Jump to content
GeorgiD

Акорд 8 2.2 i-DTEC - стържещ звук от турбината

Recommended Posts

Добър ден на колегията, имам едно питане, появи се отвратително неприятно стържещ звук от турбината, колата е при Слави от Овча купел, за регулярно обслужване, като го помолих и да погледне проблема с турбото, току що говорих с човек от сервиза им, оказва се че геометрията на турбото е капут и от тук ми идват въпросите:

 

1. Това подлежи ли на някакъв вид рециклаж, било то турбото било то геометрията...

2. Ако не подлежи на рециклаж, то какви са ми вариантите ?

3. За инфо цената на турбо-компресора от Булрако е 3990 лева, без гаранция и без монтаж.

 

П.С. мисля си да търся 2ра употреба евентуално, но пък толкова да не става за рециклиране ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Подлежи на рециклиране. Бяха ми препоръчвали от гр. Годеч - Адлер Турбо, но нека някой друг сподели ако им е ползвал услугите - аз така и не рециклирах докато бях с дизеловия Акорд. Има хора във форума, които не са доволни след рециклиране. Вероятна цена около 700-1000лв.

2. Втора ръка от ударена кола на малко км.  Вероятна цена около 800-1200лв и риск дали ползваното турбо ще изкара много.

3. Обърни се към някой като https://www.coxmotorparts.co.uk/ за по-нормална цена на ново турбо (или търси ново оригинално в ebay uk / de). Винаги съм успявал да намеря чисто нови оригинални части за всяка моя Хонда на поне 30%, а някой път до 70% по-ниско от тези от Бултрако. Но предполагам, че едва ли ще намериш ново оригинално турбо за под 2500лв.

 

Нека и другите споделят опит.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за отвогора весел...

 

Твойте хора предлагат това: коксмоторпартс ми предложиха това: https://www.ebay.de/itm/Turbolader-fur-Honda-Civic-Accord-VIII-CU-2-2-i-DTEC-110KW-150PS-782217/152713576665?hash=item238e7040d9:g:4DAAAOSwLApZxTY6:rk:17:pf:0

 

гарантират, че не е китайска турбина.

 

Ако някой друг колега сподели дали си заслужава рециклация или не то тази най-вероятно ще е ...

 

Жалко кофти почва годината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах, кой какво е предложил, но турбината от ebay, най-вероятно наистина не е китайска, защото не е "нова", а е "Generalüberholt" или "refurbished" на английски, което не зная да до колко се покрива, като методика и резултат с рециклирането, което правят тук.

 

На баща ми Пасата 2,0ТДИ му взех, точно такава турбина от ebay.de, но цената беше доста по-ниска - по спомен  250Е ако им изпратя нашата старата или към 350Е без да изпращам старата част. 

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да уточня - никой не е мой човек - знам, че под някаква форма правя реклама, но по никакъв начин не съм свързан с никоя от горните фирми :) Та, според мен рециклирано или ползвано турбо от ebay от продавач с висок рейтинг е по-сигурен вариант от рециклиране в българска фирма. Поне за ибейските имаш отзиви, че повечето хора са доволни - тоест продавача се старае. 

 

Но... ако има проблем след монтаж, продавача от ибей ще каже, че не носи отговорност поради възможност за неправилен монтаж (за което са абсолютно прави, няма как да знаят кой и как го е слагал). При сервиз, който се заема да го свали/рециклира/качи, може да получиш гаранция. Въпреки това, ако нямам конкретни отзиви за някой сервиз, лично по-скоро бих рискувал да купя частта и да ми я сложат в читав сервиз. Ако има проблем да съм готов, че ще пия една вода и ще търся отново турбо...

