Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги, искам да питам каква марка бихте препоръчали за накладки, предни и задни?Благодаря!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може и ЕВС от сайта в UK.

Виж в темата за общите поръчки.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

А как да разбера дали дисковете са за смяна или само накладките, трябва да се мерят или по друг начин стават нещата, за да знам какво да си поръчвам, че вече доста свири като натискам спирачката и е като влак. 😃

Edited by ivan047

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най-добре е да се измерят с микрометър. Преди време като се чудех на моите се разрових в нета и намерих допуските. Оказаха се доста под минимума, а видимо нямаха голям ръб.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А можеш ли да ми кажеш колко е допустимото, за да зная дали дисковете са за смяна или само накладките

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Мисля че в това сервизно ръководството  е дадено подробно с картинки 

https://omanual.ru/Honda/Accord/8/

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

По книга е допустимо -2мм.. т.е. ако нови са 25мм то е допустимо до 23мм.. това е за предни - по спомен!

За задните май бяха 1мм допуск, защото са по-тънки.. т.е. 9мм до 8мм..

Скоро сменях задни дискове с накладки  и предни само накладки, та затова ги четох... Дано помня добре, за да не заблудя някой...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре, благодаря, а от опит какви накладки сложихте?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Лично аз сложих TRW.. Но колегите тук доста хвалят ATE..

За жалост аз не намерих от тях да ги пробвам...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Textar, ATE, TRW и ако е с двубутални апарати, спира много ефективно!

Аз карам само с Yellowstuff на EBC!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yellowstuff на EBC са предимно за спортно каране!

За нормална употреба, ЕВС препоръчват Greenstuff.

Избери си комплект: дискове OE-Replacement + накладки Greenstuff.

Въвеждаш модела на акорда тук: https://www.ebcbrakeshop.co.uk/info-brake-parts?make=HONDA&year=2009&engineSelect=1.4+(MB2)&model=Accord

После питаш Izanagi тук: https://forums.hondabg.com/topic/98986-обща-поръчка-на-ebc-накладки-дискове-и-спирачна-течност/?page=3

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 6 часа, h5rov написа:

Най-добре е да се измерят с микрометър. Преди време като се чудех на моите се разрових в нета и намерих допуските. Оказаха се доста под минимума, а видимо нямаха голям ръб.

Подкрепям напълно това мнение, като в допълнение - според мен е достатъчно и измерването само с шублер, защото се търси точност до милиметър, а не до микрон. Моите също нямаха видимо голям ръб, а измерено - не повече от 1 мм, но дебелината на единия беше около 21.7-8 мм, а на другия - около 22, при минимум 23. Ръбът е много тънък остатък от диска, лесно корозира и се рони, като по този начин все едно няма, или е съвсем малък. Затова е грешно, ако някой гледа ръба. Разбира се - голям ръб е доказателство за голямо износване, но малък ръб не значи, че няма голямо износване. Мери се дебелината, за всеки случай на две различни места, но не би трябвало да има разлика. Ако ще се сменят накладки и дискът е около минимума, да речем при минимум 23 да е 23.2 - 23.3 - може би по-добре е да се смени, дори да не е стигнал минимума. Ако не се смени, е възможно към края на живота на накладките дискът да е под минимума и при екстремно спиране да пострада. Ако обаче е на средата от макс до мин (да кажем 24 мм), би трябвало спокойно да издържи 1 комплект хубави накладки. Под хубави имам предвид "меки", които пускат много прах и бързо се износват + спирането с тях е добро и без кой знае какво усилие на педала. 

 

Смених с Ате дискове и накладки, отпред и отзад, купено от България, запечатани кутии с баркод за проверка. Спирането е по-добро, спрямо JURID, които махнах. Не е феноменална разлика, но я усещам. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес си смених задните накладки, сложих TRW, оказа се, че и старите са TRW, мисля че с тях е излязла от завода.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbs1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз отзад съм с TRW,  отпред с TEXTAR. OT TRW съм по-доволен. Текстара скърца.

Тресеше ми при спиране и смених задни дискове и накладки (накладките са сигурно на под 2к км) - оказа се грешка.

Та имам останали. Някой ако го интерсуват да пише на лично.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×