Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, имам следния проблем с моят civic (1998, 1.4, хечбек) когато стане по студено спира да пали, върти, има ток , но не запалва. Детайлите са: с газова уредба е, (мисля пълен инжекцион) водила съм я в няколко сервиза и според всички майстори няма отечки от акумулатора. Преди няколко вечери когато беше студено, отвих плюса на акумулатора, на сутринта го завих с надеждата да запали , но уви.Налага се всеки път някой да ми дава ток и тогава запалва веднага. Мисля утре преди да паркирам , да поработи малко на бензин, за да видя дали пък евентуално не е от газта.

Погледнах подобни теми във форума, но не открих такива с моя случай.

Някакви идеи какъв може да е проблема или евентуално да ме насочите към какъв майстор да се обърна, защото повечето казват "няма отечки- нищо не можем да направим"

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени акумулатора с нов и ще се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не се разбира .паднал ти е акумолатора сутрин и няма ток в него или дълго време не иска да запали и ти пада аку то и ти дават ток?както е казал колегата купи нов акумолатор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин, когато е студено не пали, дават ми ток и запалва. Така е всяка зима, правеше го и с нов акумулатор bosh.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Щом стартерът върти енергично, а не пали, значи проблемът не е в акумулатора!

Пробвай на бензин, сутрин, стартерът да завърти 3 - 4 оборота, след което спри и върни ключа. Изчакай 30 секунди и пак стартирай.

Ако след това запали, значи и теб те е хаванал "хондовият вирус".

...Само не разбрах на бензин ли палиш или на газ?

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробваш да запалиш докато изхабиш акумолатора така ли става? През деня пали ли колата?алтернатора работили ти добре?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, не стигам до там да се изхаби до край. 

-Презденя пали, в смисъл в края на деня като тръгна от работата, дори и когато беше студено тази седмица.

-Паля на бензин, после автоматично превключва на газ.

-бях решила утре да поръчам нов акумулатор, но май ще забавя, за да направя още няколко теста.

- нямам идея дали алтернатора работи добре. Дори не знам какво е алтернатор.... :) Ако я закарам на сервиз към това ли да ги насоча да погледнат....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе не бързай със сервизите, че като те видят че си девойка и че и не разбираш и отидЕ... :tooth: Стартера енергично ли върти или е муден ? При мен също не палеше на студено, понякога пали от половин оборот, понякога върти 15 секудни и накрая отказа ей така като твоята и се оказа стартера. Бях си взел вече нов акунулатор, но проблема остана и я закарах на майстор и така... Сега пали от четвъртинка в снега. :)

Редактирано от nunezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колежке пробвай това.след първото трудно палене,изчакай 10 секунди и загаси колата,пробвай да запалиш пак.ако запали от раз без проблем, значи си хванала от вируса на хонда за трудното палене сутрин на студено.

Редактирано от dragob
правопис

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как се лекува този вирус?

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, ruil4o написа:

И как се лекува този вирус?

 

Ми, при всеки е различно, колега. При мен беше стартера. Наскоро мернах някъде, че някой си е оправил този проблем, като си е сменил регулатора за налягане на горивото... Ама има още куп неща, от които може да е. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да елиминираш вероятността с акумолатора иди в сервиз в който имат вилка за замерване на акумолатори.Да го замерят и да видят дали няма мъртва клетка и дали има достатъчно стартов ток.Не бързай да се филмираш от рано;). А ако акумолатора е наред тогава ще ги караш по ред на номерата,но първо иди да го замерят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Два пъти съм я карала в севриз, за да проверяват за изправност на акумулатора, и двата пъти си беше ОК.

Значи следващата стъпка е да видя алтетнатора и стартера евентуално.....

Редактирано от Svetlana_V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мисля, че ако беше алтернатор, щеше да ти свети лампата за акумулатора.... :unsure: Не отговори на въпроса, стартера бързо ли върти или е муден или всеки път е различно ?

Редактирано от nunezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, Svetlana_V написа:

Значи следващата стъпка е да видя алтетнатора и стартера евентуално.....

Следващата стъпка е да направиш експеримента, който бях написал по-горе и да кажеш дали пали от втория опит.

Също така да кажеш, стартерът мудно и бавно (с мъка) ли върти, или не.

Още от значение и с какво масло си...

Колкото повече и по-точна информация ни дадеш, толкова по-добре ще ни насочиш да ти дадем правилен отговор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверено ли е Main Relay? То дава + на помпата и на дюзите. Ако има калпава спойка може да прави подобни проблеми. Вижте и кода на двигателя, за да може да е ясно за какво иде реч. Това реле се намира долу в ляво над малката жабка. Обикновено е Mitsubа, но съм мяркал и други. Другото е дали изгасва имобилайзера? 

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, Svetlana_V написа:

Сутрин, когато е студено не пали, дават ми ток и запалва. Така е всяка зима, правеше го и с нов акумулатор bosh.

Такааа, D14A4 оня ден, като беше студ, сутрин върти, не пали, щракат релета и нищо.

Смених акумулатора и готово.

И на боша на студено стартовият ток е бил мъртъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще направя твоя експеримент. За всеки случай я покарах на бензин около километър преди да паркирам. 

Междувременно се опитвам да си запазя час в един сервиз, който препоръчаха доста тук във форума, намира се някъде в статия Овча купел. 

Благодаря ви за отговорите, ще ги споделя с майстора, ако му помогнат за някакви идеи и ще ви пиша ако намери лек за вируса.

 

 

 

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли резултат от експеримента?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моето сутрешно НЕпалене - три пъти на 2 различни CRV-та 1-ва ген с B20B JDM двигател.

 

1. Липсваща пружинка между бобината и капачката на "делкото". 

2. Второто CR-V - същата пружинка силно клеясала до степен да не предава ток.

3. Кабели на свещите - видимо здрави. След напъване да завъртя кабела в лулата единият направо превъртя. Другият малко се опъна, само рупаше, но на третия опит и той превъртя.

 

п.п. Ако проверявате кабели и свещи, недейте да въртите двг със извадени кабел и/или свещ. Ако го направите, бобината и/или кондензатора горят.

п.п.п. Поради голямата температурна разлика през зимата в "делкото" се образува конденз, който също влошава работата му. Това с конденза го забелязах още първия път. Преди да запаля, свалям капачката на делкото, подсушавам и пали от раз. Тогава обаче бях нов с Хонда и не знаех, че между бобината и капачката трябва да има пружинка. Разбрах го чак, когато изгорих бобина и купих ново делко.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да редактирам вече. :)

 

Спомних си, че това със скъсаните кабели и сутрешно непалене го преживях, и с англичанката на съпругата ми, Сивик 6 с D16Y3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Експериментът е неуспешен.

Тази нощ беше доста студено и не запали.

Въртенето е доста вяло.Не го ръчках повече. Дадоха ми ток и запали.

По пътя видях че радиото е спряло да работи, въобще не светва, сигурно нещо е дало на късо.

От сервиз, за който намерих препоръки тук във форума, ми отказаха час .

Малко съм на ръба на отчаянието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да уточня,че следвах точно стъпките, завъртях, не стана, изгасих, изчаках пак завъртях и така няколко пъти с паузи между тях. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си акумулатора! Явно е доста позаминал. Нямаш нужда от сервизи. Отиди където продават акумулатори да ти измерят с товарна вилка тока под товар. А ако е по-модерна дава и вътрешното съпротивление на акумулатора. Колкото е по-ниско толкова състоянието му е ок. Препоръчвам акумулатори uranio и solite

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да попитам какви са характеристиките на акумулатора?  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои характеристики? Гледа се стартов ток, колко амперчаса е, размер на кутията, ляв или десен +. На японските са и с по-малки клеми. Другото са си щуротии дали е обслужваем или не, каква технология е в смисъл оловен или Ca-Ca и др. Разбира се когато го купувате е хубаво да се замери с товарна вилка дали стартовия му ток отговаря на написаното на етикета! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам проблема с паленето на студено. Газ-бензин сменя на газ на обороти, сменени свещи, кабели, капачка, палец, горивен филтър; помпата студена вдига 3.4до3.2 бара,върти мудно/предполагам от маслото 15W40 полусинтетика/, сложих и клапан между горивния филтър и колектора /няма ефект/. Резултати от наблюденията и опитите:

-когато завъртиш директно сутрин не пали /дори и лятото/;

-при първото подаване на контакт помпата работи на празно нали компа я изкл. след секунди, при 2-рото леко се затормозява и чак при 3-тото вдига нормално налягане и тогава пали от раз /ако не е чак толкова студено/-ако е пали и гасне няколко пъти;

-последно снощи я бях оставил под наклон /напред/ и въобще не запали - запали след като я поставих на равно място

-като се замисля проблемите май започнаха след като реших да изгоря бензина нацяло за да го сменя за зимата и сега има колкото да не свети лампата;

-не съм мерил налягането в колектора, защото на горивния болт на филтъра нямам контролна пробка,но няма бензин по вакумите.

Изводите ми са,че и пада горивото и това е причината за проблемите. Това може и да е от маркучето м/у помпата и капачето което затваря резервоара, ако е пукнато ще пада горивото защото казват, че на помпата някъде имало еднопосочен клапан. Проблема е,че помпата се сваля като свалиш резервоара защото от купето има само капаче за нивомера м/у седалките и багажника. Може и само да пропуска клапанчето по малко, защото като запали сутрин си пали цял ден нормално /е с изчакване да качи помпата/. А това с маркучето е болест на Ауду и Фолксваген. 

Ако някой е имал такъв проблем нека сподели, пък може и да съм полезен и на други колеги които са болни от "този вирус по Хондите"

Не съм сигурен в изправността на регулатора на налягането в рейката, но да споделя, че той се сменя най-лесно но за сметка на това читавия е около 240лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имам отворена тема за това! При мен точно регулатора на налягането в рейката излезе. Купих 2ра ръка за 10 лв и всичко си дойде на място. 

Редактирано от bojko1979@abv.bg
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно колежката с непаленето сутрин.имаш ли от кой  да вземеш здрав акумолатор?второ пробвай това -при проблемно палене сутрин след като си запалила колата след подавене с ток или много трудно палене,нека поработи колата   20  секунди и  загаси и пробвай пак да запалиш  да видиш  дали ще запалиш или отново ти трябва ток?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом стартерът върти вяло и пали чак след подаване на ток, значи акумулаторът или е за зареждане, или е за смяна.

  • Thanks 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих нов акумулатор вчера, сутринта запали без проблем,но не беше много студено. Ще сменят и свещите, само аз съм минала над 35000, без смяна.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха-а-а... :) Ще си кажеш и още работи... ;)

  • Haha 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При мен проблема се реши временно. За сега всичко е наред след като добавих още 5-6 литра бензин и сега пали нормално. Явно като се оправи времето ще трябва да сваля резервоара и да видя какво е положението в него.

Редактирано от bhtotev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×