ico76 1 #1 Публикувано 18 Февруари, 2019 Колеги, някой би ли споделил от къде и какви качествени тампони да си купя! Скоро ги сменях, но каябите много бързо "дадоха фира". Единият още след като ги смених се скъса, а другият изкара около 1000км. И така 100лв. отидоха на вятъра. Та, някой ако е играл това упражнение скоро нека да сподели. Става въпрос за 2.2 дизел 2006г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Steee 8 #2 Отговорено 18 Февруари, 2019 Аз бих заложил на оригинални - от Бултрако или от чужбина....... има варианти. Не знам как е при CR-V, но със сивика пробвах 3-4 вида (включително и Каяба) и постоянно имаше проблеми - блокирал лагер, трудно въртящ се лагер, лесно се късаха, потропване. Още повече - оригиналните се оказаха два различни, а по техния каталог е един и същ тампон за двете страни. Сложих OEM и всичко заспа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolasko 11 #3 Отговорено 19 Февруари, 2019 Само да уточня има значение как се монтират ( ляв десен). Аз за 5 години съм сменил три к-т и сега ми предстои пак подмяна. Почвам да се замислям за амортисьори, но ще е скъп експеримент. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico76 1 #4 Отговорено 20 Февруари, 2019 Благодаря за съветите, колеги. Поръчах оригинални тампони от Бултрако. Дано да са стока и с това да приключи тампонената ми сага ☺ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mytanta 44 #5 Отговорено 20 Февруари, 2019 Колега сподели цена моля, че и на други ще им се наложи да играят този филм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico76 1 #6 Отговорено 20 Февруари, 2019 Поръчах ги от Бултрако София. Единият е на цена 111лв., а другият 133лв. Става въпрос за ляв и десен. Но, цената е без лагерчето, което струва 64лв. за брой. Време за доставка- 5 работни дни. Обещаха да ми ги изпратят с Еконт след като ги получат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Steee 8 #7 Отговорено 21 Февруари, 2019 (Редактирано) Аз доста се дърпах за смяната и на лагера - все пак двата са 100 лв за Сивик. В крайна сметка ги прежалих и останах доста доволен. Волана ми почна да се връща супер приятно след навиване в завой. Със заместителните (няколко комплекта) се връщаше частично и беше гадна работа. Така че ако при неясен произход на лагерите - си заслужава да се вземат комплект. Редактирано 21 Февруари, 2019 от Steee Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico76 1 #8 Отговорено 21 Февруари, 2019 Честно казано ми се досвидяха още 130 лв. за лагерчета, но ако има проблем ще се набутвам и за тях. И без това вече със затворени очи мога да разглобя и сглобя пустите му амортисьори ☺. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Steee 8 #9 Отговорено 21 Февруари, 2019 (Редактирано) Ако нямаш оплаквания със задържане и невръщане на волана - предполагам няма много смисъл да се сменят. При мен всичко се предаде остро и се наложи цялостна смяна - амортисьори, тампони и лагери. Но пък се реши един проблем от 4 години. =] Редактирано 21 Февруари, 2019 от Steee Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondatypefn2 0 #10 Отговорено 23 Февруари, 2019 Колега може да пробваш каяба или билщейн. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico76 1 #11 Отговорено 4 Март, 2019 Тия дни успях да си инсталирам новите оригинални тампони. За сега се държат добре, само при въртене на волана се чува едно кофти припукване. Но, дали ще са шарнири или кормилни накрайници ....?! Явно подмяната на части по предницата ще продължи 🤔. Между другото колегите от Бултрако София излязоха сериозни. На 6- ият работен ден тампоните бяха при мен. Цена тампони+ доставка=255лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolasko 11 #12 Отговорено 5 Март, 2019 И при мен след подмяната започна да се чува това "пукане" и то само от дясно, но аз го отдадоха на това,че частите не са оригинални (тампон + лагер). Ако някой се е сблъсквал с този проблем - нека сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwalker 5 #13 Отговорено 7 Март, 2019 Мисля че и на мен ми предстои смяна на преден-десен тампон на макферсъна. Чува се скърцане и потропване по слух точно от там. Преди време само на студена кола първите 1-2 минути, сега все по-дълго и дразнещо. Лесна ли е смяната и ако е за сервиз да ми пропоръчате в района на Света троица? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolasko 11 #14 Отговорено 8 Март, 2019 Сваля се амортисьора и ще ти трябва скоба за да се освободи тампона от прожината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwalker 5 #15 Отговорено 8 Март, 2019 Скъсан тампон диагностицира ли се без да се свали амортисьора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bokocska 9 #16 Отговорено 8 Март, 2019 преди 41 минути, wwalker написа: Скъсан тампон диагностицира ли се без да се свали амортисьора? С гаечен или звездогаечен ключ /мисля беше 17/ - слагаш го върху гайката на амортисьора и пробваш на завиване с нормален /не много силен/ натиск. Ако скърца по тоя начин тампона, значи е тръгнал да се закъсва отвътре /гумата е капсулована вътре в тампона и не можеш да я видиш, гумата която се вижда е отгоре/, ако ти се усуква на превъртане, значи е скъсан. По тоя начин диагностицирах моя левия тампон, тъй като имах скърцане на гума от ляво при преминаване на неравности, поради което бях сменил два комплекта тампони на стабилизираща щанга и след като последните сложих оригинални такива, отпадна варианта скърцането да е от тамп. стаб. щанга. За тампоните на макферсона по съвет на Емича, а и по мой такъв, използвайте само оригиналния вариант по възможност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwalker 5 #17 Отговорено 8 Март, 2019 Ясно, ще пробвам утре с гедорето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwalker 5 #18 Отговорено 9 Март, 2019 Пробвах с камък 17 и при даже лек натиск за навиване поскърцва отчетливо. Опитах и от другата страна и трябва доста силен натиск да приложа за да се чуе съвсем леко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico76 1 #19 Отговорено 9 Март, 2019 Колега, купувай оригинални тампони и сменяй. Тукашните боклуци се късат изключително бързо и едни 100-200лв. отиват на вятъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico76 1 #20 Отговорено 23 Март, 2019 Да раздвижа малко темата, колеги. Днес сложих оригинални лагерчета на макферсъна и оригинални опори( може да бъркам наименованието) , кръглата ламарина под лагера , върху пружината. Ииии пак си припуква и прещраква мамка му. Явно проблемът е другаде. Сложих 5мм. подложки от гума на тампоните, дали това променя нещо, та от него да е това пукане?! Става така, че много пари пръснахме и никакъв не го о..........! ☺ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pako123 0 #21 Отговорено 16 Април, 2019 (Редактирано) Здравейте.колеги!Днес смених 3-ти по ред тампон десен.Първите два бяха каяба смених със закс и го скъса на мига. Фалшиви, добре но поне триаа да изкара някакъв пробег!Възможно ли е амортисьора да е причина?Или да се набутам до ушите в Бултрако? Редактирано 16 Април, 2019 от pako123 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #22 Отговорено 18 Април, 2019 Като се има предвид колко време след това ще ги караш, по добре слагай тапи в ушите и цамбуркай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1834 #23 Отговорено 18 Април, 2019 (Редактирано) На 16.04.2019 г. at 22:23, pako123 написа: Здравейте.колеги!Днес смених 3-ти по ред тампон десен.Първите два бяха каяба смених със закс и го скъса на мига. Фалшиви, добре но поне триаа да изкара някакъв пробег!Възможно ли е амортисьора да е причина?Или да се набутам до ушите в Бултрако? Всичко е възможно - може и в макферсона да ти е проблема. Познат на същото СРВ смени 2/3 комплекта измислени тампони и все ги късаше. Първо купи един комплект и ги монтира на оригиналните си макферсони - няма и за 10-на дни заминаха. Купи нови макферсони (съмняваше се че проблема е от тях), пак монтира нови тампони и на втория ден пак ги скъса. Гледаха умуваха и накрая разбраха , че оста на новите макферсони, не се върти в нито една посока, а се движи само нагоре надолу. Мъчиха да се опитат да ги раздвижат, но не можаха и накрая смениха макферсоните гаранционно. Пак комплект тампони, на новите макферсони , (но пак някакви измислени) и този път изкара около месец. В момента е в изходна позиция . И всичко това, защото се беше заинатил и не искаше да даде по 100-на лева за два оригинални тампона. п.п. Забравих да спомена, че Има значение дали тампона е ляв или десен. Редактирано 18 Април, 2019 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bozmana 7 #24 Отговорено 8 Май, 2019 Колеги, преди две седмици смених комплект предни амортисьори + тампони + прахоуловители - всичко KYB. Преди смяната предницата не се чуваше, все едно е нова, но поради омаслили амортисьори реших да ги сменя (това беше най-голямата ми грешка). Сега при потегляне имам пукане и от двете страни + потропване по неравности. Всичко е стегнато, но потропването продължава и не знам какво да правя. Ако съм сигурен, че с оригинални тампони ще спре пукането, ще се прежаля, но дали ще има ефект или пак пари на вятъра. Чак толкова ли са скапани неоригиналните тампони, а не са по 5 лв , че да ги тропат и да ги сменяме през месец... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #25 Отговорено 8 Май, 2019 (Редактирано) Не си първият които реве от каяба тампони. Ако са ти здрави старите си ги върни. Има няма над 15 оплаквания има точно от каяба. Не че ги монтирам тях де има едни бюджетни по 34 лева държът повече. Редактирано 8 Май, 2019 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #26 Отговорено 9 Май, 2019 (Редактирано) Малко извън темата, а ме е Яд! Някой от тези около 15 човека направи ли е рекламация на дефектните части, които е купил. Аз още се боря за скапания маслен филтър, който за малко да ми прецака двигателя и ме набута с два литра скъпо масло. Рекламирайте хора, връщайте боклука на търговците, белким се пооправят малко нещата! Редактирано 9 Май, 2019 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #27 Отговорено 9 Май, 2019 Тампоните на Каяба са си боклуци по принцип. Аз ги купих от Англия от реномиран търговец и пак дадоха фира за две три седмици. После четох от нета, че не биват и се оплакват всички дори и в Америка, които са ги слагали. Писал съм тук по въпроса, че тампоните и лагерите трябва да са оригинални. Става въпрос за Сивик 7-ма , ама те са еднакви с на ЦРВ-то. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #28 Отговорено 9 Май, 2019 За рекламация нямам и идея, много рядко извършвам услуги свързани с окачване. Имам магазин за авточасти и малко или много трябва да следя какво се случва с определени марки и артикули. Лично съм приемал рекламация на други части което е реда на нещата. Дори ми се е случвало да откажа заявка за нещо което е под съмнение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwalker 5 #29 Отговорено 9 Май, 2019 Кои са тези бюджетни по 34 лева, дето държат повече? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rim 19 #30 Отговорено 17 Юни, 2019 Здравейте , колеги! Интересува ме има ли нужда да се ходи на реглаж след смяна на тампоните на амортисьорите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glavanov 54 #31 Отговорено 17 Юни, 2019 Има! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico76 1 #32 Отговорено 18 Юни, 2019 Преди 14 часа, rim написа: Здравейте , колеги! Интересува ме има ли нужда да се ходи на реглаж след смяна на тампоните на амортисьорите? Да, колега, отиди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rim 19 #33 Отговорено 18 Юни, 2019 (Редактирано) Здравейте!Днес отидох на проверка на сходимост имаше минимално отклонение , което беше корегирано. Редактирано 18 Юни, 2019 от rim 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chy 22 #34 Отговорено 23 Юни, 2019 Отдавна не съм влизал и ще повдигна темата за тампоните,защото теглих това тегло дълго и скъпо,надявам се да помогна на някой който се двоуми и е на кантар да "спести" едни 100 лв Само и единствено оригинални тампони,защото те са си ляв и десен,а не както афтърмаркета унисекс...даже са с различен парт номер...имат милиметри разлики в отстоянията -централен отвор /3те болта,но това явно оказва сериозна разлика.Лагерчетата са просто две търкащи се повърхности и поне при мен не се наложи смяна,а почистване и смазване.Има процедура при стягане-по спомен беше нещо като 60NM като се внимава да не се засуче гумата на тампона....тоест урбулешкото стягане с гайковерт отпада.Хубаво е гайката да е точно колкото втулката на тампона.Реглаж аз не съм правил,въпреки че най първата смяна на тампоните беше извършена от безкадърници суперразбирачи и на десния бяха засукали освен тампона с 1/3та и пружината с 90%.. В момента тампоните са ми на близо 2 години+поне 40к км и все още изглеждат все едно сега са сложени. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bozmana 7 #35 Отговорено 27 Юни, 2019 Колеги и аз мисля да слагам оригинални тампони от Бултрако - някой да има прилична отстъпка от там , ще бъда благодарен, ако помогне - ще почерпя Каяба-та, които сложих преди има няма два месеца са тоталки - ще ги рекламирам - обещаха да ми върнат парите, но ще видим... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bozmana 7 #36 Отговорено 28 Юни, 2019 поръчах тампоните с лагерчета от Бултрако, очаквам ги следващата седмица - да видим дали филма с пукането и тропането ще приключи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico76 1 #37 Отговорено 28 Юни, 2019 Проблемът с пукането при мен си остана. Много е дразнещо, но все още не съм открил тайнствения причинител 😃. Ако някой открие причината, нека да каже, че има десетки чудещи се колеги 😊 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bozmana 7 #38 Отговорено 18 Юли, 2019 Колеги, смених тампоните с оригинални и за сега всичко е наред. Няма тропане и пукане, ще видим до кога. 😀 Ето снимки на новите с парт номера Старите са тоталки, дори на лагерите греста се е разтекла, всичко KYB. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwalker 5 #39 Отговорено 18 Юли, 2019 Разбрахме, че KYB не стават, а някой пробвал ли е с нещо марково, доста по-евтино от оригинала, например SNR/NTN за по 60лв. бройката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico76 1 #40 Отговорено 18 Юли, 2019 Преди 5 часа, wwalker написа: Разбрахме, че KYB не стават, а някой пробвал ли е с нещо марково, доста по-евтино от оригинала, например SNR/NTN за по 60лв. бройката? Може би ще е същата бира като KYB. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове