Jump to content
Birchoo

Аcord Coupe EX-L V6 Информация и мнения

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

След доста години каране и подобряване на моя прелюд, напира в мен желанието за нещо по-ново. Но разбира се, естествено искам пак да заложа на нашата любима марка, но в същото време искам нещо по-истинско и мощно. Та затова се спрях на един модел, на който се точа от доста време - Accord Coupe EX-L V6

 

Някой може ли да даде някакво мнение относно гореспоменатия модел. Главно се правят за американския пазар от 2008 до 2012. Имам приятел, който внася постоянно коли от щатите и ще ми помогне с внасянето на такава. В България и то в Пловдив съм виждал само една единствена и тя беше с малкия 4 цилиндров двигател K24. Не съм запознат много с 6 цилиндровите модели на хонда и ме интересуват няколко въпроса, ако някой кара кола с подобен двигател:

 

- Много скъпа ли идва поддръжката на такава кола?

- Как биха стояли нещата откъм части?

- Когато дойде време за обслужване, могат ли да се намеря консумативи за този модел, дори и от Бултрако?

- Имат 6 степенна ръчна и 5 степенен автоматик с paddle shifters. Кой от двата варианта би бил по-добър?

- Някой запознат ли е със ситемата VCM, за работата на 3, 4 и 6 цилиндъра? Знам единствено,че е направено с цел икономия...

 

Мисля, че е една доста прилична кола. Както на визия, така и на вървеж. С един хубав марков Air Intake кит и афтърмаркет изпускателна система мисля,че би се получило едно доста добро и класно возило. 

 

Искам да благодаря предварително на отзовалите се. 

 

Поздрави

2012-honda-accord-hfp_cc_005-5903.jpg

2012-honda-accord-hfp_cc_1001-5905.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

От къде мислиш да я купиш? В бг не се предлага нито една.Имаше преди време една 2.4 в Пловдив. Мисля,че ще е филм с частите. За това и леджънта не се харчи добре в бг,въпреки че е бъкан с екстри на мн добра цена.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В първия пост съм писал от къде. На цена от 3500$ до 5000$ се намират страхотни екземпляри с най-висок клас на оборудване откъм екстри. Дори една беше с фабрично затъмнени прозорци, включително и предните...

Edited by Birchoo
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей колега. От две години карам EX-L  2008-ма, но с "малкия K24Z3" мотор, седан, и само позитиви мога да кажа за машината. Не е много по различна от купето, което е с по-твърдо окачване. Колата ми е била внесена още 2008-ма от щатите и е карана и поддържана само тук. Аз за сега само консумативи сменям по нея. Реално през бултрако по парт номер можеш да поръчаш всичко за нея, както поръчват и колегите с европейските и японските хонди. Няма нищо по различно за това че е американска версия. Пак е хонда. Почти сигурно, че в кварталиния магазин за авточасти няма да има нищо за нея, но затова има общи поръчки тук в форума на оригинални и качествени части за ходните ни. Освен това щом имаш приятел, дето търгува с щатите, той може да ти съдейства с части оттам, защото е по-евтино и лесно.  Относно скоростите - автомата е благина, но предвид какво си карал и към какво си се насочил сега, по-добре изберете ръчка :) . За VCM системата нищо не мога да кажа, добре е да прочетеш повече в американските форуми за нея. Ако искаш да я тунинговаш откъм мотор и да я съживиш малко (макар че е доста вървежна), взимаш ктунер и слагаш спортен катализатор и докарваш още около 10-15 коня/ 5-10 Nm  http://ktuner.com/0812accordv6/  . Това с  "един хубав марков Air Intake кит" няма особен смисъл за перформънса на мотора, а единствено ще е за твое вътрешно удовлетворение, и за малко по-различен звуков ефект :) . На практика всмукателната система на хонда е достатъчно добре проектирана за да "храни мотора с достатъчно количество въздух" (турбиниран е друга песен вече). Ето цитат от RV6 performance - "The stock intake is fine. To he honest I have never seen a intake gain HP on my dyno. They all loose power and cause issues with how the ECU meters the air going into the engine. "  Успех и късмет с избора :)

Edited by _pileto_
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защо никой нищо не казва какъв е разхода на американските Хонди и мотора 2.4 колко коня е? Само аз ли си мисля, че са с големи кубатури с малка мощност и с голям разход? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не знам как за вас намирането на части не е проблем? Убийство е всичко да се взима през Бултрако или поръчка. Да не говорим за периода на доставката.

Съседа ти отпорва калника и .. бауу.. от Америка ли ще го докараш? Кое ще ти го покрие, гражданската ли, каското ли? Да не говорим за евентуален инцидент. Тогава я закотвяш на трупчета и 6 месеца не те оправят, да не говорим за финансовата страна.

Моята е европейска и понеже е с ксенон, едни прости амортисьори влезнах във филм с търсенето им. Камоли избора да е сведен единствено зад океана.

п.с.

Все пак за това всеки си има мнение и предпочитание... за мен проблем, не е непременно за Вуте проблем..

Спор няма. Много ми харесва как изглежда :whistle:

Edited by h5rov

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Tokio написа:

Защо никой нищо не казва какъв е разхода на американските Хонди и мотора 2.4 колко коня е? Само аз ли си мисля, че са с големи кубатури с малка мощност и с голям разход? 

2.4 EX-L го дават 190 коня на коляновия вал, като реално на гумите е около 150 (автомат). След рефлаша се отпушват още около 15-20. Разход извънградско от 6.8 до към 8.5 , според пътя, режима на каране и скороста. Средно да речем 7.5/100км. Градското е относително, но гравитира около 12/100.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 6 часа, _pileto_ написа:

Здравей колега. От две години карам EX-L  2008-ма, но с "малкия K24Z3" мотор....

 

Здравей! Първо искам да ти благодаря за изчерпателното мнение. Относно избора на двигател, насочил съм се нарочно към V6. В момента карам един сравнително немалък четирицилиндров двигател H23A2. Но както казах вече искам нещо доста по-голямо и мощно, от познатите 4 цилиндрови модели. Освен мощта и нютоните, също така и звука на 6 цилиндровия двигател е несравним, особено с някоя хубва изпускателна система на 76 мм. 

Затова и въпроса ми беше насочен главно за 6 цилиндровия, 3.5 кубиков двигател. Харесвам много и седана на 8-ма генрация, но нещо във формата и извивките на купето ме привлича адски много. Спомям си как ме гледаха още преди 5-6 години с прелюда, докато не беше нищо осбено на визия, да не говоря сега. И сега си представям какво би било с тази, при положене,че не от най-често срещаните...

 

ex-L.thumb.JPG.b01614e437129c3e55efa8ea7fe2c793.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бранко някъде беше казвал, че J35 двигателят е по-солиден и дуракоустойчив от K серията.

Едрогабаритни части и по купето винаги са проблем, дори за по-неекзотични коли.

За всичко останало (особено двигател) има части от САЩ, Япония ...

 

Цената, която е писана по-горе е доста приятна. Вече с технотестове, мита и ДДС ще набъбне, но "кеф цена няма". :)

 

Аз лично подкрепям колегата, с удоволствие бих си взел импорт ако е с правилния волан.

Edited by dindin
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Основният проблем с американските хонди е по едрогабаритните части. Ако вземе да те изтряска някой "по-така", че да трябва да търсиш капаци, врати, багажници, става голям филм - няма такива коли по европейски морги. Иначе технически, ако е запазен автомобил, няма какво толкова да го мислиш.

 

Преди 4 часа, Tokio написа:

Защо никой нищо не казва какъв е разхода на американските Хонди и мотора 2.4 колко коня е? Само аз ли си мисля, че са с големи кубатури с малка мощност и с голям разход? 

 

За начало, защото никой в темата не пита за 2.4 нито колко коня е, нито колко харчи - коментираме купе V6 :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 24 минути, dindin написа:

Бранко някъде беше казвал, че J35 двигателят е по-солиден и дуракоустойчив от K серията.

Едрогабаритни части и по купето винаги са проблем, дори за по-неекзотични коли.

За всичко останало (особено двигател) има части от САЩ, Япония ...

 

Цената, която е писана по-горе е доста приятна. Вече с технотестове, мита и ДДС ще набъбне, но "кеф цена няма". :)

 

Аз лично подкрепям колегата, с удоволствие бих си взел импорт ако е с правилния волан.

