Jump to content
damyanu

Помощ! Скъса се предна лява полуоска на харвито. 1999г

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Произвежда ли се още тази част или само втора употреба ако изпадне?

Благодаря за всяко инфо.91b22f8e7dee2eb50b554c30736c0f85.jpg2e501c5ead869ce3720c88c91ef70533.jpg

 

Изпратено от моят ASUS_Z01HDA с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора ръка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв зор е видяла че да счупи полуоската.или многе е ръждясала или някъкв удар?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, dragob написа:

Какъв зор е видяла че да счупи полуоската.или многе е ръждясала или някъкв удар?

Ръждътъ ги яде . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръждата да, тя е била заварена явно един път и сега цъфна..
Намерих една пак от триврато дано е запазена.. всички модификации врати и двигатели ползват тези полуоски или има разлики?

Изпратено от моят ASUS_Z01HDA с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм проверявал, ама предполагам, т.е. на 99,99% съм сигурен, че полуоските са еднакви за всички модификации. А на 99.98% съм сигурен, че същата полуоска можеш да я намериш и в някой Сивик, или друг модел Хонда. Когато търсех полуоска за моето JDM-ско CR-V монтирах полуоска и вътрешно каре от европейско CR-V + външно каре от Сивик Шатл.

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази стана, сменена е и вече в движение. Благодаря на отзовалите се.

Изпратено от моят ASUS_Z01HDA с помощта на Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продават се и нови ...на мой познат поръчахме от Варна ето номера много е печен продавач собственик 0887855449 доста неща лично аз съм поръчал за хондата ...ако ги няма при него ще го поръча от вънка ....много е печен...едно леко уточнение преди да поръчате за по сигурно си свалете щангата от карето и пребройте шлиците колко броя са ...за по сигурно и ваше спокойствие :)

Редактирано от emulsia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, cecko_kolarov написа:

става ли полуоска от CR-V на HR-V???

до колкото знам са еднакви ...но все пак размера има значение и броя шлици да си спокоен:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и трети вариант ....заварка,вкарва се трабичка за центровка уш... и центровка на струг иначе ще бие...но пак е времно решение,поне до като си намериш читава ........това са правени неща от зор,когато никъде по моргите няма защото това им е много слаб елемент,гният там и се късат ....до колкото си спомням гурото Маркони беше описал същия проблем,ако тампона е закъсан по добре да се премахне да не влиза вода ....да се почисти местото,да се боядиса и да се сложи нов тампон да не прониква вода там :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозно тоя трети вариант може да коства животи.

По -добре не карай  ако ще правиш това.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Привет колеги, да съживим малко темата с полуоските и ако може да я обогатим,че май ще си остане актуална с оглед възрастта на возилата от раздела ни. За момента нямам такъв проблем,но съм решил да си ги набавя като резервна част.  Бих искал да обсъдим намирането на нови ,тъй като втора употреба на тези години е временно решение според мен.

  Тук искам да попитам колегите сменили вече ,може ли да се смени само прътъ - идеята ми е че намерих прът на 95 лв. (засега само десния)  предполагам Китай  и ако се комбинира с оем каре за да няма биене или вибрации дали е вариант?

  В процес сме на търсене и на комплект.

      Та мисля ще е от полза да споделите за опита си с полуоските.

    Лека вечер! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, pet71 написа:

   Привет колеги, да съживим малко темата с полуоските и ако може да я обогатим,че май ще си остане актуална с оглед възрастта на возилата от раздела ни. За момента нямам такъв проблем,но съм решил да си ги набавя като резервна част.  Бих искал да обсъдим намирането на нови ,тъй като втора употреба на тези години е временно решение според мен.

  Тук искам да попитам колегите сменили вече ,може ли да се смени само прътъ - идеята ми е че намерих прът на 95 лв. (засега само десния)  предполагам Китай  и ако се комбинира с оем каре за да няма биене или вибрации дали е вариант?

  В процес сме на търсене и на комплект.

      Та мисля ще е от полза да споделите за опита си с полуоските.

    Лека вечер! 

То самия прът се намира нов..комбинация със карета и без ...но го няма този тампон където всички гният ...какво се случва ако се кара без тампон...и ако може без тампон да почваме профилактика до като не се е счупил и все още има шанс до като ръждата не го изяла

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   От четенето в форума останах с впечатление че много трудно се намират полуоските.   От общите поръчки колегата ми даде четири цифрена сума  и затова реших да попитам тези ,които използват  алтернативи -доколко са  доволни и вършат ли работа. А моите тампони са с доста изпечена гума и е изронена по външната част.  А ако каретата ми са добре може ли да се смени само прословутия прът и да си остане старото каре?

Редактирано от pet71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, pet71 написа:

   От четенето в форума останах с впечатление че много трудно се намират полуоските.   От общите поръчки колегата ми даде четири цифрена сума  и затова реших да попитам тези ,които използват  алтернативи -доколко са  доволни и вършат ли работа. А моите тампони са с доста изпечена гума и е изронена по външната част.  А ако каретата ми са добре може ли да се смени само прословутия прът и да си остане старото каре?

Може...купува се само пръта...то се смята варианта със каре и без каре цената и как ти изнася на пари ...за по сигурно да няма грешка се броят зъбите или шлиците колко броя,една малка застраховка,че всичко е наред ....особено за англичанките ...мой познат счупи двете....човека със авточастите е от Варна много е вежлив и стабилен ...ето телефона 0887/855449 ...бачка със някаква дистрибуция от вънка гледа къде ги има и ги поръча

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    Точно с него говорих днес . Комплект лява страна. 350 лв.  за дясната е по евтино. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес аз минах през таз истерия и да спре лично за мен шок и ужас да не скъсам някоя полуоска...сложих нови,ако някой закърши за прътове имам един комплект в излишък:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

       Дай повече подробности,комплекти ли смени,марка.цена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, pet71 написа:

       Дай повече подробности,комплекти ли смени,марка.цена?

от телефона който ти дадох на човека в Варна ...закупих комплект само прътовете и преместих каретата от старите прътове ...доверих се на човека,като  ми каза да бягам от китайски ..моите биле някакви немски,марка не знам ...късия прът е най скъп страна пасажера 250 лв ..страна шофьора е по дългия прът 150 лв ...това е цената за нови ...на новите няма го прословутия тампон посредата виждат ми се грамотно направени

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

      Супер. Мисля че ще е полезна тази информация за всички. Като навъртиш км. сподели има ли разлика в поведението на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се,че ще споделя за сега всичко е Ок....за това и написах тука да се знае ако някой закъса са прибрани в мазето ...по моргите не успях да намерим втора ръка исках и аз да съм спокоен,че имам резервен комплект....но въртях суках ,нови това е!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ядове със новите полуоски не съм забелязал...то и така не е добре:) почнах да въртим гуми.... а преди доста ги жалих,да не би да скъсам и аз 

  • Благодаря 1
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 От днес и аз съм в отбора. Предна лява. Като допълнителен вариант за тези които търсят нови . От Намалени Авточасти ми ги доставиха  днес на цена 180 лв  за брой.

   Марка Сумо или нещо подобно беше. Момчето от магазина сподели ,че продава доста от тях на оффроудъри и няма рекламация. Друг вариант бяха и прътове на Корейските ntv (карам с предни носачи от тази марка и съм доволен към момента) , но доставката за 30 дни.

20210202_163801.jpg

20210202_163812.jpg

Редактирано от pet71
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.02.2021 г. at 17:58, pet71 написа:

 От днес и аз съм в отбора. Предна лява. Като допълнителен вариант за тези които търсят нови . От Намалени Авточасти ми ги доставиха  днес на цена 180 лв  за брой.

   Марка Сумо или нещо подобно беше. Момчето от магазина сподели ,че продава доста от тях на оффроудъри и няма рекламация. Друг вариант бяха и прътове на Корейските ntv (карам с предни носачи от тази марка и съм доволен към момента) , но доставката за 30 дни.

20210202_163801.jpg

20210202_163812.jpgКолега,това сайт ли е или магазин?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Имат и сайт(namaleniavtochasti.com), а магазина им е на Крайезерна в Бургас  мисля че преди това се водеха Интер Ауто

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягам от СУМО ! През юни смених задни главини със СУМО. Прати ми ги лично от магазина си в София мой познат. Каза че са ок. Дясната издържа точно 6К км ! - около 5 месеца. Смених я с FAG . Направи ми впечатление че на лагера пишеше Made in Japan. Сега се ослушвам и за лявата. Но това е мнението ми за главини. Не знам за др. части на СУМО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Към момента- може би 1500 км съм доволен от полуоските. Няма никакви вибрации и претрисане. Не съм ползвал друго на тази марка, но имам някакво доверие в  колегата от магазина( преди това ми препоръча носачи- не са на Сумо,към момента никакви оплаквания и от тях) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, дойде ред и на дясната.

Гледам че още се държи тампона и само щрака от време на време. Някой пробвал ли е да махне тампона и намаже с течно желязо преди да се скъса самия прът?? Дали ще е добре, гледах че това желязо е много здраво, дори с бургия не се пробива като стегне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махнах ги преди две години

С малкия ъглошлайф,с тънък диск.Два срязах на две места-на 180°.Метала е доста дебел,може би около 5мм.

Изшкурих,минах с преобразувател на ръжда и накрая с боди.

Нямам вибрации!

Тези гумени неща се водят нещо,като гасители на вибрации.

Трябваше да ги махна,отдолу беше гадост-люспи ръжда,но явно навреме,едната полуоска е малко вдлъбната на мястото,другата е добре

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко стара тема, но ще я подновя малко с питане.

Като чета из форума оставам с убеждението, че полуоските на тези автомобили са много слабо място. Така ли е? Как аджеба се къса това нещо /лаик съм наистина/? Гледам в едни сайтове autopower bg ,че са от към 150 до към 300 лв /верно няма избор 1-2 вида са/ това целия комплект ли е което се сменя при бела? 

Хипотетично питане. Харесвам си машинката макар и изглеждаща като рисувана от дете в градината. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Проблема идва от  гумения тампон на пръта. Явно с годините влиза и задържа влага и пръта започва да корозира. 

     Вариантите май са три:

  - втора употреба  (стига да намериш читава 

 - нова  ОЕМ  са много скъпи,  алтернативни- можеш да вземеш само прът  и да използваш твоите карета 

 - може и комплект с карета..

    Аз като сменях взех алтернативни цял комплект.  Нямах вибрации и претрисане никакви докато беше в мен колата. (Около година след манипулацията. )

   Основната драма  са качеството на каретата. Ако взимаш цяла питай за гаранция.

  По нагоре в темата има и изображения. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Амаяма имаше по 650 долара ,ама не шипват...води се опасен продукт не знам защо.Цената е за дясната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...