Jump to content
JunkieXL

Покупка на акорд 8 ген съвет

Recommended Posts

преди 49 минути, goodybg написа:

Направих го с твоя номер и ми изпратиха това.
Dear Customer, 

Thank you for your recent inquiry regarding your anti-theft code(s). As requested a copy of the anti-theft code(s) for your vehicle are below.

Serial Number: 23000464
Code: 16222,1903B


If additional assistance is required please provide the following information in your response:
1. VIN (Vehicle Identification Number)
2. Best number to contact you.
3. Best time to contact you during office hours.

Alternatively, you can contact us at (800) 999 - 1009, Option 3.

Office Hours 
Monday - Friday 6:00 A.M. - 5:00 P.M. PST 
Saturday 7:30 A.M. - 4:00 P.M. PST 

Thank you, 
American Honda Motor Co., Inc. 

Много благодаря за съдействието.

Редактирано от JunkieXL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пак да се допитам до Вас, някой случайно от Варна дали е хвърлял око на тази кола.

собственика е някакъв чужденец (говори малко с акцент български), но е бил закупил от Варна (от салон внесена от Швейцария)през май м.г и в момента е продава, а цената и ми се вижда доста добра.

ако някой има някакви наблюдения дали е удобно да сподели, за да знам дали си заслужава да ходя до Варна евентуално.

П.С. знам че си търся бензин, но тази много ми допадна 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11550827242059471&slink=a0jqf2 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Rakeem написа:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11550493883961393&slink=a0llgc 

Eто ти бензин, дизелът е грешка. 

Тази е ръчка. А аз не искам

и все пак този дизел е фейслифтовия 2012 и има всички екстри. Това ме привлече най-много. 

Какво му толкова лошото на този дизел?

знам че има колеги който са доволни от дизела и от подръжката му не са се оплаквали нещо?

Споделете ако някой е гледал тази кола има ли нещо притеснително по нея

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, JunkieXL написа:

знам че си търся бензин, но тази много ми допадна 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11550827242059471&slink=a0jqf2 

Чудесно колега това е идеята,на теб да ти хареса.Взимай го,че може на друг да се хареса!:)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според вас ако има някакви по сериозни болежки. При преглед в Хонда Варна би трябвало да ги видят. Все пак до преди 2 години е била гаранционна в Швейцария

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, JunkieXL написа:

аз пак да се допитам до Вас, някой случайно от Варна дали е хвърлял око на тази кола.

собственика е някакъв чужденец (говори малко с акцент български), но е бил закупил от Варна (от салон внесена от Швейцария)през май м.г и в момента е продава, а цената и ми се вижда доста добра.

ако някой има някакви наблюдения дали е удобно да сподели, за да знам дали си заслужава да ходя до Варна евентуално.

П.С. знам че си търся бензин, но тази много ми допадна 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11550827242059471&slink=a0jqf2 

 

Украинец е продава.Аз я гледах,но нещо ме мъчи в нея.Има доста външни забележки.Фугите на предния капак не са еднакви.Гарнитурата на капака е за смяна(омаслено е).Мисля че е имала удар отпред (дясно).Двигател и скорости ми изглеждат О'К.Стори ме се,че рейката потропва.С всички екстри е.Купил я е преди 7-8 месеца.Внос от Швейцария е.Предложих му 15,но не се нави.Това беше преди 2 седмици.Това е мое мнение(не съм специалист).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, sparky79 написа:

Украинец е продава.Аз я гледах,но нещо ме мъчи в нея.Има доста външни забележки.Фугите на предния капак не са еднакви.Гарнитурата на капака е за смяна(омаслено е).Мисля че е имала удар отпред (дясно).Двигател и скорости ми изглеждат О'К.Стори ме се,че рейката потропва.С всички екстри е.Купил я е преди 7-8 месеца.Внос от Швейцария е.Предложих му 15,но не се нави.Това беше преди 2 седмици.Това е мое мнение(не съм специалист).

Много благодаря за мнението. Това исках да разбера защото и мен ме притесняват тези неща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чуя някой да казва, че дизелът е грешка ми иде да повърна. Това, че сте патили от дизели на по 300 000+ км, защото някой тарикат от Горубляне я е взел за без пари, върнал е 180 000 и ви я е дал евтино, не означава, че трябва да заклеймим всички дизели като грешка.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, Maximus написа:

Като чуя някой да казва, че дизелът е грешка ми иде да повърна. Това, че сте патили от дизели на по 300 000+ км, защото някой тарикат от Горубляне я е взел за без пари, върнал е 180 000 и ви я е дал евтино, не означава, че трябва да заклеймим всички дизели като грешка.