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
44 minutes ago, Veseliq said:

 Та, според мен рециклирано или ползвано турбо от ebay от продавач с висок рейтинг е по-сигурен вариант от рециклиране в българска фирма. Поне за ибейските имаш отзиви, че повечето хора са доволни - тоест продавача се старае. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, GeorgiD написа:

Добър ден на колегията, имам едно питане, появи се отвратително неприятно стържещ звук от турбината, колата е при Слави от Овча купел, за регулярно обслужване, като го помолих и да погледне проблема с турбото, току що говорих с човек от сервиза им, оказва се че геометрията на турбото е капут и от тук ми идват въпросите:

 

1. Това подлежи ли на някакъв вид рециклаж, било то турбото било то геометрията...

2. Ако не подлежи на рециклаж, то какви са ми вариантите ?

3. За инфо цената на турбо-компресора от Булрако е 3990 лева, без гаранция и без монтаж.

 

П.С. мисля си да търся 2ра употреба евентуално, но пък толкова да не става за рециклиране ?!

https://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=honda+accord+viii+2009+cu+2.2+i-dtec&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=honda+accord+viii+2009+cu+2.2+i-dtec+turbollader&_sacat=0 гледай тук може и да си харесаш нещо по евтините са рециклирани ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

новото тъй като го гледам струва 2000 лева,поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм сигурен,че геометрията е капут.Дори и да е така не съм сигурен,че точно тя може да се рециклира.Всеки който е държал турбина в ръцете си знае за какво говоря.Да не говорим,че една геометрия живее два пъти по дълго от самата перка с оста.Геометрията се почиства и това е,нищо друго не можеш и направи.Стържещият звук не е от нея според мен,няма какво да и стърже.Най много да блокира,лесно се оправя.

Гецата беше споделил този проблем със стържещият звук още Есента.Една турбина умира от раз.

Аз бих си взел турбината и бих я занесъл примерно тук https://www.facebook.com/bgturbocom/  за обстоен преглед.

Не купувай преди да си 100% сигурен,че трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Ако охлювите на турбината са наред, защо не смениш само "сърцето"?

https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Accord-Civic-2-2-i-DTEC-150HP-110KW-782217-Turbocharger-Cartridge-CHRA/332926809545?hash=item4d83fbf5c9:g:xTkAAOSwiJZcB5Kx:rk:13:pf:0

Чисто ново - Гарет.

По-добре от рециклирано.

Успех!

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, NikiG написа:

Привет. Ако охлювите на турбината са наред, защо не смениш само "сърцето"?

https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Accord-Civic-2-2-i-DTEC-150HP-110KW-782217-Turbocharger-Cartridge-CHRA/332926809545?hash=item4d83fbf5c9:g:xTkAAOSwiJZcB5Kx:rk:13:pf:0

Чисто ново - Гарет.

По-добре от рециклирано.

Успех!

Ма разбира се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GeorgiD,

Ако може да ти помогне при търсенето:

TURBOCHARGER ASSY, OEM Number: 18900-RL0-G01 

Това е номера на моята турбина, предполагам, че и твоята е същата.

Подкрепям мнението на Митко Йотов, че ако има стържещ звук. То по-скоро той би идвал от триенето между ротора и "охлюва" а не от геометрията. Но тъй като си ходил в сервиз за който съм чел само хубави неща тук във форума. Най-вероятно са ти поставили точната диагноза, при което: Ако геометрията е блокирала, и ако в определени режими турбината не може да се разтоварва. То тогава би издавала странен звук, но не точно стържещ. В този случай е много голям шанса да минеш само с почистване и раздвижване на геометрията.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така малко да пиша след разговор с човек от сервиза (не беше Слави).

 

Попита ме дали по турбината има правено нещо, обясних му, че във Варна е сваляне за рециклиране/чистене на геометрията, това преди повече от 20к км, казах му за преживяванията с ел.магнитния клапан след горивната рейка в Бултрако (има тема).

 

Неговите коментари бяха следните:

 

- почти сме сигурни, че е от турбото, защото не покрива тестовете (любопитен съм какви са тези тестове - коментара ми не е заядлив, любознателен съм), в момента колата пренадува. Той сподели, че е много вероятно това (този клапан): 
image.thumb.png.57102f00a8673e810aedd9d474d00f90.png
да е проблема колкото самата геометрия, но това не се намира отделно.

 

Така сигурен съм, че из нета съм гледал тест за този клапан а и момчето във Варна ми направи теста за да ме убеди, че е предходния ел.магнитен клапан (който смених) а не този, както и да е ще изровя и ще потърся и ще направя теста.

 

Реших да направя малко видея да си кажете вие мнението, но след като внимателно слушах мисля, че имам пробойна по турбопътищата:

 

Извън колата: https://drive.google.com/open?id=1WUsuOpy2ccyDl0JAeC7A583vFSePpPTF     // 

 

 

В колата: https://drive.google.com/open?id=1myreYJ04J-cuoJObjdhoyh7aDFq1_XX0  // 

 

 

По-добре свалете клипчетата, че не знам дали съм дал правилно права да могат да се гледат

 

Мнения ? Аз мисля, че преди да дам парите за турбина била тя стара,нова или каквато и да била си заслужава читава диагностика поне ?

 

 

Редактирано от GeorgiD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е турбина това бе човек.Понеже съм имал проблем с пробити турбо пътища, ако ти светне чека при изръчкване на баир и грешката е  -  "недостатъчно налягане в системата за свръх налягане"    тогава търси пробива или мап сензора да не работи коректно.Но ако нищо не свети то няма какво да търсиш.Имай на предвид,че турбината работи от 150 000 до 300 000 оборота и не можеш да я чуеш да стърже но можеш да чуеш виене,свистене,фучене,друго не можеш да чуеш от нея.Ако не беше с автомат щях да се закълна,че е  нещо с маховика или виригите.Колегите с този мотор най добре ще кажат.Той дизела по принцип си работи малко специфично и си има разсейващи шумове и вибрации които са си нормални.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен лично ми прилича на турбо сърдж през филтърната кутия, все едно не разтоварва геометрията.. Но знам ли утре ще скокна до един познат който прави сериозни автомобили да си каже мнението

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук колегите с ЦРВ та говорят за нещо подобно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като видях заглавието, веднага се сетих за твоите патила преди.

Също беше писал, че във Варна са ръчкали нещо по  турбото. Тогава нали ти бяха дали гаранция за ремонта/ профилактиката/, също че турбото е ОК , та защо не се обадиш и изпратиш на тези момчета да го видят.

Чегъртането  ясно се чува, но откъде идва точно, е трудно да се определи от клиповете.

 

Иначе всичко се прави, но всичко е с китайски части - но различно качество.

Чувал съм, че в Перник има евтин сервиз за турбо, момчетата разбирали, взимали евтино /500-600 лв./ и турбините им изкарват по 100-на х.км. - естествено работят с по-евтини части. В сервиз Колос, имат малко по-истински части, но там ремонта излиза доста по-скъпо. Има и други сервизи, но трябва да поразпиташ .

И не мисля, че рециклирано на безумна цена от Ибей, е по-добър вариант от това да рециклираш твоето тук.

Втора употреба също е добър вариант, но от кола на малко км., обаче трябва да търсиш и намериш такова.

 

п.п. Ако ти трябват координати за сервиза в Перник, ще ги взема и ще ти ги дам.

 

Редактирано от Emicha
  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, GeorgiD написа:

Така малко да пиша след разговор с човек от сервиза (не беше Слави).

 

Попита ме дали по турбината има правено нещо, обясних му, че във Варна е сваляне за рециклиране/чистене на геометрията, това преди повече от 20к км, казах му за преживяванията с ел.магнитния клапан след горивната рейка в Бултрако (има тема).

 

Неговите коментари бяха следните:

 

- почти сме сигурни, че е от турбото, защото не покрива тестовете (любопитен съм какви са тези тестове - коментара ми не е заядлив, любознателен съм), в момента колата пренадува. Той сподели, че е много вероятно това (този клапан): 
image.thumb.png.57102f00a8673e810aedd9d474d00f90.png
да е проблема колкото самата геометрия, но това не се намира отделно.

 

Така сигурен съм, че из нета съм гледал тест за този клапан а и момчето във Варна ми направи теста за да ме убеди, че е предходния ел.магнитен клапан (който смених) а не този, както и да е ще изровя и ще потърся и ще направя теста.

 

Реших да направя малко видея да си кажете вие мнението, но след като внимателно слушах мисля, че имам пробойна по турбопътищата:

 

Извън колата: https://drive.google.com/open?id=1WUsuOpy2ccyDl0JAeC7A583vFSePpPTF     // 

 

 

В колата: https://drive.google.com/open?id=1myreYJ04J-cuoJObjdhoyh7aDFq1_XX0  // 

 

 

По-добре свалете клипчетата, че не знам дали съм дал правилно права да могат да се гледат

 

Мнения ? Аз мисля, че преди да дам парите за турбина била тя стара,нова или каквато и да била си заслужава читава диагностика поне ?

 

 

Колега аз съм с подобен проблем,карам 7цата вече 120к така без ядове,но според мен си в напреднал стадий.Ако можеш да ми кажеш от 1000 до 1500 оборота ли ти го вади лакатушкането,така да го нарека когато падат оборотите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, Emicha написа:

Като видях заглавието, веднага се сетих за твоите патила преди.

Също беше писал, че във Варна са ръчкали нещо по  турбото. Тогава нали ти бяха дали гаранция за ремонта/ профилактиката/, също че турбото е ОК , та защо не се обадиш и изпратиш на тези момчета да го видят.

Чегъртането  ясно се чува, но откъде идва точно, е трудно да се определи от клиповете.

 

Иначе всичко се прави, но всичко е с китайски части - но различно качество.

Чувал съм, че в Перник има евтин сервиз за турбо, момчетата разбирали, взимали евтино /500-600 лв./ и турбините им изкарват по 100-на х.км. - естествено работят с по-евтини части. В сервиз Колос, имат малко по-истински части, но там ремонта излиза доста по-скъпо. Има и други сервизи, но трябва да поразпиташ .

И не мисля, че рециклирано на безумна цена от Ибей, е по-добър вариант от това да рециклираш твоето тук.

Втора употреба също е добър вариант, но от кола на малко км., обаче трябва да търсиш и намериш такова.

 

п.п. Ако ти трябват координати за сервиза в Перник, ще ги взема и ще ти ги дам.

 

 

Говорих с момчетата от Варна, 6 месеца им била гаранцията или 10к км.... 

 

Мен ме вълнува прави ли се изобщо не моето прави ли се конкретно, при Слави казаха ами те са се пробвали един път вече... Сякаш край осакатено... 

 

Може ли координати на сервиза? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, NikiG написа:

Привет. Ако охлювите на турбината са наред, защо не смениш само "сърцето"?...

 

И аз съм на същото мнение, затова го цитирам, като отговор на въпроса ти.

 

Даже в момента се сетих, че в сервиз Колос, предлагат (виждал съм ги) и някакви оригинални Английски сърцевини за турбини и ги хвалят много, но дали е така?

Може да им се обадиш и да поразпиташ.

А  утре ще взема координатите на тези в Перник и ще ти ги изпратя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.01.2019 г. at 22:19, GeorgiD написа:

На мен лично ми прилича на турбо сърдж през филтърната кутия, все едно не разтоварва геометрията.. Но знам ли утре ще скокна до един познат който прави сериозни автомобили да си каже мнението

 

И мнението е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох от мъка не съм писал, твойте хора евентуално ще ги посетя утре ако оцеля, че май се разболявам.

 

След вакуумни тестове (с вакуумно буталце)


Турбото е, по скоро са 2 неща

 

- Ел. магнитният клапан в/у турбото (служи като гейт) е заминал - мембрана вътре, хората с буталце за вакуум си му смукнаха - нищо не държи.

- Геометрията като се надуе през клапанеца се чува как щраква мн леко/финно ии това е няма връщане 

 

Сега 'проблема' е кво ще правим, този клапан не се продава отделно то турбото .... или втора ръка или 'ново'

 

Инак колата си пренадува стабилно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 4 часа, GeorgiD написа:

 

......- Ел. магнитният клапан в/у турбото (служи като гейт) е заминал - мембрана вътре, хората с буталце за вакуум си му смукнаха - нищо не държи.......

 

......-Сега 'проблема' е кво ще правим, този клапан не се продава отделно то турбото .... или втора ръка или 'ново'....

 

При тези, пише че ги Имат отделно такива клапани - или поне така казват:

http://www.realturbo.net/bg/tsenova-lista.html

 

п.п. И "онези" не са мои хора:) - просто съм чувал отзиви за тях.

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягайте от REALTURBO! Вижте GRturbo Имат си страница и в FB доста неща правят. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, civicgonemad написа:

Бягайте от REALTURBO! Вижте GRturbo Имат си страница и в FB доста неща правят. 

 

Можеш ли да напишеш по-конкретно защо едните са лоши или съответно другите защо са добри?

  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой не знае Реалтурбо и кой не е чувал за тях...? Поне в Пловдив. 

Не правя реклама. Отношението им повече от зле. 

Като свалите и качите турбината 3 пъти за 3 месеца, ще разберете защо. И все те не са виновни. 

Имат и успехи. Не мога да отрека. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 57 минути, civicgonemad написа:

Кой не знае Реалтурбо и кой не е чувал за тях...? Поне в Пловдив.

 

Аз не съм. Може би и автора?

 

преди 57 минути, civicgonemad написа:

Като свалите и качите турбината 3 пъти за 3 месеца, ще разберете защо.

 

Точно това е целта - да не трябва да разбираме защо :) Не се заяждам - искрено те моля да дадеш повече конкретни детайли за това какво не са направили добре. И съответно - можеш ли да кажеш защо препоръчваш GRturbo :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От Кога в този форум се търси логика...? Всеки си има глава на ременете. Ако искате възползвайте се от съвета ми. Ако не искате недейте. 
Може пък нещата в Реал-а да са се оправили...
Собственика на колата пък е от София... Едва ни няма качествен сервиз там, та точно в Реалтурбо се забийте! 

Редактирано от civicgonemad
  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъп, 1000 лева турбо, като труда предполагам, е отделно, момчетата от сервиза на Слави казаха, че е почти нова турбината. В момента не мога да си го позволя, но някой друг го е закъсал да го има в предвид.

 

Като има раздвижване по темата ще пиша/кажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно питане към знаещите, хипотетично гайката в зелено ли 'управлява' / регулира  актуатора ?

image.thumb.png.56ec2bd864bdf7c000e28775fe17d38c.png

 

 

Любопитно ми е нещо и искам да пробвам, мнения ?

 

Както и искам аз да си направя вакуум тест, купих си вакуум буталце - сам...

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Някой има ли идея 2-way-turbocharger tests през ХДС за какво са ?

image.thumb.png.bf8e1c5b4b8fcad95928a4a9c2763cc3.png

 

image.thumb.png.7da2bf1b1e26bc143ce1cc98258197a1.png

- До колкото намерих в нета, VNT, е така наречения актуатор, сега обаче тези стойности убави ли са не са ли един Бог знае..

image.thumb.png.42218b66ba042acb4811eadcc81c8d8f.png

image.thumb.png.6de82f882818e318afcaae461e831b83.png

 

Иначе през Engine->Test/Measurements-> Turbocharger test, турбината не си покри теста:

 

image.thumb.png.381edb1c0f0b06ca7214950351110427.png

 

Ето го моят приятел :)

Редактирано от GeorgiD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих този видеоклип и ми направи впечатление как вие турбото тук. Някой да го чува на колата си така по този начин ? 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×