Симеонов 3 #1 Публикувано 24 Януари, 2019 Здравейте! Автомобила който шофирам е Хонда Акорд турър, ръчна 2.4,2003г Скоро съединителя забуксува. Вземах нов комплект на Ашика. До тук добре. След смяната от сервиза (Велико Търново) ми се обадиха и ми заявиха, че колта не иска да запали. Опитва ли са многократно, но без резултат. До този момент не съм имал какъвто и да е проблем с автомобила. От сервиза заявяват, че са върнали всички датчици по местата и всичко е прегледано многократно. Настояват, че проблема е електрически и не е техен (естествено). Колата е препратена към електричар, при който, при размърдване на скоростния лост и запалва. При включване на задна колата изгасва и няма запалване. След включване на компютър въобще не се открива компа на колата. Незнайно как колата запалва отново и не след дълго изгасва и всичко приключва. Електричаря ми иска ел. схема, защото на сляпо не може да работи(по негови думи). Ако някой може да помогне с таква схема за к24а3 ще бъде супер много от полза. Тази сага продължава вече трета седмица. Съжалявам за неточните обеснения, но за пръв път се срещам с подобна проблематика. Другата ми кола е Ровър 620 си и освен да карам друго не съм правил. Благодаря колеги! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 118 #2 Отговорено 24 Януари, 2019 (Редактирано) Помпата качва ли гориво изобщо? Питам, защото има шок датчик (рестартира се с едно бутонче покрай педалите) , който е измислен с цел при ПТП да спре качването на горивото. При мен колата също не палеше и единствения проблем беше именно това, защото помпата при подаване на ток си работеше нормално(при мен се активира при слагане на газово + падане на акумулатор) , след като го натиснахме всичко беше отново наред и запали от раз. Редактирано 24 Януари, 2019 от sashua Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Симеонов 3 #3 Отговорено 24 Януари, 2019 Помпата не включва въобще, защото се случва нещо с компа. Иначе с това бутонче пробвахме и без резултат. Благодаря колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 118 #4 Отговорено 24 Януари, 2019 (Редактирано) 7 minutes ago, Симеонов said: Помпата не включва въобще, защото се случва нещо с компа. Иначе с това бутонче пробвахме и без резултат. Благодаря колега. Понеже майстора когато търсеше проблема при мен, пробва много неща, имам спомен, че направи нещо като байпас, взе ток от главния бушон, и го върза към кабела на помпата ( с допълнителен бушон, за всеки случай) , така веригата от ток, която се губеше след компютъра се възтанови, не казвам, че е добро решение, а и лично аз не съм сигурен, правилно ли го обяснявам, но ако помогне да се запали колата, ще е добре. Друго нещо, което се сещам, релето на помпата да видите, както и като цяло бушони, релета изрядни ли са. Редактирано 24 Януари, 2019 от sashua Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Симеонов 3 #5 Отговорено 24 Януари, 2019 Всяко предложение е добре дошло. Колата е при Факира, Бисер мисля, че се казва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 118 #6 Отговорено 24 Януари, 2019 Истината е че почти всички до един са скубци в Търново, заемат се с неща който не знаят и те могат ли да свършат, вземат едни пари, накрая клиента страда, за жалост не само в Търново е така... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Симеонов 3 #7 Отговорено 24 Януари, 2019 Съгласен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #8 Отговорено 25 Януари, 2019 (Редактирано) Според мен намери човек , който има компютър за К24А3 и направо пробвай с нов. Поне да си сигурен , че това е проблема. Лесно се откача и закача друг. Редактирано 25 Януари, 2019 от BuRn1nG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #9 Отговорено 25 Януари, 2019 (Редактирано) Върти ли двигателят като се опитвате да я запалите? Провери за разхабена маса някъде, вероятността е голяма. Четвърт оборот да е, ще оказва влияние. Изпърдян компютър е почти невъзможно. Редактирано 25 Януари, 2019 от ivailopp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #10 Отговорено 25 Януари, 2019 (Редактирано) Надявам се ще поемат за тяхна сметка какво излезе ? Вариант е слаба връзка някъде както са писали колегите. Случайно да ти е рефлашван компа ? Проверете бушоните, и инсталацията . Редактирано 25 Януари, 2019 от isullivan 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Симеонов 3 #11 Отговорено 25 Януари, 2019 Проблема си остава към момента. Към компютара на колата влизат 4 снопа. При откачането на единия успяваме да се свържем с кома на колата. При връщането на буксата обратно, връската се срива. Очевидно има нещо нередно по този сноп. Възможно е късо, прищипан кабел, скъсан или нещо такова. Проблема е че снопа е трудно проследим и електричаря иска схемата. В краен случей ще се хвана аз да го проследя тоя сноб и с мултицета да хвана кое точно събаря системата. Да напомяня, това се случва след смяна на съединител????!!!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1252 #12 Отговорено 25 Януари, 2019 Да не са разменили някой от спопа,първото нещо което бих погледнал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Симеонов 3 #13 Отговорено 25 Януари, 2019 Не съм сигурен, но буксите са различни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Симеонов 3 #14 Отговорено 25 Януари, 2019 Не мога да намеря ел.схемата за този модел. Някакви идей, сайтове, линкове? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #15 Отговорено 25 Януари, 2019 (Редактирано) Колата няма да запали с чужд компютър заради имобилайзера( Сашо се бърка щото неговия е афтърмаркет и може с едно кликане да го забрани :)) Ето Сървис Менюал на Acura TSX първа генерация която е едно към едно с нашите Акорд-иhttp://www.redliners.ru/manuals/Acura TSX.zip пп.. не знам дали това ще е от полза Редактирано 25 Януари, 2019 от rollin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Симеонов 3 #16 Отговорено 25 Януари, 2019 Благодаря колега, сега ще прегледам нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Симеонов 3 #17 Отговорено 25 Януари, 2019 Мисля, че този манюъл е точно каквото ни трябва. Дано и еладжията да мисли така. Благодаря rollin. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #18 Отговорено 25 Януари, 2019 (Редактирано) Според мене проблема ще излезе нещо дребно от типа на ударен или прехапан някъде кабел в следствие на смяната на съединителя. Но за всеки случай свалете компютъра понеже има случаи в които по някакъв начин стига до него вода и яко се окислява върте. Редактирано 25 Януари, 2019 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Симеонов 3 #19 Отговорено 26 Януари, 2019 Понеделник ще продължим. И според мен има прищипан кабел. Със схемата се надявам по-лесно да проследим проблемния кабел. Ще пиша отново, че това стана банално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6087 #20 Отговорено 26 Януари, 2019 Ако чаткате руския, виж това https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00000000000000ZDRT00.HTML (позиции 26, 27, 28). Може да разгледате и тук: https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00A26100000000EART00.HTML Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Симеонов 3 #21 Отговорено 30 Януари, 2019 Изпратените схеми са точни, но все още няма резултат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #22 Отговорено 30 Януари, 2019 Проверихте ли дали компа не е наводнен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Симеонов 3 #23 Отговорено 7 Февруари, 2019 Към момента проблем се оказва найстина в компютъра. Причината за прецакания процесор е неясна. В задачката се пита от къде да намеря компютър ? 300лв за second hand не са ли множко? Предложения? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #24 Отговорено 7 Февруари, 2019 Закарай колата при тези, които са ти сменили съединителя и им се обаждай всеки ден да проверяваш кога ще ти сменят компятъра. Те трябва да ти покрият всяка стотинка от главоболията, които имаш. Явно не са откачили акумулатора като са сменяли съединитля, дало е нещо на късо и са изгорили компятъра на колата. Абсолютно на 100% трябва да им се търси отговорност - финансова и наказателана! Трябва да ти покрият всички щети след тяхната "компетентна" намеса. Това, че заради тях колата ти вече близо месец не е в движение, въобще няма да го коментирам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #25 Отговорено 7 Февруари, 2019 (Редактирано) Преди 2 часа, Симеонов написа: Към момента проблем се оказва найстина в компютъра. Причината за прецакания процесор е неясна. В задачката се пита от къде да намеря компютър ? 300лв за second hand не са ли множко? Предложения? Благодаря! 300лв са доста само за компютър, но ако е с ключа и имобилайзера мисля че е ОК цената. То реално само комп едва ли ще те оправи... пп... ако ти трябва само комп и по някакъв начин може да се подкара на твоята кола ето ти един за 35 паунда и 11 паунда доставка до UK от там до БГ 2.5лв на кило и за няма и 110лв ще е при тебе.https://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-ACCORD-VII-Tourer-2004-2-4-Vtec-E-118kw-Engine-ECU-37820-RBB-E02/264085098488?epid=1513709238&hash=item3d7cb2cff8:g:OeEAAOSwvcFcERXe:rk:11:pf:0 Редактирано 7 Февруари, 2019 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #26 Отговорено 7 Февруари, 2019 Аз имам такъв въпрос - какво става като дадеш на контакт? Чека и имобилайзера изгасват ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #27 Отговорено 7 Февруари, 2019 Преди 2 часа, rollin написа: 300лв са доста само за компютър, но ако е с ключа и имобилайзера мисля че е ОК цената. То реално само комп едва ли ще те оправи... пп... ако ти трябва само комп и по някакъв начин може да се подкара на твоята кола ето ти един за 35 паунда и 11 паунда доставка до UK от там до БГ 2.5лв на кило и за няма и 110лв ще е при тебе.https://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-ACCORD-VII-Tourer-2004-2-4-Vtec-E-118kw-Engine-ECU-37820-RBB-E02/264085098488?epid=1513709238&hash=item3d7cb2cff8:g:OeEAAOSwvcFcERXe:rk:11:pf:0 Само комп го оправя, аз смених само комп и с обучаване на ключа и имото и колата запали. Цените варират между 200-300лв. Пусни обява че търсиш. Но като цяло смятам че трябва майсторите да си поемат отговорност и те да ти го платят и намерят някой да го обучи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Симеонов 3 #28 Отговорено 10 Февруари, 2019 Цената с ключ и имобилайзер е 300лв, без 200. Утре ще говоря с хората от сервиза и може да го взема тоя от ибей. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Симеонов 3 #29 Отговорено 24 Февруари, 2019 След дълго умуване проблема се оказа наистина компютър. Смених компа + чипа от стария и колата просто запали. Причините за повредата на процесора остават неясни. Благодаря на всички, които се включиха и помогнаха с полезна информация. Във форума има хора с опит и с желание да споделят мнение как да се реши даден проблем. 3 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове