Jump to content
David

Колеги мнение за тези Led крушки

Recommended Posts

Колеги мнения за тези лед крушки,ще ги слагам за къси светлини където са и лупите на ангелските очи на сивик 5та.Как са на пътя горят ли бързо и т.н.  ще са ми от голяма полза.

IMG_20191117_200415.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля те, колега, дай същата сума пари и си купи оригинални OSRAM ULTRA LIFE, а не тези! 

 

За доброто на всички на пътя. 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават единствено за дневни светлини, вечер не осветяват изобщо, само блестят ужасно на насрещно движещите се. Двадесет секунди след включване, светлината им намаля с 80%...с две думи НЕ стават за нищо, освен да пречат.... 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, DinkoN написа:

Стават единствено за дневни светлини, вечер не осветяват изобщо, само блестят ужасно на насрещно движещите се. Двадесет секунди след включване, светлината им намаля с 80%...с две думи НЕ стават за нищо, освен да пречат.... 

Препоръчайте ми тогава крушки до 30 40 лева за предпочитане е бяла светлина. Xenon с баласти имам но има проблем че като цъкна дълги късите гаснат и при всяко превключване на дълги/къси Xenon-a трябва да загрее. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам тези и съм доволен , в градски условия светлината се разсейва , предполагам заради уличното осветление. Но във тъмните улички ден правят ... Може би ако бях 8000К щяха да са една идея по добре. Но имай в напредвид ,че леда е ефективен само на лупа , иначе ставаш като семафор...

 

https://www.aliexpress.com/item/32911134528.html?spm=2114.search0204.3.66.42d94e6aElwaVO&s=p&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10065_10068_319_317_10696_5728811_10084_453_454_10083_10618_10304_10307_10820_10821_537_10302_536_5733215_5733315_328_10059_10884_5731015_10887_5733115_100031_5733415_321_322_10103_5733612_5733515,searchweb201603_55,ppcSwitch_0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с лупа на късите. Предпочитам нещо от бг че не ми се занимава с aliexpress въобще а и ми трябват крушки спешно. 

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези където ги пусна са много зле като качество , във алито са по 6-7 долара... не очаквай много да изкарат

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира!
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре тогава някви предложения дай от бг до 30 40 лева. 

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям опит специално от този модел крушки , преди това и аз се интересувах и стигнах до извода ,че евтините варианти са по рискова покупка. Като вземеш крушки от Алито за 40-50 лева , на нашият пазар ще вървят по 100 + , сам си прави изводите. В случаят по добре добри обикновенни крушки от колкото евтин лед ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата ogi28b, за доброто на всички купи си едни читави осрам или филипс. Освен това тия c6 са пълен та**к а и правят интерференция (смущение) на музиката в колата, е шанса е 50/50. А ако искаш качествен Led..... то си приготви 100+ поне. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.11.2019 г. at 12:36, DinkoN написа:

блестят ужасно на насрещно движещите се

И на тези отпред.  Като блеснат в огледалата,  нищо,  ама НИЩО, не се вижда.  Особено при дъжд е много гадно ако зад теб карат с нелегален ксенон или ЛЕД

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.11.2019 г. at 13:57, jungles написа:

Аз ползвам тези и съм доволен , в градски условия светлината се разсейва , предполагам заради уличното осветление. Но във тъмните улички ден правят ... Може би ако бях 8000К щяха да са една идея по добре. Но имай в напредвид ,че леда е ефективен само на лупа , иначе ставаш като семафор...

 

На мокро и в градски условия, най-добре осветяват крушки с температура 4000К или 5300К

6К горе-долу са ок, а с 8К на мокро не се вижда нищо. Преди години, като си купих 5г Сивика беше с такива. Прибирах вечерта към къщи в мокра ноемврийска вечер, след цял ден обиколко по Кат и подобни. Нищо не виждах, псувах се на ум.

Прибрах се.

Единия фар не светеше, но за 1 час каране в София и около не бях разбрал.... толкова добре светат 8К на мокро  :D
По-добре електричар да ти върже късите да не гаснат като си на дълги.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, Restless said:

По-добре електричар да ти върже късите да не гаснат като си на дълги.

Ако това е опция, е най-добрата според мен. Тъкмо и като си на дълги ще имаш по-добра осветяемост пред себе си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето коли среден клас в днешно време са с отделни секции за къси и дълги и светят едновременно, но лично според мен това не е най-удачното решение и не случайно не е най-доброто. Примерно матичните фарове или биксенон с местещ се светлинен поток от къси на дълги.

Проблемът е физиологичен - в акомодацията на човешкото око. При двусекционните фарове, дългите трябва да са по-силни, за да надскачат яркостта на късите, но обикновено късите са ксенон, а дългите халоген. Така окото се напряга, опитвайки се да гледа надалеч, а сензитивността му се блокира от по-близкото и по-светлото петно. В това отношение по-доброто физиологически решение е местещо се светлинно поле, което е или близо пред колата или далеч пред нея - според ситуацията.

2-те наслагващи се полета при едновременни къси и дълги уморяват повече на дълъг път.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм съгласен. Имаш ли релевантно проучване или друг източник или е лично мнение?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Off Topic

В първия си абзац споменах че мнението ми е лично и практично наблюдение, а изследванията по въпроса са довели до цитираните пак в него усъвършенствани типове решения за фаровете. За съжаление са при автомобили от по-висок рендж, но слизат и надолу.

Само не уточних че има 2 вида биксенон, но примерно тук https://autotopik.ru/obuchenie/1021-chem-otlichaetsya-ksenon-ot-biksenona.html  има полезност за любопитните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биксенонова лупа на дълги повече изморява, отколкото отделни секции за къси и дълги, които светят едновременно. И това го казвам за лупа, която спрямо нея, лупите на акорд 7 са като свещи.

Матричните фарове по-добре да не ги намесваме тук.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за мненията ви. Като си купих фаровете пича ми даде и ксенон с баласти на късите обаче опасенията са ми, че като го сложа и понеже като цъкна дълги гаснат късите и при всяко цъкане къси/дълги баластите трябва да палят ксенона а не мисля че ще е мн добре като цяло това постоянно да се случва. Ако някой има идеи да казва.Ако се върже да работят и късите когато работят дългите няма ли да натоварва инсталацията или има начин да не се получава това. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че може, може, колко лесно - зависи как са вързани  самите ледове - имат ли собствено захранване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега @David, не познавам този модел кола. Можеш ли да качиш една снимка на фаровете, както и подробно описание на оригиналните лампи - какъв цокъл са късите, какъв са дългите  (ако са отделни). Също и какъв точно ксенон имаш, със снимка най-добре. 

 

Обикновено късите гаснат при включване на дълги само ако са в комбинирана лампа H4. Ако са отделни лампи (H1, H7 или други с една светлина), не е нормално да гаснат и може би или има проблем, или някакво много глупаво инженерно решение, което подлежи на промяна. 

 

Дай повече инфо, моля. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колата е сивик 5 ген.Фабрично излизат със едносекционен фар със h4 крушка.След това купих тези фарове (черните) на късите са h1 и на дългите също,като на късите е лупа а на дългите рефлектор.Аз знам принципно много лесно как да ги вържа да не гаснат късите при вкл. дълги,но не мисля че ще е много окей за ключа за включване на фаровете и като цяло за инсталацията.Xenon-а е на село в момента в някой шкаф,събота или неделя ще го снимам.Едната крушка падна и се пръсна затова ще снимам само едната.