До 2-3 години като почнеш да плащаш данък колкото една минимална заплата ще запееш друга песен, а след 5-6 като решиш да го продадеш, ще ти се наложи да го дадеш за вторични ;) 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2
  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тези неща като разминаване на фугите (на снимката не се виждат) но при преглед в сервиз би следвало да ги видят или едва ли?

също така за автомобил който до преди 2 години е бил гаранционен не би следвало да има проблем с гарнитури на двигател или пък рейка. 

Тези неща при преглед за покупка могат ли да ги констатират в сервиза, за да знам дали ако е закарам в сервиз ще могат да ми кажат за евентуални проблеми с автомобила?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако знаят какво търсят и го има като нередност, би трябвало да го видят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега един познат ще пусне след някоко дни акорд к24 с екстри и е на 72К км с история амс е ръчка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Rakeem написа:

До 2-3 години като почнеш да плащаш данък колкото една минимална заплата ще запееш друга песен, а след 5-6 като решиш да го продадеш, ще ти се наложи да го дадеш за вторични ;) 

 

Това е в сферата на фантастиката. Ако до 2 - 3 год. вдигнат данъка в Бг заради това, че караш на дизел, това означава, че оооотдавна трябваше производството на дизелови автомобили да е спряно.  По-вероятно е да подгонят тези, които си изрязаха DPF-ите.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако зависи от мен още утре го правя хилядарка на кубик. Иначе фантастиката за теб май вече е реалност за някои, не знам до къде са я докарали, но за дизелите в Брюксел се предлагаха шесторно увеличение, и то днес, до 2-3 г. с оглед критичното състояние на въздуха това ще стане водеща мярка за ограничаването им.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама иначе лансираха дизела преди с по-ниски данъци и такси,че бил "по-еко".. хаха или по-скоро е имало някой който е изксрвал многооо пари от дизела коли и гориво и за това е било всичко и сеха извеенъж "много замърсяват"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, JunkieXL написа:

А тези неща като разминаване на фугите (на снимката не се виждат) но при преглед в сервиз би следвало да ги видят или едва ли?

също така за автомобил който до преди 2 години е бил гаранционен не би следвало да има проблем с гарнитури на двигател или пък рейка. 

Тези неща при преглед за покупка могат ли да ги констатират в сервиза, за да знам дали ако е закарам в сервиз ще могат да ми кажат за евентуални проблеми с автомобила?

 

Днес бях на автомивка с Акорда,не го бях карал повече от седмица.Колегите са прави наистина няма декоративна кора над задната гума,иначе погледнато от страни не се забелязва.Такива кори мисля,че се слагат след  2008/2010г. при европейските модели и то не при всички.Рено-не,Опел-не.При Ваг групата да.Италианците и англичаните не знам,БМВ и Мерцедес имат и те.Мисълта ми е,че не е болка за умиране.

Ако се срещнеш с Акорд ще ти кажа какво има при мен,за което нямам никакъв шум отзад или да кажем,че е сведен до минимум.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, BOKLUK_CHOVEK написа:

Ама иначе лансираха дизела преди с по-ниски данъци и такси,че бил "по-еко".. хаха или по-скоро е имало някой който е изксрвал многооо пари от дизела коли и гориво и за това е било всичко и сеха извеенъж "много замърсяват"

Глупости на таркалета, именно в горивото е цялата работа, имаме дизел евро 5 в семейството с всичките му еко глупости, смърди на канцерогени и не се търпи, на мойта евро 4 с 2 свещи мога аспуха за шнорхел да ползвам, но иначе кефа от въртящия момент при дизела е ненадминант, но е време да почнрм да поставяме здравето пред кефа.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, тези лексуси разглеждал ли си ги? Имат много екстри,атвоматици са всички и вървят много повече от акорда. Аз ги разглеждах ,но мисля че не ставаха на газ и за това се отказах. Аз лично държа да може да се монтира газова уредба.Тя е най-смисленият ъпгрейд/тунинг на един автомобил ,независимо каква марка,модел и клас е хаха

https://m.cars.bg/offer/c2038258

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, BOKLUK_CHOVEK написа:

Колега, тези лексуси разглеждал ли си ги? Имат много екстри,атвоматици са всички и вървят много повече от акорда. Аз ги разглеждах ,но мисля че не ставаха на газ и за това се отказах. Аз лично държа да може да се монтира газова уредба.Тя е най-смисленият ъпгрейд/тунинг на един автомобил ,независимо каква марка,модел и клас е хаха

https://m.cars.bg/offer/c2038258

Гледал съм ги но вече съм се спрял на акорд и не мисля да го сменям ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като май трудно ще намеря екземпляр 2.0 автомат и с екстри. Има доста който изглеждат добре 2.4 но имат ГИ. Имат ли проблеми като е с газ, нещо като да върви по-малко, да дава грешки за да знам дали да го предпочета като алтернатива ако не мога да намеря. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се "родиш" на газ :Д 

Моята не върви на газ както на бензин след 5К оборото (във втека) ама то си е проблем на моята кола,сложили са ми слаби инжектори дето не могат да наваксат с газста. Но до 5К оборота никаква разлика във вървенето между газ и бензин.Но пак казвам това е конкретно при мен.Иначе като цяло никакви проблеми с газовите на К24. На мен ми докарва смесен разход 9 газ. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае защо на някой екземпляри за продажба им липсва хромираната лайсна на предната решетка (тази най-горе до капака)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1. Излитат при висока скорост. - фабричен проблем.Вземеш ли акорд с такава решетка,задължително я свали и я залепи с яко лепило,тази лайсна. Нова решетка е 200+лв,само лайсна не се продава

2. Крадат ги по паркинги,поради точка 1.

3. Същото се случва и с двете странични лайсни на предното стъкло - излитат и те. Добре е да си ги залепиш профилактично и тях.

4. Тресене при набиране - проблема идва или от прецакано вътрешно каре/та или от крива полуоска или от прецакани тампони на двигстеля. Само за имфо - нова полусока 1200лв,само каре 500лв,тампоните не знам. В зависимост в кой диапазон тресе проблема идва от различно нещо,но евтин вариянт за отсраняване няма в нито един случай на тресене

3. Кормилната рейка се разбива на 40К км - фабричен проблем.Отремонтирването от 400 до 2000лв зависи кой вариянт ще избереш.

4. К24 гори масло във високите обороти.Всички горят,въпроса е колко.1-1.5л на 8К км било нормално,над този разход - мислиш вариянт за ремонт.

 

Имай ги в предвид тези неща.Аз за тресенето не знаех ,като купувах колата беше с 4 различни гуми(джапанки направо),явно за да скрият това тресене и естествено аз си мислех че тресе заради гумите.При мен тресенето бе малко (но го има и дразни) и олелнах с 1200лв за полуоска. Та...гледай и тествай добре.Ако трябва 3ч отдели за оглед и задължително карай колата лично.Кажат ли ти че "не може да я караш" пожелавай им приятен ден и да си я продават.Аз така им казах на няколко "тариката".Викам няма как да дам 17-20К за кола без да съм я карал лично,правете си кръгчета с тях още 10г из автокъщата,щом не мога да я карам лично.Не знам кой ще даде такава сума пари за кола и само ще се вози в нея за "тестване". :D

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Тази която гледам е с всички лайсни на решетката и е от Германия с валиден ТЮФ. 2.0 е и при тях ли има същите проблеми с полуоски и карета или го няма (защото двигателя е по-лек). Ще е тествам и евентуално преглед в Бултрако Пловдив. Продавача дава и гаранция 1 год (предполагам поради това че има валиден ТЮФ до 2020) но иска 1к отгоре което не смятам да давам за гаранция на думи или на хартия от джамбаз. 

Иначе колата казва че има подрег, пръскалки на фаровете и заден парктроник (но аз не го виждам и не виждам бутон на таблото за него) затова не съм сигурен че го има като е видя ще потвърдя. Джантите са 16 ориинални. 

Исках да попитам за фаровете-казва че са с халогенни крушки но били на принципа на ксенон и можело да се сложат ксенонови крушки само и да работи като фабрично с ксенон (нещо не го вярвам, но може и така да е) ако някой има повече инфо моля да сподели. 

Може ли да има ксенонови фарове само със смяна на крушките? Може ли да има фабричен парктроник без да има бутон на таблото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дай линк или снимки да я видим.

Бутон на таблото за парктроник има само ако има преден псрктроник,за да може да го спираш да не ти бибка на главата постоянно. Също така,може да е с фабричен парктроник,но заден само и да е без бутон. Относно пръскалките за фаровете,са абсолютна глупост.Тая кола се кара по асфалт не офроуд.Тия пръскалки ги имах и ма бмв-то и на сегашната и единсвеното, което прават е да ти хабят и омазват предния капак с течност.Също така им изпадат капачките (на bmw e90 де,на акорд не знам,качката струваше 50лв без боята) и се получава една "много приятна" дупка на бронята.Аз им махнах предпазителя,за да не работят.Та ,тая "екстра" не ти трябва ,безполезна е. Относно стресенето рано или късно се появява при всички 7 и 8-ма акорд,мисля и някои сивици също. Фабричен проблем им е. Относно фаровете мисля,че всички акорди 8 са с ксенон на късите.Аз поне не срещнах такъв без. Иначе лесно се разбира. На тъмно или при вечер като пуснеш фаровете първите 3-4 сек светят по слабо и леко жълтеникаво и след това интензитета става на макс ,а светлината бяла. Това е като не са пускани известно време.

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм виждал Акорд 8 без ксенон. Според мен собственика е имал предвид, че фаровете като са с лупа не е проблем да се сложи ксенон, но няма да стане само ако сложиш ксенонова крушка. Ще трябва един HID комплект. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Забравих да ти кажа,че фаровете за мъгла също имат проблем. Гледай дс не е пукнато стъклото,че са цифра после. Крушките им са много близо до стъклото и го нагряват много и познай какво става като минеш през локва?! :D За това, ако вземеш акорд 8,смени тези крушки с LED(25-35W) и няма да ги мислиш вече.

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, BOKLUK_CHOVEK написа:

За това, ако вземеш акорд 8,смени тези крушки с LED(25-35W) и няма да ги мислиш вече.

Същото важи и за халогените на 7-ма.Смених ги H11 led и вече не греят стъклото.:)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, BOKLUK_CHOVEK написа:

Ще се "родиш" на газ :Д 

Моята не върви на газ както на бензин след 5К оборото (във втека) ама то си е проблем на моята кола,сложили са ми слаби инжектори дето не могат да наваксат с газста. Но до 5К оборота никаква разлика във вървенето между газ и бензин.Но пак казвам това е конкретно при мен.Иначе като цяло никакви проблеми с газовите на К24. На мен ми докарва смесен разход 9 газ. 

По-скоро е проблем с инсталацията на газовата. Втек иска специално отношение както е написано в темата ФАК в газовия форум. На к24 точно след 5к оборота се включва агресивната гърбица на всмукателния вал. Тогава трябва бързичко да идва горивото :) почти съм сигурен ,че не става въпрос за слаби инжектори. Изпарителя може и да са сбъркали и да са ти сложили слаб ,ако са съвсем нескопосани или пияни... малко вероятно обаче. Инсталацията е .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А относно нивата на оборудване. Някой знае ли какви са или може да са много различни. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Търсиш Executive ,това е моделът с скучна външност (обикновени брони,type S е много по красив,няма спор в това,но липсват много екстри) ,но full екстри.Понякога липсват някои неща (примерно моята няма само следене на платното,всичко друго като екстра е налично при мен),но като цяло executive са много по-оборудвани от Type S. Основните разлики между executive и type S ,за които се сещам са : При type S липсват : шибидах,ел седалки,въздуховоди за пътниците от зад,хладилен подлакътник. Executive ги има тези неща,но пък няма красивите брони на Type S и заради тях е 2см по нисък от executive-a.НА мен акъла не ми го побира ,защо няма execuvive с броните на taype S?! хаха Не знам каква е логиkата в това. Аз обаче съм си взел втора ръка,преден лип,прагове и задна броня ,оригинални от type S (тази с отвора в средата) за моя скучен външно executive и скоро ще ги монтирам и ще карам Екзекютувo-тайп S-ка :D

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.03.2019 г. at 13:29, JunkieXL написа:

А тези неща като разминаване на фугите (на снимката не се виждат) но при преглед в сервиз би следвало да ги видят или едва ли?

също така за автомобил който до преди 2 години е бил гаранционен не би следвало да има проблем с гарнитури на двигател или пък рейка. 

