Petyo_ch 4 #1 Публикувано 2 Юни, 2019 Здравейте съфорумци, Нуждая се от Вашата помощ по казуса, който се опитваме да решим. След като оставих хондата в сервиз за да и замерят излишното гориво в дюзите ми я върнаха с проблем, а именно не пали на всяко завъртане на ключа. Прави впечатление че когато не пали на контакт не излизат лампата за масло и акумулатор, не светва временно и лампата за dpf и подгрев. Сутрин в 99% от слуаите пали и мога да я карам цял ден до като не я изгася. След спиране и оставяне за 5 мин. не пали. Когато е паркирана на слънце не пали). След некачествена диагностика свалиха динамото и подмениха блока с диодите и четките- без резултат (в сервиза за подмяна са казали че диодния блок грее но не прави проблем). Когато не пали и я закачим с диагностика изписва p0602 (нещо свързано с комуникацията с компютъра). Приверени са двата блока с бушони, всичко е наред. Когато е на контакт и вадим и вкарваме буксата на главното реле (в двигателния отсек в кутията с предпазители от долу) след 5-6 цикъла дава разрешение за старт. Когато стоплим компютъра- не дава разрешение за старт (не светват тези лампи- върти и не пали). Презапоихме спойките на платката на компютъра, които отиват на пиновете. Без резултат. На първите 2 снимки се вижда какво се случва когато ще запали. На третата е положението в което не пали (но върти). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #2 Отговорено 2 Юни, 2019 Дано не сте омазали всичко, с това "проба-грешка". Последователноста е : акумулатор, бушони, релета, кабели и връзки и чак последно компа. Грешката като цяло се отнася за компа, но е доста широка и може да е от доста неща. Колата с ДПФ филтър и оригинален софтуер ли е, или е премахнат филтъра и е "чипосвана" ? Какво и беше и какви бяха симптомите, та си мерил излишното гориво. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petyo_ch 4 #3 Отговорено 2 Юни, 2019 (Редактирано) Здравей, Колата би трябвало да е с dpf. Аз я свалих от автовоза (лично) от Италия. От долу не личи да е махан и никога не ми е светвала лампата (но е карана в БГ едва 11 000 км.). Хващам я че през определен период от време включва разни консуматори излишно и предполагам че прави регенерация (хвана ли я, създавам ѝ нужните условия). Причината за мерене на излишното на дюзите беше че от време на време (веднаж на 700-800 км.) като се движа с ниска скорост на висока предавка при подаване на газ се чуваше метален звук (като от биелен лагер) в дясно. Отнема ли газта шума изчезва и не се появява скоро. Помислих че някоя дюза "пикае". До момента в който я дадох на познат да мери излишното гориво палеше до като я погледна. Редактирано 2 Юни, 2019 от Petyo_ch Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #4 Отговорено 2 Юни, 2019 (Редактирано) Нищо и е нямало на колата! Не може да караш с 40/50 км./ч. на 5/6 скорост - точно такова нещо се получава. Но може и да избегнеш чукането, ако подаваш много бавно и постепенно газ, докато влезе в обороти, подходящи за дадената предавка. Белята е станала, но разпитай "майстора" точно къде и какво е пипал и почвай отново от там. Дано да ти каже обаче - че има и друг сценарий и дано не е така както си мисля. Редактирано 2 Юни, 2019 от Emicha 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #5 Отговорено 3 Юни, 2019 Този мотор проблем прави клапана за високото налягане на рейката.Спира да пали първо когато е студена ,а в последствие въобще не иска.Дава грешка ниско налягане 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petyo_ch 4 #6 Отговорено 3 Юни, 2019 Да много четох преди да пусна темата. Прочетох и за клапана. Но тук проблема е липсващите лампи за масло, акумулатор и др. при даване на контакт. Светнат ли пали. Ще проверят в сервиза днес и главното реле (извадено навън) и в случай че не е от него се ориентирам към ремонт (подмяна) на компютър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #7 Отговорено 3 Юни, 2019 Имах подобен на твоя проблем но на Пасат, който карах преди доста време. Правеше същите проблеми .. при завъртане на ключа светеха част от лампите по таблото и не искаше да пали / и топла и студена/, след няколко опита подаване и изключване от контакт лампите по таблото светваха нормално и колата палеше .. оказаха се изхабени контакти на клемореда на контактния ключ. Майстора ми прави опити с пръскане на контактен спрей, но не се получи и се наложи да го сменя с нов. След което всичко си дойде на място. Така, че опитай да завъртиш ключа няколко пъти без опити да я палиш, когато ти го направи пак, ако е това в един момент ще се включат всички лампи по таблото и ще запалиш. П.С. Да имаш предвид, че диагностиката на този проблем е много трудна, ако не се прояви докато си при майстора, за да може да види за какво става въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petyo_ch 4 #8 Отговорено 3 Юни, 2019 (Редактирано) Преди 19 часа, Emicha написа: Днес сменихме главното реле с приятел с неговия. Неговата работи перфектно с моето реле. За моята утре ще има резултат, но мисля че е ясен. Според вас, къде е удачно да изпратя компютър за ремонт. Някой има ли впечатление от някъде. Ако ще е презапояване на пиновете-това е свършено. И всъщност кое е по-добре- ремонтиран (затоплян, презапояван или незнамси-кво си) компютър или такъв втора употреба с ключ и имобилайзер. Редактирано 3 Юни, 2019 от Petyo_ch Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #9 Отговорено 3 Юни, 2019 Защо не отидеш в бултрако и не ти оправят софтуера.Тези майстори са пипнали нещо там или са дали на късо и са те окъпали. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #10 Отговорено 4 Юни, 2019 (Редактирано) Разгледах отново снимките които си качил и забелязах някои неща които не мога да си обясня. На първите две (когато казваш че палиш),на едната лампата за маслото е в жълто,а на другата в червено. Досега не съм виждал при даване на контакт, тази лампа да свети в жълто - по време на движение може но в случая ? Също защо свети лампата за ДПФ-а, PGM-FI, и тази над нея за контрола на светлините и TSA ? Също показва пълен резервоар и температура на мах. при едната снимка а при другата си е нормално. Там с цифрите за км., разхода и в. температура, също нещо не ми се вижда нормално. Тези неща ме карат да предполагам, че наистина може да има проблем с компа, или нещо по кабелите, буксите или самото табло. Е само предполагам де и не е задължително да съм прав. Моята е фейса и таблото макар и подобно на външен вид,се различава малко в подредбата на светлините и самия централен дисплей,но никога не е светла така като " коледна елха " за да запали. Има нещо сбъркано, но какво - кабели ли,букси, маса,табло ли? Митко е прав, да опиташ първо със софтуера в Бултрако, да не направите повече поражения, от ровичкане по компа. Клемореда за който ти спомена golfy, също е минимален вариант, (макар досега да не съм чувал за проблем с него, при дизеловите СРВ-та), а и казваш че върти, но не пали. Обаче и аз като policeman си мисля, че най-вероятно ще се окаже датчик клапана на рейла, както се оказа при други двама колеги (на лично ти подхвърлих да видиш темите и евентуално кой да потърсиш). Редактирано 4 Юни, 2019 от Emicha 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #11 Отговорено 4 Юни, 2019 Преди 3 часа, Emicha написа: ......,но никога не е светла така като " коледна елха " за да запали. И при мен така си светва всичко в началото и бързо гаснат повечето лампи, това си е проверката на таблото. Нали така се хваща ако имаш изгоряла лампа. Предполагам, че много бързо е снимал, след подаване на контакт за да ни покаже. Аз също мисля, че не трябва да се бяга от бултрако. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petyo_ch 4 #12 Отговорено 4 Юни, 2019 Да. Снимах бързо за да покажа какво светва при проверката. Лампата на маслото винаги ми е светвала в жълто при проверката и после в червено. На втората снимка остават лампите когато проверката е минала и чака да стартирам. На третата е когато няма да запали- на контакт. Тогава не минава проверка. Просто светва така. Не съм съгласен със софтуерен ъпгрейд, понеже проблема е пряко свързан с температурата на компа. Стояла ли е на слънце няма палене до като не постои поне 40 мин. с отворени прозорци. Затоплянето на компютъра доказва слупващото се. Охлаждането на компа води до разрешение за старт. Единственото нещо, което е непроверено е имат ли връзка елементите в таблото с разрешението за старт, както е във VAG групата. Ще попитам колегата с проблема в клапана на рейла, дали е имал аномалии с лампите, но не вярвам. За това и не съм се насочил към него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #13 Отговорено 4 Юни, 2019 (Редактирано) Пак уточнявам - аз съм с фейса и при мен е малко по-различно. Също дисплея е "мулти-информационен дисплей", а не "информационен дисплей". Но дори и на двойката, никога лампата на маслото не е светвала първо в жълто и после в червено - при вас може. Естествено при даване на контакт, повечето лампи светват, но изчакам ли 10-на секунди преди да запаля, почти всички гаснат, включително и чека. След запалването светват отново за секунда и изгасват. И това го наблюдавам и при двете коли. Сега също си мисля, че проблема с паленето (които се е появил, след това което е правено в сервиза) и евентуален проблем по ел.часта или компа, може да са два отделни проблема и да нямат нищо общо, а просто е стечение на обстоятелствата за да се проявят заедно. Читава диагностика от човек който разбира, би открил проблема и мисля че това е правилното, защото както си тръгнал на "проба-грешка" може да стане неприятно. Ако имаш друг ключ, защо не пробваш с него - имобилайзера също е вариант ? Редактирано 4 Юни, 2019 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #14 Отговорено 4 Юни, 2019 А защо след като си оставил здрава кола и си получил развалена от сервиза си блъскаш главата ти? Сигурно има десетина направления в които да се търси проблема, но ако са ровили някъде нещо и са се о*кали много добре трябва да знаят какво става и защо. Не е ли редно те да се заемат а не ти да стреляш напосоки? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #15 Отговорено 4 Юни, 2019 Преди 2 часа, frizzante написа: А защо след като си оставил здрава кола и си получил развалена от сервиза си блъскаш главата ти? Сигурно има десетина направления в които да се търси проблема, но ако са ровили някъде нещо и са се о*кали много добре трябва да знаят какво става и защо. Не е ли редно те да се заемат а не ти да стреляш напосоки? Ама точно! И е свързано с пари.Иначе ще го поправят.Ей тъй като стане и ми идва да стрелям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #16 Отговорено 4 Юни, 2019 Малко снимки, ако има значение: 1.Давам на контакт и не мога да хвана само светкането на зеленото ключе на десния дисплей,до индикатора за гумите: 2.След около 3/4 секунди,почти всичко изгасва: 3.След около 10-на сек. изгасва и чека, остават само за маслото и акумулатора : Въртя, пали и за секунда светват и изгасват и другите лампи. Зеленото ключе при теб появява ли се? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petyo_ch 4 #17 Отговорено 4 Юни, 2019 Зеленото ключе се появява когато даде разрешение за старт. Когато не го дава - не се появява. Сега съм на вълна търсене на комп. секънд хенд и нямам време да правя друго. Доверявам се на момчето което работи с колата в момента. Та, в случай че на някой му се намира комп. със същия номер като на моя- да предлага оферта. Само компютър, без боша с имобилайзера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petyo_ch 4 #18 Отговорено 11 Юни, 2019 (Редактирано) Сагата приключи (надявам се) с хепи енд. Оказа се софтуерен проблем с компютъра. Имам и един за продаване-здрав успешно клониран към моя. И в Бургас можело да се правят Хонди- с повечко нерви и средства, но.... Не без помощта на верни приятели. Помогнаха и тези постове: https://www.digital-kaos.co.uk/forums/showthread.php/722107-2008-Honda-CR-V-2-2-CTDi-ecu-issue https://mhhauto.com/Thread-Honda-CRV-2007-edc16-HELP https://www.digital-kaos.co.uk/forums/showthread.php/697797-Honda-CRV-2007-edc16-HELP Вярна се оказа и "диагнозата" на Митко Йотов. Точно това се е случило. Благодаря на отзовалите се. Покрай моя случай много сервизи в Бургас научиха по нещо за марката (на мой гръб, но ще бъде полезно за други). Наздраве и благодаря. Редактирано 11 Юни, 2019 от Petyo_ch 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #19 Отговорено 11 Юни, 2019 Ей човече,късметлия си. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petyo_ch 4 #20 Отговорено 11 Юни, 2019 Да, но и много съм се блъскал като вълна в бряг на млади години. Смених Тойота с Хонда. На този етап клоня назад. Времето ще покаже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #21 Отговорено 11 Юни, 2019 Чудесно е, че си решил проблема и дано за напред да нямаш повече такива моменти. Реално, разбра ли дали проблема се дължи, на нещо "ровено" от първия сервиз, или просто е стечение на обстоятелствата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petyo_ch 4 #22 Отговорено 12 Юни, 2019 Споменаха, че проблема се получава от интервенции с акумулатора (подаване на ток) или откачане и закачане на букси при работещ мотор (дюзи примерно). Не виня никого, но съм сигурен че проблема се появи след първия сервиз и те знаеха за него, но отричаха да са го установили. Както и да е. Здраве желая на всички. Учим се от грешките си дори да нямаме доблестта да си ги признаем. Успех и благодаря. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #23 Отговорено 12 Юни, 2019 Повярвай няма майстора да си признае грешките.Винаги колата е виновна тя не е наред, да и добрите правят грешки важно е да си признаят,не съм срещал такъв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #24 Отговорено 12 Юни, 2019 Сега остава да кажеш къде в Бургас да не ходим и къде да отидем ако" не дай си боже" се наложи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #25 Отговорено 12 Юни, 2019 Липсваща комуникация съм оправял по най старомодния начин. Окислили маси на купето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове