Jump to content
valioglingo

2 проблема при дизелов акорд

Recommended Posts

Здравейте. Имам следните проблеми.

Под капака взе да се чува странно съскане отсечено и в купето мирише на изгорели газове. Другия пробем е , че забелязах , , че въздушния маркуч през средата е прекъснат изцяло. Това нормално ли е за тази кола или не. 

И когато покарам на 6-та предавка или на която и да е и задържа оборотите над 2500 -3000 за около 3 ,4 минути ми изкарва грешка и намаля мощноста.

Грешката е следната

P1101 - Mass Air Flow Sensor Out of Self-Test Range 2 Comments  |  Add Comment       Possible causes Faulty Mass Air Flow Sensor Air leak before or after sensor Mass Air Flow Sensor harness is open or shorted Mass Air Flow Sensor circuit poor electrical connection

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя колата сигурно ти се е спънала също,ама или не си усетил-ако караш леко, или не казваш.

Скъсания гумен маркуч е гофрирания след въздушния филтър - нали, или е друг?

Ако е той, го сменявай и ще се оправи колата.

А миризмата на газове в купето, почти винаги е от спукан изпускателен колектор. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При келогата миризмата не е от спукан колектор,а е от тръбичката на егр-а.

Мисля че имаше сервизна акция по този проблем.

  • Like 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен миризмата беше от тръбата на EGR.

Така изглежда тази която се пука:https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-2-2-i-dtec-egr-pipe-kit-2009/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , имам чувството , че и откъм мощност има какво да се иска . Имам и предходния акорд  , който е140 коня и ми се струва да се ускорява повече. Ще сменя тръбата и ще видя дали ще изкарва отново грешката при натоварване , че имам 1 нов дебитомер . Ще видим дали ще се наложи да го сложа. И после ще търсим какво се е спукало та ми трови купето. Също трябва да почистя егр. Благодаря за съветите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.img-share.eu/main/image_view/IMG_20181218_105112QPW5DmAQtNfbhTeYUC5K1545123161.jpg.htm

 

 

Това са маркуча и мястото откъдето чувам съскането. 

Маркуча е срязан на 2 и едната част е мъчена да влезе в дръгата , но без успех. Просто се притискат една в друга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точно за него ти говорех.

Лошото е че ако не намериш втора употреба, ще опреш до Бултрако, а там цената няма да ти хареса, пък става и с поръчка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На видеото се вижда мисля откъде пуши , а на снимката е маркуча , който е срязан орез средата така  , пе чак да се зачуди човек дали не е фабрично. 

Мога да го изолирам докато купя друг . Ако не го направя мога да го оставя и така докато сл8жа нов предполагам

IMG_20181219_163137.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен пушеше от същото място.Както писах по-горе се оказа тръбичката на EGR.Цената и е доста солена и на шибано място.Дилемата беше дали да го затапя с това:"https://www.ebay.co.uk/itm/EGR-valve-blanking-plate-Honda-2-2-i-Dtec-EGR-Must-be-mapped-out-or-limp-mode/121859879043?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649" или да я сменя.В този случай трябва и софтуерна намеса.  Смених е и спря миризмата в купето и пушека.Маркуча  при мен беше сцепен(не беше прекъснат) и го смених с нов.За втора употреба ми искаха 70 лв..Разликата беше,че не ми е давала грешки и си вървеше нормално колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гофрето на Егр-а може да се завари,не е проблем,аз съм го правил на моята.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е пушека да идва както от колектора, така и от въпросната тръбичка, или пък от някоя гарнитурка, но докато не се поразглоби малко, е само предположение.

Така че действай и ще си покаже - пък ако наистина е имало сервизна акция (както споменава колегата по-нагоре), е добре да провериш и ако е така , да се възползваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При този модел е отстранен проблема с колектора.Проблем прави гофрето на тръбичката на ЕГР-а,като се цепи и пуши от там, а влезе ли в регенерация гледай какво става:lol::lol:- пуши като варена царевица от всякъде:D

Редактирано от policeman
  • Like 1
  • Haha 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То, чогуна също се пука :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм видял спукан чугунен колектор. Ако някой е виждал, да се обади.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Токио , аз съм виждал но не помня на каква кола беше преди години. И за мен беше странно. Всичко е възможно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено говоря много "глупости", но щом съм го казал, със сигурност съм виждал :).

Както каза docev - на други коли съм виждал ( даже съм носил за заварки), но на Акорд, на живо дори ламаринен спукан не съм виждал, а само на снимка :).

 

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.12.2018 г. at 22:41, Tokio написа:

Не съм видял спукан чугунен колектор. Ако някой е виждал, да се обади.

 

Уважавам те че си по-възръстен, но понякога споменаваш и някоя друга глупост (включай лично съм патил)

1. МБ (Мерцедес Бенз за референция) 320 ЦДИ, спукан чугунен колектор Е-класа и ЕС-класа и на 2те съм виждал (очиларки/ бъбреци)

2. Народнатата кола 1Z код на мотор, както и  А** това е предкамерен дизел (слагат на Сеат и Шкода) пак спукан чугун

3. БМВ имам опит само с е91 316 (това е 320 дизел дефорсиран) 325, 330, 335 спукани чугуни

4. Мицубиши ползват 2.0 ТДИ на народниците така, че няма да го броя...

 

Мисля че е ЧЕСТНО да се каже, че всичко подложено на абсурдна температурна разлика подлежи на ПОНЕ пукане ?!

Редактирано от GeorgiD
  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм твърдял, че не може да се спука чугунен колектор, а само, че аз не съм виждал спукан чугунен колектор на Акорд. В горното ми мнение не съм уточнил модела, но вярвам, че повечето са разбрали, че става дума за Акорд, защото темата е в раздела Акорд, а в този форум коментираме само марката Хонда. Другите марки не ме/ни интересуват. Факт е, че стоманените колектори на Хонда се пукат, но моето ЛИЧНО мнение е, че чугунените издържат на температурната разлика. Дали са от чист чугун, или има някакви примеси/подобрители в него, не мога да знам. Може мнението ми да е глупаво, но то си е мое и не ангажирам никого с него.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tokio защо се впрягаш ти сам си написал "ако е видял да се обади". За другите марки няма нищо лошо да се дават за пример. По темата аз лично съм даже заварявал, но не става иска си майстор да се нагрее преди заварката. По моргите всички бяха пукнати на същото място, явно конструктивен дефект при който има някакво напрежение на въпросното място. Акорд американски бензин. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това исках, ако някой е видял спукан чугунен колектор на Акорд да се обади, но не разбирам защо поста ми е глупав, както го определи един колега. 

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×