Тези неща при преглед за покупка могат ли да ги констатират в сервиза, за да знам дали ако е закарам в сервиз ще могат да ми кажат за евентуални проблеми с автомобила?

 

мисля че проблема с фугите е фабричен, и на 7ма Генерация са такива мойта включително, ако не фабричен то с времето се измята капака тествах на моята кола ;) гледай машинката да работи апък една фуга със и без нея все тая, а и все пак не идва от завода нова

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този който съм харесал не е екзекютив защото няма кожа и въздуховоди отзад. С 16 джанти е, има пръскалки на фаровете, подгрев на седалките и продавача казва че има парктроник (но както ви писах не виждам бутон на таблото за него) може ли да го има фабрично без бутон. И при спортен режим изписва ли на коя скорост си при 2.0 автомата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,на тази какво не й харесваш? На пръв поглед няма блутут. Повечето екстри за модела ги има. Преден/заден парктроник,подгрев,люк,кожа дихалки за пасажерите от зад,ел седалки,няй вероятно е и с подгрев на огледалата и с сензор за дъжд. отиди виж някоя на живо стига с тия питаници онлайн хаха

https://www.cars.bg/offer/c2395521

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, BOKLUK_CHOVEK написа:

Добре,на тази какво не й харесваш? На пръв поглед няма блутут. Повечето екстри за модела ги има. Преден/заден парктроник,подгрев,люк,кожа дихалки за пасажерите от зад,ел седалки,няй вероятно е и с подгрев на огледалата и с сензор за дъжд. отиди виж някоя на живо стига с тия питаници онлайн хаха

https://www.cars.bg/offer/c2395521

Може и тази да видя. Но засега съм се спрял на тази. 

 

Honda Accord 2.0 I-VTEK

16,900 ЛЕВА

2010, Бензин, 168976 км.

Tod- 62 OOD, Пловдив


http://www.cars.bg/offer/c2879882

Защото е със сервизна книжка и валиден ТЮФ. Само незнам дали няма да ми липсват екстрите като кожен салон и парктроник. Но след като е видя ако не ми допадне ще видя и нещо друго - това което си ми показал съм го харесал за гледане. Трябва само да ми остане време - то ми липсва ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимките не се вижда добре дали има парктроник от зад. Но видях ,че има ел фарове. макар че то както с тях така и без тях.Реално погледнато колко пъти ще ги настройваш тези фарове? 1-2 през цялата експлоатация на колата.А на кожения салон се наслаждаваш всеки път като се качиш :)

За малко повече пари (тая от моя линк със сигурност може да я свалих под 18) получаваш доста повече екстри (и преден и заден парктроник например),които ако почнеш после да ги искаш и да ги сложиш ще ти излезнат златни,а и е 2.4. Абе качи се карай 2Л и после пробвай 2.4 и пак ще си говорим :D

Относно фугите...моята няма такива неща. Според мен няма как да се появят фуги от нищото,вярно е че ламарините на хонда са малко тънки..ама все пак колата не е пластмасова,че да се появят фуги от времето :D

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дни я бяха изкарали отвън на тротоара.. Огледах я, докато чаках един колега..

Изглеждаше приятно.. Вътре не съм поглеждал.. Имам приятел, който си купи мазда 6 от тях.. Бяха коректни и колата е добра.. Преди бяха до СПС-а.. Вкарваха коли предимно от Германия..

 

Парктроника ще ти липсва.. Винаги може да се сложи допълнително..

За кожата - аз лично търсих без кожа - въпрос на предпочитания..

Няма го и хендсфрее-то.. На мен лично ми е удобно, но го ползвам само като съм сам в колата..

 

Ако бях на твое място и екстрите ме удовлетворяваха - щях да я водя на сервиз за оглед.. Нещо като първа среща :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капарирах автомобила. До няколко дни ще мога да се похваля и аз като собственик на Акорд 2010 2.0 автомат. Екземпляра е от Германия (1-ви собственик), обслужена 2017 Юни, сега Юни трябва отново да и сменя маслата. Има заден парктроник (без светлинна индикация на таблото, само звукова), подгрев на седалките. Ел огледала с подгрев и ел прибиране. 

Собственика каза че може да се нагласи при включване автоматично да се пускат габарите за дневни светлини (правило се през менюто) - някой знае ли как точно се прави?

 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...