IMG_20190504_105252 - Копие.jpg

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оо, колега, ти си супер лесен значи! Ако през ключа минава силовата верига, а не управляващата - съветвам те да я подмениш и да добавиш силова през реле, а текущата силова да стане управляваща на това реле. Иначе - от дългите смело си вземаш управляващ сигнал за реле и късите през него. Аз бих го направил още утре. Остава малък проблем - моментното оставане без напрежение върху късите, при което баластите може да изгаснат и да светнат (да примигнат), а може и изобщо да не светнат, зависи от модела. Това се лекува. 

 

Предполагам не ти трябва схема как да преработиш нещата, щом казваш, че знаеш? 

 

Няма нужда от снимка на ксенона, щом е Х1 и на двата цокъла. 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много колега скоро ще го направя!Можеш ли да поясниш как точно се лекува това премигване.Ако имаш схема подръка няма да е излищна

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми значи, най-вероятно ще добавиш едно реленце, захранващо късите? И после +12 от дългите, за да продължи това реле да поддържа късите? Някакъв кондензатор, който да задържи макс 0.5 секунди  напрежението и тока през намотката на релето, за което време вече е станало превключването от къси към дълги, нещо такова. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,аз си закупих тези крушки и съм доста доволен.Фаровете ми са с лупа и като звъннах ми препоръчаха тях https://www.ledwhitepro.com/bg-led-крушки-за-фарове-1/ЛЕД%20Крушки%20%205S%20PLUS/Лед%20Крушки%20за%20фарове%20H7%20с%20метлани%20нишки 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже карам в пълна тъмница вечер в парка, нека да добавя и аз нещо. По алеята гледам едни светлинки срещу мен, движат се странно въртеливо нагоре-надолу. Аз карам на къси. Мисля си: животно някакво. Пускам дългите и: насреща ми един ненормалник на колело без светлини. Светлинките (които бяха единственото което се вижда) били светлоотразителите на педалите. След това, като излязох на пътя, пак тъмно, няма лампи, и насреща ми като излезе едно "модерно" Ауди със синьо-белите си "супер-кристални" и с каквито там още простотии ги рекламират фарове така ме  ослепи че за няколко секунди нищо не виждах. Ами ако имаше още някой ненормалник на колело или пешеходец? Мислел съм си за ЛЕД крушки, само че оригинални, на Осрам, 160 лв са,  но тези 6000К цветна температура  при все че всичко друго си е наред, положение на диодите, фокус и тн, за разлика от китайските боклуци, също заслепяват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже чета и някой хора говорят пълни глупости, като например "лед само на лупа" :D :D :D малко инфо:

1) Ако сте с лупа слагайте ксенон, не лед - пак зависи от лупата.

2) Качествения лед на рефлектори свети много и НЕ заслепява!

 

Ако някой реши да слага C6- НЕ

 

Аз лично се спрях на LED от фарове Лайф, цената на комплекта е 160лв, на дългите си сложих за 180лв.

 

Просто....за 40 лева LED...по добре си купи обикновенна крушка на Осрам 150+ за 55лв.

 

Държа да отбележа, че вече не карам Хонда, но пък хората тук доста ми помогнаха с избора на кола и т.н. 

Надявяам се да съм бил полезен. :) 

 

Редактирано от hmfen
допълване
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/29/2021 at 4:27 PM, hmfen said:

 

Лошото е че нашите търговци масово зареждат боклуците на Алиекспрес и после препродават в пъти по-скъпо. А ако искаш Philips Ultinon Pro: в нашенските магазини върви по 500 лв, а от amazon.it e 140 евро! А има Осрам, оригинални, които вървят по 160 лв и светещия елемент е точно там, където е и жичката на халогените -основната причина при съизмерима яркост диода да се фокусира правилно и да не заслепява. И въпреки всичко нито Осрам, нито Филипс поемат отговорността да твърдят че ЛЕДтата им са легални, с някои малки изключения за Н7

 

Ето едно видео, където трябваше да се връщам през нощта, на около 1:12 до 1:15 мин се вижда ясно как колата с ЛЕД, заслепява камерата. В началото на видеото пък минава по-модерно СУВ с оригинален ксенон (или ЛЕД)" но то не заслепява.

 

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, евтиния LED няма регулиране, колкото и да си играете.

По-голямата част от хората искат да минат тънко и продукта който купуват, хем не свети, хем заслепяват другите. 😀😀 и от там идва драмата с LED-a.

Казвайки това, в какво състояние е рефлектора/лупата също е от огромно значение. 

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дни попаднах следното видео, където се сравняват различни типове LED. Съветвам всеки, който е решил да слага LED крушки на късите светлини, да го изгледа. Светещите елементи трябва да са точно на мястото, където е била нагревателната жичка, иначе светлинния сноп се разпръсква неефективно и в някои случаи заслепява и насрещно движещите се. Разбирам, че всеки иска да мине тънко, но не трябва да е за сметка на останалите участници в движението.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 2/4/2022 at 5:17 PM, Terje said:

Светещите елементи трябва да са точно на мястото, където е била нагревателната жичка, иначе светлинния сноп се разпръсква

 

Точно! Но така ги произвеждат само Осрам и Филипс. Абе трябва да извадя аз още едно видео, нощем е ужас, гледам дори тираджиите, уж професионални шофьори, уж съвестни водачи, и те не само китайски ЛЕД, ами накичили цялата кабина като коледна елха 😳
И това като дойде насреща ти в пълната тъмница на Балканаските завои и става весело.

 

А има и друго все пак, което вероятно също е важно. Модерните ксенонови и ЛЕД фарове са с малка площ. Няколко см². А ако вземем примерно едно CRV, първо поколение, всеки фар е колкото цяла микровълнова и всичкото това свети ярко синкаво-бяло насреща ти, докато ти се мъчиш да различиш маркировката...

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са само Осрам и Филипс, във видеото има други марки, които са тясно специализирани в ЛЕД крушките. Но цената им е трицифрена в американска валута.

Иначе силата на светене не зависи от големината на фара. И в модерните фарове и по-старите, светлинната мощност е близка. Просто с по-новите технологии успяват да разсеят снопа със сравнително по-малък рефлектор и лупа, за разлика от старите, където рефлекторите са огромно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@TerjeНе виждам смисъла от стотици USD при положение че Philips Ultinon pro 9000 (нсй-добрста им серия) ги има от Италия за между 100 и 140 евро в зависимост от цокъла, а Осрам вече се предлагат дори в България на не-спекулантски цени около 140-160 лв. Но все пак съм на мнение че трябва всеки съвестно да застане пред колата си, в тъмна неосветена улица, както са пътищата извън града и честно да прецени дали не му е гадно на очите да погледне във фаровете. Другото е че LEDa няма да топи навалелия сняг върху стъклата. И другото: който е с капачки, а не о-рингове на фаровете най-вероятно няма да има добро охлаждане на чиповете и ще изгорят дори по-бързо от халогенна крушка. Имам доста LED по колата, най-ме е яд че не можах да си направя стоповете, защото червените Осрам дават супер цвят, светват мигновено и можех да си оставям габаритите да светят с часове без да се изтощава акумулатора , но трябва все пак да се пробва и да бъдем честни като преценяваме какво може и какво не, а не да грабим опасните боклуци на китайците, които са забранени в цяла Европа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако крушката е качествена, не би трябвало да има никаква разлика в заслепяването и разпръскването на снопа светлина от фара.

И колкото и да е ефективен LED-a, той генерира също топлина (затова и повечето крущки имат активно охлаждане), което се разпръсква вътре във фара. При качествените крушки е пресметнат фактора на охлаждане в конвенционален фар, така че тяхната издържливост също не би била проблем.

Не твърдя, че Osram и Philips не стават, просто споделих колко би струвала добра LED крушка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото видеата на Sergiu Gabor, в youtube са доста добри и обяснителни. Има и за основните фарове. Дори, за куриоз, беше показал 300 вата 😳китайски ксенон лансиран "за автомобили..."  какво прави 😆

 

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...