процеса двойно, тройно и тн, съществуват хора, които в автомобилния бизнес отговарят за качеството на частите, тяхната издръжливост, те могат да ви кажат колко ще издържи най-точно. Редактирано 15 Декември, 2019 от sashua Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #19 Отговорено 15 Декември, 2019 Нямам такава кола, но съм пробвал, а и имам странични отзиви. Надявам се обаче да сте прави. Ако бе достатъчно ефективна и не натоварваща мотора и други системи в колата, защо е екстра, а не е задължителна в базовото ниво? Нали говорим за екология, а най-масовите автомобили са нисък и среден клас с малко екстри. Какъв е глобалният и смисъл, ако се вгражда в 30% от новите коли. Вероятно теоретично има предимства, иначе не би хрумнала и оправдала разработването си, но него го плащат тези които я поръчват. Дори когато е серийна в определено ниво на оборудване, старт-стоп си има деактивация. Тя в кои случаи се прилага, ако "по дефолт" системата е адекватна за всички режими на експлоатация? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #20 Отговорено 15 Декември, 2019 Ефективна и ненатоварваща ако е направена добре - ама това оскъпява - фирмите предпочитат да го направат да изкара 5-6 години и след това да си купуваш части... Иначе от 2г ако не се лъжа,всички нови модели продавани в Европа трябва да имат старт-стоп или подобна система - само че не е задължителна а опция. Дори Дачиите я имат. Задължително системата трябва да е активна при начално палене , ако искаш да изключиш - с поне 1 натискане на бутон и е изключена само до следващото гасене на двигателя Борбата за продажби е безмилостна, малцина гледат дългосрочно - онзи ден четох че Хонда ще свиват разнообразието от модели и разходите - вследвие проблемите с качеството маржът им при автомобилите е паднал на 2-3%, формата взимала курс към икономии... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1235 #21 Отговорено 15 Декември, 2019 Не знам дали само заспива двигателят но преди две години карах един Кугар на Форд и мога да кажа,че системата не заспива,направо си гаси мотора. Акумулатора не е обикновен а специално за коли със старт-стоп и цената му започва от 700 лв Тук подкрепям Цецо и това което пише се препокрива на 99%. Но никога не съм обръщал внимание на тази система защото аз лично никога не бих я използвал.А шанса от бъгове и проблеми по нея е много голяма.Един датчик да даде фира и грейва таблото да не кажем,че и ако угасне може и да не запали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #22 Отговорено 16 Декември, 2019 На 15.12.2019 г. at 13:24, Restless написа: Борбата за продажби е безмилостна, малцина гледат дългосрочно - онзи ден четох че Хонда ще свиват разнообразието от модели и разходите - вследвие проблемите с качеството маржът им при автомобилите е паднал на 2-3%, формата взимала курс към икономии... Off Topic Както е казал поета - "борбата е жестока, безмилостно епична". Това за свиването на моделната гама се знае отдавна, както и че ще си остане регионално специфична. В най-големите пазари ще има повече модели, в средните - редуцирано присъствие, а за съжаление нас в Европа - "кучета ни яли". По тревожна е другата новина: До сега R&D отделъте бил самостоятелен, а за в бъдеще, ще е под шапката на маркетинговия. Разработвало се е в полза на бъдещето, а каквото и когато е било рентабилно, се е интегрирало в серийните продукти. Тоест - каращите нова Хонда са плащали и за Асимо, и за Кларити, и за ходещите табуретки и т.н. щуротии. Новият подход ще икономиса разходи, понеже вече маркетинга ще казва какво и кога да се разработва. Ефектът пък на това съм го виждал с очите си. Фирмата започва да процъфтява заради логичното и пазарно оптимизиране, но престижа на марката и иновациите и западат, понеже се върви "по течението". На качеството на сглобката не се отразява толкова, но кога на маркетолозите ще им хрумне Ви-ТЕК или "двойна ключица" в предното окачване и независимо задно в кола за средния ценови клас или по-надолу? Другото кардинално решение е намаляване на външните поддоставчици. Това е по-скоро добра новина, макар че намалява драстично шанса за локализирано сглобяване на определени модели извън Япония. В Китай има поне няколко фирми правещи Хонди по лиценз, в Щатите също се произвеждат някои модели, но може и Турският завод да "увисне", а за нови, едва ли ще става дума. Чакат ги/ни трудни години. Лежането на стари лаври се разтегна доста - време е за "новото време", па да видим какво ще ни донесе? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #23 Отговорено 28 Декември, 2019 Днес смених масите с нови оем.Ето и обещани снимки .Симптомите бяха мудно въртене на стартера и алтернатора не зареждаше добре 13.5-13 в ,сега всичко е ок алтернатор 14.2 ,стартера върти ще се скъса .И колегите които си мислят ,че акумулатир 45 ампера с 380 стартов ток нестигат ,да си погледнат първо тези неща .Почиствате всичко до блясък и е добре да се напръскат всички връзки (болтове ) с защитен спрей. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #24 Отговорено 28 Декември, 2019 Старите маси ,не са много зле ,но обичам всичко да е ново . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draiman90 35 #25 Отговорено 30 Август, 2020 Колега @nanizealot да питам тоя 32601-sea-910 откъде го набара,че аз пробвах няколко доставчика но без успех 😭 Другия го смених,наистина има разлика ама тоя на кутията е по-зле като цяло... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове