Jump to content

valioglingo

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно valioglingo

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Акорд 2008 2,2 дизел
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Когато тръгне , тръгва нормално , след 1 минута започва така , става все по зле и накрая вече нищо не се вижда. Не е дисплея , на камера си работи.
  2. Здравейте колеги , имам следният проблем с фабричната навигация на акорд 2.2 i-dtec 2009. При стартиране , на дисплеят се виждат само някакви размазани цветове , после премигва , все едно съм в матрицата. При поставяне на колата на задна предавка, камерата когато се активира дисплеят си показва и работи. Но при връщане , отново или няма картина или ме връща в матрицата. На какво ще се дължи това. Проблем в мултимедията предполагам. Понякога тръгва и работи за една 2 минути. И ако е проблем в самата мултимедия , къде точно се намира тя. Зад дисплея , закачена е за CD ченджъра ? Благодаря предварително!
  3. Здравейте , аз проблема с дневните го реших , като добавих лед крушки. Вързах ги дирекно към акумулатора посредством модул , който подава ток след като напрежението премине 13 волта. съответно падне ли под 13 волта гаси крушките. Вече над 1 година работи много добре. Реално светва крушките около 10 секунди след запалване на автомобила и ги гаси до минута в най-бавният случай след като угася двигателя. Средно около 20-30 секунди. Модулчето е от Китай си струва около 8лв. https://www.aliexpress.com/item/33054913542.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.30e8138fyPce7C&algo_pvid=287416b1-0f86-4dca-80a9-25d41c61979a&algo_exp_id=287416b1-0f86-4dca-80a9-25d41c61979a-29&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000025399156420"}&pdp_pi=-1%3B6.25%3B-1%3BBGN+0.26%40salePrice%3BBGN%3Bsearch-mainSearch Давам линк за тестван , защото съм попадал и на такива, които гасят светлините след 10 минути.
  4. Здравейте колеги , от няколко месеца ми стои ето тази грешка. P1031 - Неизправност на веригата за подгряване на горивото. Сменил съм всички подгревни свещи , като преди това съм ги тествал , а и старите също работеха. Колата е акорд 2.2 i-dtec 2009година. По никакъв начин не влияе на поведението на автомобила , но ми свети чека. Бих се радвал на малко помощ и съвети. Благодаря!
  5. Здравейте колеги! От около 2 седмици карам с грешка с код P0114 Intake Air Temperature Sensor 1 Circuit Intermittent What Когато излезе грешката , колата влезе в авариен режим и намали мощността. С любителската диагностика я изчистих и колата се оправи. Няма никакви болежки , или признаци за нещо нередно от тогава освен въпросната грешка , като лампата на таблото за check engine си свети и грешката си стои. Какво точно ми е изгърмяло? Колата е Акорд 2.2 i-dtec
  6. Здравейте! Някой да е слагал алтернативен радиатор за климатика на Акорд 8-ма 2.2 i-dtec. Защото моя е пробит , а като гледам разликата за почти една и съща част межди 7-ма и 8-ма генерация е фрапираща. Някой да е бил в подобна ситуация ?
  7. Здравейте , при мен проблема се оказа от дифтунгите на дюзите....
  8. Здравейте. Много ли е играчка до достигането до тази тръба. Някой с опит може ли да сподели пътя на разглобяване?
  9. На видеото се вижда мисля откъде пуши , а на снимката е маркуча , който е срязан орез средата така , пе чак да се зачуди човек дали не е фабрично. Мога да го изолирам докато купя друг . Ако не го направя мога да го оставя и така докато сл8жа нов предполагам VID_20181219_163604.mp4
  10. http://www.img-share.eu/main/image_view/IMG_20181218_105112QPW5DmAQtNfbhTeYUC5K1545123161.jpg.htm Това са маркуча и мястото откъдето чувам съскането. Маркуча е срязан на 2 и едната част е мъчена да влезе в дръгата , но без успех. Просто се притискат една в друга.
  11. Да , имам чувството , че и откъм мощност има какво да се иска . Имам и предходния акорд , който е140 коня и ми се струва да се ускорява повече. Ще сменя тръбата и ще видя дали ще изкарва отново грешката при натоварване , че имам 1 нов дебитомер . Ще видим дали ще се наложи да го сложа. И после ще търсим какво се е спукало та ми трови купето. Също трябва да почистя егр. Благодаря за съветите.
  12. Здравейте. Имам следните проблеми. Под капака взе да се чува странно съскане отсечено и в купето мирише на изгорели газове. Другия пробем е , че забелязах , , че въздушния маркуч през средата е прекъснат изцяло. Това нормално ли е за тази кола или не. И когато покарам на 6-та предавка или на която и да е и задържа оборотите над 2500 -3000 за около 3 ,4 минути ми изкарва грешка и намаля мощноста. Грешката е следната P1101 - Mass Air Flow Sensor Out of Self-Test Range 2 Comments | Add Comment Possible causes Faulty Mass Air Flow Sensor Air leak before or after sensor Mass Air Flow Sensor harness is open or shorted Mass Air Flow Sensor circuit poor electrical connection
×
×
  • Създай нов...