Jump to content
ivan047

Накладки

Recommended Posts

Здравейте колеги, искам да питам каква марка бихте препоръчали за накладки, предни и задни?Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ate

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и ЕВС от сайта в UK.

Виж в темата за общите поръчки.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А как да разбера дали дисковете са за смяна или само накладките, трябва да се мерят или по друг начин стават нещата, за да знам какво да си поръчвам, че вече доста свири като натискам спирачката и е като влак. 😃

Редактирано от ivan047

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е да се измерят с микрометър. Преди време като се чудех на моите се разрових в нета и намерих допуските. Оказаха се доста под минимума, а видимо нямаха голям ръб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А можеш ли да ми кажеш колко е допустимото, за да зная дали дисковете са за смяна или само накладките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мисля че в това сервизно ръководството  е дадено подробно с картинки 

https://omanual.ru/Honda/Accord/8/

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По книга е допустимо -2мм.. т.е. ако нови са 25мм то е допустимо до 23мм.. това е за предни - по спомен!

За задните май бяха 1мм допуск, защото са по-тънки.. т.е. 9мм до 8мм..

Скоро сменях задни дискове с накладки  и предни само накладки, та затова ги четох... Дано помня добре, за да не заблудя някой...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, благодаря, а от опит какви накладки сложихте?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз сложих TRW.. Но колегите тук доста хвалят ATE..

За жалост аз не намерих от тях да ги пробвам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Textar, ATE, TRW и ако е с двубутални апарати, спира много ефективно!

Аз карам само с Yellowstuff на EBC!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Yellowstuff на EBC са предимно за спортно каране!

За нормална употреба, ЕВС препоръчват Greenstuff.

Избери си комплект: дискове OE-Replacement + накладки Greenstuff.

Въвеждаш модела на акорда тук: https://www.ebcbrakeshop.co.uk/info-brake-parts?make=HONDA&year=2009&engineSelect=1.4+(MB2)&model=Accord

После питаш Izanagi тук: https://forums.hondabg.com/topic/98986-обща-поръчка-на-ebc-накладки-дискове-и-спирачна-течност/?page=3

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, h5rov написа:

Най-добре е да се измерят с микрометър. Преди време като се чудех на моите се разрових в нета и намерих допуските. Оказаха се доста под минимума, а видимо нямаха голям ръб.

Подкрепям напълно това мнение, като в допълнение - според мен е достатъчно и измерването само с шублер, защото се търси точност до милиметър, а не до микрон. Моите също нямаха видимо голям ръб, а измерено - не повече от 1 мм, но дебелината на единия беше около 21.7-8 мм, а на другия - около 22, при минимум 23. Ръбът е много тънък остатък от диска, лесно корозира и се рони, като по този начин все едно няма, или е съвсем малък. Затова е грешно, ако някой гледа ръба. Разбира се - голям ръб е доказателство за голямо износване, но малък ръб не значи, че няма голямо износване. Мери се дебелината, за всеки случай на две различни места, но не би трябвало да има разлика. Ако ще се сменят накладки и дискът е около минимума, да речем при минимум 23 да е 23.2 - 23.3 - може би по-добре е да се смени, дори да не е стигнал минимума. Ако не се смени, е възможно към края на живота на накладките дискът да е под минимума и при екстремно спиране да пострада. Ако обаче е на средата от макс до мин (да кажем 24 мм), би трябвало спокойно да издържи 1 комплект хубави накладки. Под хубави имам предвид "меки", които пускат много прах и бързо се износват + спирането с тях е добро и без кой знае какво усилие на педала. 

 

Смених с Ате дискове и накладки, отпред и отзад, купено от България, запечатани кутии с баркод за проверка. Спирането е по-добро, спрямо JURID, които махнах. Не е феноменална разлика, но я усещам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си смених задните накладки, сложих TRW, оказа се, че и старите са TRW, мисля че с тях е излязла от завода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отзад съм с TRW,  отпред с TEXTAR. OT TRW съм по-доволен. Текстара скърца.

Тресеше ми при спиране и смених задни дискове и накладки (накладките са сигурно на под 2к км) - оказа се грешка.

Та имам останали. Някой ако го интерсуват да пише на лично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...