 

С най-груби сметки в които включвам освен цената на колата, докарване, Мито и ДДС + технотест ми излиза около 13 000. Аз за по-сигурно го слагам 15 000 лв. Имам приятел в Бултрако, попитах го информативно и чакам да ми каже като обслужване какво би струвало...

Share this post


Link to post
Share on other sites

15/16/17 за мен е идеална цена,макар,че купе никога не бих си купил.Но всеки си гледа от неговата камбанария.

Части се намират и то всякакви при днешната глобализирана търговия няма да имаш проблем колега,сигурен съм.пък и тази кола не я купуваш за да я трошиш.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абе какво плашите човека?Както каза колега по-горе -"Кефа цена няма!".Правиш си каско задължително и щракаш с пръсти;)То колегите ,които карат Леджънд да не би да са на по-добро дередже от към всякакви части?

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 19 часа, Birchoo написа:

Мито и ДДС

Само тези двете опоменати са 30% от фактурата на колата без нищо друго. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

А мислиш ли,че ще префактурираме колата на реалната цена, когато плащам Мито и ДДС...? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мислиш ли че документите не отиват директно на митница от там ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 48 минути, hahy написа:

Мислиш ли че документите не отиват директно на митница от там ;)

 

Убеден съм! Това колко се дават на ръка на човека в щатите, няма нищо общо с това колко ще пише в документите...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щом сте вкарвали и става :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има не една или две коли по улиците на България, които са внос от Северна Америка, ако излиза сметката, защо не? Особено пък ако имаш човек на място, който е минавал по този път. Приветствам идеята, тези купета винаги са ми били симпатични, с правилните джанти :)

... някакъв шанс твоят човек да носи и от Канада?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 18 часа, Чавдар K написа:

Има не една или две коли по улиците на България, които са внос от Северна Америка, ако излиза сметката, защо не? Особено пък ако имаш човек на място, който е минавал по този път. Приветствам идеята, тези купета винаги са ми били симпатични, с правилните джанти :)

... някакъв шанс твоят човек да носи и от Канада?

Много съм съгласен с теб! Джатата специално за мен може да промени коренно визията на колата от ужасна на уникална.. както и обратното :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей колега Birchoo, аз съм с Хонда Pilot 2009 3.5 J35 мотор. За сега мога да кажа само суперлативи за V6 мотора. Това, което тествам все още е V6 VCM-2 системата, която при определени автомобили е проблемна и се изразява в нагар по свещите и смяна на сегменти заради повишена консумация на масло - 1л на 1500 - 1600 км. По справка от различни форуми доста от V6 VCM-2 двигателите са засегнати от този проблем <10% и темата е много дискутирана. В US и Канада са провеждани акции за смяна на сегменти на 1-2-3 цилиндър защото именно те се изключват при ECO режима(когато работи VCM-2 системата). Като купуваш автомобила провери по VIN номера дали на автомобила са правени някакви сервизни акции. Аз специално съм решил да изгася VCM-2 системата, защото това е единственото решение, което предпазва мотора от бъдещи проблеми.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, qnkomu написа:

Здравей колега Birchoo, аз съм с Хонда Pilot 2009 3.5 J35 мотор. За сега мога да кажа само суперлативи за V6 мотора. Това, което тествам все още е V6 VCM-2 системата, която при определени автомобили е проблемна и се изразява в нагар по свещите и смяна на сегменти заради повишена консумация на масло - 1л на 1500 - 1600 км. По справка от различни форуми доста от V6 VCM-2 двигателите са засегнати от този проблем <10% и темата е много дискутирана. В US и Канада са провеждани акции за смяна на сегменти на 1-2-3 цилиндър защото именно те се изключват при ECO режима(когато работи VCM-2 системата). Като купуваш автомобила провери по VIN номера дали на автомобила са правени някакви сервизни акции. Аз специално съм решил да изгася VCM-2 системата, защото това е единственото решение, което предпазва мотора от бъдещи проблеми.

Тази система пести от 10 до 15% гориво.При положение,че и дават около 10 среден разход то евентуалната икономия на горивото ще е литър и малко в най добрият случай.

Добре ще направиш,заради този литър да се рискува някаква интервенция по мотора с неясен край не си струва.На хиляда км двадесет лева.Махай.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колегата да сподели,взе ли купе,или още дерзае?:afro:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×