Jump to content
Sign in to follow this  
Симеонов

k24a3 не пали

Recommended Posts

Здравейте! Автомобила който шофирам е Хонда Акорд турър, ръчна 2.4,2003г

Скоро съединителя забуксува. Вземах нов комплект на Ашика. До тук добре.

След смяната от сервиза (Велико Търново) ми се обадиха и ми заявиха, че колта

не иска да запали. Опитва ли са многократно, но без резултат. До този момент не 

съм имал какъвто и да е проблем с автомобила. От сервиза заявяват, че са върнали

всички датчици по местата  и всичко е прегледано многократно. Настояват, че проблема 

е електрически и не е техен (естествено). Колата е препратена към електричар, при който,

при размърдване на скоростния лост и запалва. При включване на задна колата изгасва и

няма запалване. След включване на компютър въобще не се открива компа на колата. 

Незнайно как колата запалва отново и не след дълго изгасва и всичко приключва. 

Електричаря ми иска ел. схема, защото на сляпо не може да работи(по негови думи).

Ако някой може да помогне с таква схема за к24а3 ще бъде супер много от полза.

Тази сага продължава вече трета седмица. Съжалявам за неточните обеснения,

но за пръв път се срещам с подобна проблематика.

Другата ми кола е Ровър 620 си и освен да карам друго не съм правил. 

Благодаря колеги!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Помпата качва ли гориво изобщо? Питам, защото има шок датчик (рестартира се с едно бутонче покрай педалите) , който е измислен с цел при ПТП да спре качването на горивото. При мен колата също не палеше и единствения проблем беше именно това, защото помпата при подаване на ток си работеше нормално(при мен се активира при слагане на газово + падане на акумулатор) , след като го натиснахме всичко беше отново наред и запали от раз. 

Edited by sashua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Помпата не включва въобще, защото се случва нещо с компа. Иначе с това бутонче пробвахме и без резултат. Благодаря колега.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Симеонов said:

Помпата не включва въобще, защото се случва нещо с компа. Иначе с това бутонче пробвахме и без резултат. Благодаря колега.

Понеже майстора когато търсеше проблема при мен, пробва много неща, имам спомен, че направи нещо като байпас, взе ток от главния бушон, и го върза към кабела на помпата ( с допълнителен бушон, за всеки случай) , така веригата от ток, която се губеше след компютъра се възтанови, не казвам, че е добро решение, а и лично аз не съм сигурен, правилно ли го обяснявам, но ако помогне да се запали колата, ще е добре. Друго нещо, което се сещам, релето на помпата да видите, както и като цяло бушони, релета изрядни ли са. 

Edited by sashua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всяко предложение е добре дошло. Колата е при Факира, Бисер мисля, че се казва. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Истината е че почти всички до един са скубци в Търново, заемат се с неща който не знаят и те могат ли да свършат, вземат едни пари, накрая клиента страда, за жалост не само в Търново е така...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мен намери човек , който има компютър за К24А3 и направо пробвай с нов. Поне да си сигурен , че това е проблема.
Лесно се откача и закача друг. 

Edited by BuRn1nG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Върти ли двигателят като се опитвате да я запалите? Провери за разхабена маса някъде, вероятността е голяма. Четвърт оборот да е, ще оказва влияние. Изпърдян компютър е почти невъзможно.

Edited by ivailopp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Надявам се ще поемат за тяхна сметка какво излезе ? 

Вариант е слаба връзка някъде както са писали колегите.

Случайно да ти е рефлашван компа ? Проверете бушоните, и инсталацията .

 

Edited by isullivan
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблема си остава към момента. Към компютара на колата влизат 4 снопа.

При откачането на единия успяваме да се свържем с кома на колата. При връщането на 

буксата обратно, връската се срива. Очевидно има нещо нередно по този сноп. Възможно е късо,

прищипан кабел, скъсан или нещо такова. Проблема е че снопа е трудно проследим и електричаря 

иска схемата. В краен случей ще се хвана аз да го проследя тоя сноб и с мултицета да хвана кое точно събаря 

системата. Да напомяня, това се случва след смяна на съединител????!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да не са разменили някой от спопа,първото нещо което бих погледнал.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не мога да намеря ел.схемата за този модел. Някакви идей, сайтове, линкове?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата няма да запали с чужд компютър заради имобилайзера( Сашо се бърка щото неговия е афтърмаркет и може с едно кликане да го забрани :))
Ето Сървис Менюал на Acura TSX първа генерация която е едно към едно с нашите Акорд-и
http://www.redliners.ru/manuals/Acura TSX.zip

 

пп.. не знам дали това ще е от полза
6916248363_c64b903945_z.jpg

Edited by rollin
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля, че този манюъл е точно каквото ни трябва. Дано и еладжията да мисли така. Благодаря rollin. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мене проблема ще излезе нещо дребно от типа на ударен или прехапан някъде кабел в следствие на смяната на съединителя.
Но за всеки случай свалете компютъра понеже има случаи в които по някакъв начин стига до него вода и яко се окислява върте.

Edited by rollin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Понеделник ще продължим. И според мен има прищипан кабел. Със схемата се надявам по-лесно да проследим проблемния кабел. Ще пиша отново, че това стана  банално.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако чаткате руския, виж това  https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00000000000000ZDRT00.HTML (позиции 26, 27, 28).

Може да разгледате и тук: https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00A26100000000EART00.HTML

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проверихте ли дали компа не е наводнен?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Към момента проблем се оказва найстина в компютъра. Причината за прецакания процесор е неясна. В задачката се пита от къде да намеря компютър ? 300лв за second hand не са ли множко? Предложения? 

Благодаря!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Закарай колата при тези, които са ти сменили съединителя и им се обаждай всеки ден да проверяваш кога ще ти сменят компятъра. Те трябва да ти покрият всяка стотинка от главоболията, които имаш. Явно не са откачили акумулатора като са сменяли съединитля, дало е нещо на късо и са изгорили компятъра на колата. Абсолютно на 100% трябва да им се търси отговорност - финансова и наказателана! Трябва да ти покрият всички щети след тяхната "компетентна" намеса.

 

Това, че заради тях колата ти вече близо месец не е в движение, въобще няма да го коментирам.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, Симеонов написа:

Към момента проблем се оказва найстина в компютъра. Причината за прецакания процесор е неясна. В задачката се пита от къде да намеря компютър ? 300лв за second hand не са ли множко? Предложения? 

Благодаря!

 

300лв са доста само за компютър, но ако е с ключа и имобилайзера мисля че е ОК цената.
То реално само комп едва ли ще те оправи...
 

 

пп... ако ти трябва само комп и по някакъв начин може да се подкара на твоята кола ето ти един за 35 паунда и 11 паунда доставка до UK от там до БГ 2.5лв на кило и за няма и 110лв ще е при тебе.
https://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-ACCORD-VII-Tourer-2004-2-4-Vtec-E-118kw-Engine-ECU-37820-RBB-E02/264085098488?epid=1513709238&hash=item3d7cb2cff8:g:OeEAAOSwvcFcERXe:rk:11:pf:0

Edited by rollin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз имам такъв въпрос - какво става като дадеш на контакт? Чека и имобилайзера изгасват ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, rollin написа:

300лв са доста само за компютър, но ако е с ключа и имобилайзера мисля че е ОК цената.
То реално само комп едва ли ще те оправи...
 

 

пп... ако ти трябва само комп и по някакъв начин може да се подкара на твоята кола ето ти един за 35 паунда и 11 паунда доставка до UK от там до БГ 2.5лв на кило и за няма и 110лв ще е при тебе.
https://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-ACCORD-VII-Tourer-2004-2-4-Vtec-E-118kw-Engine-ECU-37820-RBB-E02/264085098488?epid=1513709238&hash=item3d7cb2cff8:g:OeEAAOSwvcFcERXe:rk:11:pf:0

Само комп го оправя, аз смених само комп и с обучаване на ключа и имото и колата запали. Цените варират между 200-300лв. Пусни обява че търсиш. Но като цяло смятам че трябва майсторите да си поемат отговорност и те да ти го платят и намерят някой да го обучи.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цената с ключ и имобилайзер е 300лв, без 200. Утре ще говоря с хората от сервиза и може да го взема тоя от ибей. Благодаря

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

След дълго умуване проблема се оказа наистина компютър. Смених компа + чипа от стария и колата просто запали. Причините за повредата на процесора остават неясни. Благодаря на всички, които се включиха и помогнаха с полезна информация. Във форума има хора с опит и с желание да споделят мнение  как да се реши даден проблем.

 

  • Like 3
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...