ivan047 3 #1 Публикувано 27 Февруари, 2019 Здравейте колеги, искам да питам каква марка бихте препоръчали за накладки, предни и задни?Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1800 #2 Отговорено 27 Февруари, 2019 Ate Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
romborak 165 #3 Отговорено 27 Февруари, 2019 Може и ЕВС от сайта в UK. Виж в темата за общите поръчки. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan047 3 #4 Отговорено 14 Март, 2019 (Редактирано) А как да разбера дали дисковете са за смяна или само накладките, трябва да се мерят или по друг начин стават нещата, за да знам какво да си поръчвам, че вече доста свири като натискам спирачката и е като влак. 😃 Редактирано 14 Март, 2019 от ivan047 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #5 Отговорено 14 Март, 2019 Най-добре е да се измерят с микрометър. Преди време като се чудех на моите се разрових в нета и намерих допуските. Оказаха се доста под минимума, а видимо нямаха голям ръб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan047 3 #6 Отговорено 14 Март, 2019 А можеш ли да ми кажеш колко е допустимото, за да зная дали дисковете са за смяна или само накладките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #7 Отговорено 14 Март, 2019 (Редактирано) Мисля че в това сервизно ръководството е дадено подробно с картинки https://omanual.ru/Honda/Accord/8/ Редактирано 14 Март, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #8 Отговорено 14 Март, 2019 По книга е допустимо -2мм.. т.е. ако нови са 25мм то е допустимо до 23мм.. това е за предни - по спомен! За задните май бяха 1мм допуск, защото са по-тънки.. т.е. 9мм до 8мм.. Скоро сменях задни дискове с накладки и предни само накладки, та затова ги четох... Дано помня добре, за да не заблудя някой... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan047 3 #9 Отговорено 14 Март, 2019 Добре, благодаря, а от опит какви накладки сложихте? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #10 Отговорено 14 Март, 2019 Лично аз сложих TRW.. Но колегите тук доста хвалят ATE.. За жалост аз не намерих от тях да ги пробвам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #11 Отговорено 14 Март, 2019 Textar, ATE, TRW и ако е с двубутални апарати, спира много ефективно! Аз карам само с Yellowstuff на EBC! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2862 #12 Отговорено 14 Март, 2019 Yellowstuff на EBC са предимно за спортно каране! За нормална употреба, ЕВС препоръчват Greenstuff. Избери си комплект: дискове OE-Replacement + накладки Greenstuff. Въвеждаш модела на акорда тук: https://www.ebcbrakeshop.co.uk/info-brake-parts?make=HONDA&year=2009&engineSelect=1.4+(MB2)&model=Accord После питаш Izanagi тук: https://forums.hondabg.com/topic/98986-обща-поръчка-на-ebc-накладки-дискове-и-спирачна-течност/?page=3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #13 Отговорено 14 Март, 2019 Преди 6 часа, h5rov написа: Най-добре е да се измерят с микрометър. Преди време като се чудех на моите се разрових в нета и намерих допуските. Оказаха се доста под минимума, а видимо нямаха голям ръб. Подкрепям напълно това мнение, като в допълнение - според мен е достатъчно и измерването само с шублер, защото се търси точност до милиметър, а не до микрон. Моите също нямаха видимо голям ръб, а измерено - не повече от 1 мм, но дебелината на единия беше около 21.7-8 мм, а на другия - около 22, при минимум 23. Ръбът е много тънък остатък от диска, лесно корозира и се рони, като по този начин все едно няма, или е съвсем малък. Затова е грешно, ако някой гледа ръба. Разбира се - голям ръб е доказателство за голямо износване, но малък ръб не значи, че няма голямо износване. Мери се дебелината, за всеки случай на две различни места, но не би трябвало да има разлика. Ако ще се сменят накладки и дискът е около минимума, да речем при минимум 23 да е 23.2 - 23.3 - може би по-добре е да се смени, дори да не е стигнал минимума. Ако не се смени, е възможно към края на живота на накладките дискът да е под минимума и при екстремно спиране да пострада. Ако обаче е на средата от макс до мин (да кажем 24 мм), би трябвало спокойно да издържи 1 комплект хубави накладки. Под хубави имам предвид "меки", които пускат много прах и бързо се износват + спирането с тях е добро и без кой знае какво усилие на педала. Смених с Ате дискове и накладки, отпред и отзад, купено от България, запечатани кутии с баркод за проверка. Спирането е по-добро, спрямо JURID, които махнах. Не е феноменална разлика, но я усещам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #14 Отговорено 13 Юни, 2019 Днес си смених задните накладки, сложих TRW, оказа се, че и старите са TRW, мисля че с тях е излязла от завода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1078 #15 Отговорено 14 Юни, 2019 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mcd 27 #16 Отговорено 14 Юни, 2019 Аз отзад съм с TRW, отпред с TEXTAR. OT TRW съм по-доволен. Текстара скърца. Тресеше ми при спиране и смених задни дискове и накладки (накладките са сигурно на под 2к км) - оказа се грешка. Та имам останали. Някой ако го интерсуват да пише на лично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове